Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Sofer stivuitor Germania

    Oferta Stivuitoristi LEIPZIG: Program de lucru: 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana (pana la 180 ore luna) Ce se cere? Licenta de stivuitorist Limba germana la nivel incepator Ce se ofera? Salariu de 14,3 EUR ora BRUT Cazare contra cost (300 EUR luna, cate 2 persoane in camera) Transport de la munca la cazare si inapoi (100 EUR luna) Avansuri saptamanale cate 50 EUR dupa primele 5 zile lucrate Dupa ce se plateste chiria si transportul, raman in mana cu 1600-1700 EUR net aproximativ

  • Angajare Elvetia ospatar, gradinar, tamplar, montare schele

    Angajare in Elvetia- urmatoarele posturi Grădinar - amenajare spatii verzi- vorbitor de germana Schela- montare demontare schela- vorbitor germana B2 Chelnerita (gastronomie ) femei vorbitoare de limba germana Tamplar- dulgher- vorbitor de limba germana Salarii intre 29-35 Franci elvetieni CHF pe ora in functie de experienta in domeniu si jobul pentru care aplicati cazare intre 600-850- singuri in camera ultilitati incluse in functie de locatia care o avem libera Toate aceste posturi necesita limba germana la nivel conversational- inainte de aplicare se sustine test de limba telefonic.

  • 4

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

    Repostat automat
  • Casier statie PECO

    Căutăm CASIERI pentru statie PECO din localitatea BORȘ OFERTĂ Salariu competitiv Tichete de masă Sporuri de noapte, sporuri de weekend si sporuri de sărbătoare CERINȚE Studii medii Experienta ca lucrator comercial reprezinta avantaj Persoana comunicativa, pozitiva Atitudine orientare catre client Disponibilitate de lucru in ture si in weekend Integritate si corectitudine Spirit de echipa CV - urile se vor trimite pe email : [email protected]

  • 17

    Conducator Auto/Sofer Profesionist C+E

    Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;

  • 1

    Coordonator Logistica / Transport Planner / Dispecer

    Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.

  • 1

    Angajam barman

    Avem locul potrivit pentru tine la Venue Coffee&Wine. Căutăm BARMAN Hai alături de noi! Îți vom arăta tot ce știm, ca să ne poți spune tot ceea ce nu știm. Pentru mai multe detalii contactează-ne la numărul de telefon - .

  • 1

    Nbi industrial oradea angajeaza sef de schimb

    NBI INDUSTRIAL ORADEA Angajeaza sef de schimb Atributii: 1. Planificarea personalului (planificarea personalului la masini, pauze etc...) 2. Planificarea masinilor in functie de comenzi 2. Controlul zilnic al producției (îmbunătățirea OEE și reducerea deșeurilor) 3. Supravegherea personalului (metode corecte de lucru ale operatorului, prevenirea riscurilor lucrătorilor) 4. Coordonarea cu alte departamente (calitate, mentenanta etc..) 5. Pregatirea locului de munca (documentatia si structura postului) 6. Participarea la sedinta zilnică de producție și la sedinta schimburilor de tura 7. Instruirea operatorilor. 8. Intervenții în probleme de mașini și procese Cerinte: 1.Cunostinte de limba engleza spaniola( constitue un avantaj) 2. experienta pe un post similar 3.Curs de stivuitorist(( constitue un avantaj) 4.Studii medii 5.Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Aptitudini: 1. Munca in echipa 2. Comunicativ 3. Bune abilitati de organizare si coordonare 4. Seriozitate 5. Responsabiliate si corectitudine Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata - Program de lucru flexibil - Tichete de masa de 30 ron zi - Decontare transport - Spor salarial aferent orelor de noapte - Ore suplimentare platite dublu - Bonus de Craciun si Pasti Informatii de Luni pana Vineri intre orele 09:00 17:00 la telefon sau la fabrica din Oradea, str. Uzinelor nr. 8 Descrierea companiei: SC NBI INDUSTRIAL ORADEA SRL este o companie multinationala spaniola in expansiune care face parte din grupul NBI , al carei obiect de activitate este fabricarea si comercializarea de piese de aluminiu cu tehnologie si prelucrare HPDC. Compania executa procese de injectie, mecanizare, filetare, vibro-finisare, sablare, slefuire. Majoritatea produselor finite se exporta pe piata auto germana.

  • Angajăm muncitori în confecții metalice

    Societate comercială cu punct de lucru în localitatea Urvind angajează 2 persoane cu experiență în confecții metalice. Programări pentru interviu la nr.

  • Gestionar(ă) la brutărie din Oradea

    Brutăria Tomis angajează GESTIONAR(A) la produse finite. Cerințe: - gestiunea stocului - abilități de comunicare - capacitate de a interacționa cu clienții Informații la sediul firmei Oradea, Str D. Cantemir Nr 52 sau pe adresa de mail:

  • 6

    Manpower recrutează muncitor necalificat în Oradea

    Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon

  • 4

    Angajam sofer profesionist C+E pe tara pe camion cu duba frigorifica

    Angajam sofer profesionist C+E pe tara pe camion cu duba frigorifica Pe camion Man TGX automat Se fac curse Oradea Bucuresti tur retur Obligatoriu Card tahograf atestat sofer profesionist Sofer cu domiciliul din oradea Minim 5 ani experienta Se fac curse doar pe tara Plata doar in cont

  • 11

    Angajam soferi profesionisti echipaj C+E pe international tur retur

    Angajam soferi profesionisti in echipaj C+E pe curse internationale tur retur. Se fac 4 curse lunar Camionane mega cu Dube Frigo. Pauze le de 45 ore obligatoriu acasa Sofer obligatoriu din oradea cu minim 3 ani experienta. Nu angajam din alte judete

  • 9

    Angajam soferi profesioniști C+E pe tur retur în echipaj

    Angajam soferi profesionisti pe camioane euro 6 cu dube frigo pe curse tur retur Lunar se fac 4 curse Pauzele de 45 ore acasa Soferi cu minim 5 ani experienta Domiciuliul din oradea Exclus soferi din alte judete Platile se fac doar cu transfer bancar in cont Nu se face plata cash Nu deranjati din alte judete Se fac intre 15.000km si 20.000km lunar

  • Agent servicii clienți

    Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.

  • 6

    Tehnician echipamente de calcul si retele

    Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!

  • 1

    Inginer sisteme de securitate

    Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.

  • 8

    Salon Clas Oradea

    Cautam în regim de PFA: Coafeze 2-4 persoane Manichiura-pedichiură 1 persoana Salonul dispune de un spațiu generos,luminos,dotat și intr-o zona cu vad comercial.

  • 7

    Angajam electrician pentru specializare tehnician sisteme de securitate

    HAI IN ECHIPA AL.SE.RO! ANGAJAM TEHNICIAN! Departamentul tehnic al sediului din Oradea se mareste! Doresti sa inveti, sa cresti pe plan profesional si sa te implici in proiecte? Avem job-ul ideal pentru tine! Nu trebuie sa ai experienta in domeniul sistemelor de securitate, sunt suficiente cunostintele tehnice, noi te ajutam sa te dezvolti! CV pe adresa de mail Descrierea postului: Noul coleg va participa la instalarea, mentenanta si verificarea sistemelor de securitate, organizarea proiectelor contractate, oferirea de suport tehnic pentru utilizatorii echipamentelor.

Salvează căutarea