Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil imediat Disponibil din: 2020-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Picker magaziner in industria alimentara

    Companie din domeniul prelucrarii carnii,angajeaza pickeri magazineri cu experienta de minim 3 ani in industria alimentara. Program de lucru de luni pana vineri,orele suplimentare se platesc Se deconteaza transportul. Se ofera bonuri de masa in plus fata de salariu In functie de performanta se acorda bonusuri. Salariul se negociaza in urma interviului.

  • 21

    Angajez personal montaj tubulatura de ventilatie

    Buna ziua, Angajez personal cu experienta sau fara in domeniul ventilatiilor industriale, Cunostinte desen tehnic Experienta minima 3-4 ani, Permis de conducere cat B ar fii un plus, Se vor executa urmatoarele operațiuni de montaj: -Tubulatura regtangulara si spiro circular tabla zincata; -Tubulatura flexibila izolata si neizolata; -Accesorii (Clapeti antifoc,antiretur,reglaje,atenuatoare zgomot s.a); -Difuzoare,plenumuri grile si grile liniare; -Ventilatoare de orice tip,desfumari,presurizari,depresurizari; -Perdele de aer poliester cu microperforatii; -Tubulatura inox (hote,cosuri de evacuare gaze simple dublu izolat); -Tubulatura ALP; -Pozitionarea si asamblarea unitatilor BTU; -Izolarea conductelor de aer cu izolatie tip K-flex,vata bazaltica sau vata minerala; Avem lucrari in punctele: Bucuresti, Brasov,Sibiu, Franta,Germania, Avantajele salariale o sa le discutam telefonic sau stabilim o intalnire, Mai multe detalii la telefon! -Adrian Mihai

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

  • 4

    Angajări flotă Uber Bolt cu începere IMEDIATĂ!

    Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 2

    Partener Profi cauta personal 2800 Ron

    Partener Profi cauta personal respectuos , serios si dornic de munca pentru casa de marcat si raion bistro-bake off (preparare sandwich si coacere panificatie ). Pentru mai multe detalii ne gasiti in zona Baneasa la adresa Bd. Ion Ionescu de la Brad nr 81-85 , autobuz 112 , 205 , 261 statia Universitatea Biotera.

  • 4

    Angajam peesonal echipe de necalificati Lucrari - Bucuresti

    Angajam individual echipe de personal necalificat pentru munca în constructii. Experienta în construcții minim 2 ani. Program 7:30-17:30 Salariu motivant 5000 lei. Contract de munca pentru 12 luni cu posibilitate de prelungire. Persoana de contact

  • 8

    Consilier Vânzări Bijuterii | Roberto Bravo

    Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 1

    constructi angajari

    muncitorii calificați și necalificați în constructi

  • angajare montatori subansamble

    Angajam in cadrul societatii INSTORE PEOWER PROVIDER SRL un numar de 31 manipulanti marfa pentru buna desfasurare a operatiunilor comerciale ale firmei. CV-urile se depun pana la data de 12 martie 2024. Selectia se va desfasura in data de 13.03.2024 ora 13.00 Relatii cu privire la depunerea sau selectia CV-urilor se pot obtine la telefon

  • 2

    Angajez tamplar reconditionare mobila din lemn masiv si ucenic tamplarie

    Angajez tamplar reconditionare mobila din lemn masiv si ucenic tamplarie.

  • 15

    Fun Planet isi mareste echipa !

    Angajam personal pentru supravegherea copiilor in spatiul de joaca din Colosseum Mall , soseaua Chitilei , sector 1. Colectiv tanar Program flexibil full time part time

  • 1

    Inginer Constructii Civile Sef Santier

    Angajam inginer constructii civile Sef Santier cu experienta minim 5 ani

  • Secretara

    Firma constructii, angajeaza secretara personala pentru Directorul General. Se cer, cunoastere pachet Office, aspect placut, ingrijit, tinuta office.Sunt acceptate doar CV cu poza.

  • Angajam Lucrator comercial depozit farmaceutice - din BUCURESTI, cu permis cat. B

    Companie de distributie medicamente, angajeaza personal cu domiciliul in Bucuresti pentru postul de Lucrator comercial - pentru depozit produse farmaceutice - cu permis de conducere categoria B (si experienta in condus auto), pentru punctul de lucru din OTOPENI, jud. Ilfov. Postul presupune in principal: - Preluarea, pregătirea şi recepţionarea produselor farmaceutice achiziţionate, cu respectarea normelor de bună practică de distribuție angro a medicamentelor; - Depozitarea marfurilor receptionate in zonele de stocare si la raft; - Alte sarcini legate de activitatea de depozit cum sunt: Colectarea produselor farmaceutice de la raft, conform comenzilor primite; Verificarea produselor farmaceutice colectate (lot, BBD), conform comenzilor primite; Participarea la inventarele periodice anuale. Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor produselor din depozit. Program de lucru: 2 ture, 8:30 ore zi (inclusiv cu pauza), astfel: Luni - Vineri: Tura I 6:30 - 15:00; Tura II 14:30 - 23:00 Salariu net motivant + tichete de masa de 30 lei zi lucrata (aproximativ 600 lei luna) Alte beneficii: - abonament servicii medicale in reteaua de clinici MedLife; - abonament fitness in reteaua de sali SanoPass Fit; - transport asigurat de companie. Locul de munca este in: Otopeni, str. Avram Iancu. Rugam sunati in intervalul orar 08:30 - 17:00 sau lasati mesaj pe whatsapp, daca ne contactati dupa ora 17:00!

  • 8

    Angajam Montator Termopane Tamplarie PVC

    Salariu între 5000-5500 lei în funcție de experiența Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems Angajează Montatori de Tâmplărie PVC Despre Noi: La Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems, ne mândrim cu furnizarea de soluții inovatoare și de înaltă calitate în domeniul tâmplăriei PVC Rolul Tău: - Instalarea tâmplăriei PVC în locații diverse, asigurându-te că fiecare proiect este finalizat la cele mai înalte standarde de calitate - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a respecta termenele limită și cerințele clienților - Mentinerea unei atmosfere placute in cadrul echipei - Sa se respecte indicatiile de montaj oferite din companie Ce Căutăm: - Experiență în montarea tâmplăriei PVC - Atitudine proactivă și o abordare serioasa muncii - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta la metodologii noi Ce Oferim: - Un pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență. In functie de experienta salariul poate varia intre 3500 si 4500 de lei, cu posibilitate de bonusuri suplimentare in functie - Un mediu de lucru plăcut Dacă sunteți interesați să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne apelati sau se ne scrieti pe Whatsapp

  • 5

    Angajem director de dezvoltare

    Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia

  • Angajam Cofetar cu experienta

    Cofetaria Monaco, angajam cofetar competent, cu experienta in domeniul de torturi pentru evenimente festive. Conditiile de salarizare si program de lucru sunt atractive si vor fi negociate la interviu. Pentru toate detaliile, va asteptam sa ne sunati.

  • 2

    Firma de contabilitate sector 1 Bucuresti angajeaza contabil expert contabil

    Responsabilități: - preluare si procesare documente de la clienti; - arhivare documente; - prelucrare informatii pana la obtinerea corecta a balantei si intocmirea bilantului si a situatiilor financiare; - verificarea jurnalelor de vanzare cumparare, situatii clienti furnizori, banca, etc.; - alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila; - relatia cu clientii. Calificări: - absolvent de liceu colegiu facultate cu profil de contabilitate; - cunostinte solide in domeniul contabilitatii; - cunostinte word, excel, internet; - seriozitate, lucru in echipa. Avantaje: - cunostinte Saga; - absolvirea unui liceu colegiu economic; - membru CECCAR. Asteptam CV la adresa:

Salvează căutarea