Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • Femeie de serviciu

    Angajam personal la curatenie pentru cladiri de birouri in zona Piata Baneasa, sector 1. Program de la 11.00 la 19.00 sau de la 6.00 la 14.00 de luni pana vineri. Salariu brut este de 3300 RON + bonuri de masa de 20 RON

  • angajez receptionera

    Salon Cristi Pascu Exclusive ,Piata Victoriei, angajeaza receptionera cu experienta.Salariul cuprins intre 3500-4000 lei .Programul de lucru 8.00-20.00.Se lucreaza o zi lucratoare si o zi libera.

  • 6

    Angajam ingineri constructori

    Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;

  • 4

    Angajăm meseriași și salahori pt reabilitari ,Loc.Potigrafu peDN1

    Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in Loc.Potigrafu pe DN1in , avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi

  • personal curatenie

    Angajam fete si baieti cu experiența pentru curatenie camere in hotel de 5 stele, zona centrala. Salariul este de 3000 lei net plus abonament STB, 2 zile libere pe săptămâna. Mai multe detalii la nr de telefon: . Rugam seriozitate. Multumim

  • angajam agenti imobiliarti cu experienta

    angajam agenti imobiliari cu experienta

  • 2

    Angajam Casier in Restaurantul Stradale Willbrook

    RESTAURANT STRADALE WILLBROOK ISI MARESTE ECHIPA Locatia : Sos. Bucuresti Ploiesti, nr. 172-176, cladirea B, parter, sector 1, Bucuresti Post disponibil: CASIER cu experienta CE CAUTAM: Persoane atente la detalii, Rabdatoare, Organizate Calificat-necalificat Studii medii-minime Punctuale Responsabile Comunicative Cooperante CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Angajam si pentru program part-time ( 4h 6h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!

  • 1

    Sef de santier (constructii) - Franta

    Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0745 988 029, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.

  • 16

    Livrator BRINGO

    Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (90%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabin, Leonidas, etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -20 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !

  • 1

    Menajera sediu administrativ, birouri

    Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: full-time, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7: de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment

  • 1

    Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti (Baneasa(sect.1),Berceni (sect. 4) Vitan (sect 3)

    Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !

  • 2

    Vanzatoare - Magazin Sergiana (Kaufland Basarab si Sebastian)

    Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.

  • 1

    Lucrator comercial - operator xerox Angajam lucrator comercial - operator xerox

    Angajam lucrator comercial - operator xerox in cadrul magazinului Piata Romana nr. 9, (la coloane), Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la   sau depune-ți CV-ul online pe  Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Economist Analist financiar

    Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service. Candidatul Ideal:          Cunostinte analiza financiara si cunostinte de legislatie financiar - contabila          Limba engleza - nivel mediu          Cunoștințe de operare EXCEL la nivel avansat;          Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită          Atitudine pozitiva, deschidere si abilitati de lucru in echipa          Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară          Experiență anterioară de 2-3 ani in rolul de analist financiar economist Descrierea jobului          Evidenta facturilor emise si primite          Incarcare ordine de plata in platformele bancare          Intocmire, urmarire si gestionare cashflow          Urmarire bugete pe contractele in derulare          Intocmirea de diverse situatii si raportari financiare solicitate de catre conducere.

  • TECNOSEVICE Bucuresti SA angajeaza Inginer Comercial

    Candidatul Ideal Are o vechime de minim 5 ani in domeniul vanzari si achizitii, cu activitate preferabil intr-un domeniu similar (constructii industriale, productia de confectii metalice, productia sau instalarea de echipamente industriale, vanzare cumparare de materii prime si materiale); Cunoaște limba engleze la nivel avansat scris vorbit; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere cu clientii furnizorii; Detine cunostiinte solide pe partea de desen tehnic; Are experienta in folosirea portalului SEAP. Descrierea jobului Asigura suportul tehnic si ofera solutii. Mentine si dezvolta relatiile cu clientii furnizorii din portofoliu. Negociaza contractele cu clientii furnizorii din portofoliu. Urmareste realizarea comenzilor de aprovizionare si rezolva orice problema de natura comerciala ce apare intre societate si furnizori. Intocmeste rapoarte specifice activitatii Analizeaza din punct de vedere comercial cererile de oferta, ofertele, comenzile si contractele din cadrul societatii; Descrierea companiei www.tsb.ro TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane. Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala); - producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini; - instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda; - lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate; - lucrari de constructii, montaj si service.

Salvează căutarea