Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
QueenVape isi mareste echipa. Angajam reprezentant comercial feminin, pentru noul nostru punct de lucru din PROMEMADA MALL CRAIOVA. Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru in ture, 2 zile cu 2 zile liber, 10:00 - 22:00 Salariu 3000 de lei + bonus din vanzari Transport decontat in limita a 200 de lei. Daca esti interesata, te astept in privat pentru mai multe detalii.
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Promovat
Pozitia 1 : Cautam Responsabil de Magazin ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca ai studiile finalizate si iti place sa coordonezi o echipa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut (e-mail, Facebook, Excel, Word), inseamna ca esti persoana potrivită pentru noi. *Experienta pe o pozitie similara sau intr-un magazin comercial - poate reprezenta un avantaj. Cum ne-ar plăcea sa coordonezi activitatea magazinului: cu energie, vorba buna si fermitate; cu abilități comerciale si orientare catre clienti; cu grijă si responsabilitate - Un exemplu si un model de urmat pentru echipa! . Ce vei face: Vei coordona o echipa de 1-5 angajati pentru a oferi experiențe cat mai placute clienților PPT; Vei instrui, dezvolta si motiva echipa pentru atingerea obiectivelor magazinului; Vei participa la toate operațiunile specifice (consiliere clienti, casa de marcat, organizarea mărfurilor, inventare, ajutor inlocuire personal cand este necesar); Vei fi responsabil de buna funcționare a activității magazinului; Vei reprezenta societatea in relația cu autoritățile locale. Pozitia 2: Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Magazin in zona Torontalului - Calea Aradului Vest, pe strada Liege nr 28, la Patiseria Tuana angajam personal pentru postul de vanzatoare de preferat cu experienta, dar daca nu aveti, invatati la noi. Program de lucru in 2 schimburi de luni pana duminica, cu zile libere legale. Se ofera salariu 3000 lei + produse. Pentru mai multe informatii si interviu sunati la numarul de telefon din anunt.
-
Magazinul Green Hills Market din Splaiul Unirii nr. 168 isi mareste echipa! Daca esti o persoana amabila si orientata spre client, dornica sa invete, responsabila si serioasa, cu o buna capacitate de comunicare si lucru in echipa, dinamica si organizata, atunci esti binevenita in familia Green Hills! Beneficiile jobului sunt: - Salariu net 2900 lei; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa (40 lei zi lucratoare); - Loc de munca stabil; - Conditii de munca placute; - Program de lucru de 8 h zi in ture; Responsabilitatile jobului sunt urmatoarele: - operarea casei de marcat si receptia marfii - aprovizonarea si reaprovizionarea produselor la raft - mentinerea unui mediu de lucru curat - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii;
-
Partener OMV Petrom Marketing, angajeaza in conditii avantajoase, pentru statia OMV Tunari: Sos de centura. (Necesar masina) - casier ( fata ) Se ofera pregatire la locul de munca, echipament de lucru, conditii de lucru la cele mai inalte standarde. Program 15 zile luna Pachet salarial atractiv, spor de weekend, spor de noapte, sarbatori legale, bonusuri. Tichete de masa Va asteptam sa va alaturati unui colectiv tanar unde puteti sa va completati si consolidati cunostintele si experienta profesionala. Informatii la telefon sau la sediul firmei Tel
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Angajam lucrator comercial statie peco / operator GPL ! Căutăm colegi pentru benzinaria Rompetrol Expres , Sat Coseri , Comuna Cateasca , Jud. Arges Cerințe și competențe specifice: Servirea clientilor statiei de carburant, incasarea contravalorii produselor solicitate de clienti, atributii privind magazinul care deserveste benzinaria (completare si aranjare marfa la raft, verificare termene de valabilitate, etichetare marfa) si curatenia locului de munca. Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința de a lucra într-un mediu dinamic, civilizat si placut Persoana serioasa si implicata care doreste un loc de munca stabil. Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture 12/24 ; 12/48 Oferim un pachet salarial atractiv , decontarea transportului
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Făgăraș, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 85-87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Promovat
În cadrul noului magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Str. Nufărului nr. 110 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Lucratori in comert Ce facem noi pentru tine? Investim in oamenii care ne reprezinta, oferind traininguri profesionale; Ii recompensam pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilitati reale de crestere a veniturilor, prin bonusuri de vechime in companie, care pot avea o crestere de pana la 8 ori, bonusuri de performanta si de loialitate. Oferim tichete de masa + tichetele cadou de Paste si Craciun. O platforma de beneficii fixe beneficii aniversare si multe alte oferte negociate cu diversi parteneri, care vin in intampinarea nevoilor tale. Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesionala si personala; Oferim posibilitati reale d promovare. Dacă ai: Minim studii medii finalizate Cunostiinte de operare pe casa de marcat fiscala Cunostiinte bune de folosire a programelor MS Office (Excel, Word, etc.) Initiativa Implicare Rezistenta la efort fizic Spirit de echipa Spirit comercial Ce vei face tu pentru noi? Vei scana marfa pe casele de marcat, vei incasa mijloacele de plata de la clienti si le vei preda catre casieria centrala Vei receptiona marfa de la furnizori, vei aproviziona sala de vanzare cu marfa, vei preda incasarile catre firma de transport valori Vei gestiona raioanele alocate: igiena, FIFO, aprovizionare, vei prepara produse calde ( cafea, hot-dog, pizza, ), vei implementa planograme, vei afisa preturile la raft, vei gestiona pierderi cunoscute si de inventar.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Oradea Ioșia, Calea Aradului nr. 87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul - companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Magazin confectii angajeaza: - Supraveghetori (baieti) Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la nr.de telefon:
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere.Cerinte:cazier curat Zona: Stefan cel Mare. Tel:
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam casiera amanet si schimb valutar, in Constanta, program de lucru 2 zile munca 2 zile libere. Detalii la nr
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Suntem in cautarea unui nou coleg care doreste sa-si suplimenteze veniturile cu un job part-time si program flexibil la alegere. Experienta nu este necesara deoarece se ofera training si in mare parte activitatea se v-a desfasura in prezenta altei persoane. Ca si sarcini de indeplinit pe parcursul unui shift ar fi urmatoarele: - vanzarea produselor din magazin - aranjarea produselor pe raft - intretinerea curateniei - scrierea facturilor Daca va incanta oferta noastra, putem discuta mai multe la telefon sau prin mesaje.
-
-