Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Consultant Credit, Bucuresti Sector 3

    Compania ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit in Bucuresti Sector 3 ,oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Pentru detali suplimentare apelati .

  • 4

    Fibra Optica -jonctor

    Angajez jonctori FO, Angajăm si personal ne calificat Detalii la Telef

  • 2

    Angajam soferi RideSharing Uber Bolt

    Bolt si Uber cauta soferi entuziasti si dedicati pentru a se alatura echipei noastre de profesionisti! Vino intr-o flota autorizata cu experienta ! CONDITII : ANGAJAM DOAR CU MASINA PERSONALA! Beneficii: Contract de munca 2h 4h 8h in functie de nevoile dvs Activare rapidă a contului. Comision 10%: Firma parteneră plătește toate documentele necesare: Pentru a vă ajuta să începeți activitatea în cel mai scurt timp posibil, firma noastră parteneră se angajează să suporte costurile tuturor documentelor necesare, inclusiv autorizația de transport, ecusoanele, contractul de comodat, precum și asigurarea obligatorie de călători și bagaje. Cerințe: Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp posibil) Permis de conducere valabil și experiență de conducere adecvată Mașină personală în stare bună de funcționare și asigurată corespunzător Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului  Abilitati bune de comunicare  Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu un simț al orientării excelente și dorința de a oferi o experiență sigură și confortabilă pasagerilor noștri, vă încurajăm să aplicați. Alatura-te si tu uneia dintre cele mai importante aplicatii de RideShering din intreaga lume # Bolt     #Uber Pentru a aplica, vă rugăm să sunati la numarul: zero șapte sase șapte patru trei cinici trei opt noua

  • Firma căutam colaborare

    Firma căutam livratori Tazz sau Bolt Foodpart time lucrezi cind vrei cit vrei plata la km plus bonusurile Platformei garantam cel mai mic comision din Oraș București, CONSTANTA, TIMIȘOARA, SIBIU

  • 64

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Recruiter, valabil toata tara

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • 27

    Disponibil online

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 2

    Angajez vânzătoare cosmetice

    Angajez vânzătoare magazin Cosmetice zona ,Șoseaua Vitan Bârzesti pentru a multe detalii nu ezita sa suni Nr de contact Roxana

  • 5

    Menajera Part-time, zona Aviatorilor

    *Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Locatie job: Aviatorilor, sector 1 Program de lucru: 2 zile saptamana Oferta salariala: 250-300 lei zi Responsabilitatile tale: activitati de curatenie si calcat. Candidatul ideal: persoana organizata, disponibila pentru o colaborare pe termen lung, experienta anterioara pe post similar reprezinta avantaj. Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Aplica direct: https: newtimes.ro jobs menajera-part-time-300-lei-zi-aviatorilor doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Da share acestei postari si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit!

  • Angajare medic neurolog

    Medic neurolog pentru contractul cu CASMB, sediul este in sectorul 6, Drumul Taberei

  • 3

    Angajam personal curățenie - Mall Afi Cotroceni

    Responsabilitati: o Aspirat tot magazinul o Spalat mop zone trafic intens o Spalat mop tot magazinul o Sters praf rafturi zona adulti o Sters praf rafturi zona copii o Sters oglinzi magazin o Sters oglinzi cabine de proba o Sters praf zona caselor de marcat Programul este de 3 ore zi (de la 7:00 la 10:00), cu o zi libera pe saptamana. Se lucreaza doar cu contract de munca, salariul este fix 1400 lei, platit la timp (pana la data de 5 a lunii urmatoare). Detalii la telefon sau whatsapp.

  • META SOFT INNOVATIONS este în căutare de Asistent Gestionare Proiecte

    Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.

  • 10

    Femeie de serviciu- JILAVA

    Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.

  • 6

    Educatiare part time

    Gradinita Pink Lemon, zona Piata Femeni, sector 2, angajeaza educatoare part time. Conditii:- studii de specialitate - experienta constituie un avantaj - cunoscatoare limba engleza Cv-uri pe adresa

  • 3

    Angajez zugravi în bucuresti

    Angajez zugravi în bucuresti

  • 5

    electrician cu experienta

    Angajam electrician cu experienta eventual pensionar. Poate fi si cu durata de 4-6 ore pe zi.

  • angajez asistenta stomatologie

    SC SYMBIO DENT SRL angajeaza part time asistenta de stomatologie zona Gara de Nord program 12.00-16.00 salariu 2500-3500 lunar

  • 5

    Angajem director de dezvoltare

    Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia

  • 20

    Femeie curatenie 4 ore pe zi, 5 zile pe saptamana

    Angajez femeie pentru curatenie Zona Ion Mihalache - Domenii, 2 locatii Contract de munca 4 ore Salariul brut 3700 lei. Orar munca 14:00-18:00, luni vineri Se vor prezenta: Cazier judiciar Carte de identitate Ultimul act de studii Persoana responsabila, organizata, cu aptitudini pentru igiena, apta de munca. Se va efectua control de medicina muncii inainte de angajare.

Salvează căutarea