Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-06-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Numele companieiHome StudioTip jobfull timeDescriereLucrător Comercial Angajez lucrator comercial situat in incinta Promenada Mall. Cerinte: - persoana comunicativa, responsabila, organizata, deschisa la nou si atenta la cerintele clientului. Descrierea jobului: 1. vanzarea produselor specifice magazinului; 2. receptia si aranjarea produselor la raft; 3. servirea prompta a clientilor; 4. alte sarcini administrative (preturi, inchidere casa, inventariere produse, termene de valabilitate, aranjarea produselor conform procedurilor); 5. mentinerea curateniei. Doritorii pot trimite cv sau o scurta descriere e maill.
-
Promovat
Angajam urgent Inginer constructor (instalatii apa si canalizare) = 2 posturi Necesar cunostinte lucru cu fonduri europene. Salariu atractiv, cazare asigurata Post de lucru: BACAU BRAILA
-
Promovat
Esti iubitor de animale de companie si dispus sa ai grija atat de igiena cat si de estetica lor? La "Groomers by SanitaVet" pasiunea se poate transforma in meserie. Ne dorim o persoana dornica de a invata, CU sau FARA experienta in domeniu, care se caracterizeaza printr-un spirit sociabil si o buna relationare cu publicul, dar cu capabilitatea de a face fata provocarilor profesionale. Daca esti o persoana dornica de evolutie atat pe plan personal cat si profesional, asteptam CV- ul tau pe whatsapp la nr. . Echipa "Groomers by SanitaVet"!
-
Promovat
Angajam optometrist lucrator comercial pt cabinet de optica medicala in sectorul 6 Se cere seriozitate, abilități excelente de comunicare si de relaționare cu clienții, experiența in vânzări obligatorie. Se ofera pachet salarial atractiv bonusuri pt performanța discount pt tine si familia ta la achiziționarea de produse din portofoliul firmei noastre prime de sarbatori contract de munca pe perioada nedeterminata Trimiteti cv NUMAI pe whatsapp la nr de tel din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru postul de operator masini unelete cu comanda numerica, absolvent de scoala profesionala sau liceu, cu vechime 1-5 ani, functie de complexitatea activitatii,care detine cunostinte teoretice si practice privind starea si regimul de functionarea a MU deservite,citirea desenelor pieselor de excutat,citirea schemelor de functionare a MU, tehnici si tehnologii privind lucrarile,folosirea sabloanelor, sculelor de control, instrumentelor de masura.
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti CV-ul pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B
-
Benzinărie Petrom zona Bucurestii Noi ,lângă Lidl , vis-a-vis de Lukoil ,angajează casier și lucrător platforma. Relații la telefon 722542561 sau 727567602.
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Căutăm tânăr responsabil, cu spirit de echipa, punctual și sociabil. Mediu de muncă plăcut, toate formele legale de angajare. Program de muncă în ture, 2 zile de muncă cu 2 zile libere. Dacă crezi ca îndeplinești condițiile de mai sus te aștept la un interviu pentru mai multe detalii.
-
Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.
-
SC cu sediul in Bucuresti, angajam electricieni cu experienta, pentru puncte de lucru in Bucuresti. Program: Luni-Vineri 08:00-16:30 cu 30 de minute pauza. Liberele de la stat, libere si platite, concediul de odihna platit. Salariul net pentru inceput 3800-5000 de lei, in functie de experienta si performanta. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Nu oferim cazare.
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Angajam inginer agronom / horticol pentru activitate vanzari fertilizanti organici din alge marine. Pentru ca pe judetele BT+SV am gasit un coleg, extindem aria de angajare pt judetele VN, GL, BR, TL, CT.
-
Magazin 1 MINUTE, Bucuresti, in zona metroului Pipera, angajam lucrator comercial pentru vanzarea de produse alimentare si non-alimentare. Responsabilitati: - Prezinta si vinde produsele oferind toate informatiile necesare despre acestea; - Stabileste si gaseste solutii pentru cerintele clientilor; - Se asigura ca toate produsele sunt prezentate si vandute intr-un mod profesionist; - Receptioneaza produsele potrivit instructiunilor date de supraveghetor si politicii interne a magazinului; - Mentine un mediu de lucru curat si profesionist pentru el si clienti , in timpul programului de lucru; - Contribuie la mentinerea standardelor excelente de Customer Service. Program: Luni-Vineri, 8h zi, sărbători legale libere. Salariu 3000 lei net.
-
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Angajam electrician cu experienta in cadrul echipei Intercooling. Compania noastră are peste 40 de ani experiență în proiectarea și execuția instalațiilor de răcire, filtrare și tratare a apei. Responsabilitati: - Efectuarea inspectiilor periodice si a lucrarilor de intretinere preventive pentru a asigura functionarea optima a sistemelor electrice; - Diagnosticarea si remedierea defectiunilor la echipamentele si instalatiile electrice, inclusiv motoare, cabluri, tablouri electrice, senzori etc; - Instalarea si punerea in functiune a sistemelor electrice noi sau a componentelor de inlocuire; - Intretinerea echipamentelor, efectuarea masuratorilor parametrilor specifici motoarelor, experienta in citirea schemelor electrice ale tablourilor si efectuarea modificarilor sau adaptarilor tablourilor electrice existente; - Identificarea si rezolvarea problemelor legate de tensiune, curent, rezistența, capacitati etc., utilizand echipamente de testare si instrumente specifice; - Lucrul conform regulamentelor de siguranta si a standardelor industriale, asigurand respectarea normelor privind protecția muncii si a reglementarilor in domeniu; - Disponibilitate pentru lucrul la inaltime; - Coordonarea cu echipele de intretinere si de operare pentru a identifica si remedia problemele electrice si pentru a minimiza timpul de nefuntionare a echipamentelor si instalatiilor; - Pastrarea evidentelor complete si actualizate referitoare la activitatile de intretinere, reparatii si instalari, inclusiv rapoarte de interventie si documentatie tehnica. Cerinte: - Diploma de electrician sau calificare similara in domeniu - Experienta minim 3 ani in intretinerea si reparatia sistemelor electrice industriale, de preferat in cadrul instalatiilor de racire - Certificarea ANRE constituie un avantaj - Disponibilitate deplasari in tara 2-3 zile saptamana(in general, pe o raza de 300 km in jurul Bucurestiului) - Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj Oferim: - Salariu intre: 5000 - 6000 Net, in functie de experienta - Diurna, bonusuri lucrare, prime - Dotari foarte bune Persoanele interesate le rugăm să trimită CV-ul prin mesaj sau la adresa de mail:
-
Societate comerciala angajeaza Manipulant Marfa pentru depozit produse alimentare Locatie: Bucuresti, Sector 4 (Depozitele Fortuna) Responsabilitati: - Incarcare - Descarcare marfuri - Asezare marfa in depozit - Etichetare marfuri - Pregatirea comenzilor si a echipamentelor impreuna cu colegii Ce oferim: - Un mediu de lucru placut - Salariu: 3500 lei net, cu posibilitate de crestere, in functie de experienta si implicare - Program de lucru: 09:00-18:00, de Luni Vineri - Contract de munca pe perioada nedeterminata Cerinte: - Nivel de studii: minim 8-10 clase - Persoana responsabila si ordonata - Cazier curat - Capacitate de munca in echipa Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Firma administrare imobile angajeaza personal tehnic pentru intretinere cladiri. Cerinte: - studii medii; - calificare in meseria de instalator sau electrician si cunostinte in cealalta meserie; - permis de conducere categoria B Se ofera: - mediu de lucru atractiv; - salariu motivant; - masina si telefon de serviciu; Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV complet cu fotografie recenta si date de contact prin raspuns la acest acest mesaj.
-
Angajam Sofer Categoria B pentru depozit produse alimentare Locatie: Bucuresti, Sector 4 (Depozitele Fortuna) Responsabilitati: - Incarcare - Descarcare marfuri(alimentare congelate inghetata si echipamente: espressoare, sorbetiere, vitrine de inghetata) - Livrare produse la clienti in zona Bucuresti-Ilfov(1 data pe saptamana este posibil sa fie livrari in zona de mare munte) - Completează foaia de parcurs la fiecare deplasare - Preia si intreține in conditii corespunzatoare mijloacele de transport din dotare Ce oferim: - Salariu intre 3000-4000 lei, in functie de experienta si implicare - Program de lucru: 09:00-18:00, de Luni - Vineri - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Se lucreaza pe masini frig mici - Ford Cerinte: - Nivel de studii: minim 8-10 clase - Posesor permis de conducere categoria B - Experienta ca sofer livrator minim 1 an - Persoana responsabila si ordonata - Cazier curat Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Angajez doamna in regim intern pt fata tanara cu handicap. Cerem si oferim seriozitate. Mai multe detalii la telefon: