Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Arges Mioveni

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Firma de constructii-montaj hale industriale din Bucuresti cu santiere in tara angajeaza: - lacatusi mecanici/montatori structuri metalice/panouri termoizolante; - sudori pentru atelier sau santier Carnetul de sofer constituie un avantaj. Se ofera cazare, diurna, transport. Garantam seriozitate si stabilitate Castig: 3300 - 3500 ron/luna Suplimentar se ofera bonusuri per lucrare

  • Tânăr 22 de ani caut de muncă operator calculator 0770703046

  • 1

    Companie de transport international angajeaza soferi C+E incepatori/cu experienta in conditii avantajoase..Angajare oficiala cu tot pachetul social inclus. Transport dus-intors asigurat de catre firma. Cerinte: - permis de conducere C+E; - atestat marfa - card tahograf - aviz medical/ psihologic - cazier judiciar/ auto - adeverinta medicala(apt de munca) Oferim: - salariu de start pentru soferi cu experienta pe comunitate, 55 euro / zi, plus salariu pe tara _ se ofera ACT ADITIONAL pentru diurna - se lucreaza 6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani acasa, platite conform legii - la fiecare plecare in cursa se acorda un avans din diurna, de asemenea si in perioada deplasarii se acorda un avans saptamanal Curse Germania - Elvetia sau BENELUX ( prelata sau containere) pentru mai multe detalii ne contactati ! 0729157428Ionut

  • 1

    Salut!Aveti nevoie de serviciile mele?:curatenie in curtea,casa,apartamentul dvs(curatat pomi fructiferi,tuns gazon ma pricep la orice ).Sunt o persoana serioasa si nu o sa fiti dezamagiti de serviciile mele.Vopsesc si tabla pe acoperisuri.

  • 2

    Principalele atribuţii și responsabilități: - Efetuează curățenia, igienizarea și amenajarea în camere și în spațiile de folosință comună; - Verifică situația scriptică a camerelor ocupate și libere, situație provenită de la recepție; - Verifică funcționalitatea dotărilor din spațiul de cazare, raportând receptionerului eventualele defecțiuni; - Raportează recepționerului orice pagubă cauzată de client; - Raportează recepționerului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel; - Pregătește lenjeria pentru spălătorie; - Asigură păstrarea în bune condiții a materialelor de curățenie, a consumabilelor și a echipamentului de curățenie; - Asigură curățenia, întreținerea și amenajarea spațiilor conexe. Cerinţe: - Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală; - Stare de sănătate bună; - Spirit gospodăresc; - Bun simț; - Spirit de observație; - Simțul ordinei; - Energică. Oferim: - Salariu competitiv; - Cazare gratuită; - Pachet asigurare medicală privată; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Posibilitate de dezvoltare a carierei. Lanțul Hotelier Mera include complexul Mera Resort de 4 stele din Venus (Hotel Mera Sky, Hotel Mera Blue si Vilele Mera), Mera Brise din Mangalia și Mera Onix din Cap Aurora.

  • 1

    Angajam muncitori in constructii: zidari,dulgheri, finisori (glet, gresie,faianta,parchet,rigips) Termosistem ,contract de munca pe perioada nedeterminata. plata salariului la 2 saptamani fara intarzieri. pentru deplasari se asigura : cazare, transport si Diurna 30-50 lei/ zi. Plata orelor suplimentare 200/%. lucrarile sunt in Pitesti rugam seriozitate!

  • 1

    Companie spaniola angajeaza soferi profesionisti incepatori si cu experienta in urmatoarele conditii: - contract de munca pe Spania; - salariu net lunar pana la 2000 euro net (in functie de experienta); - contract de munca pe 6 luni; - bonusuri la km extra (0,06 euro/km) - peste 18000 km in echipaj; - decontarea transportului (80 euro); - asigurare medicala si plata contributiilor sociale; Se cere: - permis conducere C+E; - ADR colete, reprezinta avantaj; - atestat marfa; - cartela tahograf; - disponibilitate de lucru in echipaj, prelata; - pentru cei cu experienta documente doveditoare ale vechimii; NU NECESITA EXPERIENTA !!!

  • Șofer cât b, din 1995,profesat meseria transport intern, fără evenimente rutiere, doresc angajare. 0725463620

  • 5

    CERINTE ELECTRICIENI - Citire si Interpretare schema electrica - Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice - Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura - Utilizare scule de mana - Permis Cat.B Oferta: Salariu motivant, stabilit in urma interviului Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL, este o societate romaneasca, infiintata in anul 2009. Activitatea principala a societatii este realizarea de instalatii industriale electrice, mecanice, pneumatice in cadrul liniilor de fabricatie.

  • 2

    Tanara,29 ani,doresc angajare ca și lucrător comercial,casier,vânzătoare!Experienta in domeniu 9 ani! Dețin permis conducere cat B

  • 1

    Caut URGENT femeie serioasa pentru ingrijire permanenta doamna in varsta in MIOVENI. Va multumesc pentru citirea anuntului.

  • 25

    L-V 9-18 , S 9-14 trimite-ti cv. pe publi24,ro, wattsap sau e-mail salariu incepand de la 2000 ron/net

  • 4

    NOUTATE: Datorita perioadei dificile prin care trecem ISF a decis sa suspende plata taxei de examinare in valoare de 250 lei pana in data de 01.07.2020! Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. Suntem singura societate din piata unde pe langa activitatea principala de intermediere produse de Asigurare, puteti intermedia si urmatoarele produse: - CREDITE BANCARE SI NEBANCARE cu majoritatea Bancilor si Ifn-urilor de la noi din tara - AGENTIE DE TURISM - pachete turistice interne si externe disponibile la orice agentie de turism - AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile - PENSII PRIVATE - toate companiile autorizate - PIESE AUTO - toate marcile, originale si after-market - REINCARCARI CARTELE TELEFONICE - vodafone, orange, telekom Intermediind atat de multe servicii este imposibil ca un client sa nu aibe nevoie macar de unul din serviciile de mai sus iar noi sa primim astfel un procent din suma incasata fara sa fi investit vreun ban! CERINTE MINIME: - Absolvent de liceu cu sau FARA diploma de bacalaureat - Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila - Dorinta de implicare, initiativa - Persoana cu experienta in asigurari – constitue un avantaj CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet - Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; -Te asteptam in echipa noastra !

  • 3

    agenti de paza.. relatii la tel:0729033716

  • Traducător-interpret pentru limba spaniolă, autorizat de Ministerul Justiției din România , efectuez traduceri din limba română în limba spaniolă și invers, din domeniile: juridic,medical,acte auto,certificate naștere,căsătorie,acte de studii,etc.

  • Îți dorești să ai afacerea ta și să o dezvolti de acasă ? La noi poți beneficia de propriul magazin online gratuit. Lasă un coment cu " vreau" si voi revenii cu detalii in privat. # stauacasa# lucrezonline.

  • 1

    Pizzeria Galaxy Mioveni angajează urgent pizzer și casier/casiera!Program flexibil!Salariu Motivant! Detalii la nr de telefon: 0756292012

  • 5

    Societate cu sediul in Mioveni angajeaza: barman vanzator gratar bucatar ajutor bucatar Se ofera pachet salarial atractiv. Relatii la numarul de telefon : 0733151959

  • Cerințe: - Experiența într-o poziție similară minim 1 an; - Studii superioare tehnice (finalizate); - Foarte bună cunoaștere a limbii engleze; - Cunostințe solide de operare PC (MS-Office); - Cunoașterea metodelor de control al calității; - Înțelegerea proceselor, abilități analitice; - Abilități de comunicare, putere de convingere; - Atenție și responsabilitate în executarea sarcinilor; - Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor. Abilitatea de a adapta obiectivele și interesele proprii la diferite situații și oameni. (maleabilitate și diplomație); - Aplicarea regulilor de bază de comunicare (ascultare activă, pus și răspuns la întrebări, expunerea părererii proprii) în munca de zi cu zi; - Constituie un avantaj experiența în auditul calității produsului, procesului, IATF, VDA 6.3; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. Responsabilități: Monitorizează indicatorii de performanță: - Monitorizează PPM extern/client; - Monitorizează PPM extern lunar și anual; - Monitorizează costurile noncalității (din incidentele externe); - Actualizează panoul de afișare a indicatorilor de calitate/lunar; - Determină, implementează și menține caracteristicile speciale ale produsului. Monitorizează abaterile de la standardele de calitate întâlnite de client: - Inregistrează și raportează reclamațiile de la clienți; - Participă la analiza reclamațiilor de la client; - Răspunde la reclamații în format 8D, PDCA, respectând termenele standard; - Urmărește planul de acțiuni stabilit în urma fiecarei analize din reclamațiile de la clienți; - Participă la analiza dosarelor de facturare reclamații; - Predă fiecare dosar de facturare + dosar de incident la departamentul financiar; - Validează conformitatea tuturor produselor și proceselor de fabricație, inclusiv a pieselor de schimb și a celor obținute prin externalizare, cu toate cerințele aplicabile ale clientului, respectiv cu toate cerințele legale și de reglementare aplicabile în tarile de recepție, în cele de expediție și în cele de destinație a clientului, dacă aceste cerințe sunt furnizate organizației; - Analizează indicatorii din tabloul de bord al clientului, efectuează activitate specifică portal client. Oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • 1

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/dtdobUmcZsYnazCT8 și îți urez spor în toate.

  • Salveaza cautarea