Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser Lucrator Comercial care sa se alature echipei noastre din Bucuresti pentru un cunoscut brand de cosmetice, pentru urmatoarele activitati: - Aprovizionarea si aranjarea produselor la raftin scopul unei mai bune vizibilitati; - Verificarea vizibilitatii optime a produselor si a materialelor promotionale la raft; - Mentinerea unei relatii bune cu reprezentantii locali si din magazine. Program de lucru : Full Time- LUNI VINERI, Repartizare: 07:00 15:30 Rute mobile disponibila Bucuresti : Ruta 1: Sector 1,2, 6; Ruta 2: Sector 2 - Voluntari; Ruta 3: Sector 3; Oferta : Pachet salarial lunar NET 2940 - 2960 Lei (salariu fix, bonuri de masa, decont transport) Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Reglor mașini de prelucrare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Liceu sau școală profesională absolvită -Experiență în producție utilaje industriale în domeniul maselor plastice -Simț de răspundere, corectitudine, seriozitate -Atenție la detaliu, bun spirit de observație -Condiție fizică bună și multă îndemânare. Atribuții și responsabilități: -Participă direct la începerea procesului de fabricație - pornește utilajele, asigură alimentarea cu materii prime și auxiliare pentru buna funcționare a liniilor de fabricație -Participă la măsurarea parametrilor țevii -Reglează linia de extrudare astfel încât produsul finit să corespundă cerințelor din standardul de produs (grosime perete țeavă) -Înlăturare mici imperfecțiuni ale suprafeței exterioare a țevii -Ajustează împreună cu operatorul și dimensiunile rolatorului -Verifică starea duzelor de la băile de răcire -Schimbă SDV-urile, când este nevoie, cu ajutorul de operatorul de pe linie și de șeful de schimb. Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 6000 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0745">07 arata numarul</a></span> 988 029 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi! Pentru mai multe detalii despre companie și despre angajații noștri, puteți accesa site-ul nostru oficial Intra Interim. Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje către acesta vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Angajam PICKER Salariul tau este de 3200 lei NET (in mana) Tichete de masa 700 LEI (35 lei pe zi lucrata) Bonusuri de sarbatori Transport GRATUIT Se lucreaza 5 zile pe saptamana si 2 zile libere cu un program in 2 schimburi (06:30- 15:15 13:15 - 22:00). Punctul de lucru este in Stefanestii de jos, Ilfov
-
Promovat
Angajam Electrician Mecanic utilaj, pentru fabrica Cris-Tim, din bulevardul Bucurestii Noi Localizare-Bucuresti, Sectorul 1 Tip job-Full time Tip contract: Nedeterminat Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: Entry-level (< 2ani) Mobilitatea postului: Prezenta la locul de munca Program de munca: Program de lucru in ture Numarul de posturi disponibile: 1 Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume Posibilitatea de te dezvolta Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Posibilitatea de avansare Instrumente utilaje de lucru performante Pachet salarial motivant Abonament medical Pachete de beneficii conform politici de resurse umane Grija pentru oameni Transport decontat pentru abonamentele de transport in comun, sau asigurat cu microbuzele Companiei pe rutele: Magureni Filipesti Bucuresti Si din rutele de Mogosoaia (comasate cu depozitul Mogosoaia ) Bilciuresti Cojasca Cornesti Frasinu Niculesti Peris Crevedia Ciocanesti Buftea Darza Buciumeni Mogosoaia Viisoara Targoviste Titu Crangasi Racari Sabiesti Colacu Ghimpati Slobozia Moara Lunguletu Tartasesti Gulia Mogosoaia Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu foarte bune abilitati de comunicare, dinamism, adaptare usoara la schimbare, initiativa, empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact. Ce ne dorim de la tine? Studii medii sau scoala profesionala, cu calificare in domeniu Capacitate de prevedere a situatiilor deosebite; Viteza de reactie si capacitate de a lua decizii; Abilitati de a lucra in echipa; Flexibilitate Rezistenta la efort Experienta in domeniu minim 1 an (acest criteriu nu este obligatoriu, se va acorda instruire) Ce vei face tu? Verifica starea de functionare a instalatiilor si utilajelor cu scopul de a depista eventualele defectiuni din punct de vedere electric mecanic Identifica si analizeaza natura defectiunilor aparute si cauzele care le-au generat; Efectueaza lucrari de intretinere a instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Efectueaza reparatia instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Efectueaza interventii in vederea restabilirii functionarii in parametrii stabiliti ai instalatiilor si utilajelor din punct de vedere electric mecanic Participa la executarea lucrarilor de modernizare a liniilor tehnologice din punct de vedere electric mecanic Respecta procedurile operationale (de igiena , de lucru) existente in cadrul firmei - proceduri -parti componente ale sistemelor de management al calitatii, sigurantei alimentului si protectiei mediului Elemente specifice postului: variatii de temperatura, efort mediu, umiditate crescuta, zone cu risc de alunecare Cine suntem noi? Compania noastră, pe langa numele atat de cunoscut cu care ne mandrim si eticheta curata, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne marim echipa! Dacă esti pasionat de #caraudio și #multimedia și vrei un job in domeniu, te așteptăm la un interviu! Căutam băiat cu fără experiență în #caraudio și #multimedia, dar cel mai important - pasionat de mașini. Experiența în electrică auto constituie un avantaj; Vârsta cuprinsă între 18 - 40 de ani; Fire sociabilă, stabilă emoțional, prietenoasă, și cu dorința de muncă; Aspect prezentabil; Punctualitate; Abilitați de planificare si organizare, comunicare, orientare către client - constituie avantaj; Vei lucra de L-V între orele 09:00 - 18:00, Sâmbătă (09:00 - 14:00, două sâmbete pe lună), cu pauza de masă aferentă. Ce oferim? Libertate de mișcare, fără a fi încorsetat de norme și proceduri care nu te lasă să fii tu însuți; Prime anuale, în funcție de implicarea ta; Creștere salarială în funcție de rezultate si capacitatea de dezvoltare; Contract de muncă; Salariul atractiv în funcție de experiență; Mediu de lucru curat, călduros ( răcoros ), fără stres; Echipă tânără, colegi primitori și dornici de a lucra împreună. Pentru alte informații, așteptăm telefonul tău! Adresa unde îți vei desfășura activitatea: Calea Giulesti 38-40, Sector 6, lângă Stadionul Rapid sau Strada Moinesti nr.58-60, Sector6, vis a vis de LIDL
-
SC Help Instal Serv SRL : Suntem o societate in plina dezvoltare, autorizata ANRE, ISCIR si agreata de DISTRIGAZ SUD RETELE si cu o experienta de peste 25 de ani in executia lucrarilor de instalatii si mentenanta ; Noi ne dezvoltam activitatea si cautam in primul rand: 1. INSTALTOR AUTORIZAT GAZE ; 2. INSTALTOR CU EXPERIENTA . Fii dornic de cunoastere si dezvoltare, iar noi - Help Instal Serv - vom fi dornici de colaborare. Responsabilitatile, beneficiile si dezvoltarea personala si profesionala, se vor discuta la interviu HELP INSTAL SERV SRL, cu sediul social în BUCURESTI, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către HELP INSTAL SERV SRL.
-
Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time, full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat, ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.
-
Leadership, bune abilitati de management si de coordonare a unei echipe; Bune abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare; Orientare catre rezultate si catre clienti; Abilitatea de automotivare si de motivare a echipei din subordine; Bune abilitati de operare PC, Microsoft Office; Capacitate mare de munca si de prioritizare a task-urilor; Fire corecta, responsabila, analitica, atitudine pro-activa; Experienta in vanzari de minim 2 ani, experienta pe un post similar - 1 an; Atestat de stivuitorist, reprezinta un avantaj; Studii medii de specialitate - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei, reprezinta un avantaj. Responsabilitati: Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului; Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor; Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolutia vanzarilor, intocmind rapoartele de vanzari la timp; Se implica activ in recrutarea si training-ul consilierilor de vanzari si monitorizeaza constant rezultatele acestora, asigurand in acelasi timp integrarea noilor membri in echipa; Imbunatateste imaginea firmei prin instruirea si motivarea echipei; Urmareste aprovizionarea optima, corecta si la timp a magazinului, precum si transferul produselor intre magazine; Efecuteaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine; Urmareste si realizeaza implementarea corespunzatoare a activitatilor si a campaniilor planificate de catre departamentul de vanzari si de marketing; Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta; Este responsabil de operatiunile pe casa de marcat si de incasari, conform procedurilor transmise de catre management, de respectarea prevederilor si reglementarilor interne. Beneficii: Salariu avantajos plus tichete de masa; Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil. Salariu minim 3150 pana la4200 15-20 zile pe lună Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Lucrator comercial / Casier Cautam colegi pe postul de Lucrator comercial in depozitul din Or.Pantelimon / Casier in magazinele din Bucuresti! Descrierea postului de munca : Care vor fi responsabilitatile tale ? Sa mentii o buna relatie cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine Ghidarea clientilor in alegerea cumparaturilor si emiterea de recomandari pe baza sortimentatiei din magazin Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale Solutionarea reclamatiilor clientilor Sa aprovizionezi rafturile cu produse si sa verifici termenul de valabilitate al acestora Sa te asiguri de corectitudinea preturilor si afisarea promotiilor Vei scana produsele la casa de marcat si incasa contravaloarea lor Sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar. Toate acestea se vor face in echipa cu ceilalti colegi !!! Noi i-ti garantam salariu stabil , cu crestere pe plan profesional si financiar !!! Succes !!!
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
CAUTAM Frigotehnist Instalator Montator aer conditionat Muncitor calificat cu experienta în climatizare/necalificat Instalator pentru sisteme de climatizare Electrician pentru echipamente de climatizare Preferabil posesor permis de conducere categ. B Descrierea jobului Sa asigure montajul si service-ul aparatelor de aer conditionat. Beneficii: -Program de lucru de luni pana vineri; -Lucru in echipa; -Contract de munca; -Salariu generos, pornind de la 3.500 - 4.000 lei net; -Bonus in functie de performanta. Descrierea companiei JRA INSTAL GROUP este o societate romaneasca, cu capital privat, cu experienta in proiectarea, executia si intretinerea sistemelor integrate pentru instalatii de climatizare ventilatie, precum si accesorii de montaj pentru instalatii.
-
Ești o persoană responsabilă și cauți un loc de muncă stabil, unde te poți dezvolta? Perfect, și noi te căutăm! Locul tău e în echipa noastră! Căutăm coleg ă în bucătărie cu sau fără experiență de Mediu de lucru sigur și plăcut Program în ture Pachet salarial compus din parte fixă, bonuri de masă și bonusuri Posibilități de avansare Transport asigurat (bucuresti) Salariu 3000 lei + bonuri de masa Cei interesați sunt rugați să apeleze nr de telefon (luni - vineri între orele 10:00 și 18:00)
-
"Mi-a placut intotdeauna sa ma implic in cat mai multe activitati si sa le fac ziua mai frumoasa celor din jur. Acum am ocazia sa ajut zilnic clientii magazinului servindu-i cu cele mai proaspete produse." - Mariana, Lucrator universal produse proaspete - Carrefour Market Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masa Asigurare medicala privata Cupoane de magazin Prima de vacanta Cursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnalizat. Sa faci vizita clientilor cat mai placuta și să ii servesti cu amabilitate. Sa fii alaturi de colegi pentru a rezolva impreuna cat mai rapid orice situatie. Intra acum in Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni! Tel.: SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
S.C FORCE 1 DIVIZIA DE SECURITATE, angajaza urgent agenti cu si fara atestat pentru obiective in Centre Comerciale din Bucuresti, program de zi. Tarif de la 13.75 lei h la 16 lei h, in functie de magazin: Mega Mall, AFI Palace Cotroceni, Veranda Mall, Shoping Center Baneasa, Mall Park Lake, Complex Cora Alexandriei . Pentru Informati sunati la numarul din anunt.
-
Angajam soferi profesionisti pe comunitate pentru transport international de marfuri . Salariu +diurna 2800E luna .Curse Olanda -Elvetia in general .Dispecerat in limba romana ! Pentru mai multe detalii sunati la nr afisat in anunt . Camionul nu se schimba.
-
Intocmeste zilnic,, Jurnalul de santier in formularul aprobat de catre conducerea societatii ,cu completarea la zi a tuturor proceselor verbale necesare cartii tehnice a constructiei; Urmareste zilnic respectarea graficului si a cantitatilor de lucrari si dispune masuri de incadrare in grafic,in situatiile in care din motive obiective acesta nu a fost respectat. Intocmeste saptamanal: programul de lucru, necesarul de forta de munca si necesarul de material pentru saptamana urmatoare , program care va fi trimis conducerii in fiecare zi de vineri pana la ora 14.00 cel tarziu, inclusiv propunerile de incadrare in termenele de executie; Intocmeste si preda la secretariatul societatii pana la data de 05 ale fiecarei luni calendaristice, pontajele personalului din subordine, atasamentele si rapoartele de lucru aferente lunii anterioare si raspunde pentru realitatea si exactitatea datelor;In caz contrar va suporta personal imputarea cantitatilor eronate; Intocmeste si preda pana la data de 20 ale fiecarei luni calendaristice pontajele lucrarilor din subordine, aferente perioadei 1-15 ale lunii respective. Nerespectarea oricareia dintre obligatiile de mai sus, precum si a oricaror alte obligatii stabilite deja prin fisa postului, constituie abatere disciplinara si va atrage aplicarea sanctiunilor prevazute de Regulamentul Intern si de Codul Muncii, inclusiv acoperirea prejudiciului mentionat la pct.4. Coordoneaza echipele de executie in domeniul constructiilor Coordoneaza activitatea de productie avand in subordine directa echipele de executanti Raspunde de calitatea executiei lucrarilor pe care le coordoneaza Raspunde de executia lucrarilor in conformitate cu documentatia tehnica, planul calitatii si fisa de urmarire. Asigura si raspunde de implementarea actiunilor corrective si preventive pentru inlaturarea neconformitatilor si cauzelor aparitiei acestora in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza. Participa la receptia serviciilor realizate de personalul santierului pe care-l coordoneaza Mentine relatia cu clientul , la nivelul sau de competenta Raspunde de folosirea de catre executanti numai a echipamentelor de munca verificate. Asigura izolarea produselor neconforme si oprirea lucrarilor la care s-au constatat neconformitati Intocmeste proceduri operationale privind activitatea proprie Organizeaza, aprovizioneaza punctele de lucru cu materia prima, materiale si asigura gestionarea acestora. Participa la auditurile efectuate in cadrul activitatii proprii Raspunde de intocmirea atasamentelor Raspunde de respectarea normelor de protectia muncii si PSI pentru personalul din subordine Raspunde de buna gestionare a utilajelor din santier si a materialelor Avizeaza consumurile de materiale si gestioneaza mijloacele fixe si de inventor din cadrul santierului, conform fisa limita. Intocmeste pontajul pentru personalul din subordine. Executia contractelor de lucrari conform graficului general de executie, a clauzelor contractuale, incadrarea in cheltuieli directe si indirecte, asigurand rentabilitatea generala de executie. Asigurarea nivelului de calitate corespunzator, conform procedurilor prevazute in planul de calitate precum si a instructiunilor si normelor tehnice in vigoare.
-
Aldo Service angajeaza cu carte de munca mecanic auto cu experienta,salariu 5000 ron,facilitati multiple,detalii la telefon! Anuntul se adreseaza celor ce doresc un loc de munca permanent,cu predare spatiu personal de lucru(Elevator,carut cu scule,etc) Service-ul este situat in sectorul 3,Str,Fizicienilor,in curte la Bega Utilaje. Tel.
-
Selectie Asistenti Medicali pentru clinici private in Germania, Hamburg, Berlin, Stuttgart Cerințe: - diploma de asistent medical generalist - limba germană nivel B1-B2 certificat - cetatenia Uniunea Europeana Oferim: -asistență pentru recunoașterea diplomei în Germania -asistență cu găsirea unei locuințe Salariu 3.600-4.600 Euro Brut Trimiteți va rog CV-ul în limba germana, diploma de asistent medical, certificatul de germana recunoașterea diplomei la adresa: Ana Iordache Email: Telefon: https: www.facebook.com ana8med
-
Salon de înfrumusețare închiriază spațiu persoanelor cu experiență pentru serviciul de: manichiură- pedichiură, coafor și încă un spațiu (camera liberă separată) ce poate fi folosită pentru activități precum . manichiură,aplicare extensii de gene,make-up,etc Salonul se află localizat în str.Brâncoveanu 118, stradal. Utilitățile incluse în preț!