Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului te asteapta sa i te alaturi echipei de Productie, pe pozitia de Sudor MIG MAG si TIG. Cerinte: Studii medii sau scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Beneficii: - oferim transport pe raza Timisoara - programul se desfasoara in 2 schimburi - oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
NE MĂRIM ECHIPA AscenDent angajează ASISTENTĂ medicală. Dorința de a învăța, alături de noi, este esențială, de aceea experiența nu este obligatorie, căutăm atitudinea potrivită. Vrem să bem cafelele împreuna, să avem discuții faine la masa de prânz, să glumim și în restul timpului să acordăm toată atenția noastră pacienților clinicii. Experiența poate fi un plus. Printre responsabilități enumerăm unele dintre cele mai importante: - pregătirea cabinetului pentru manoperele dentare - asistarea medicului stomatolog în timpul intervențiilor - sterilizarea, utilizarea și întreținerea corectă a aparaturii și instrumentarului utilizat în cabinet Nivelul salarial poate varia de la 2500 la 4000 lei. Beneficii: - program de lucru de luni pana vineri, cu weekend-ul liber - oportunitati de pregatire și formare profesională în domeniul asistentei stomatologice - punem mare preț pe dorința de a invața - acces gratuit la serviciile stomatologice din cadrul clinicii pentru angajati și reducere pentru rudele de gradul I - venitul poate crește pe masura competențelor și experienței Dacă îti dorești sa faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de mail Publi24_1689944194
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
ofer servicii de curatenie in apartamente si case ,dupa reparatie ,de intretinere etc...pentru mai multe detalii ma contactati sau imi dati un mesaj pe watap.
-
Buna ziua doamnelor si domnilor,caut job,insotire copil la scoala gradiniță school driver sau Sofer familie ,am 42 de ani fost sportiv ,cazier imaculat ,limba engleză perfect. Doresc un job stabil la o familie serioasă.Curat ordonat respectuos,casatorit Doar bucuresti si ilfov rog seriozitate.Pentru interviu astept oferte.Mai multe detali poza cu mine la numarul afisat. Va multumesc anticipat Thank you.
-
Am 44 de ani Doresc colaborare în marketing. Experiența:16 ani. Nu am lucrat că angajat că agent de marketing,am fost doar colaborator. Angajat am fost până în 2007:brutar la Vel Pitar,agent paza,vânzător,ambalator,ajutor bucătar.
-
Vă informăm despre oportunitatea de a vă alătura echipei noastre la HERNINGTIVOLIPARK din Danemarca. SALARIZARE AVANTAJOASĂ CAZAREA SI 3 Mese Zi + BILETELE DE AVION SUNT SUPORTATE DE ANGAJATOR. SE ANGAJEAZĂ CU CONTRACT, BENEFICIIND ȘI DE PLATA CONCEDIULUI DE ODIHNĂ, PROPORȚIONAL CU PERIOADA LUCRATĂ. HERNINGTIVOLIPARK este recunoscut pentru angajamentul său față de oferirea unei experiențe de neuitat pentru vizitatorii noștri. Ca membru al echipei noastre, veți juca un rol esențial în asigurarea unei atmosfere sigure, distractive și pline de energie pentru toți cei care ne trec pragul. Responsabilitățile postului includ, dar nu se limitează la: Interacționarea cu vizitatorii într-un mod prietenos și serviciabil. Montarea demontarea corturilor și a zonelor destinate distracției. Monitorizarea și asigurarea siguranței atracțiilor și a zonelor din parcul de distracții. Asigurarea curățeniei și a întreținerii adecvate a zonei de lucru. Participarea la instruiri și sesiuni de formare pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele necesare pentru a oferi o experiență excelentă vizitatorilor. Pentru a fi eligibil pentru această poziție, trebuie să îndepliniți următoarele criterii: Să aveți vârsta minimă de 18 ani. Să aveți abilități de comunicare excelente și să puteți interacționa cu o gamă diversă de persoane. Să fiți capabil să lucrați într-un mediu dinamic și să vă adaptați la cerințele variabile ale locului de muncă. Să fiți dispus să lucrați în weekend-uri, sărbători și în timpul sezonului de vârf. Deținerea unui permis de conducere auto categoriile B sau C, precum și cunoașterea limbii engleze (nivel conversație) constituie un avantaj. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesulHERNINGTIVOLIPARK , vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail până la data de 20 03 2024. Vă rugăm să specificați în subiectul e-mailului Candidatură . Solicitanții vor prezenta cazierul judiciar. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră. Cu stimă, Dan Sacareanu HERNING TIVOLIPARK
-
Caut de lucru Spal geamuri curatenie menaj mutari in locuinte apartamente garsoniere.preferabil in sectoarele 2-3 si 1.prefer gen zone Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,metrou pipera,platforma pipera,floreasca,aurel vlaicu,Aviatiei,baneasa,sos mihai bravu,iancului,piata muncii,bulevardul decebal,baba novac,dristor,vitan,titan,sos colentina,bucur obor,calea mosilor,bulevardul carol,piata sf vineri,unirii,universitate,Bulevardul Magheru,romana etc.(am experienta 7 ani.fac treaba si sunt de incredere).program flexibil nu am obligatii,.
-
Buna ziua! Numele meu este Dany.Caut loc de munca pentru menaj casa Am 7 ani de experienta.Bucuresti..Astept mesajul dumneavoastra.fac curatenie locuinta apartament garsoniera.spalat geamuri,menaj,mutari,ajut la treburile casnice,ajutor in casa.in sectoarele 2-3 si 1.in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.etc.fac treaba si sunt de incredere eu nu am obligatii,.
-
Administrator condominiu (bloc imobil) ofer servicii pentru asociațiile de proprietari
-
-
electrician, lacatus-mecanic, agent de paza cu atestat și permis auto B caut loc de munca (întreținere, mentenanta, transport ....)
-
Bucătar caut un loc de muncă în Oradea.Ofer și rog seriozitate din partea angajatorului.Multumesc
-
Stivuitorist cu experiență si documentația la zi caut un job stabil. Ofer si rog seriozitate din partea angajatorului.Multumesc
-
-
-
Caut loc de muncă la întreținere mentenanță domeniul construcții ma pricep la ori ce sau la pază Menționez ca am 50 ani ma puteți contacta la telefon Mulțumesc
-
-
Salut, caut loc de munca ca si gestionar depozit(cu asta m-am ocupat in ultimii doi ani si ceva) sau sofer( detin permis cat. B) dar sunt deschis si la alte oportunitati.
-
buna ziua caut de lucru in it mai exact munca la distanta ma pricep foarte bine la configurare de windows si instalare de programe suplimentare am o experienta de peste 10 ani pot configura orice fel de unitate pc sau laptop as dori sa lucrez pentru o firma din judetul iasi sunt in scaun cu rotile dar pot lucra de acasa 8 ore pe zi ma puteti suna la rog seriozitate nu am studi in domeniu tot ce am invatat am invatat singur dar am experienta lucrez Foarte bine si sunt atent in tot ce fac rog seriozitate
-
Va salut stimati angajatoti ; m-am saturat de multinationale ; nu am experienta in domeniul pensiuni , dar am 32 de ani de experienta in vinzari , promovare , coordonare echipa , support in domeniul farma si sunt specialist in negocieri , oferte generale personalizate , promovare servicii , securizare plati , locatii emergente, Sunt implicat eficient versatil riguros entuziast , si am capacitati deosebite de analiza si sinteza , aptitudini de comunicare si ascultare , abilitati de organizare si planificare , Sunt Bun cunoscator al tipologiilor umane si caracterelor, pot alinia cu usurinta dorintele patenerilor cu intentiile profesionale (win-win). Pe baza experientei acumulate , sunt deschis si dispus sa invat rapid rosturile locatiei , dar si fisa postului in aplicare practica, Ma pricep si la bucatarie , curatenie , delegare competente si sarcini catre ceilalti angajati , si cu evaluarea lor lunara , stabilesc cu usurinta relatii interumane . Daca sunteti interesati de experienta proprie , si de ce-as putea eu face (practic) , pentru stabilitatea si succesul locatiei dvs. va rog sa ma contactati aici , pe mesagerie, Cu cele mai bune ginduri, Cristian Dan
-
SUDOR Calificat la locul de munca , TMUCB Bucuresti : Am executat lucrari de sudura in santiere Navale la reparatii nave , confectii metalice ,tubulatura , cu aparat de sudura co.2 mig-mag , sarma tubulara , de 1,2mm , sarma plina , cu electrod am sudat teava inox , otel carbon , teava galvanizata, cu aparat autogen (oxiacetilena) am sudat instalatii gaze ,apa ,centrale termice , cazane presiune ,am alamit teava din cupru, otel carbon ,piese din bronz sunt autorizat , DNV -GL 136 , TUV 135- 138 . GL- 111. Panson .