Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Companii Disponibil din: 2021-0-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 18

    angajare muncitori

    Sema Parc, cu sediul in Spl. Independentei, nr. 319L, Sector 6, angajaza : - ingrijitor spatii verzi; - lacatus; - sudor; - electrician autorizat gr. II. Program lucru L-V, 8.00-16.30. Se acorda tichete masa 30 lei, bonusuri de Craciun, Paste. Relatii la tel. .

  • RO-ARMYCATERING S.A. angajează Șef Sală.

    RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București sector 6, B-dul Timișoara nr.5 C angajează Șef Sală, pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6,Bucuresti.

  • 110

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • 40

    Angajam ospatarita barmanita

    Salariul 4000 lei net ospatarita cu experienta minimum 2 ani , dispusa sa invete sa prepare produse in bar. Salariul 2800 lei net ospatarita fara experienta dispusa sa invete sa prepare produse in bar . Contract de munca perioada nedeterminata , posibilitate de bonusuri lunare , tips zilnic personal. Pentru detalii si interviu sunati la .

  • 4

    Montator ascensoare

    Suntem in cautare de montator si ajutor montaj lifturi in Romania. Disponibilitate la deplasari, permis categoria B. Cazarea si transportul sunt asigurate, salarizare atractiva. Pentru mai multe informatii, contacteaza-ne!

  • Asistent Manager

    SC Signalteam este o companie dinamica si in crestere, care activeaza in domeniul telecomunicatii. Cautam persoana talentata si motivata pentru a se alatura echipei noastre in functia de Asistent Manager pentru punctul de lucru din Bucuresti. Responsabilitati: - Sprijinirea Managerului in gestionarea echipei si a activitatilor zilnice - Ofera suport administrativ in proiectele derulate - Tine evidenta contractelor si a facturilor - Intocmeste documente administrative - Tine evidenta fiselor de aptitudini - Tine evidenta necesarului de echipamente de protectie folosite de fiecare angajat Cerinte : - Abilitati de a organiza si prioritiza sarcinile - Spirit de echipa si abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de lucru cu PC-ul (cunostinte de baza Microsoft Office) Oferim : - Salariu competitiv - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut si dinamic Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente de organizare si comunicare si doresti sa te alaturi unei echipe dinamice si in plina crestere in domeniul telecomunicatii, te invit sa aplici pentru aceasta pozitie. Oportunitatile de cariera te asteapta la Signalteam.

  • Jonctor Fibră Optică Ajutor Jonctor

    Compania noastră, Business Service Construct (BSC), caută Jonctor Fibră Optică si Ajutor Jonctor Fibră Optică dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acesta va avea un rol esențial în asigurarea conectivității și performanței rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Conectarea și testarea cablurilor și componentelor de fibră optică conform specificațiilor tehnice. Lucrul cu echipamente și instrumente specializate pentru manipularea și joncțiunea cablurilor de fibră optică. Identificarea și remedierea defecțiunilor sau a problemelor în timpul instalării sau a întreținerii rețelelor de fibră optică. Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru pentru a asigura integritatea și fiabilitatea rețelelor. Cerințe: Experiență anterioară în conectarea clientilor Vodafone și joncțiunea de cabluri de fibră optică este un mare avantaj. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru lucrul cu fibră optică. Abilități de rezolvare a problemelor și de diagnosticare a defecțiunilor în rețelele de fibră optică. Capacitatea de a lucra înălțime și de a respecta normele stricte de siguranță în timpul lucrului la înălțime. Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica clar cu colegii și clienții. Oferim: Salariu și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale într-un mediu plăcut, te invităm să aplici pentru acest post.

  • 10

    Angajam reprezentant vanzari mobila

    SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare

  • 7

    Handyman - cladire de birouri

    Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru ocuparea postului de Handyman. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Postul este dedicat persoanelor de gen masculin. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!

  • 43

    Manipulant marfa sector 6

    Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la

  • 6

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • 35

    SUPER JOB FARA EXPERIENȚĂ ASISTENTĂ MANAGER 3-4ore 2500-3000 lei sector 6

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.500-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU(notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc...) și care vă deschide noi orizonturi. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI O SCURTĂ DESCRIERE PE WAPP la nr. și vă vom programa la un interviu

  • 8

    Asistenta manager 3-4 ore pe zi 2500-3000lei

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-35 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.500-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU(notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc...) și care vă deschide noi orizonturi. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI O SCURTĂ DESCRIERE PE WAPP la nr. și vă vom programa la un interviu

  • 5

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 2

    Tehnician Service - Bucuresti

    Cerințe: - Absolvent liceu școală profesională cu specializare tehnică: mecanică, electromecanică, instalații electrice, etc. - Prezinta avantaj cunoștințele de mecanică, electrică și experiență în service ascensoare și scări rulante; - Permisul de conducere auto; - Disponibilitate de a se deplasa la clienți. Descrierea jobului: - Participa la efectuarea lucrărilor de întreținere si reparații a echipamentelor clienților companiei; - Gestionează relația cu clientul final; - Completează formularele specifice si rapoartele solicitate; - Zona acoperită București; - Se deplasează la clienți pentru a face verificări conform planului de mentenanța; - Se deplasează la solicitările clienților pentru a remedia defecțiunile apărute.

Salvează căutarea