Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Arges doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam personal restaurant

    Restaurant in Curtea de Arges angajeaza personal pt bucatarie si service, de preferat cu experienta. Program flexibil, salarizare atractiva in functie de experienta. Se accepta si part time. Detalii la telf .

  • 13

    Haideti alaturi de noi ! Destine Broker isi mareste echipa !

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Activitatea propriu-zisa consta consta in a gasi clienti carora sa le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Repet, nu conteaza daca nu ati mai lucrat in domeniul asigurarilor, conteaza sa fiti foarte seriosi si dornici de a invata si a va dezvolta permanent, iar noi va vom fi alaturi. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care vă va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 100 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon/whatsapp: - Bogdan Stoian

  • 5

    Mecanic masini unelte

    Are capacitatea de a desfasura activitati de mecanica asupra masinilor unelte si anume : strunguri si centre de prelucrare cu sau fara CNC.

  • 18

    Spartan Pitesti Vivo si Supernova angajeaza!

    Hai si tu in echipa Spartan din Pitesti Vivo si Supernova! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Brutar Lucrator bucatarie Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Dana Georgiana Tel:

  • 7

    Job de vară în Olanda aplică acum, pleacă în vacanță!

    Job de vară în Olanda aplică acum, pleacă în vacanță! Anunțăm deschiderea recrutărilor pentru perioada vacanțelor! Dacă vorbești limba engleză cel puțin nivel conversațional , aplică acum și alege pentru tine cea mai bună dintre toate ofertele de muncă pentru perioada vacanței înainte ca toată lumea să facă acest lucru! Mergi în Olanda, pune deoparte o sumă frumoasă și întoarce-te după vacanțe sau rămâi mai mult timp, așa cum au făcut mulți dintre angajații noștri. Vrei să ieși cu prietenii tăi? Nicio problemă! Vom încerca să gestionăm totul astfel încât să nu vă separăm! În prezent căutăm angajați pentru posturi în depozite și producție cu responsabilități ușoare precum: - colectarea comenzilor - sortarea expedierilor - ambalarea produselor - descărcarea coletelor - controlul calității produselor alimentare sau a îmbrăcămintei - etichetarea și pregătirea pachetelor pentru expediere - operarea stivuitorului - lucrul pe linia de producție (de exemplu, ambalarea produselor alimentare, tăierea legumelor proaspete) CONDIȚII DE MUNCĂ: - Venituri atractive și plăți în EURO întotdeauna la timp - Sporuri pentru munca de seară, turele de noapte, orele suplimentare, weekenduri și sărbători legale - Un minimum de 32 de ore de muncă pe săptămână garantat - Asigurare și îngrijire medicală - Contract de muncă temporar în condiții olandeze - Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! - Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit - Transport gratuit la de la locul de muncă (bicicletă obișnuită, bicicletă electrică sau mașină, în funcție de distanță) - Posibilitatea de a trece la un contract direct în compania în care vei lucra - Oportunitatea de a câștiga experiență într-o companie internațională bine-cunoscută - Posibilitate de dezvoltare directă în structurile OTTO - Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ - Asistență telefonică 24 7 Call Center pentru angajați - Participarea la programul de loialitate OTTO Rewards - Acces la cursuri de limbi străine, traininguri online și alte proiecte și programe pentru angajații noștri, cum ar fi FitOTTO sau Happy OTTO Wish! CERINȚE: Cunoștințe de limbă engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Nu aștepta! Cu cât aplici mai devreme, cu atât putem să-ți oferim un loc de muncă mai bun. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Pestecandidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339 Detalii regăsești și la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.

  • Angajam electrician autorizat - judetul ARGES

    Societatea comerciala ALEXMIH TRANS ELECTRIC SRL angajează electrician autorizat. Oferim salariu motivant și mediu de lucru atractiv . Salariul porneste de la 3000 de lei pentru electricienii care detin autorizatie A/B. Programul este flexibil in functie de lucrari. Va rog sa ne contactați la telefon pentru mai multe detalii: zero șapte patru patru trei cinci șapte opt opt noua

  • 3

    S.C. ARABESQUE S.R.L angajeaza sofer profesionist

    Candidatul Ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - reprezinta un avantaj; - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • Tamplar universal (mobilier lemn masiv, panouri lemnoase, placaje si PAL)

    Căutăm un tâmplar cu experiență pentru a se alătura echipei noastre, Deco Meuble SRL, din Micesti, sat Purcareni, nr. 89A, jud AG, Dacă ai calificare în tâmplărie și ești pasionat de creație, aplică acum. Responsabilități: - Confecționarea diverselor piese de mobilier și structuri din lemn. - Utilizarea eficientă a uneltelor și a echipamentelor specifice. - Respectarea standardelor de calitate și termenelor stabilite. Beneficii: - Mediu de lucru dinamic și prietenos. - Dezvoltare profesională. - Pachet salarial competitiv. Program lucru L-V: 7:00-15:30 Trimite CV-ul sau un mesaj si va sunam noi.

  • 18

    Agent vanzari D2D

    Total Electroconstruct VG, compania care activează în domeniul electric selectează în vederea angajării în cadrul compartimentului Vânzări a unui nou coleg în postul de Agent Vânzări D2D. Ce ne dorim de la noul coleg: să fie activ, organizat, cu spirit de echipă și disponibilitate pentru activități de teren și promovare (door to door, 70% din timpul de lucru), să aiba studii superioare în domeniu sau domenii conexe. ‼️Responsabilitățile specifice activității de vânzări cu dezvoltarea portofoliului de clienți și colaboratori, încadrarea în targetele stabilite, respectarea deciziilor și a programului, definite și detaliate în fișa postului. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau Tel. 0348402616☎️ Scrisoarea de intenție și CV-ul personal se pot transmite pe e-mail sau pe canalul unde a fost publicat anunțul.

  • Angajam Bucatar, Ajutor de Bucatar

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering,autoservire și hrănire colectivă angajează: - Bucatar - Ajutor bucatar Candidatul ideal: -punctual, serios, responsabil si harnic -abilitati de comunicare si organizare -creativitate in gastronomie, atentie la detalii Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr:

  • Angajam Bucatar , Ajutor de bucatar

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering,autoservire și hrănire colectivă angajează: - Bucatar - Ajutor bucatar Candidatul ideal: -punctual, serios, responsabil si harnic -abilitati de comunicare si organizare -creativitate in gastronomie, atentie la detalii Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr:

  • Angajam Bucatar, Ajutor de bucatar

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering și hrănire colectivă angajează: - Bucatar - Ajutor bucatar - Personal curatenie Candidatul ideal: -punctual, serios, responsabil si harnic -abilitati de comunicare si organizare -creativitate in gastronomie, atentie la detalii Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr:

  • 3

    Angajam Lacatusi montatori cu experienta in montaj linii de productie

    Anajam lacatusi sau montatori cu experienta in asamblare linii de productie, cu sau fara calificare. Se ofera: cazare, salariu in functie de experienta, bonuri de masa sau diurna ( se lucreaza atat in Pitesti cat si in tara si strainatate). Se lucreaza in asamblare linii de productie si sunt necesare cunostinte in zona industriala, cunostinte de desen tehnic, gaurire, filetare si alte cunostinte specifice.

  • Heisterkamp angajeaza soferi profesionisti pe comunitate - Pitesti, Arges

    Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.

  • 3

    angajez soferi profesionisti pentru transport international

    Firmă de transport cu sediul în Pitesti Angajează soferi profesionisti cat.C+E pe termen lung. Transport Comunitatea Europeană si Turcia . Oferim salariu atractiv, carte de muncă, camioane performante. Se respectă timpii de conducere si odihnă, plata drepturilor întotdeauna la timp. Se oferă bonusuri. Cerinte: Persoană serioasă ,sinceră si dornică de muncă. Să posede permis de conducere cat. C,E, atestat, card tahograf valabil, pasaport si viza de Turcia. Experientă pe comunitate este un atu. Mai multe detalii la telefon: Doru Alx Transport Logistic, Strada, Darzu, Numarul 4, Pitesti, Arges

Salvează căutarea