Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lucrez în timpul liber,salaor , zilier.Lucrez in privat la spart, mutat, grădinărit etc.nu mă mai sunați sa vă angajez!
-
Caut loc de muncă șofer categoria D. Menționez că mai dețin un loc de muncă, deci nu îmi doresc ceva full time. Dețin toate categoriile și atestate doar ADR pentru moment, celelalte fiind în curs de obținere. Dacă este cineva care are nevoie de un șofer în asemenea condiții mă puteți contacta pentru mai multe detalii.
-
Bărbat 44 de ani fara atestat profesional. Am 12 luni de armata in anul 2000. Am muncit că agent de paza 12 luni in anul 2002 la niste sere. Nu doresc post de paza cu trafic mare de persoane.Excus centre comerciale mai mici sau mari. Mă interesează doar maxim 2 zile pe săptămână.
-
Am experiență în marketing și diverse comisioane. Nu mă interesează să marketez parfumuri,creme,asigurări,crypto. Ofer eficienta! Activez atât offline cat ai online.
-
Bărbat 40 de ani Doresc să promovez firme offline și online in zona București. Doresc să combin offline cu online. Experiența că liber profesionist:15 ani
-
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ Coordonarea si organizarea în ceea ce privește paza securitatea privată in obiectiv ; Cunoașterea si aplicarea legii 333 2003.
-
hello!! Angajam barista! punct de lucru Mihail Kogălniceanu 45, salariu atractiv, bonusuri de perfomanta, mai multe detalii in privat
-
50 ani ,permis cat be,ce,de,atestate expirate dar care se pot reînnoi oricînd,fără antecedente penale sau rutiere, experiență foarte mare în distribuție, doresc angajare la o firmă serioasă pe auto de 3,5 t mma ,pentru mai multe detalii mă puteți găsi la Nr de telefon:0742219653.Rog oferte serioase pe termen lung.
-
Inginer cu cunostinte si experienta, relocat in Pitesti, doresc sa-mi ofer serviciile unei companii care stie sa aprecieze calitatile si cunostintele acumulate pe parcursul a 30 de ani de provocari in toata tara. Am spiritul tanar, sunt proactiv, ma integrez usor intr-o echipa pozitiva si dinamica. Am fost administrator asociat timp de 11 ani la o firma care este functionala. Detalii la . Multumesc!
-
caut colaborare cu un electrician care are nevoie de ajutor
-
Zugraveli si igienizari in Bucuresti, Executam turnam sape de egalizare, autonivelante, gletuiri, , glafuri, si finisaje zugraveli cu lavabila montam tapet si baghete decorative, montaj gresie si faianta, montaj parchet Lucram constant cu gips carton masti, scafe, oferim finisaje de calitate la preturi pentru orice buzunar.
-
Am 37 de ani, studii medii și caut un job care nu presupune efort fizic mare preferabil în zona Curtea de Argeș !...
-
-
Christian Tour este în căutarea unui agent de turism talentat și dedicat să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă iubești să organizezi călătorii memorabile și să oferi clienților o experiență de vacanță excepțională, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre. Responsabilități: - Planificarea și organizarea călătoriilor pentru clienți, inclusiv rezervarea biletelor de avion, a cazării și a altor servicii necesare. - Consilierea clienților în alegerea destinațiilor și a pachetelor turistice potrivite. - Gestionarea corespunzătoare a rezervărilor și a plăților. - Asigurarea unei comunicări excelente cu clienții și furnizorii de servicii turistice. Cerințe: - Experiența anterioară în domeniul turismului sau experiență relevantă într-un rol similar reprezinta un avantaj. - Cunoștințe despre destinații turistice și produse turistice. - Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale. - Orientat către client și atenție la detalii. Beneficii: - Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță. - Oportunități de avansare în cadrul companiei. - Mediu de lucru dinamic și plin de energie. - Training și dezvoltare profesională continuu. Pentru a aplica pentru acest post vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la numarul de whatssapp:
-
-
-
Caut loc de munca în domeniul hotelier constanta mentenanță ajutor de bucătar etc ofer și cer seriozitate!
-
Caut loc de munca pe buldoexcavator sau miniexcavator nu dețin multă experiență !
-
Caut loc de munca am 30 ani detin permis cat B, C+ E Comunicativ si punctual caut lic de munca am mai lucrat il diferite domenii in tara si in strainatate!
-
Am 20 de ani Sunt din Galați detin permis categoria B de 2 ani Am mai lucrat ca și call centre la med-life timp de 1 an și 3 luni Caut și ofer seriozitate maximă, pentru propuneri de muncă vă las numărul mai jos