Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Șofer posed permis de conducere categoriile B+E, C+E, cu vechime de 32 de ani, fără evenimente rutiere, ofer servicii de transport, prestări servicii. Rog și ofer seriozitate.
-
-
Pensionar caut loc munca, ocazional, sudura electrod + mig-mag
-
Electrician cu 17 ani de experienta numai în instalatii electrice. Execut orice fel de instalatii electrice, apartamente, case, atât noi cât și vechi, hale, clădiri de birouri, magazine, etc. Asigur: -montaj corpuri de iluminat și alte echipamente (cuptor, hota, tablouri electrice, lămpi, prize, etc) -modificari cele existente -instalatii noi -intervenții avarii Va stau la dispoziție la orice ora pentru detalii suplimentare, privind lucrări particulare din București și împrejurimi. Ofer servicii particular! Nu doresc angajare!
-
caut un băiat serios să mă ajute prin gospodărie și cu caii la pădure pe perioadă mai lungă poate să fie și familie
-
-
Doresc angajare ca stivuitorist sau sofer cat B. Asi fi interesat si de ceva in domeniu vorbitor limba Spaniola. V ( Castellano ).Cu o experienta de 10 ani ca stivuitoris si 1 an sef de echipa in strainatate (am lucrat pe stivuitoare pana in 45 tone) + 4 ani in Romania stivuitorist cu atributii de coordonator depozit si gestiune. In fotografii sunt stivuitoarele asemanatoare cu cele pe care am lucrat . Carnet conducere cat. B , atestat mecanic auto ( ucenic) .Disponibilitate imediata
-
Meserias serios, cu experienta, execut lucrari de calitate in amenajari interioare: placari cu gresie si faianta, parchet, gleturi, tinci. Ofer servicii la pretul pietei usor negociabil. Pot colabora si cu firme, emit facturi pe manopera.
-
Solicit angajare pe un post de incadrare full part time - cadru tehnic psi cu atrbutii in domeniul apararii impotriva incendiilor si situatii de urgenta. Detin calificarile urmatoare: - experienta in domeniul SU peste 20 de ani, in adm publica locala si centrala si in domeniul privat SC; - certificat calificare cadru tehnic PSI; - certificat calificare sef serviciu SPSU; - certificat calificare inspector protectie civila PC; - certificat calificare specialist prevenire SU; - certificat calificare formator in domeniul SU. Sunt disponibil oricand ! E-mail: Tel nr ........afisat pe site !
-
Execut lucrări de construcții interioare și exterioare (rigips,glet,var,parchet,gresie,faianță etc)(tencuit placat cu polistiren,vata bazaltica decorativa etc pavele borduri) case la roșu la preturi avantajoase
-
Bună ziua am 38anii caut de muncă în domeniul de electrician instalator sanitar renovez apartamente finisaje gleturi gresie.detin permis categoria b am lucrat pe dube.pot lucra ca și șofer doar pe țară exclus extern
-
caut colaborare cu un electrician care are nevoie de ajutor
-
Șofer categoria b caut de lucru, am 46 de ani și o experienta de conducere de peste 26 de ani.
-
-
Caut de lucru,șofer pot și ocazional categoria B pe prelata,microbuz,camioneta,etc ,paza,meseriaș construcții interioare exterioare,ajutor gospodării orice fel, nivelat pământ pt gazon,săpat și plantat arbuști și pomi fructiferi etc.Ofer și cer seriozitate.
-
-
Sofer cat b caut angajare la o familie sau firma PLIMB CATEI , fără cazier judiciar sau auto, virsta 60 de ani serios , punctual, se poate folosi și de mașina mea . personală. Absolvent al liceului Dumitru Petrescu din București. Ofer seriozitate.
-
Sunt in căutarea unui loc de munca in îngrijirea persoanelor in virsta si nu numai, imobilizate sau nu, in regim intern doar in Constanta. Menționez ca am experiența de 15 ani in acest domeniu. Empatica, punctuală si f atenta la detalii. Cer si ofer maxima seriozitate.
-
-
Vrei sa lucrezi si nu ai unde asta e realitatea . Am 48 de ani, fara vicii ,carnet conducere cat B caut loc de munca . Experienta medie in constructii piscine &spa , calificat in instalatii sanitare exp. medie . Dispus la colaborare cu persoana la lucrari particulare diverse . sant capabil