Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Disponibil din: 2021-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Brasov, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Focsani, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar 2600 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vând florărie sectorul 2 pe Colentina nr6 cu vad de peste 20ani care a funcționat non stop cu inpozit plăti la zi cu aier lumina și apa
-
Supermarket- angajeaza: 1-Manipulator Depozit- zona Cantemir- -Se lucreaza cu Transpaletul sau manual; -Incarcat Descarcat de marfa ( produse alimentare si nealimentare); -Este munca fizica- Nu necesita experienta Program de lucru: L-V: -Manipulator Marfa- Minimarket zona Decebal, -Incarcat Descarcat de marfa- -Se Lucreaza manual, In magazin si in magazia depozitului; -program de lucru-Saptamana Scurta cu Sapt Lunga! OFERIM! -Salarizare atractiva, acordata la timp, -Loc de munca stabil, -Contract de munca pe o perioada nedeterminata, pt mai multe inf si detali, va rugam sa ne contactati la nr de tel afisat in anunt. Multumim!
-
Supermarket -situat in SANMARTIN -angajeaza: 1- Casiera - cu experienta- -Incaseaza si serveste clienti; -Face monetarul la sfarstul zilei, -Raspunde de numerarul din casa de marcat; -Persoana Responsabila, 2-Vanzatoare la Raionul de Mezeluri! zona SANMARTIN! -Lucreaza la feliatorul de mezeluri; -Serveste si comunica cu clienti; -Efectuaza si pastreaza curatenia, la raion, -aranjeaza marfa pe rafturile din fata vitrinei de mezeluri; -Persoana curata, si sa ii placa sa mentina curatenia, -Verifica termenele de valabilitate ale produselor,( cand este cazul) Alte sarcini primite de la sefa de magazin! PENTRU ZONA SANMARTIN- ASIGURAM TRANSPORT DIN ORADEA CATRE SANMARTIN! OFERIM: -Contract de munca pe o perioada nedeterminata; -Salarizare acordata intotdeauna la timp; -Colectiv placut, -Salarizare atractiva! Pt mai multe detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt.Multumim!
-
Fc Fashion (magazin costume bărbătești) angajează: Consilier Vestimentar Consilier Vânzare Tipul postului: Full time Descriere: Fc Fashion specializat în vânzarea costumelor de gală, nunți și alte evenimente speciale, caută persoane care doresc să lucreze într-un mediu plăcut. Pretențiile noastre nu sunt ridicate în ceea ce privește experiența de muncă și acordăm o șansă tuturor celor ce doresc să se dezvolte. Responsabilități: Consilierea clienților în alegerea ținutei potrivite,asigurându-i clientului o experiență plăcută și profesională. Menținerea ordinii și curățeniei în magazin. Participarea la activități de promovare și marketing în magazin. Etichetare marfă. Beneficii: Salariu 2500 lei net + carte de muncă. Comision la vânzări. Discount la achiziționarea produselor din magazin. Dacă ești pasionat de modă, vânzări și dorești să faci parte din echipă, trimite-ne CV-ul pe whatsapp la nr: .
-
Suntem o companie în plină creștere și dezvoltare în industria mezelurilor și ne aflăm în căutarea unei colege, vanzatoare, pentru magazinele din Caracal si Slatina
-
Descriere Candidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Magazin Profi de pe Ioan Slavici nr 62 vis a vis de scoala auto) , angajeaza personal. FREIDORF Timișoara Posturile diponibile de Lucrator comercial Sef tura. Sef de Tura 3300 lei NET Lucrător comercial 2800 NET Program in 2x schimburi (6:30-15:00 și 15:00-23:30) Ore suplimentare plătite 200% Se decontează transport! Nu angajam minori sau part time. Șanse reale de avansare în cadrul companiei!! Tel:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Echipa noastră își caută colegi noi pentru producerea si comercializarea unor produse deosebite de cofetarie si patiserie, 100 % naturale. Cautam persoane pentru postul de lucrator comercial in incinta SHOPPING CITY SIBIU. Program de lucru foarte flexibil, salariul se plateste la 2 saptamani! Mai multe detalii la nr de telefon afisat.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa noastra de email sau depune-l in agentie. Ai nevoie doar de: - studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire in Baia Mare, judetul Maramures (costuri suportate de catre companie); In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie; - prima de recomandare daca iti aduci prietenii in echipa; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;
-
SHOP@GO MEGA IMAGE ANGAJEAZA SEF DE MAGAZIN Contract de munca ,program 8h , 2 zile libere pe saptamana , training de specialitate in vederea insusirilor procedurilor interne. Activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut , Bonus de performanta , bonus inventar ,prima sarbatori. Oportunități de crestere in cariera Studii medii/superioare Flexibilitate in program Experienta este obligatorie, constituie un avantaj salarial Responsabilitati : Mentinerea unei relații cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine. Gestionarea corespunzătoare a activității magazinului(stocuri,planograme,comenzi, depunere bani la banca) a oamenilor aflati din subordine. Amenajarea,aprovizionarea rafturilor cu produse și verificarea termenelor de valabilitate ale acestora(FIFO). Păstrarea curățeniei in interiorul si in exteriorul magazinului. Detaliile salariale se stabilesc în urma interviului in persoana. INFORMATII SUPLIMENTARE LA NR. DE TEL CV LA E-MAIL
-
Decorator Floral cu/fara experienta Suntem in cautarea unui Decorator Floral talentat si pasionat, care sa se alature echipei noastre. Daca iti place sa lucrezi cu flori, esti creativ si iti doresti sa aduci bucurie si frumusete in viata oamenilor, atunci aceasta pozitie este pentru tine! Responsabilitati: - Crearea de aranjamente florale unice si atractive pentru diverse evenimente, cum ar fi nunti, botezuri, aniversari sau alte ocazii speciale; - Asigurarea ca toate aranjamentele florale sunt de cea mai inalta calitate si respecta cerintele clientilor; - Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite flori si aranjamente pentru evenimentele lor; - Manipularea si pregatirea corecta a florilor, inclusiv taierea, curatarea si aranjarea acestora; - Intretinerea si ingrijirea florilor si a plantelor in magazinul nostru; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru organizat si curat. Cerinte: - Pasiune pentru flori si design floral; - Creativitate si abilitati artistice dezvoltate; - Atentie la detalii si abilitati excelente de organizare; - Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; - Abilitati bune de comunicare si spirit de echipa; - Flexibilitate in program si disponibilitate pentru a lucra in weekend-uri si sarbatori; - Experienta anterioara in domeniul floral reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu creativ si dinamic; - Posibilitatea de a invata si de a dezvolta abilitati noi in design floral; - Colaborarea cu o echipa entuziasta si pasionata de flori; - Salariu competitiv si beneficii aditionale; - Mediu de lucru confortabil, dotat cu toate utilitățile (frigider, cuptor cu microunde, aparat de cafea, aer condiționat) - Oportunitatea de a aduce bucurie si emotie in viata oamenilor prin intermediul florilor. Daca esti o persoana creativa, pasionata de flori si dornica sa inveti si sa te dezvolti in domeniul designului floral, te invitam sa aplici pentru pozitia de Decorator Floral cu/fara experienta. Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa aducem frumusete si magie in viata oamenilor prin intermediul florilor!
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Full Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.