Anunțuri
Locuri de munca Bacau doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bacau. Se ofera salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Promovat
DescriereSustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bacau, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Are îndemânare manuală; - Are capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului: MANIPULANT MARFURI- manipulează sacii și paleții cu produse finite de morărit și paste făinoase în scopul depozitării și livrării acestora. AMBALATOR- ambalează produsele finite în scopul obținerii producției planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Angajam fete in domeniul conversatiilor online
Daca esti o persoana comunicativa, deschisa, plina de viata si iti doresti o cariera de in domeniul modelingului online te asteptam intr-o echipa tanara si dinamica de la care vei invata tot ce trebuie sa stii pentru a ajunge pe cele mai inalte trepte ale succesului atat profesional cat si personal pentru ca esti un domeniu care iti intareste psihicul si rafineaza personalitatea daca alegi sa il faci cu clasa. Veniturile lunare sunt de la 2000$ in sus! Oferim locatie, suport, contabilitate! Pentru cine doreste sa lucreze independent oferim sprijin si indrumare (tariful in functie de cerinte) CERINTE: 18 ani impliniti, limba engleza la nivel mediu mai multe detalii pe WHATSAPP la numarul din anunt
-
Dolun Nisi SRL recruteaza personal (femei) pentru locuri de munca in sudul Italiei, cu contracte sigure de munca, in domeniul ingrijire batrani. Agentia are o experienta de 7 ani,colaboram cu o agentie italiana ,,mereu disponibili a raspunde solicitarilor dumneavoastra pentru a gasi un loc de munca potrivit aptitudinilor si in limita cerintelor avute de la clientii italieni. Oferim un mare sprijin si persoanelor care sunt la prima experienta,mediem dialogul si problemele de integrare in familiile unde oferim postul de munca. Desigur caracteristicile necesare sunt disponiblitate,determinatione si multa caldura sufleteasca pentru ca se lucreaza cu persoane care a parte asistenta fisica au mare nevoie si de afectiune . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la unul din numerele de telefon.3287892521 sau 3462854080.
-
Se angajează personal, meseriasi cu experienta în amenajați interioare și exterioare.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5800 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Dacă ești o persoană pasionată de industria ospitalității și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la Restaurantul Lotca, te încurajăm să aplici pentru postul de ospătar. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.
-
Dacă ești pasionat de arta mixologiei și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe de neuitat pentru clienții noștri la Restaurantul Lotca, te încurajăm să aplici penttu postul de Barman. Se oferă salariu motivant, bonuri de masa, transport asigurat.
-
Dacă ești pasionat de arta culinară și ești pregătit să îți aduci contribuția la crearea unor experiențe culinare de neuitat la Restaurantul Lotca, te încurajăm să aplici pentru postul de bucătar. Se oferă salariu motivant bonuri de masa transport asigurat.
-
Adapost de caini cauta o persoana care sa socializeze cu cainii nostri si sa-i plimbe. Activitatea se va desfasura doar in perimetrul adapostului. Programul de lucru este de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.30 (cu 30 minute pauza la pranz). Salariul in prima luna este de 3000 lei net, cu carte de munca. Transportul din Bacau este asigurat de Asociatia noastra deoarece adapostul se afla in comuna Prajesti, jud. Bacau. Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu este un mare avantaj. Lucrul cu telefonul, de facut poze si video si apoi de trimis pe Facebook este obligatoriu. Daca nu stiti sa faceti poze sau video, va rog nu deranjati. Va rog sa trimiteti CV-ul pe Whatsapp sau aici.
-
Societate angajăm tehnicieni rețele de telecomunicații ,cu sau fără experiență, cu permis Cat.B sau fară permis. Se oferă condiții de lucru optime. Program 8 ore. Salar +bonuri de masă. Executăm lucrări atât în județul Bacău cât și în țară. Atunci când se lucrează în țară ,se asigură cazare + diurnă - de societate.
-
camin de batrani angajeaza femeie de serviciu 8h zi asteptam cv-urile dvs. varsta maxima 45 ani
-
Angajam persoana serioasa si harnica pentru curatenie sala mese,bucatarie si camere. Asiguram cazare si masa.
-
Cautam o persoana harnica care sa ingrijeasca o vaca si gaini si sa asigure curatenia.Preferabil sa se priceapa si la gradina
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
DESTINE BROKER -cauta colaboratori in toata tara. Astept CV-urile pe adresa de mail : tel : BROKER DE ASIGURARI : Vrei un job flexibil? Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Ai renuntat din cauza preturilor prea mari sau al comisionul prea mic? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Cerinte: -Persoana care doreste o cariera de succes in domeniul asigurarilor,propria sa afacere,propria sa echipa. -EXCELENTE capacitati de comunicare,integritate, vointa, responsabilitate, toleranta, munca multa, incredere de sine si abilitate de a comunica. - Studii medii. Descrierea firmei: "DESTINE BROKER DE ASIGURARE" Pasi simpli catre Succes ! Suntem parteneri cu toate societatile de asigurare. Vindem asigurari la pretul cel mai mic sau produse alese de client la societatea de asigurari la care doreste. Clientul contactat devine asiguratul nostru. Cel mai mic pret. Cea mai diversificata oferta. Reusita in afacerea DESTINE nu este niciodata intamplatoare. Faceti afacerea pe cont propriu, dar nu sunteti singur,veti descoperi care este valoarea muncii in echipa.Principiile si metodele pe care le promovam sunt rezultatul multor ani de experienta. Pentru obtinerea succesului in viata si in afaceri, sistemul de cariera DESTINE si liderii acestuia recunosc importanta dezvoltarii calitatilor personale pe care trebuie sa le aiba un lider. Liderii cu experienta au realizat, pas cu pas, un model de construire al afacerii si de atingere a propriilor scopuri. La fel ca in afacerile de tip franciza noi stim ca este important sa beneficiezi de experienta altora care au reusit inaintea ta!
-
Timbercraft Art SRL angajează! Suntem în căutarea unui tâmplar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre Dacă ai o pasiune pentru prelucrarea lemnului și îți place să transformi ideile clienților în piese de mobilier unice și de calitate, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: - Confecționarea și asamblarea mobilierului și altor produse din PAL, MDF sau lemn masiv conform specificațiilor - Utilizarea corectă a instrumentelor și mașinilor specifice pentru tâmplărie - Respectarea standardelor de calitate și siguranță la locul de muncă - Colaborarea eficientă cu colegii pentru îndeplinirea sarcinilor în termen Avantaje în selecția candidaților: - Bune abilități în utilizarea diferitelor unelte și echipamente de tâmplărie - Capacitatea de a citi și interpreta desene tehnice - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și spirit de echipă - Experiența nu este necesară însă aceasta reprezintă un plus în ceea ce privește selecția candidaților. Beneficii: - Pachet salarial competitiv în funcție de experiență - Tichete de masa - Mediu de lucru profesionist și prietenos - Echipamente și instrumente de lucru de înaltă calitate - Proiecte variate și provocatoare ce ofera oportunități de dezvoltare a abilităților Dacă îndeplinești cerințele de mai sus și ești gata să contribui la succesul atelierului nostru de tâmplărie, te rugăm să trimiți CV-ul sau sa ne contactezi la numarul de telefon afisat. Mulțumim pentru interesul tău în a face parte din echipa noastră!