Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam spalator auto cu experienta .Salariu si prgram atractiv.Spalatorie cu vad format .Sos chitilei nr 58 Sectorr 1 Statie metrou Jiului.
-
Promovat
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la punctul de control acces de la sediul din Bucuresti Sector 3. Cerinte: Domiciliul in Bucuresti Persoana harnica, ordonata, organizata, sincera si onesta Oferim: contract de munca pe durata nedeterminata salariul + bonuri de masa
-
Promovat
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Promovat
Cea mai mare flota de delivery din Romania angajeaza! Angajam Curieri Tazz By Emag , Glovo si BoltFood Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu / inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Iti oferim suport 24/7 NON-STOP CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv ( Platit/comanda, cate comenzi livrezi, atat castigi, depinde de tine ). Castiguri de 30+ RON / ora. In jur de 250+ RON / 8 ore + Bacsis Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta Plata se efectueaza saptamanal, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa, poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant/client. Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu / inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Iti oferim suport 24/7 NON-STOP CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv ( Platit/comanda, cate comenzi livrezi, atat castigi, depinde de tine ). Castiguri de 30+ RON / ora. In jur de 250+ RON / 8 ore + Bacsis Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta Plata se efectueaza saptamanal, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa, poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant/client.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Responsabilitati: o Aspirat tot magazinul o Spalat mop zone trafic intens o Spalat mop tot magazinul o Sters praf rafturi zona adulti o Sters praf rafturi zona copii o Sters oglinzi magazin o Sters oglinzi cabine de proba o Sters praf zona caselor de marcat Programul este de 3 ore zi (de la 7:00 la 10:00), cu o zi libera pe saptamana. Se lucreaza doar cu contract de munca, salariul este fix 1400 lei, platit la timp (pana la data de 5 a lunii urmatoare). Detalii la telefon sau whatsapp.
-
MAKIARO S.R.L. angajează confectionara cu experiența pentru a lucra la atelierul nostru de producție. Noi ne axăm pe licitații SEAP ( echipamente politie, medicale etc.) și in paralel vrem sa construim Brandul nostru de costume de baie și rochii. oferim salariu atractiv( 3000-4000 lei) experienta in folosirea aparatelor de tăiat cu laserul și printat materialul este un plus.
-
CANDIDATUL IDEAL: Experienta relevanta intr-o pozitie de coordonare management Foarte bună cunoaștere și înțelegere a businessului in care activează (furnizori, tipuri de servicii proiecte) Cunoștințe financiare și de business Cunostinte limba engleza Permis de conducere cat. B Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office Experiență în gestionarea de proiecte complexe, cu bugete mari Orientare spre rezultate Capacitate de prioritizare si previzionare a task-urilor Abilitati foarte bune de comunicare Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii Gandire analitica si capacitate de sinteza Initiativa Persuasiune Diplomatie Atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor Capacitatea de a motiva echipa in vederea atingerii obiectivelor DESCRIEREA JOBULUI: Asigura administrarea cladirilor si a terenurilor aferente Organizeaza, coordoneaza si se implica in toate activitatile care tin de investitiile in construirea de cladiri, amenajari, spatii inchiriate Initiaza, obtine aprobarile si asigura executarea lucrarilor de reparatii curente, igienizari si intretinere in spatiile companiei Asigura derularea contractelor de utilitati, reparatii, aprovizionare cu produse si materiale consumabile in bune conditii Coordoneaza activitatea de arhivare la nivel de companie astfel incat sa fie indeplinite cerintele legale Organizeaza, coordoneaza si controleaza modul in care este asigurata curatenia in interiorul cladirilor si in exteriorul acestora Monitorizeaza si coordoneaza executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini Coordoneaza si se asigura de exploatarea în condiţii optime a instalaţiilor de aer condiţionat, centralelor şi aparatelor telefonice fixe şi mobile Solicită firmelor cu care sunt încheiate contracte de service, intervenţii atunci când este cazul şi urmăreşte respectarea programelor de revizii Identifica nevoile de reparatii si de amenajari si face propuneri in acest sens superiorului direct Urmareste derularea la termen a comenzilor si contractelor incheiate Avizeaza si supervizeaza activitatea de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare Se asigura ca s-a realizat aprovizionarea din timp pentru tot personalul societatii cu rechizitele si celelalte consumabile, precum si echipamentele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii Fundamenteaza si intocmeste documentatiile pentru bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii Se asigura de respectarea standardelor de control intern managerial si a procedurilor operationale in departamentul coordonat Realizeaza evaluarea anuala a performantelor angajatilor din subordine cu respectarea procedurii de evaluare a performantelor Intocmeste graficele lunare cu programul de lucru si pontajele angajatilor din subordine BENEFICII OFERITE: Pachet salarial motivant + sporuri Posibilitatea dezvoltarii profesionale Abonament la o retea medicala private Tichete de masa Prime in functie de performanta , prime de sarbatori
-
vom deschide un azil de batrani in locatie noua in jud PRAHOVA unde e aer curat si placut ochiului ,zona linistita,bai termale, posibilitatea de plimbari fie zone impadurite fie pe malul unui rau cum e Doftana,barajul PALTINUL ,CRUCEA DOMNITORULUI,puscaria Doftana,manastirea BREBU ,etc,intr o locatie construita 2023 dupa cerintele si normele actuale ,camere de 1 persoana ori 2 persoane si 3 persoane in functie de cerinte si posibilitatile omului, fiecare camera e dotata in functie de cerinte si dispune de baie,meniul se face conform unei norme de hrana stabilita de nutritionist in functie de nevoile si cerintele organismului.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
MAKIARO S.R.L. angajează confectionara cu experiența pentru a lucra la atelierul nostru de producție. Noi ne axăm pe licitații SEAP ( echipamente politie, medicale etc.) și in paralel vrem sa construim Brandul nostru de costume de baie și rochii. oferim salariu atractiv( 3000-4000 lei) experienta in folosirea aparatelor de tăiat cu laserul și printat materialul este un plus.
-
Angajam sofer camion articulat Firmă cu garajul în Balotești angajează șofer camion articulat (cap tractor + semiremorcă basculabilă) cu experiență pe intern. Curse regulate Ploiești, București sau Giurgiu. Salariul motivant, decontăm transportul până la garaj, bonuri de masă, prime.
-
Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !
-
Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.
-
Descriere activitate: - Promovarea si vanzarea produselor Laboratoarele Remedia, prin telefon, clienților deja existenți, - Identificarea de noi potentiali clienti Abilitati necesare: - Incredere în forțele proprii, dorinta de dezvoltare; - Abilități de comunicare si organizare - cunostinte lucrul in programe word - excel Program de lucru: 8.30-16.30
-
Cresa/gradinita privata cautam colega pentru grupa 2-3 ani nou formata. Mediu de lucru placut. Locatie noua.
-
Societate comercială angajează muncitori necalificați la asamblarea, montarea pieselor (cod COR 932906) 2 posturi. Persoanele interesate pot timite CV-ul prin e-mail sau îl pot depune personal la sediul societății din Mun. București, str. Cetatea Histria, nr. 7, bl. MII8 16, sc. B, parter, ap. 45, Sector 6, până la data de 08. ra 12.00. Selecția CV-urilor va avea loc în data de 08. ra 13.00.
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
AVESTA CONSTRUCT SRL cu sediul in Bucuresti, sector 2, cauta 30 de persoane dinamice, muncitoare, responsabile pentru 30 de posturi, astfel: 20 posturi de MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII; 5 posturi de DULGHER RESTAURATOR: 5 posturi de MONTATOR SISTEME TAMPLARIE TERMOIZOLANTĂ Cerinte: - experienta in domeniu minim 1 an (muncitorii calificati) si fara vechime (muncitorii necalificati); - studii medii; - contract de munca full time, perioada nedeterminata; - abilitati de comunicare, relationare, spirit de echipa si responsabilitate, - seriozitate; - tinuta, atitudine si limbaj decente; - abilitati de analiza, atentie distributiva si capacitate de concentrare; - cunostinte de limba engleza si limba turca. Responsabilitati: - conform cerintelor de pe santier, - raportarea periodica a activitatii catre managerul superior. Daca sunteti interesat de vreun post si experienta dvs. corespunde cerintelor de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de e-mail melizeren.63 @ gmail.com Interviul se va desfasura in data de 6 martie 2024 ora 12:00 la sediul societatii. In CV va rugam sa specificati si un numar de telefon la care puteti fi contactat Oferta valabila si pentru cetatenii Uniunii Europene.
-
Denumire job: Instalator - instalatii tehnico sanitare Descrierea companiei: Compania Mondo Instal S.R.L. activeaza in domeniul instalatiilor sanitare si de climatizare de peste 20 ani, avand un portofoliu impresionant de clienti. Realizam proiecte la cele mai inalte standarde pentru cladiri individuale de locuinte, ansambluri rezidentiale, imobile de birouri, hoteluri, mall-uri si altele. Descrierea postului: Noul nostru coleg va avea urmatoarele responsabilitati: Responsabil pentru instalatiile sanitare si de climatizare la locatiile partenerilor nostri Diagnosticarea si solutionarea problemelor si avariilor Asigurarea functionalitatii la cei mai inalti parametrii a instalatiilor din aria de raspundere Respectarea reglementarilor de siguranta Cerinte job: In viziunea noastra, candidatul ideal intruneste urmatoarele cerinte: Experienta demonstrata de minim 2 ani in domeniul instalatiilor sanitare OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B Reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu Persoana responsabila, punctuala si prietenoasa Daca anuntul companiei noastre prezinta interes, va rugam sa ne transmiteti Curriculum Vitae-ul actualizat pe adresa de e-mail si va vom contacta in scurt timp pentru stabilirea unui interviu.
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT
-
Firma cu domeniul de activitate in domeniul service si mentenanta instalatii electrice si automatizari angajam electrician cu permis de conducere cat. B. Autorizatia ANRE constitue un avantaj.
-
Angajăm barista (fata NEFUMATOARE ) cu experiență pentru Caffee Bar la restaurant cu autoservire . Cerințe : - Cunoștințe casa marcat - Cunoștințe preparare cafea de specialitate ( la Expressor) - Aspect fizic plăcut - Comportament amabil cu clienții - Spirit de echipă - Harnică - Implicare la locul de muncă - Curățenie la locul de muncă - Aprovizionare, comenzi , stoc Oferim : - Salariu atractiv - Mâncarea asigurata - Program luni- vineri Restaurantul se află în incinta clădirii OMV PETROM , str. Coralilor nr 22, PETROM CITY (zona Bucurestii Noi)