Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Solicit angajare 168-184 h (ccm,cim) Domenii frecventabile Transporturi Logistica HoReCa Hr Productie Instructaj auto Predare leg rutiera...samd Va rog sa nu deranjati cu oferte pentru imigranti !
-
Am 44 de ani Doresc colaborare în marketing. Experiența:16 ani. Nu am lucrat că angajat că agent de marketing,am fost doar colaborator. Angajat am fost până în 2007:brutar la Vel Pitar,agent paza,vânzător,ambalator,ajutor bucătar.
-
Lucrez în timpul liber,salaor , zilier.Lucrez in privat la spart, mutat, grădinărit etc.nu mă mai sunați sa vă angajez!
-
Caut loc de muncă șofer categoria D. Menționez că mai dețin un loc de muncă, deci nu îmi doresc ceva full time. Dețin toate categoriile și atestate doar ADR pentru moment, celelalte fiind în curs de obținere. Dacă este cineva care are nevoie de un șofer în asemenea condiții mă puteți contacta pentru mai multe detalii.
-
Bărbat 44 de ani fara atestat profesional. Am 12 luni de armata in anul 2000. Am muncit că agent de paza 12 luni in anul 2002 la niste sere. Nu doresc post de paza cu trafic mare de persoane.Excus centre comerciale mai mici sau mari. Mă interesează doar maxim 2 zile pe săptămână.
-
Am experiență în marketing și diverse comisioane. Nu mă interesează să marketez parfumuri,creme,asigurări,crypto. Ofer eficienta! Activez atât offline cat ai online.
-
Bărbat 40 de ani Doresc să promovez firme offline și online in zona București. Doresc să combin offline cu online. Experiența că liber profesionist:15 ani
-
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ Coordonarea si organizarea în ceea ce privește paza securitatea privată in obiectiv ; Cunoașterea si aplicarea legii 333 2003.
-
Zugraveli si igienizari in Bucuresti, Executam turnam sape de egalizare, autonivelante, gletuiri, , glafuri, si finisaje zugraveli cu lavabila montam tapet si baghete decorative, montaj gresie si faianta, montaj parchet Lucram constant cu gips carton masti, scafe, oferim finisaje de calitate la preturi pentru orice buzunar.
-
Christian Tour este în căutarea unui agent de turism talentat și dedicat să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă iubești să organizezi călătorii memorabile și să oferi clienților o experiență de vacanță excepțională, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre. Responsabilități: - Planificarea și organizarea călătoriilor pentru clienți, inclusiv rezervarea biletelor de avion, a cazării și a altor servicii necesare. - Consilierea clienților în alegerea destinațiilor și a pachetelor turistice potrivite. - Gestionarea corespunzătoare a rezervărilor și a plăților. - Asigurarea unei comunicări excelente cu clienții și furnizorii de servicii turistice. Cerințe: - Experiența anterioară în domeniul turismului sau experiență relevantă într-un rol similar reprezinta un avantaj. - Cunoștințe despre destinații turistice și produse turistice. - Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale. - Orientat către client și atenție la detalii. Beneficii: - Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță. - Oportunități de avansare în cadrul companiei. - Mediu de lucru dinamic și plin de energie. - Training și dezvoltare profesională continuu. Pentru a aplica pentru acest post vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la numarul de whatssapp:
-
Inginer constructor specializarea C.C.I.A cu o vechime de 20 de ani din care 7 ani in Belgia cu drept de profesiune, cunoscător al programelor Microsoft Office și Autocad posesor permis de conducere categoria B, disponibil la deplasări doresc angajare
-
firmă de construcții angajăm persoane pentru construcții an Bucureștii zugravi faianțari rigips ari numai cu contract de munca salariu de 5500 6000 plata la 2 săptămânii 15. 30. 31
-
Caut loc de munca cu plata la zi săptămâna, in orice domeniu. Experiența de condus 20 de ani inclusiv autoutilitare 3,5 t, studii superioare cu licență in drept, limba engleza conversațional, domiciliul stabil in Râșnov. Ofer cv detaliat la cerere, rog seriozitate, disponibil oricand. Tel
-
Asigur paza numai în ture de noapte.Daca aveți nevoie de paznic de noapte serios,punctual,nu consum băuturi alcoolice.Apelați cu încredere.Varsta 47 ani.Ma deplasez in București și ilfov-Snagov,Ghermanesti,lipia,Gruiu,Ciofliceni,Otopeni.Ofer și cer seriozitate.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Avocat cu 15 ani experiență vastă în domeniul imobiliar, sucesiuni, comercial, penal, fiscal,executări silite, recuperări creanțe, partaje divorțuri interne și internaționale, dreptul muncii, vorbitor de limbă germenă engleză, oferă consultanță juridică și reprezentare!
-
Fotograf, cu experienţă de peste 27 ani, caut colaborare în diverse proiecte, indoor, outdoor. pentru detalii şi alte informaţii ma puteţi contacta la telefon. SINT DESCHIS LA DIVERSE PROIECTE SI LUCRARI cum ar fi : - reproduceri de arta - pentru patrimoniu. - fotografie de imobile - interior si / sau exterior - ziua / noaptea. - fotografie de portrete - copii / familie. - fotografie de produs. - fotografie de arhitectura. - fotografie de platou - filmare. - scanare filme foto si documente. acestea, sint doar citeva genuri pe care le pot acoperi. Caut colaborări cu oricine are nevoie de fotografii. edituri, agenții de publicitate, muzee, teatre, instituții de stat sau particulare, hoteluri, pensiuni, pictori, sculptori, case de filme și orice persoană particulară, ce are nevoie de un serviciu fotografic. editez, prelucrez imagini și scanez filme fotografice. Dețin și o importantă arhivă de imagini, cu diferite subiecte păsări, animale, zone turistice, peisaje. Cu aparatura din dotare, pot face față mai multor tipuri de fotografie : de la micro fotografie până la telefotografie, de la fotografie de arhitectură, la portrete sau reproduceri de artă, de mare finețe.
-
Sunt o femeie de 55 de ani și caut un loc de muncă ca îngrijitor de bătrâni în Luduș
-
Caut de lucru ca menajera in Timisoara si imprejurimi odata, maximum de doua ori pe saptamana, Mentionez ca sunt travestita, am masina, ma deplasez singura. Sunt educata, curata, civilizata cer si ofer seriozitate. Raspund doar in scris pe publi24 in prima faza, in limta timpului meu. Sunt interesata doar de menaj la domiciliu, adica aspirat, spalat geamuri, igenizat baie, bucatarie, sters praful, spalat haine si vesela, pus ordine in lucruri si, eventual, calcat si mancare.
-
Pensionar, 62 de ani, posesor permis cat. B, experiența 25 ani, posesor auto, fire dinamică și veselă, caut job part-time, numai persoane particulare, cer și ofer seriozitate