Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
Promovat
În cadrul magazinui Kaufland din București, Str. Emil Racovita, Nr. 3-5, Sector 4. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Familie doresc colaborarea cu o menajera cu experienta,recomandare, activa, harnica, atenta la detalii, de incredere, responsabila . Atributii :curatenie, clacat, implicare la gatit Program 8 ore zi Zona Sisesti Pentru alte angajamente vizitati site-ul nostru Agentia Select Family
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
HOTEL EVIA*** din Eforie Nord angajează pentru sezonul estival incepind cu luna Mai. PERSONAL ASIATIC, FEMEI SI BĂRBAȚI. 10 persoane. PERSONAL: CAMERISTE, RECEPȚIONERI, OSPATARI, AJ.OSPATARI, MUNCITORE si MUNCITORI, NECALIFICAȚI. asiguram cazare și masă gratuit, contract de muncă, salarii f.bune.
-
Bucuresti zonele: Drumul Taberei. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Sunt un bărbat cu experiență si doresc să am grijă de un bătrân . Ofer referințe dacă este cazul . Vă mulțumesc !
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.
-
SC cu sediul in Bucuresti, angajam electricieni cu experienta, pentru puncte de lucru in Bucuresti. Program: Luni-Vineri 08:00-16:30 cu 30 de minute pauza. Liberele de la stat, libere si platite, concediul de odihna platit. Salariul net pentru inceput 3800-5000 de lei, in functie de experienta si performanta. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Nu oferim cazare.
-
Disponibil online
Căutăm Profesor de Canto/Pian/Chitara/Ukulele/Bass/Saxofon/Clarinet/Tobe - Școala de Muzică Armonia
Descrierea companiei Suntem o echipa tânăra de profesioniști, pasionați de muzică încă din copilărie. Misiunea noastră este să descoperim și să dezvoltăm talentul fiecărui cursant. Ne-am propus să împărtășim experiența și cunoștințele noastre că să va insuflăm și vouă pasiunea pentru artă. Pentru această, în cadrul Școlii Armonia vă vom încuraja să participați la diferite evenimente culturale cum ar fi: spectacole, recitaluri, concursuri și festivaluri muzicale. Pregătindu-l pentru aceste activități, cursantul va avea ocazia să învețe ce înseamnă perseverență, răbdarea și responsabilitatea, de asemenea va învață valoarea efortului, dar și să își organizeze timpul eficient. Toate aceste aspecte va pot orienta către o viitoare carieră muzicală. Toți profesorii au pregătirea necesară și experiență individuală pentru a ghida cu răbdare orice iubitor de muzică. Candidatul Ideal Ca și viitor membru al echipei Armonia, ne dorim să fii o persoană răbdătoare, calmă și serioasă careia să îi placă să lucreze atât cu copii, cât și cu adulți. Căutăm un coleg cu o atitudine pozitivă și proactivă, să preia inițiativa în diversele proiecte ale școlii. De asemenea, să fie o persoană dedicată și organizată, astfel încât să poată indeplini toate sarcinile zilnice ce țin de activitatea profesorală. Dacă cele de mai sus te reprezintă, te așteptăm la un interviu, pentru a ne cunoaște mai bine. Descrierea Rolului Responsabilități: Organizarea și coordonarea activităților instructiv-educative; Gestionarea clasei de elevi; Implicarea în diverse proiecte muzicale educative; Conducerea întregului proces didactic pentru cursul pe care îl coordonează; Realizarea anumitor activități educaționale care să dezvolte cunoștințele copiilor și abilitățile acestora; Participarea la activități de perfecționare pedagogică și de specialitate; Asigurarea mijloacelor de învățământ, a materialului didactic și a auxiliarelor didactice; Cunoașterea și respectarea politicilor și principiilor educaționale ale unității de învățământ; Crearea orarului și completare în sistemul de pontaj. Cerințe obligatorii: Cunoscător de limba engleză; Experiență în domeniul educațional; Cunoscător a metodelor moderne de predare; Perfecționare continuă; Persoană creativă, calmă, iubitoare, rabdătoare, dedicată, organizată, cu o atitudine proactivă, atentă la detalii, punctuală, serioasă; Abilități de comunicare foarte bine dezvoltate. Cerințe opționale: Absolvent(ă) al(a) Universității Naționale de Muzică București. Depune CV-ul tău acum și devino un membru valoros al echipei Școlii Armonia!
-
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Angajam electrician cu experienta in cadrul echipei Intercooling. Compania noastră are peste 40 de ani experiență în proiectarea și execuția instalațiilor de răcire, filtrare și tratare a apei. Responsabilitati: - Efectuarea inspectiilor periodice si a lucrarilor de intretinere preventive pentru a asigura functionarea optima a sistemelor electrice; - Diagnosticarea si remedierea defectiunilor la echipamentele si instalatiile electrice, inclusiv motoare, cabluri, tablouri electrice, senzori etc; - Instalarea si punerea in functiune a sistemelor electrice noi sau a componentelor de inlocuire; - Intretinerea echipamentelor, efectuarea masuratorilor parametrilor specifici motoarelor, experienta in citirea schemelor electrice ale tablourilor si efectuarea modificarilor sau adaptarilor tablourilor electrice existente; - Identificarea si rezolvarea problemelor legate de tensiune, curent, rezistența, capacitati etc., utilizand echipamente de testare si instrumente specifice; - Lucrul conform regulamentelor de siguranta si a standardelor industriale, asigurand respectarea normelor privind protecția muncii si a reglementarilor in domeniu; - Disponibilitate pentru lucrul la inaltime; - Coordonarea cu echipele de intretinere si de operare pentru a identifica si remedia problemele electrice si pentru a minimiza timpul de nefuntionare a echipamentelor si instalatiilor; - Pastrarea evidentelor complete si actualizate referitoare la activitatile de intretinere, reparatii si instalari, inclusiv rapoarte de interventie si documentatie tehnica. Cerinte: - Diploma de electrician sau calificare similara in domeniu - Experienta minim 3 ani in intretinerea si reparatia sistemelor electrice industriale, de preferat in cadrul instalatiilor de racire - Certificarea ANRE constituie un avantaj - Disponibilitate deplasari in tara 2-3 zile saptamana(in general, pe o raza de 300 km in jurul Bucurestiului) - Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj Oferim: - Salariu intre: 5000 - 6000 Net, in functie de experienta - Diurna, bonusuri lucrare, prime - Dotari foarte bune Persoanele interesate le rugăm să trimită CV-ul prin mesaj sau la adresa de mail:
-
Societate comerciala angajeaza Manipulant Marfa pentru depozit produse alimentare Locatie: Bucuresti, Sector 4 (Depozitele Fortuna) Responsabilitati: - Incarcare - Descarcare marfuri - Asezare marfa in depozit - Etichetare marfuri - Pregatirea comenzilor si a echipamentelor impreuna cu colegii Ce oferim: - Un mediu de lucru placut - Salariu: 3500 lei net, cu posibilitate de crestere, in functie de experienta si implicare - Program de lucru: 09:00-18:00, de Luni Vineri - Contract de munca pe perioada nedeterminata Cerinte: - Nivel de studii: minim 8-10 clase - Persoana responsabila si ordonata - Cazier curat - Capacitate de munca in echipa Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Firma administrare imobile angajeaza personal tehnic pentru intretinere cladiri. Cerinte: - studii medii; - calificare in meseria de instalator sau electrician si cunostinte in cealalta meserie; - permis de conducere categoria B Se ofera: - mediu de lucru atractiv; - salariu motivant; - masina si telefon de serviciu; Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV complet cu fotografie recenta si date de contact prin raspuns la acest acest mesaj.
-
RentBus Romania,firma de transport turistic,cauta sa angajeze un sofer categoria B,cu experienta pe vanuri de 8+1 locuri. Cursele pe care le efectuam sunt turistice,atat prin tara cat si prin Bucuresti,la dispozitia clientilor nostri. Fiind vorba de curse ocazionale,la cererea clientilor,nu avem un program de lucru fix.Putem avea cereri la sfarsit de saptamana si zile libere in timpul saptamanii,functie de solicitari. Soferul trebuie sa aiba un comportament decent iar microbuzul trebuie sa fie permanent curat. Asteptam cv-urile dvs insotite de foto si va multumim anticipat.
-
Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:
-
Societate imobiliara angajeaza persoane cu aptitudini pentru acest post, dornice sa performeze in acest domeniu.Conditii avantajoase.
-
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Să poată executa lucrări pentru femei de la A la Z, cu atât mai bine dacă dacă are și ceva lucrări executate pentru bărbați, pentru ocuparea postului de șef atelier pentru confecții.
-
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.