Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului te asteapta sa i te alaturi echipei de Productie, pe pozitia de Sudor MIG MAG si TIG. Cerinte: Studii medii sau scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Beneficii: - oferim transport pe raza Timisoara - programul se desfasoara in 2 schimburi - oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societatea MASTER AUTO VIP SRL cauta colaboratori cu sau fără experiență în domeniul auto
-
Caut job urgent sector 2 agent vanzari,vanzari,ospatarita, permis cat B limba italiana avansat,nu deranjati inutil
-
Am 45 de ani fara vicii bauturi alcoolice am lucrat in constructi Caut loc de munca ca necalificat cu cazare si diurna daca e Sunt divortat ma pot deplasa ori unde in tara sau in afara a tari
-
Caut să lucrez în meseria de fierar betonist. Cunosc planul de armare. telefon
-
pf executam lucrari de constructii la preturi avantajoase.termosistem decorativa mozaic.glet var parchet gresie faianta .garduri trotuare etc.oferim seriozitate si calitate.
-
Șofer însoțitor de autocamioane agabaritice cu atestat și stivuitorist,fost taximetrist 10 ani în Oradea cu experiență caut loc de muncă, dispus la relocare,sunt din Oradea
-
-
Caut loc de munca in Timisoara. Imi puteti vedea aptitudinile in Cv-ul postat ca imagini. Pentru ofertele de angajare puteti suna sau trimite un email la adresa din CV.
-
-
Candidatul Ideal Instructor Parc Aventura Brasov - Bune abilitati de comunicare, dialog si socializare; - Memorie buna, inteligenta si atentie distributiva; - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel de bine; - Experienta lucrului in coarda, constituie un avantaj; - Dexteritate manuala si indemanare in utilizarea echipamentelor de lucru la inaltime; - Dornic sa isi dezvolte noi cunostinte si abilitati; - Creativitate, originalitate, inventivitate, responsabilitate, spirit de echipa, initiativa, onestitate si atentie la detalii. - Constitutie atletica - Apt pentru lucrul la inaltime Descrierea jobului Responsabilitatile angajatului: - Socializarea si dialogul amabil, vesel si optimist cu toti clientii parcului; - Furnizarea informatiilor utile tuturor clientilor parcului; - Insusirea si respectarea cu responsabilitate a tuturor regulilor si procedurilor firmei; - Monitorizarea clientilor aflati pe traseele de aventura ; - Interventia si salvarea persoanelor aflate in dificultate sau ramase suspendate; - Lucrul in coarda; - Controlul echipamentelor de securitate, a traseelor cu jocuri si a copacilor; - Mentinerea disciplinei si curateniei la locul de munca. Beneficiile angajatului: - Lucrul intr-o echipa tanara si entuziasta; - Curs tehnici de salvare la inaltime certificat pentru parcurile de aventura - Traininguri de specialitate; - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu; - Sustinerea in activitate. Descrierea companiei Parc Aventura Brasov este lider national in domeniul activitatilor sportive, recreative si de aventura in aer liber si la inaltime. Conform tripadvisor suntem lideri al treilea an consecutiv ca fiind cel mai vizitat obiectiv turistic din Brasov. Parcul de aventura este o activitate sportiva si recreativa in aer liber, un mod foarte placut de a petrece timpul liber cu familia si cu prietenii.
-
INGINER CONSTRUCTOR ,DIRIGINTE DE SANTIER......CAUT OFERTE DE LUCRU,DORESC SA LUCREZ IN EXECUTIE,AM EXPERIENTA DE PESTE 20 DE ANI....telefon 0729963373
-
caut loc de muncă că morar mori de grâu tel experiență 32 ani reparatii mori
-
Echipa de 3 muncitori serioși și cu experiență căutam de munca în constructi executam următoarele: placări cu polistiren, placări cu piatra, decorativa, tencuiala mecanizata sau manuala, glet, lavabila, gresie, faianță, parchet, rigips, cofrat turnat scări, garduri. Preturi accesibile. Telefon Ionuț
-
-
Caut loc de munca in Agricultura sau Apicultura, in Baia Mare si imprejurimi. Ofer si cer seriozitate. Posesor permis cat.B. Experienta de 20+ ani in Apicultura si Agricultura.
-
Vopsitor industrial caut loc de munca Am lucrat ca Vopsitor in camp electrostatic pulbere ,am lucrat si cu pistol cu aer comprimat si cu pompa airless vechime ca vopsitor 15 ani Sunt de acord cu cu racolarea serviciului daca mi se ofera cazare ! Pot lucra si par tiam dupa ora 17
-
Șofer profesionist cu toate categoriile caut colaborare sau angajare cu duba personala Peugeot boxer 2010. Cer și ofer seriozitate. Mai multe detalii la tel.
-
Persoană motivată,Certificat Cazier Judiciar în vederea unor lucrări de întreținere casă și grădină. Progam de Luni până Vineri 7-16. Relații telefon:
-
SC CONDITIONAT NAVE CM S.R.L ,este o companie în plină dezvoltare care pune la dispoziția dumneavoastră profesionalism ,seriozitate si promtitudine . Activitatea noastră se desfasoara in judetele Vrancea Tulcea . Angajam muncitori calificați necalificați Cerinte : -capacitatea de a lucra in echipă -atent la detalii -constituie un avantaj experienta lucrului in montajul Hvac. Oferim: -transport -cazare+1masa zi -formare profesionala -contract individual de munca -salariu atractiv in funcție de abilități cu posibilitatea de avansare -Asigurare privata NN pensie privata NN Dacă anunțul nostru v-a atras atenția vă asteptăm in echipa noastră Adresa email : Mobil :
-
SC CONDITIONAT NAVE CM S.R.L ,este o companie în plină dezvoltare care pune la dispoziția dumneavoastră profesionalism ,seriozitate si promtitudine . Activitatea noastră se desfasoara in judetele Vrancea Tulcea . Angajam muncitori calificați necalificați Cerinte : -capacitatea de a lucra in echipă -atent la detalii -constituie un avantaj experienta lucrului in montajul Hvac. Oferim: -transport -cazare+1masa zi -formare profesionala -contract individual de munca -salariu atractiv in funcție de abilități cu posibilitatea de avansare -Asigurare privata NN pensie privata NN Dacă anunțul nostru v-a atras atenția vă asteptăm in echipa noastră Adresa email : Mobil :