Anunțuri
Locuri de munca Bihor doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Angajam personal curatenie in Oradea: se lucreaza 5H, de la 16:00-21:00, Oferim: salariu atractiv, prime si bonuri de masa. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722.213.621 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri...
-
Promovat
Experienta - minim 3 ani; - Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale; - Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate; - Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C , Smartbill, FGO; - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii. Descriere job, responsabilități și beneficii: Activitatea presupune tinerea evidentei contabile. Rensponsabilitati: - Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor , registrului de casă și a deconturilor - Evidența extraselor bancare; - Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Menținerea relației cu clienții telefonic și sau prin intermediul e-mail-ului; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; - Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa; - Intocmirea declaratiilor fiscale si situatiilor financiare Ce îți putem noi oferi: - Pachet salarial corelat cu experienta; Stimulare salariala periodica in functie de competente; Negocierea salariului se va face în funcție de performanțele oținute, în termen de 90 zile de la angajare; - Decontare transport, dacă este cazul; - Bonusuri salariale de Paști, Crăciun, 8 Martie, Ziua de nastere; De performanță; - Mediu de lucru prietenos; - Acces la programe de dezvoltare personală și profesională; - Respect pentru fiecare coleg ă în parte; - Programul de lucru este de 8 ore zi, respectiv 08:00 16:00 sau 08:30 16:30 (flexibil, inclusiv home-office 1-2 zile pe saptamana).
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam personal proaspat iesit in rezerva din domeniul militar , jandarmerie , pompieri , politie pentru a se alatura echipei noastre de interventie operativa , obligatoriu permis B si domiciliu in Oradea sau imprejurimi. Asteptam cu interes CV dvs la adresa de e-mail , sau tel .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Velența, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
ROLCENTER SRL cu sediul in mun. Oradea (cart. Episcopia Bihor) angajeaza personal birou comercial cu experienta in vanzari produse industriale. Rolcenter SRL comercializeaza roti si role industriale Wicke, anvelope Solideal, Continental si Trelleborg pentru stivuitoare, comercializam doar produse de calitate premium. Se cere: - experienta in activitati de birou comercial (ofertare, facturare, ...) - abilitati de comunicare si negociere - cunostinte de utilizare microsoft office, programe de facturare, ... - cunostinte de limba engleza Se ofera: - pachet de salarizare competitiv pietei - decontare transport - tichete de masa (35 RON zi) - respectarea stricta a programului de lucru Activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru corespunzator asteptarilor din ziua de azi, programul de lucru este de luni pana vineri, de la ora 08:00 pana la 17:00 (cu 1 ora pauza) Rog trimiteti CV pe adresa:
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia. espre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul Publi24 Romjob, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile și politicile acestui site aplicabile în relația cu utilizatorii săi.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Shinheung Electronics angajeaza MANIPULANT MARFA: Programul de lucru : DE LUNI PANA VINERI 08:00 -- 16:30 Va oferim pe langa salarul de incadrare : Contract de munca pe perioada nedeterminata Transport decontat asigurat de catre firma Tichete de masa de 35 lei zi Bonus de prezenta Bonus de performanta Ore suplimentare platite dublu Pentru mai multe informatii va rugam sa ne sunati la numarul de telefon afisat!
-
Moldovan Carmangerie, angajează lucrator comercial pentru noua locație cu Bisto din Oradea (zona comercială Kaufland Iosia) Strada Ștefan Octavian Iosif. Candidatul ideal: sa fie un om deschis, comunicativ, caruia sa-i faca placere sa fie in permanent contact cu cei din jur; sa aiba o atitudine pro activa; sa dea dovada de responsabilitate si seriozitate; sa aiba o atitudine deschisa si politicoasa fata de clienti; sa fie disponibil pentru un program in schimburi; Principalele atributii: intampina clientii si se asigura ca acestia au o experienta placuta la cumparaturi; serveste clientii magazinului urmand corect procedurile de vanzare a produselor; ofera informatii suplimentare despre produse si promotii in derulare; mentine stocurile adecvate, mentine zona in care lucreaza curata si organizata eficient; promoveaza imaginea brandului Moldovan; Moldovan Carmangeria, unul dintre cei mai importanti producatori de carne si produse de carne din judetul Cluj, infiintata in anul 1994. Compania are astazi peste 370 angajati, 36 de magazine in Cluj-Napoca si in judet, doua sectii de prelucrare si o ferma cu peste 300 de capete de bovine. In 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding si odata cu schimbarea numelui in Moldovan Carmangeria, a introdus pe piata un nou concept de magazin in care zona de vanzare a produselor este dublata de o zona de bistro. Compania se dezvolta continuu, dar pastrand neschimbate valorile care au facut din numele Moldovan o afacere durabila: familia, traditia si respectul fata de client.
-
Candidatul ideal: Persoana pasionata de IT care dorește sa evolueze in acest domeniu Abilități de lucru in echipa Bune abilități de comunicare Capacitatea de a diagnostica defecțiuni ale echipamentelor IT si de a oferi consultanta tehnica Capacitatea de a rezolva incidente software in funcție de problemele care apar Capacitatea de a lucra de sine stătător, autodidact Absolvent studii superioare Cerințe: Absolvent studii superioare sau in curs de finalizare (ultimul an) Experiență în rețelistică constituie un avantaj Cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C Deținerea de calificări și certificări constituie un avantaj Permis de conducere cat. B Limbi vorbite: Romana (nativ), Engleza Descrierea postului: *Instalarea, configurarea şi mentenanța instalațiilor de date voce, telecomunicații, configurații software ale echipamentelor de rețelistică (routere, switch-uri, firewall), soluții de cablare structurată *Disponibilitate pentru dezvoltarea capacităților tehnice prin participarea la training-uri și cursuri de specialitate Se oferă : Pachetul salarial în funcție de abilitățile candidatului Bonusuri în funcție de performanță Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și posibilitatea de dezvoltare profesională Integrarea într-o echipă tânără, cu mediu de lucru profesionist și modern Masina de serviciu Laptop, telefon mobil de serviciu Detalii firma: iNet Corporation Analytics SRL companie activa in piața IT din Romania, cu o experiență de peste 11 ani și personal certificat specializat pe diverse segmente alte pieței IT. Echipa iNet furnizează soluții de IT&C și oferta atât comercializarea acestora cu ajutorul departamentului de vânzări, dar și integrarea produselor și a soluțiilor prin departamentul tehnic de care dispunem. Încurajăm creativitatea, libera exprimare și inovarea în tot ceea ce facem. Suntem o echipă tânără care dorește să crească și să se dezvolte atât din punct de vedere personal dar și profesional, de aceea punem la dispoziție un mediu energic de lucru, dar și activități în cadrul companiei. P
-
Promovat
Angajam Muncitori necalificati la o fabrica de automotive din Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonusuri de performanta - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - training si formare interna cat si posibilitati de promovare.
-
Promovat
Angajam Responsabil calitate la o fabrica de automotive din Biharia, jud Bihor. CERINTE: - studii medii - lb engleza nivel avansat - cunoasterea proceselor de productie - cunoasterea regulamentului IATF16949 - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.30 14.30-23.00 RESPONSABILITATI: - efectueaza auditul de proces și produs - interacționeaza cu Clientul și Furnizorul pentru tot ceea ce are legătură cu Calitatea Produsului Procesului - coopereaza cu managerul de calitate în gestionarea auditului clienților și auditului de certificare IATF16949 - verifica dacă toate documentele de control al procesului sunt îndeplinite corespunzător (diagrama P etc.) - verifica dacă operațiunile de proces și calitatea produselor proceselor sunt in conformitate cu cele menționate în documentele Sistemului și convenite cu Clientul - gestioneaza și menține documentația de sistem în conformitate cu cerințele IATF16949 (fost ISOTS16949) prin interfața cu Managerul de calitate și, dacă este necesar, cu managementul - identifică și rezolvă orice neconformitate a produsului procesului, planificând și implementând în colaborare cu Inginerul de Proiect și sau Echipa responsabilă, acțiunile corective BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - cantina subventionata - bonuri de masa in valoare de 25 lei - transport asigurat: Biharia, Satu Nou, Tamaseu, Rosiori, Ianca, Diosig, Cadea, Sacueni, Cauaceu, Salard, Hodos, Cetariu, Sântimreu, Episcopia, Bihor, Oradea sau decontarea combustibilului.
-
Angajăm colegă pentru postul de casier restaurant, cu program de lucru 4 cu 3 (10:00-22:00). Ne potrivim dăcă ești energică, comunicativă și îți place interacțiunea cu oamenii. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. Te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă; - completarea rapoartelor de casă la sfârșit de tură; În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant + tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Sună la numărul afișat pentru a programa un interviu sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Suntem o rețea internațională cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 14 țări. În prezent, avem 19 locații în România și suntem bucuroși să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați!
-
Responsabilități principale: Recolt ază prob pentru divers n liz medic l ; Ef ctue ză proceduri medic l și tr t m nte la r comandar a m dicului; Pregătește cabinetele medicale pentru consultație; Pregateste instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicul pe durata intervențiilor și procedurilor medicale. Conditii: Cunoașterea limbilor română și engleză fluent, maghiara constituie avantaj; Studii de asistent medical; Experiența în domeniu poate constitui un avantaj; Abilități bune de comunicare; Prezentabil ă și empatic ă. Ce oferim: Condiții de lucru într-un mediu dinamic; Salariu motivant; Beneficii extrasalariale: bonuri de masă, bonusuri de performanță. Punct de lucru: Oradea Așteptăm CV-urile voastre pe adresa de email:
-
-
Căutăm colegă coafează și manichiurista pentru salon central cu vechime de peste 20 de ani .Dacă ești interesata te așteptăm în echipa noastră. Informații la tel.
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Service auto Oradea - Activ Service pana la 3.5 tone Servicii de mecanica auto! lucrari de intretinere periodice mecanica lucrari de reparatii generale lucrari de intretineri si reparatii complexe ale motoarelor lucrari de intretineri si reparatii complexe ale sistemului de rulare si franare lucrari de intretineri si reparatii la sistemul de suspensii, articulatii lucrari de intretineri si reparatii la axe de tractiune lucrari de intretineri si reparatii la cutii de viteze, la diferentiale lucrari de intretineri si reparatii la instalatii de aer, instalatii electrice Asigurarea rapida a pieselor de schimb necesare lucrarilor de service sau pieselor auto solicitaterevizie Sistemele electrice si electronice ale unei masini sunt diagnosticate si interpretate cu ajutorul unui program creat special pentru diagnoza, rulat pe un computer si conectat printr-o interfata speciala de comunicare intre laptop si masina.