Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului te asteapta sa i te alaturi echipei de Productie, pe pozitia de Sudor MIG MAG si TIG. Cerinte: Studii medii sau scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Beneficii: - oferim transport pe raza Timisoara - programul se desfasoara in 2 schimburi - oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut de lucru ca menajera in Timisoara si imprejurimi odata, maximum de doua ori pe saptamana, Mentionez ca sunt travestita, am masina, ma deplasez singura. Sunt educata, curata, civilizata cer si ofer seriozitate. Raspund doar in scris pe publi24 in prima faza, in limta timpului meu. Sunt interesata doar de menaj la domiciliu, adica aspirat, spalat geamuri, igenizat baie, bucatarie, sters praful, spalat haine si vesela, pus ordine in lucruri si, eventual, calcat si mancare.
-
Am 44 de ani Doresc colaborare în marketing. Experiența:16 ani. Nu am lucrat că angajat că agent de marketing,am fost doar colaborator. Angajat am fost până în 2007:brutar la Vel Pitar,agent paza,vânzător,ambalator,ajutor bucătar.
-
Absolvent Facultate Relatii Publice ,Caut de lucru. Barbat, am 52 ani, permis auto cat.B si C ( vechime cu cat. B de 31 ani fara evenimente rutiere , iar cu cat. C nu am profesat ) serios, cazier curat, priceput, nefumator , prezentabil, cunosc operare PC bine, engleza putin. Caut de lucru la privat sau ca bugetar in domeniile administratie, sofer, resurse umane, comert, turism, comert online, administrare site, imobiliare.. (exclus asigurari ). Ofer servicii de tip sofer privat sau ghid pe masina d-tra sau personala pentru deplasari in Romania., sofer si om de incredere. Eventual si cu autoturismul personal sau colaborare. Cu Facultatea Relatii Publice caut job.in domeniile: Asistent director/responsabil de functiune, studii superioare Brand manager Evaluator de competente profesionale Formator Mediator Organizator protocol Organizator târguri si expozitii Organizator/ conceptor/ consultant formare Prezentator expozitii . Profesor în învătământul gimnazial Purtător de cuvânt Specialist în relatii publice Tehnoredactor (studii superioare) Ofer servicii de tip sofer privat pe masina d-tra sau personala sau ghid pentru deplasari in Romania. Pretul este negociabil in functie de distanta. Ideal pentru persoane care au deplasari si prefera mersul cu autoturismul. Nu are cine sa duca copii la tenis sau sa-i ia de la scoala, sa faca teme? Ai de facut cumparaturi mai multe si nu le poti transporta? Transport orice incape in OPEL ASTRA . Rapid. Eficient. Sofer de incredere!!! Ofer maxima seriozitate . Angajatorul poate primi o sumă lunară de 2.250 de lei pentru fiecare șomer angajat pe perioadă nedeterminată (timp de cel puțin 18 luni) se acordă pentru persoanele care sunt în vârstă de peste 45 de ani, prevede legea.
-
Fotograf, cu experienţă de peste 27 ani, caut colaborare în diverse proiecte, indoor, outdoor. pentru detalii şi alte informaţii ma puteţi contacta la telefon. SINT DESCHIS LA DIVERSE PROIECTE SI LUCRARI cum ar fi : - reproduceri de arta - pentru patrimoniu. - fotografie de imobile - interior si / sau exterior - ziua / noaptea. - fotografie de portrete - copii / familie. - fotografie de produs. - fotografie de arhitectura. - fotografie de platou - filmare. - scanare filme foto si documente. acestea, sint doar citeva genuri pe care le pot acoperi. Caut colaborări cu oricine are nevoie de fotografii. edituri, agenții de publicitate, muzee, teatre, instituții de stat sau particulare, hoteluri, pensiuni, pictori, sculptori, case de filme și orice persoană particulară, ce are nevoie de un serviciu fotografic. editez, prelucrez imagini și scanez filme fotografice. Dețin și o importantă arhivă de imagini, cu diferite subiecte păsări, animale, zone turistice, peisaje. Cu aparatura din dotare, pot face față mai multor tipuri de fotografie : de la micro fotografie până la telefotografie, de la fotografie de arhitectură, la portrete sau reproduceri de artă, de mare finețe.
-
-
tehnician sisteme securitate cu experiență peste 20 de ani, posesor auto, scule și echipamente necesare doresc colaborare (exclus angajare)pentru proiecte mici și medii in domeniul sistemelor de alarmare antiefracție, sisteme de supraveghere, automatizari porți, sisteme de date
-
Intocmirea dosarului SSM. Documente necesare: Documentele in domeniul securitatii si sanatatii in munca solicitate angajatorilor de catre inspectorii de munca in cadrul actiunilor de control sunt utmatoarele: 1. Registrul unic de control (Legea nr. 252/2003) 2. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente (Legea nr. 359/2004) 3. Autorizatia de functionare din punct de vedere SSM (Legea nr. 359/2004/HG nr. 1425/2006) 4. Decizii interne si certificate de competenta pentru personalul cu atributii in domeniul SSM (HG nr. 1425/2006); 5. Documentele privind infiintarea si organizarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (decizia de infiintare; raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor) (HG nr. 1425/2006) 6. Evaluarea riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca (Legea nr. 319/2006) 7. Planul de prevenire si protectie (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 8. Instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca (Legea nr. 319/2006) 9. Fisele de aptitudini ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 355/2007) 10. Fisele individuale de instruire ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 11. Programe si tematici de instruire (HG nr. 1425/2006) 12. Testele utilizate pentru evaluarea cunostintelor in procesul de instruire (HG nr. 1425/2006) 13. Decizii privind desemnarea lucratorilor care aplica masurile de prim ajutor, de stingere a incendiilor si de evacuare a lucratorilor (Legea nr. 319/2006) 14. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie (EIP) corespunzator riscurilor activitatii (HG nr. 1425/2006) 15. Certificate de conformitate pentru EIP (HG nr. 1048/2006) 16. Buletine de verificari PRAM (Legea nr. 319/2006) 17. Buletine privind determinarile de noxe la locurile de munca (Legea nr. 319/2006/HG nr. 917/2017) 18. Autorizarea din punct de vedere al protectiei muncii pentru salariatii care exercita meserii ce trebuie autorizate (Legea nr. 319/2006) 19. Documentul privind protectia la explozie (HG nr. 1058/2006) 20. Verificarile ISCIR (Legea nr. 319/2006) 21. Fisele de post ale lucratorilor cu atributii ssm (Legea nr. 319/2006) 22. Registre de evidenta a accidentatilor in munca (HG nr. 1425/2006) 23. Registre de evidenta a accidentelor usoare (HG nr. 1425/2006) 24. Registre de evidenta a incidentelor periculoase (HG nr. 1425/2006) 25. Procesele verbale de control incheiate anterior de catre inspectorii de munca 26. Dosarele de cercetare a accidentelor soldate cu incapacitate temporara de munca (HG nr. 1425/2006) In functie de specificul activitatilor pot fi solicitate si alte documente.
-
Experienta in transport rutier de peste 11ani,atat Manager (coordonator) Transport cu atestate M+P ARR,cat si conducator auto de mare tonaj/persoane. Pentru SC interesate imi poate lasa mail ul lor pentru a le trimite CV. Doar in judetele CT si TL.
-
buna ziua caut de lucru in it mai exact munca la distanta ma pricep foarte bine la configurare de windows si instalare de programe suplimentare am o experienta de peste 10 ani pot configura orice fel de unitate pc sau laptop as dori sa lucrez pentru o firma din judetul iasi sunt in scaun cu rotile dar pot lucra de acasa 8 ore pe zi ma puteti suna la rog seriozitate nu am studi in domeniu tot ce am invatat am invatat singur dar am experienta lucrez Foarte bine si sunt atent in tot ce fac rog seriozitate
-
Caut o familie harnică obisnuita cu munca in gosposdărie , gradinarit, livada, abilitati tehnice minim pt.intreț.piscina etc. Ofer cazare in vila independenta 3 dormitoare, living, bucatarie , baie cu toate cheltuielie incluse ( curent el.apa, caldura , Tv.si internet) , atmosfera familiala cu toata independența pt.tot ce vor sa facă ( vin acolo doar aprox.6-8 ori in lunile Iunie -August ) eu locuiesc in Bucuresti si propriet.se afla la 35 km in Com.Butimanu ( Dâmbovita ) -Sos.Buc.Târgoviste( DN A 1 ) .Se cere auto personal si de pref din jud.limitrofe ( Ilfov, Prahova,Dâmbov.) , cazier curat , vârsta 45-60 ani , pe termen lung sau definitiv. Relații la telef.
-
buna seara ! sunt o persoana in varsta de 49 ani , am un handiap locomotor cu gradul 2 . dorec sa ma angajez ca vanzator sau casier cei ce ma vor in echipa lor ma pot contacta la numarul de telefon
-
Angajam Project Manager in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii superioare - experienta minim 1-2 ani in domeniu - abilitati excelente de comunicare si negociere - disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii - lb engleza (scris si vorbit), constituie avantaj lb spaniola si germana RESPONSABILITATI: - focusare pe clienti noi - colaborarea cu alte departamente - gestionare a mai multe proiecte simultan - reprezentarea Grupului la targuri, congrese, etc - mentinerea relatiilor puternice cu clientii existenti - identificarea si dezvoltarea relatiilor cu clienti cheie - identificarea oportunitatilor de crestere si dezvoltare a afacerii - gestionarea si coordonarea proiectelor comerciale de la inceput pana la finalizare - monitorizarea performantei proiectelor si raportarea rezultatelor catre conducere BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - oportunitati de dezvoltare, program tesa
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
-
OPERATOR PROCESARE TEXT SI IMAGINE Ai terminat liceul, esti la facultate si iti cauti un loc de munca? Agentia de Recrutare Adecco iti ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu curat , alaturi de o echipa tanara unde poti acumula experienta si pune bazele unei profesii. cerinte: -cunostinte de baza PC -lb. franceza nivel B1,B2 -atentie la detalii -procesarea si prelucrarea textelor si imaginilor in conformitate cu cerintele si standardele de calitate -editare, corectare si optimizarea continutului textului beneficii: -program flexibil -posibilitatea de a trece pe program part time dupa 3 luni(studenti) -mediu de lucru placut -echipa tanara -marire pachet salarial dupa primele trei luni +beneficii incluse Pentru mai multe detalii
-
Sint in cautarea unui loc de munca in domeniu mecanică rapidă ,revizii, inlocuire piese,tren rulare,vulcanizare auto pe orce tip de utiaj inclusiv Run Flat,cu diploma de calificare segment auto
-
Îmi ofer serviciile pentru organizarea evidentei, scanarea, îndosarierea, numerotarea, etichetarea, arhivarea facturilor, proceselor verbale, diverselor documente, etc. Ofer siguranta secretului profesional, seriozitate, punctualitate.
-
Bursa locurilor de munca cauta muncitori femei/barbati si cupluri pentru societatiile colaboratoare din GERMANIA langa Berlin si Hamburg in domeniul AGRICULTURII la cules legume - fructe de sezon si munca in sere !!! - Beneficiati de cazare din partea firmei germane , cuplurile stau impreuna, - Transportul este asigurat gratuit de firma din Germania - Testul covid va face gratuit firma din Germania la sosire ! - Contract de munca se ofera pe termen 2-3 luni cu posibilitate de prelungire !!! - Limita de varsta 18-55 ani ,transport organizat Gratuit , plecariile sunt saptamanale . - Salar brut 10 / ora , salar net 8 euro/ora, program de lucru 9-10 ore/ zi ,6 zile / saptamana !! - Se ofera 3 mese / zi contra cost la cerinta muncitorului, nu se cere limba germana si nu sunt Comisioane !!! - -Inscrierile se fac personal la sediul societatii noastre intre orele 9-15 de luni pana vineri in limita locurilor disponibile !!! Mai multe informatii va putem oferi la biroul de Resurese Umane la nr.de telefon 0903760222 intre orele 9-19 !!!!
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui laborant chimist pentru a se alătura echipei noastre într-o fabrică de top,locatie Magura Bacau. Dacă sunteți o persoană meticuloasă, atentă la detalii și pasionată de domeniul chimiei, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Cerințe: Diplomă de licență în chimie sau domeniu înrudit. Cunoștințe în analiza chimică și în tehnici de laborator. Experiență anterioară într-un mediu de lucru similar, reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoasterea limbii engleza nivel mediu. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Descrierea jobului Realizarea de analize pentru a verifica calitatea produselor finite fabricate; Interpretarea rezultatelor analizelor si verificarea incadrarii acestora in specificatiile tehnice; Intocmirea si elaborarea documentelor in urma realizarii analizelor pe materiile prime si pe produsele finite; Mentinerea si gestionarea inventarului mostrelor de materii prime si a echipamentelor din laborator; Intretinerea si mentinerea curateniei la echipamentele de laborator; Respectarea regulilor si standardelor de siguranta in laborator. Oferim: Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Program de lucru 08:00-16:00. Luni-Vineri Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-