Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului te asteapta sa i te alaturi echipei de Productie, pe pozitia de Sudor MIG MAG si TIG. Cerinte: Studii medii sau scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Beneficii: - oferim transport pe raza Timisoara - programul se desfasoara in 2 schimburi - oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
S.C. OCEANUL PACIFIC S.R.L. cu sediul social in Bucuresti, Str Elena Vacarescu, nr 74, bl XXI 2, parter, sect 1, angajeaza: - personal pentru postul de LUCRATOR BUCATARIE ( SPALATOR VASE MARI ) Selectia se face pe baza de CV in data de 12.12.2023. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat mai sus sau via email.
-
Aplica aici: bergonedelivery.com Devino curier de top in orasul tau! Tazz Glovo Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Bucuresti, Suceava si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Str Alexandru Dimitrie Xenopol 39, Oradea Str. Ofcea nr.4, Timisoara Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Berg One Delivery
-
-
-
caut muncă CA ZILIER sunt priceput în multe domenii de actvitate, am transport pers mâ pot deplasa în ori ce zonâ în jud CONSTANTA sunatimă pe zero șapte șase doi unu cinci,cinci patru sute treizeci de ossapp
-
caut de muncă cu plata la zi costructi meserie sau salahor ,hidro izolați etc sunatimă la Nr zero șapte șase doi unu cinci,cinci patru sute treizeci de oassap
-
caut de muncă ca șofer pe camion dețin B și C dețin atestat transport marfă pci card tahograf momentan lucrez la dezmembrări camioane rog seriozitate vă mulțumec sunați la Nr zero șapte șase doi unu cinci, cinci patru sute treizeci Nr de oassapp
-
Asigur transport de orice tip cu camion 3.5 tone pe raza zonei Neamț ( TARGU neamt ) Execut orice tip de lucrări interioare având o experiența de peste 30 ani in domeniu Caut sa ma angajez ca șofer cât B C E zona Târgul Neamt Tel zero sapte DOI noua noua opt patru DOI sapte sapte
-
Cautam bucatar friptura pentru un restaurant de 5 stele in Cipru Salariu intre 1200-1400 euro plus cazare
-
Angajez agenti imobiliari cu si fara experenta in domeniu, ofer salariu onorabil in functie de comisionul obtinut! Pentru relații si detalii sunați la nr. de tel. sau la sediul Agenției situat pe str. Tineretului nr. 22-24, vis a vis de Parchetul de pe langă Judecatoria Roman, langă Liceul Sportiv Roman Vodă si Clinica(Cafeneaua Zireto).
-
Cautăm un coleg dedicat și pasionat de îngrijirea și amenajarea zonelor verzi. Responsabilitățile includ tunderea gazonului, toaletarea plantelor, pregatirea terenului pentru gazon si montarea lui, executare lucrari de sapare, plantare si irigare. Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență anterioară în domeniul întreținerii spațiilor verzi și să aiba o conditie fizica generala buna. Calificările dorite includ cunoștințe de bază în horticultură, abilități bune de comunicare și atenție la detalii. Dacă sunteți interesat și aveți experiența necesară, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe whatsap sau să ne contactați la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu cineva pasionat de frumusețea naturii și dedicat spațiilor verzi!
-
Pensionar bun la toate, posesor auto nou Dacia Dokker,carnet conducere B,C+E doresc colaborare part time la societati sau familii,transport supraveghere copii,persoane in varsta ,intretinere si reparatii uzuale locuinte,activitati SPA si relaxare,aprovizionare pentru cei in criza de timp,in Bucuresti si chiar in strainatate in anumite conditii
-
Pensionar,studii postliceale,sanatos,sociabil,comunicativ,experienta sociala si profesionala,activ,posesor carnet conducere B,C,E, (franceza mediu,engleza incepatori)doresc ,colaborare la firma sau familie ca sofer,intendent,administrator,supraveghetor (bun la toate)