Anunțuri
Locuri de munca Calarasi Oltenita Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal centru de copiere documente- xerox , multiplicare, scanare, printare, carti de vizita,stampile, pliante-afise , vanzare papetarie-birotica,minim studii medii pentru mun.Oltenita Cerinte: Cunostinte operare calculator / WhatssApp / Email ; Cunostinte Microsoft Office / CorelDRAW ; Spirit practic , indemanare, atentie la detalii si rezistenta la stres ; Persoana dinamica, responsabila, punctuala si organizata; Capacitatea de a invata si rezolva repede un minim de probleme tehnice; aranjarea marfurilor in magazin; verificare stoc si comanda marfuri ; Experienta anterioara constituie un avantaj; Domiciliul in mun.Oltenita Cei interesati pot depune CV-ul complet si in detaliu + foto color NUMAI la adresa de e-mail : admiral.oltenita(@)gmail.com sau la adresa Bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita Anunt valabil pentru cei cu adevarat interesati de un loc de munca stabil si de lunga durata ! Timpul de lucru de de aprox.40 de ore in medie / saptamana / 2 sambete pe saptamana liber !
-
Admiral srl Oltenita angajeaza vanzator in domeniul articolelor de pescuit pentru magazinul Rama si Cartusul situat in mun.Oltenita Bdul.Republicii nr.16 Hala Piata Centrala ; Descrierea postului: Va desfășura activitatea de vânzări en-detail în magazin, oferind consultanță pentru client Reprezintă și promovează produsele în concordanță cu strategia companiei Cerințe: Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj Cunoștiințe de pescuit reprezintă un avantaj Cunoștiințe de operare PC minim ; Beneficii: Oportunitatea de a face parte și a dezvolta cariera într-o echipă dinamică Pachet salarial atractiv CV-urile completate in detaliu + foto color se depun NUMAI prin posta la adresa bdul.Republicii nr.50 mun.Oltenita sau prin email : admiral.oltenita(@)gmail.com;
-
Șofer categoria B+C,caut loc de muncă pe dubă sau prelată de 3.5 tone,curse interne sau tur -retur. Sunt din Oltenița -Calarasi,iar ca experiență,am lucrat 2 ani pe Sprinter,în curierat la Amazon -Germania
-
CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste 6 luni de experiență în Bănci, Management, Vânzări Candidatul Ideal Studii superioare finalizate cu diploma de licenta; Experienta intr-un post similar (constituie avantaj); Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj); Cunostinte de operare PC; Bune competente de comunicare si de negociere; Orientare catre rezultate si catre client; Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica; Permis conducere categoria jobului Coordonarea activitatii Punctului de lucru; Managementul echipei recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei; Retentia, integrarea si motivarea angajatilor; Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial; Gestionarea si planificarea procesului de vanzare; Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta Tichete de masa; Abonament servicii medicale Regina Maria; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei; Masina de serviciu
-
Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.
-
Andidatul Ideal Manager Banca Easy Asset Management IFN SA Studii superioare finalizate cu diploma de licenta; Experienta intr-un post similar (constituie avantaj); Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj); Cunostinte de operare PC; Bune competente de comunicare si de negociere; Orientare catre rezultate si catre client; Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica; Permis conducere categoria B. Descrierea jobului: Coordonarea activitatii Punctului de lucru; Giurgiu Managementul echipei recrutarea si dezvoltarea echipei; Planificarea si organizarea activitatii echipei; Retentia, integrarea si motivarea angajatilor; Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial; Gestionarea si planificarea procesului de vanzare; Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante; Beneficii: -pachet de remuneratie atractiv; -bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate; -zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; -cadou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training Oportunitati de promovare in cadrul companiei.