Anunțuri
Locuri de munca Bihor-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Responsabil calitate la o fabrica de automotive din Biharia, jud Bihor. CERINTE: - studii medii - lb engleza nivel avansat - cunoasterea proceselor de productie - cunoasterea regulamentului IATF16949 - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.30 14.30-23.00 RESPONSABILITATI: - efectueaza auditul de proces și produs - interacționeaza cu Clientul și Furnizorul pentru tot ceea ce are legătură cu Calitatea Produsului Procesului - coopereaza cu managerul de calitate în gestionarea auditului clienților și auditului de certificare IATF16949 - verifica dacă toate documentele de control al procesului sunt îndeplinite corespunzător (diagrama P etc.) - verifica dacă operațiunile de proces și calitatea produselor proceselor sunt in conformitate cu cele menționate în documentele Sistemului și convenite cu Clientul - gestioneaza și menține documentația de sistem în conformitate cu cerințele IATF16949 (fost ISOTS16949) prin interfața cu Managerul de calitate și, dacă este necesar, cu managementul - identifică și rezolvă orice neconformitate a produsului procesului, planificând și implementând în colaborare cu Inginerul de Proiect și sau Echipa responsabilă, acțiunile corective BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - cantina subventionata - bonuri de masa in valoare de 25 lei - transport asigurat: Biharia, Satu Nou, Tamaseu, Rosiori, Ianca, Diosig, Cadea, Sacueni, Cauaceu, Salard, Hodos, Cetariu, Sântimreu, Episcopia, Bihor, Oradea sau decontarea combustibilului.
-
Promovat
Cursele sunt in mare majoritate de un program
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Calea Aradului nr. 87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul - companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie de Renta a Car cu Punctul de lucru in ORADEA, angajeaza 2 persoane pentru job-urile de : 1. Agent livrari : pentru acest job, ai nevoie de permis categoria B cu vechime de 4 ani si experienta in trafic intern si international, disponibilitate pentru deplasari, cunostinte de limba engleza si sa stii sa operezi pe PC in programele MicrosoftOffice. Acest job este adresat persoanelor de gen masculin! 2. Agent vanzari : pentru acest job, ai nevoie de permis categoria B cu vechime de 4 ani si experienta in trafic, cunostinte avansate de limba engleza (scris-vorbit), cunostinte de operare pe PC in programele MicrosoftOffice si disponibilitate pentru a invata softurile interne ale companiei, cunostinte minime de financiar si gestiune! Acest job se adreseaza persoanelor de gen feminin si masculin! Daca esti interesat sa faci parte dintr-o echipa tanara si esti disponibil sa muncesti in regim Rent a Car, trimite-ne CV-ul la adresa de mail : sau iti oferim informatii la telefon sau te asteptam la o discutie la Biroul nostru din ORADEA, Calea Aradului 85 B. P.S : M-am gandit ca in 2024 nu trebuie sa mentionez BENEFICII : salariu, telefon, laptop si bonusuri de performanta pentru ca toate acestea sunt chestiuni normale
-
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bors/Oradea, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
CREW Lucrător Comercial Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Ai toate șansele să devii colegul nostrum și să fii tu cel care investește în cee ace contează pentru tine; Hai să cream împreună McMomente la Mc Donald s. Despre tine Studii medii finalizate; Atitudine pozitivă și orientare către client; Abilitate de lucru în echipă. Ce vei face? Ești prezent la locul potrivit, lucrător în bucătărie, casier sau în lobby, tu ești cel care oferă produsele preferate clienților; Zâmbești mereu în interacțiunea cu clienții; Asimilezi informații și abilități practice despre produsele, materii prime și termene de garanție, echipament, tehnici de vânzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de până la 3200 net la normă de 8 ore (sumă compusă din salariu fix, tichete de masă de 30 RON zi, sporuri și alte bonusuri); Flexibilitate, îți poți organia programul de lucru în ture de zi, ture de noapte ș în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihnă și beneficii de zile libere pentru diverse evenimente speciale; Proces rapid de promovare ; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate în timpul programului de lucru ; Posibilitatea de a lucre în restaurantul Mc Donald s din apropierea casei (în limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilităților de comunicare, lucru în echipă sau abilități specifice industriei alimentare.
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
-
Sofer categoria C+E pentru transport intern Oradea - București camion cu prelata
-
Brutăria Tomis angajează GESTIONAR(A) la produse finite. Cerințe: - gestiunea stocului - abilități de comunicare - capacitate de a interacționa cu clienții Informații la sediul firmei Oradea, Str D. Cantemir Nr 52 sau pe adresa de mail:
-
Angajam instalator și ajutor instalator in Oradea Program de lucru de luni până vineri între orele 8-16.30 Plata săptămânal. Informații la telefon
-
firma germana angajează un băiat pt lucru în Germania(mâncare pt câini și pisici)obligatoriu permis auto,detalii la telefon
-
Se angajeaza pe postul de montator tamplarie pvc persoane cu sau fara experienta. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program de lucru de luni pana vineri 8.00-17.00. Salariu intre 3600 si 5000 net. Info la
-
1. Persoana tehnica de teren cu experiență în Inspectia Tehnică a Imobilelor și cunoștințe de Topografie 1. Persoana tehnica de teren cu experiență în Retelele Edilitare Compania: Suntem o companie de renume specializată în servicii de Management de Patrimoniu (Evaluari Imobiliare, Expertize judiciare, Inspectii tehnice), în căutarea a 2 tehnicieni pentru munca de teren dedicati și pasionati de domeniu. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și să aduci contribuții semnificative în acest domeniu, te invităm să aplici pentru această poziție. Locație: Biroul este in Mun. Oradea, Parcul Traian iar munca se desfasoara preponderent in judetul Bihor cu deplasari ocazionale in afara judetului care pot dura mai multe zile. Responsabilități: - Realizarea de inspectii tehnice la imobile, descrierea tehnica a acestora si evaluând starea acestora și identificând eventualele probleme sau necesități de reparații. - Realizarea de inspectii tehnice la retelele edilitare, descrierea acestora si evaluarea starii fizice. - Colectarea și interpretarea datelor necesare pentru efectuarea inspecțiilor tehnice. - Utilizarea și operarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru efectuarea inspecțiilor, respectiv aplicatie specializata, zboruri cu drona, etc. - Colaborarea cu echipa pentru raportarea rezultatelor și elaborarea rapoartelor detaliate. Cerințe: Experiență relevantă în inspectia tehnică a imobilelor. Cunoștințe solide în domeniul topografiei sau calificare în inginerie si sau topografie. Cunostinte bazate pe experienta in retelele edilitare. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B. Determinare si capacitate ridicata de munca. Beneficii: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și dedicată. Dezvoltare profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei. Pachet salarial atractiv, în concordanță cu performanțele și experiența. Cum să aplici: Te rugăm să trimiți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de e-mail , indicând în subiectul mesajului "Aplicare - Personal Tehnic de Teren - IMOBILE RETELE - dupa caz".
-
Angajez vanzatoare la magazin alimentar in zona parcului 22 Decembrie. Mai multe detalii se ofera telefonic la numarul .
-
Cabinetul veterinar PetVet Oradea angajează medic veterinar pentru animale de companie! Cerințele postului: - absolvent al Facultății de Medicină Veterinară Atribuțiile postului: -evaluarea stării de sănatate a pacienților -stabilirea diagnosticului -stabilirea schemei terapeutice în funcție de diagnostic -administrarea medicamentelor -administrarea vaccinurilor -înregistrarea manoperelor veterinare în Registrul de consultații și tratamente -operarea datelor în RECS Aptitudini și deprinderi necesare: -atitudine pozitivă fa ă de animale și proprietarii acestora -lucru în echipă -îndemânare -putere de concentrare -reac ii i judecată rapide -abilitatea de a vă organiza propria muncă -abilitatea de a învața Ce oferim: un loc de muncă stabil contract de muncă cu normă întreagă salariul negociabil, în funcție de experiență posibilitate de dezvoltare profesională Dacă ești interesat să te alături echipei noastre, nu ezita să ne contactezi!
-
SC angajează femeie pentru spălat farfurii la restaurant în Oradea . Program 6 ore pe zi. Duminică închis
-
Angajăm echipa pt executat rigole betonate și podețe. Asigurăm cazare, mașină de serviciu și materiale necesare pt execuție.Pentru informații suplimentare sunați vă rog la numărul de telefon .
-
Societate comerciala cu punctul de lucru in Tileagd angajeaza inginer topometrist. Mai multe detalii la nr de tel:
-
Angajez mecanic auto cu experienta cu ambitie de lucru,salarizare dupa procent.Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8:30 - 17:30.Pauza de la 13:30 pana la 14:30.
-
Cautăm cusător(are) pentru piele si marochinărie, producție de serie mica in Oradea.
-
POD SERV COM SRL, cu sediul in Baile Felix, Calea Beiusului, nr. 68, jud, Bihor, angajeaza Lucrator in bucatarie, cod COR 941201; cerinta obligatorie: limba engleza. CV-urile se depun pana in data de 10.02.2024. Detalii la telefon
-
Societatea Mastertransport angajeaza sofer , pentru camioane articulate ( cap tractor si bascula) detinator categorie CE pentru transport piatra si balastru. Cerinte: atestat profesional C, C 1, CE, C 1E card tahograf, experienta minim 1 an. Cautam soferi din toata tara, disponibili sa doarma in cabina. Zona de activitate Lugoj,Beius Oferim salariu net 6.000 lei. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon: Grozav Sorin: