Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Magazin mixt cu parfumuri arabesti si dulciuri orientale angajeaza 2 fete femei cu experienta in vanzari. Salariul este de 3400 de lei dintre care(2400 de lei fix+700 de lei bonuri+300 de lei 2 sambate lucratoare) + target din vanzari. Program de 8h pe zi de luni pana vineri, 2 sambete lucratoare, 2 libere. Duminica este inchis. De asemenea puteti beneficia de 40% discount la parfumuri (in valoare de maxim 300 de lei pe luna). Rugam seriozitate.adresa iuliu maniu 65 (gorgului)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Focsani, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar 2600 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Carei, Str. Mihai Viteazu nr. 18 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajez vanzatoare sau vanzator pentru magazin alimentar situat pe strada Gheorghe Baritiu in Timisoara! Experienta nu este necesara. Program de lucru: o zi lucratoare (de la ora 7 la ora 22)cu doua zile libere. Salariu 3000 lei in mana. Oferim seriozitate! Pentru detalii va stau la dispozitie la nr. Beneficii: Carte de munca 21 de zile lucratoare de concediu pe an Prima de Paste si de Craciun Contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.
-
Candidatul Ideal Studii medii (diploma de bacalaureat) Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj); Competente de comunicare si organizare Descrierea jobului Activitati de casierie (incasari si plati); Activitati administrative (verificare si arhivare documente); Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic). Beneficii Salariu fix; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training; Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentar; Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical; Cadou aniversar; Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Promovat
Angajez consilier vanzari rochii eveniment, la un magazin in Centrul Comercial Kapa, Timisoara. Se cauta o persoana comunicativa, serioasa, cu abilitati de a prezenta si a vinde produsele noastre. Se ofera salariu de baza si procent din vanzari. Dupa o zi lucrata urmatoarea zi este libera, programul fiind de Luni pana Vineri de la 10:00 la 20:00, iar Sambata de la 10:00 la 19:00. Pentru detalii sunati la:
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.
-
Angajăm personal în regim full-time la Afi Arad, oferind un pachet salarial atractiv ce include tichete de masă și două mese zilnice asigurate la locul de muncă. Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat în anunț.
-
Vrei un altfel de job? Alatura-te echipei noastre si vei avea doar de castigat! Ce iti oferim: Un program de lucru flexibil (in ture de zi si de noapte), avand in acelasi timp si beneficii fixe dar si beneficii variabile; Tichete de masa in format electronic, valoarea unui tichet este de 30 de lei; Tichete cadou de sarbatori (Paste si Craciun); Loc de munca cat mai aproape de casa; 1 zi libera - zi de nastere; Posibilitatea unui start promitator al carierei intr-un mediu profesional; Determinarea si implicarea in rezolvarea taskurilor iti poate aduce beneficii substantiale suplimentare din tips. Acum este momentul sa lucrezi intr-un domeniu efervescent, alaturi de colegi deschisi, care sunt pregatiti sa te ajute sa te dezvolti profesional. Ce vei face? - Vei oferi clientilor toate informatiile referitoare la campaniile si evenimentele desfasurate in locatiile Magic. - Vei oferi servicii de calitate clientilor nostri, anticipand nevoile acestora si depasindu-le asteptarile cu atitudinea ta pozitiva. - Vei face plati si vei intocmi emite documente specifice; - Le vei arata clientilor cum functioneaza aparatele si le vei explica regulile de joc tratandu-i cu intelegere si respect. Experienta anterioara nu este necesara, oferim training on the job. Candidatul ideal Cautam o persoana dinamica, responsabila, comunicativa, dornica sa se dezvolte personal si profesional, energica si zambitoare. Vei lucra pentru un angajator care pune accent pe respect reciproc si incredere. Ce mai astepti? Hai, fii parte din echipa noastra, din echipa Magic! Pentru a aplica, este necesar sa trimiti un CV la adresa de email andreea . ivascu@ magic.ro sau pe whatsapp la numarul de telefon mentionat in anunt.
-
Vrei un altfel de job? Alatura-te echipei noastre si vei avea doar de castigat! Ce iti oferim: Un program de lucru flexibil (in ture de zi si de noapte), avand in acelasi timp si beneficii fixe dar si beneficii variabile; Tichete de masa in format electronic, valoarea unui tichet este de 30 de lei; Tichete cadou de sarbatori (Paste si Craciun); Loc de munca cat mai aproape de casa; 1 zi libera - zi de nastere; Posibilitatea unui start promitator al carierei intr-un mediu profesional; Determinarea si implicarea in rezolvarea taskurilor iti poate aduce beneficii substantiale suplimentare din tips. Acum este momentul sa lucrezi intr-un domeniu efervescent, alaturi de colegi deschisi, care sunt pregatiti sa te ajute sa te dezvolti profesional. Ce vei face? - Vei oferi clientilor toate informatiile referitoare la campaniile si evenimentele desfasurate in locatiile Magic. - Vei oferi servicii de calitate clientilor nostri, anticipand nevoile acestora si depasindu-le asteptarile cu atitudinea ta pozitiva. - Vei face plati si vei intocmi emite documente specifice; - Le vei arata clientilor cum functioneaza aparatele si le vei explica regulile de joc tratandu-i cu intelegere si respect. Experienta anterioara nu este necesara, oferim training on the job. Candidatul ideal: Cautam o persoana dinamica, responsabila, comunicativa, dornica sa se dezvolte personal si profesional, energica si zambitoare. Vei lucra pentru un angajator care pune accent pe respect reciproc si incredere. Ce mai astepti? Hai, fii parte din echipa noastra, din echipa Magic! Pentru a aplica, este necesar sa trimiti un CV la adresa de email andreea . ivascu@ magic.ro sau pe whatsapp la numarul de telefon mentionat in anunt. *Pentru aceasta locatie cautam in mod exclusiv fete.*
-
Angajez lucrator comercial casier pentru magazin Partener Profi, zona Iuliu Maniu,Sector 6, Bucuresti. Orarul de functionare a magazinului între orele 8:00-22:00,se lucreaza in 2 schimburi, 5 zile lucratoare cu doua zile libere saptamana. Orele suplimentare se platesc. Salariul cuprins intre 2500-3000 lei net, in functie de experienta Pentru mai multe detalii,va rugam sa ne contactați!
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Calea Borșului nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
SC. Selen Serv SRL Mizil Angajeaza vanzator pentru punctul de lucru "Magazin uz casnic" din str. 13 Decembrie Nr.1 (in spatele pietei) Salariu Net(in mana): 3000lei Program luni-vineri: in schimburi sambata ( o data la doua saptamani): 14 duminica: liber Pentru mai multe informatii contactati numarul de telefon:
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutarea artiștilor florali talentați pentru a se alătura echipei noastre din cadrul Florăria Cupidon Vâlcea . Indiferent dacă aveți experiență vastă sau sunteți pasionați și dornici să învățați, vă invităm să aplicați! Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora. Dacă sunteți pasionați de arta florilor și doriți să vă alăturați unei echipe creative și dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul și portofoliul dumneavoastră la adresa Strada Mihai Viteazu nr 60 Florăria Cupidon.
-
Căutăm colegă pentru postul de florist în studioul floral din Dumbravița. Program de lucru zilnic de la 14:00 - 20:00
-
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului; La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 4. Asigurare medicala privata; 5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 6. Program de lucru flexibil (in ture); 7. Posibilitati reale de avansare; 8. Traininguri de specialitate; 9. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa!
-
Promovat
QueenVape isi mareste echipa. Angajam reprezentant comercial feminin, pentru noul nostru punct de lucru din DAMBOVITA MALL TARGOVISTE ce va fi inaugurat pe data de 27.04.2024. Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru in ture, 2 zile cu 2 zile liber, 10:00 - 22:00 Salariu 3000 de lei + bonus din vanzari Transport decontat in limita a 200 de lei. Daca esti interesata, ne poti contacta la numerele de telefon si sau trimite-ne CV-ul tau si te contactam noi.
-
Descrierea postului: alimentarea pe rafturile magazinelor a produselor coca-cola/ mercantizare. Essa Sales cauta merchandiseri pentru proiectul coca-cola. Ne mărim echipa , vino alături de noi dacă ești o persoana sociabila , serioasa și potrivita pentru acest job. Salariul se discuta în urma interviului, în funcție de experienta dobândită pe un post similar . Începere imediata , posibilități de avansare!
-
Persoana ideala: - deschisa, spontana, pozitiva, vesela, orientata catre clienti; -abilitati de comunicare si servire clienti; -personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; -seriozitate si punctualitate. Responsabilitati: -intampina clientii si relationeaza in mod corespunzator; -propune, promoveaza si vinde corespunzator produsele; -organizarea produselor in magazin, realizarea vitrinelor, aranjarea produselor la raft, receptia marfurilor; -cunostinte minimne medii in utilizarea calculatorului (Word, Excel, etc); -dorinta de a invata lucruri noi (vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram, Tik Tok); -gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online; -mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; -atmosfera placuta, cu respect pentru clienti. Daca esti pasionata de fashion si zambetul este accesoriul tau nelipsit...Vino alaturi de noi!