Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Disponibil din: 2021-02-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15.15-22 , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500 lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Angajam coafeza salon de infrumusetare, in sectorul 5. Cerinte: -experiență minim 2 ani; -seriozitate Oferim: -contract de munca -salariu procent -bonusuri -servicii gratuite în cadrul salonului -pregatire profesionala continua Program: o zi cu o zi, 2 sambete pe luna! Sos Salaj, nr 136, sector 5 Vino alaturi de noi !
-
Promovat
Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Alătură-te echipei noastre din cazinou! Experiența nu este necesară, dar energia ta este! Conditii OBLIGATORII: VARSTA: intre 18 si 35 ani, aspect fizic placut LIMBA STRAINA: Engleza - conversational (pentru pozitia de shuffler nu este obligatorie) cunoasterea unei unor alte limbi straine reprezinta un avantaj Oferim: Training plătit Salariu de start atractiv (3720 LEI NET) (3000 LEI NET pt SHUFFLER) Cresteri salariale la fiecare 3 luni de activitate Sporuri de noapte, weekend și sărbători Bonusuri trimestriale de performanță (300 EURO) Asigurare medicală privată Bonus de relocare în București de 2800 lei NET. Locație: București, în apropiere de Liberty Mall. Responsabilitățile tale: Asigurarea respectării regulilor și procedurilor cazinoului Furnizarea serviciilor cu amabilitate și profesionalism Program flexibil: 5 zile de lucru cu 2 zile libere, stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte. Vino să faci parte din echipa noastră! Sună acum la: sau Așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Se caută băieți necalificați. munca necesita efort fizic. se cara saci de faina 50 kg și 25 kg. Plata săptămânal
-
Montatori tamplarie din aluminiu si PVC, pereti cortina, fatade ventilate, compartimentari din hpl. Esti potrivit pentru noi daca: - esti dispus sa lucrezi la inaltime (utilizand schele, nacele, lifturi) - ai capacitatea de a lucra in echipa - esti dispus la deplasari in tara. salariul se negociaza in urma probei de lucru, si va fi pe masura competentelor.
-
Candidatul ideal Daca Iti place sa inveti si te simti în largul tau atunci cand esti printre utilaje ,sa le faci sa functioneze bine si sa le dai chiar si o noua viata atunci esti candidatul ideal ! Ce trebuie sa ai : Studii tehnice medii profesionale sau superioare; Experiență anterioară în domeniul mecanicii si sau electromecanicii Disponibilitatea de a lucra in service sau pe teren ; Cunoașterea tehnologiilor și a instrumentelor de diagnosticare; Permis de conducere; Limba engleză avantaj. Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa la noi in echipa : Diagnostichezi defectiunile Tehnice (echipamente de curatenie industriala); Repari și întreții echipamentele ce apartin firmei sau clientilor nostri: echipamente de curatenie mici ,medii (de spalare pardoseli sau maturatoare stradale) sau mai mari de pana la 4MC Verifici functionalitatea utilajului la livrare si la receptie; Intocmesti devize si sau rapoarte de service Stabilesti necesarul de piese si consumabile ; Comunici eficient cu echipa dar te exprimi clar si la obiect in fisele de service pe care le completezi sau cand comunici cu Clientul. Ce iti oferim: Pachet salarial negociabil, in functie de experienta si cunostinte; 10 Tichete de masă in valoare de 40 Lei bucata ; Program de 8 ore zi numai in zilele LEGAL LUCRATOARE ; In eventualitatea efectuarii de ore suplimentare (mai rar) posibilitatea recuperarii acestora atunci cand ai nevoie ; Concediu de odihnă: 21 zile an ; Acces la programe de instruire O echipa cu experienta care este dorinica sa impartaseasca cu tine
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
Suntem în căutarea unei persoane pentru postul de operator calculator facturare pentru societatea noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse ori comenzi telefonice. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Sectorul 5 - Strada Drumul Vlasin 19-23 Programul de lucru: Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete. Dacă îndeplinești cerințele și ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon afisat in anunt
-
-
Oportunitate de angajare: Tehnician Electronist PCB Locație: Sector 5, București (în apropiere de Cora Alexandriei) Despre companie: Suntem o companie inovatoare din domeniul insecticidelor si aparatelor anti-daunatori, specializată în producția și asamblarea de plăci de circuit imprimate (PCB). Echipa noastră este dedicată calității și inovației, iar acum căutăm un Tehnician Electronist PCB talentat pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Dacă aveți experiență în lipirea pieselor pe diverse tipuri de PCB și sunteți pasionat de domeniul electronicelor, vă invităm să vă alăturați echipei noastre dinamică. Responsabilități: Asamblarea și lipirea componentelor electronice pe diverse tipuri de PCB. Verificarea și testarea calității produselor finite. Diagnoza și remedierea defecțiunilor în procesul de asamblare. Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura eficiența și calitatea proceselor. Cerințe: Experiență anterioară în asamblarea și lipirea componentelor electronice pe PCB. Cunoștințe solide în utilizarea uneltelor și echipamentelor specifice. Abilități de diagnosticare și remediere a defecțiunilor în procesul de asamblare. Atitudine proactivă, atenție la detalii și abilități bune de comunicare. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu inovator și dinamic. Dezvoltare profesională continuă și posibilități de avansare. Pachet salarial și alte beneficii.
-
Suntem în căutarea unui Specialist Cold Hot Calling dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la [Pestmaster România ]. Acest rol este esențial pentru expansiunea portofoliului nostru de clienți și necesită o abordare strategică și personalizată a potențialilor clienți. Dacă ești motivat, ai experiență în domeniu și îți place să lucrezi într-un mediu flexibil, te invităm să faci parte din echipa noastră! **Responsabilități**: - Inițierea apelurilor telefonice către potențiali clienți (cold calling) și gestionarea apelurilor de follow-up (hot calling). - Identificarea și înțelegerea nevoilor clienților pentru a oferi soluții personalizate. - Menținerea unui nivel înalt de profesionalism și reprezentarea pozitivă a brandului societății. - Atinerea obiectivelor stabilite de echipă în ceea ce privește numărul de contracte semnate. **Cerințe**: - Experiență demonstrată în cold hot calling sau într-un rol similar în vânzări. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Orientare către atingerea rezultatelor și capacitate de adaptare rapidă. - Acces la un spațiu de lucru liniștit și la echipamentul necesar pentru a lucra de acasă. **Beneficii**: - Plată competitivă pe bază de comision pentru fiecare contract semnat. - Flexibilitatea de a lucra de acasă, cu program adaptabil. - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și în creștere. - Suport continuu pentru dezvoltarea profesională Pentru a aplica, trimite CV-ul tău și o scurtă prezentare despre experiența ta relevantă la ! Așteptăm cu entuziasm să te cunoaștem
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Cautam lucrator comercial pentru magazin de tip shop&go.Program de lucru in 2 ture : tura 1 de la 8 la 16, tura 2 de la 16 la 24, Pentru mai multe detalii cu privire la program si salariu ,va asteptam in locatie. PUNCT DE LUCRU șoseaua Salaj Nr 132 ,parter , statie stb 117,220.
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Angajam sofer pentru aprovizionare, magazine alimentare , Bragadiru si Bucuresti, sector 4 si 5 Program de lucru luni -vineri, 8 ore, duba 3,5 tone. 3800 ron cu bonuri incluse Responsabilitati: Permis categ B Asigurarea integritatii marfurilor si a documentelor primite. Incarca descarca marfa Oferim: salariu atractiv bonuri de masa prime de sarbatori reducere de 20 % la cumpraturi din magazinele proprii.
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Cerințe: Experienta minima 1 an - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Salariu motivant. Responsabilități: Sudura containere din tabla de 1 mm.
-
Suntem în căutarea candidaților pentru poziția de Dealer Casino si Shuffler Experiența nu este necesară; tot ce trebuie să aduci este dorința de a învăța și o atitudine pozitivă! Oferim un program de training plătit pentru toți candidații selectați! Ce presupune acest rol? Prezentarea profesionistă a jocurilor (blackjack, ruletă, baccarat, poker) în concordanță cu așteptările noastre de performanță. Ce beneficii oferim? - Salariul începe de la 3720 de lei NET pentru programul full-time. - Sporuri pentru lucrul în timpul nopții, în weekend și în zilele de sărbătoare legală. - Bonusuri trimestriale de performanță (300 euro pentru programul full-time). - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - Asigurare medicală privată. Programul de lucru este în ture, cu 5 zile de muncă și 2 zile libere. Programul de lucru este stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte de începerea activității. Dacă nu locuiești în București, oferim o primă de relocare de 2800 de lei NET pentru a te ajuta să te muti în oraș. Locație: București, în apropierea Liberty Mall. Așteptăm cu nerăbdare mesajul tău sau CV-ul pe WhatsApp la următoarele numere de telefon: sau (sau pe e-mail la adresa ).
-
Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat