Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Electrician cu 17 ani de experienta numai în instalatii electrice. Execut orice fel de instalatii electrice, apartamente, case, atât noi cât și vechi, hale, clădiri de birouri, magazine, etc. Asigur: -montaj corpuri de iluminat și alte echipamente (cuptor, hota, tablouri electrice, lămpi, prize, etc) -modificari cele existente -instalatii noi -intervenții avarii Va stau la dispoziție la orice ora pentru detalii suplimentare, privind lucrări particulare din București și împrejurimi. Ofer servicii particular! Nu doresc angajare!
-
Vă informăm despre oportunitatea de a vă alătura echipei noastre la HERNINGTIVOLIPARK din Danemarca. SALARIZARE AVANTAJOASĂ CAZAREA SI 3 Mese Zi + BILETELE DE AVION SUNT SUPORTATE DE ANGAJATOR. SE ANGAJEAZĂ CU CONTRACT, BENEFICIIND ȘI DE PLATA CONCEDIULUI DE ODIHNĂ, PROPORȚIONAL CU PERIOADA LUCRATĂ. HERNINGTIVOLIPARK este recunoscut pentru angajamentul său față de oferirea unei experiențe de neuitat pentru vizitatorii noștri. Ca membru al echipei noastre, veți juca un rol esențial în asigurarea unei atmosfere sigure, distractive și pline de energie pentru toți cei care ne trec pragul. Responsabilitățile postului includ, dar nu se limitează la: Interacționarea cu vizitatorii într-un mod prietenos și serviciabil. Montarea demontarea corturilor și a zonelor destinate distracției. Monitorizarea și asigurarea siguranței atracțiilor și a zonelor din parcul de distracții. Asigurarea curățeniei și a întreținerii adecvate a zonei de lucru. Participarea la instruiri și sesiuni de formare pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele necesare pentru a oferi o experiență excelentă vizitatorilor. Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să îndepliniți următoarele criterii: Să aveți vârsta minimă de 18 ani. Să aveți abilități de comunicare excelente și să puteți interacționa cu o gamă diversă de persoane. Să fiți capabil să lucrați într-un mediu dinamic și să vă adaptați la cerințele variabile ale locului de muncă. Să fiți dispus să lucrați în weekend-uri, sărbători și în timpul sezonului de vârf. Deținerea unui permis de conducere auto categoriile B sau C, precum și cunoașterea limbii engleze (nivel conversație) constituie un avantaj. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesulHERNINGTIVOLIPARK , vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail până la data de 20 03 2024. Vă rugăm să specificați în subiectul e-mailului Candidatură . Solicitanții vor prezenta cazierul judiciar. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră. Cu stimă, Dan Sacareanu HERNING TIVOLIPARK
-
Salutare Sunt in căutarea unui loc de munca ! Dețin permis cat B,C,E. Cerințele mele: -Diurna+Salariu, ambele sa fie specificate in contract. minim 85 diurna/zi/calendaristică si 3000+ lei NET salariu pe tara. . -Plata- cel mult o dat la 2 saptamani. -Transportul de acasa la firma/camion...si inapoi, suportat de firma angajatoare -perioada de lucru discutabil -respectarea programului si timpilor de lucru -baza cu utilități sau macar niste conditii pentru pauzele de 45 -mentionez ca am 17ani experienta UE, Scandinavia si UK,atestat marfa fără ADR ca nu se merita -Fara opriri de garanții, depasiri program etc etc sau alte mizerii. Sunt dispus să încep cat de repede posibil, dacă se respecta standardele mele. Cer si ofer: - Seriozitate.Drumuri Bune Multumesc!
-
Rog seriozitate familie serioasă pentru dus copil la școală sau grădiniță Dus în parc petrecut timp cu el
-
Doresc angajare in orce domeniu cu conditia sa ma pot adapta la munca respectiva am si permis de conducere categoria B experienta 22 ani am lucrat in domeniu dulgherie fierar betonist in constructi rigips izolatie poliesterin instalati sanitare etc
-
Bărbat 44 de ani fara atestat profesional. Am 12 luni de armata in anul 2000. Am muncit că agent de paza 12 luni in anul 2002 la niste sere. Nu doresc post de paza cu trafic mare de persoane.Excus centre comerciale mai mici sau mari. Mă interesează doar maxim 2 zile pe săptămână.
-
Am 44 de ani Doresc colaborare în marketing. Experiența:16 ani. Nu am lucrat că angajat că agent de marketing,am fost doar colaborator. Angajat am fost până în 2007:brutar la Vel Pitar,agent paza,vânzător,ambalator,ajutor bucătar.
-
Caut loc de munca part-time ca si consilier de siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase (ADR). Detin certificat de consilier de siguranta pentru clasele 3-6 & 8-9. Sunt dispus sa ofer informatii pentru firma respectiva cu privire la transportul ADR. Ofer și suport pentru întocmirea unui raport anual al consilierului de siguranta. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati la numarul de telefon.
-
Sunt la postliceala sanitara în anul II și caut un job full time sau part time în domeniul medical, ca receptionist intr-o clinica sau un laborator de analize medicale.
-
SUDOR Calificat la locul de munca , TMUCB Bucuresti : Am executat lucrari de sudura in santiere Navale la reparatii nave , confectii metalice ,tubulatura , cu aparat de sudura co.2 mig-mag , sarma tubulara , de 1,2mm , sarma plina , cu electrod am sudat teava inox , otel carbon , teava galvanizata, cu aparat autogen (oxiacetilena) am sudat instalatii gaze ,apa ,centrale termice , cazane presiune ,am alamit teava din cupru, otel carbon ,piese din bronz sunt autorizat , DNV -GL 136 , TUV 135- 138 . GL- 111. Panson .
-
Stivuitorist cu experiență si documentația la zi caut un job stabil. Ofer si rog seriozitate din partea angajatorului.Multumesc
-
Pizzer cu experienta caut un job în Brașov, am 54 ani am lucrat pe toate tipurile de cuptoare, pe lemne, electric și gaz , aș dori cu cazare ca nu sunt din Brașov!
-
Sunt o femeie de 55 de ani și caut un loc de muncă ca îngrijitor de bătrâni în Luduș
-
-
Solicit loc de munca. Sudor Electric Electrod, Polizator an domeniu Naval. Ajutor Lacătuș Constructi Nave. An constructi ca fierar betonist. Sau șofer. Am permis cat. B de doi ani. Valabil doar Brăila sau Galați. Tel. . Sunați la număru asta din anunt
-
OPERATOR PROCESARE TEXT SI IMAGINE Ai terminat liceul, esti la facultate si iti cauti un loc de munca? Agentia de Recrutare Adecco iti ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu curat , alaturi de o echipa tanara unde poti acumula experienta si pune bazele unei profesii. cerinte: -cunostinte de baza PC -lb. franceza nivel B1,B2 -atentie la detalii -procesarea si prelucrarea textelor si imaginilor in conformitate cu cerintele si standardele de calitate -editare, corectare si optimizarea continutului textului beneficii: -program flexibil -posibilitatea de a trece pe program part time dupa 3 luni(studenti) -mediu de lucru placut -echipa tanara -marire pachet salarial dupa primele trei luni +beneficii incluse Pentru mai multe detalii
-
Bucătar caut un loc de muncă în Oradea.Ofer și rog seriozitate din partea angajatorului.Multumesc
-
-
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei), 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Pentru detalii apelati nr de tel.