Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Operator angajez soferi taxi in conditii foarte avantajoase.

  • caut femeie ptr program de 2 zile pe sapt valabil si in timpul liber de pref f obligatii din zona numaiDEJ 0766992420

  • Ai peste 18 ani? Ești elev(ă), mămică, bunic(ă)? Dorești sa îți suplimentezi veniturile? Dacă ai răspuns afirmativ la o singură intrebare, atunci ai găsit locul potrivit pentru tine. Lucru la calculator. Recomand. Valabil in toată țara. Start imediat. De ce sa nu fi tu un învingător? Vrem sa te ajutam să câștigi. De ce să pierzi o oportunitate unică? Vei înțelege ușor ceea ce ai de facut. Suntem o echipa de viitor. Dacă dorești mai multe detalii, trimiteți-mi un e-mail la cu mesajul DORESC MAI MULTE DETALII! NU ESTE VORBA DE VANZAREA SAU PROMOVAREA PRODUSELOR COSMETICE ANUNTUL ESTE VALABIL IN TOATA ROMANIA

  • Castigurile sunt super motivante in 2020, volum de munca lejer. Foarte rapid totul. Doar online. Asiguram instruire GRATUITA. Trebuie sa ai varsta de peste 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. FIRMA LDS EU SRL 20 / pozitie 08. Cu peste 20 de ani de activitate in vanzarea si distributia de produse de larg consum. Ai vrea sa castigi in plus (full sau part time) fara sa te coste nimic? Poti incepe imediat dupa ce aplici. Aplica Acum! Iti pun GRATUIT la dispozitie metoda simpla, cu toti pasii in detaliu. Totul se desfasoara online de la tine de acasa sau chiar din mers daca calatoresti. Urmezi doar niste pasi usori care se repeta zilnic pe un interval de timp forate scurt. Eu promit sa-ti explic pe intelesul tau si cat mai clar posibil. Iti voi explica in scris fiecare etapa. Merita sa incerci iar daca nu-ti place sau nu iti convine poti sa renunti oricand fara nici o obligatie. Dar nu o vei face, pentru ca vei vedea ca apar rapid rezultate si incep sa vina castigurile. Nu iti trebuie nici un plan de afaceri, nici un bilet de avion si nici blog personal sau site, esti platit, faci totul de acasa, fara teama de target-uri sau planuri lunare. Si eu am incercat multe variante de a castiga, apoi m-am trezit intr-o zi ca vreau sa fac altceva, ceva al meu online, dupa ce am aflat ca altii castiga intr-o zi cat mine intr-o luna din afacerile online. NU trebuie sa dai clicuri, sa dai telefoane, sa cumperi ceva sau sa alergi dupa clienti. Trimit detalii doar pe e-mail. Pentru a aplica la această activitate usoara, trimite mesaj cu textul ”APLIC” la adresa oferta.actuala@ gmail.com APLICA ACUM!

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Agentie cu experiența în domeniul IT caută agenți vânzări ( colaboratori cu PFA/SRL) in Cluj Candidatul ideal Educaţie, experienţă şi competenţe: – Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; – Orientare către client; – Atitudine pozitiă şi orientată către găsirea de soluţii; – Ambiţie, dorinţă de autodepăşire, orientare către rezultate; – Rezistenţă la stres, perseverenţă; – Initiaţivă şi proactivitate; – Cunoştinţe medii de operare PC; – Cunoștințe minime în domeniul web ( hosting, domenii, ssl, mail ) – Experiența în vânzări directe reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Obiectivul jobului: Agent Vânzări (Colaborator cu PFA/SRL) gestionează relaţia cu clienţii şi poteţialii clienţi din zona arondată, promovează și vinde serviciile companiei, monitorizează piaţa. Responsabilităţi Ocupând această funcţie, va trebui să gestionezi următoarele activităţi: – Efectuează vizite în teren pentru vânzarea directă a pachetelor web; – Contacteaza potentialii clienti ai companiei pentru promovarea serviciilor oferite; – Oferă potenţialilor clienţi asistenţă şi soluţii corespunzătoare fiecărei situaţii; – Identificarea de noi clienti; – Întocmeşte diverse rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare, la cererea superiorului direct. Ce iți oferim? Beneficii oferite: – Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi într-un domeniu dinamic. – Comision din vânzări, negociat şi stabilit prin contractul de colaborare. – Bonusuri de realizare a obiectivelor

  • Prestez servicii de curierat pedestru (distributie colete mici, plicuri, etc.) pe raza mun.Cluj Napoca si zonele invecinate.Plata 10-11 lei / livrare.Deci, eu sa fac livrari si sa fiu platit pentru acest lucru.

  • Suntem in cautarea unui Electrician in Industrie, pentru unul dintre clientii nostri, lideri pe piata din Timisoara, ei inoveaza prin diversitatea pieselor de schimb pe care le detin . Cautam o persoana sociabila cu indemanare in utilizarea sculelor de lucru, dar si cu experienta in montarea echipamentelor industriale sau in servicii pentru echipamentele industriale. Cerinte Electrician in Industrie: ➢indemanare in utilizarea sculelor de lucru (masini de gaurit, polizoare unghiulare, masini de insurubat, etc.) ➢aptitudine de a lucra la inaltime ➢permis de conducere categoria B ➢cunostiine electrice – de preferat un electrician de meserie ➢experienta in montaj de echipamente industriale sau: ➢experienta in service pentru echipamente industriale (ex: climatizare, control acces, mobilier, instalatii electrice, etc.) ➢diponibilitate la program prelungit ➢disponibilitate la deplasari – de notat este ca nu se face o rutina din asta Cerinte extra: ➢experienta in montaj / service usi industriale sau usi de garaj ➢experienta in montaj / service tehnica de incarcare Responsabilitati Electrician in Industrie: ➢Montarea usilor ➢Repararea usilor Beneficii Electrician in Industrie: ➢salarizare fixa (cu marire la 6 luni dupa ce sa face evaluare) ➢bonus de Craciun si de Paste

  • Recrutăm Reprezentant Vănzări! Te caracterizează proactivitatea, asumarea inițiativei și simțul responsabilității? Dacă prin pachetul larg de calități pe care îl deții se numără bune abilități de comunicare, de interacțiune, de analiza situațională și gândire logica, aplică! Cerinte Posesor carnet de conducere - categoria B Cunostinte de limba engleza de nivel mediu Abilitati bune de comunicare Experienta in vanzari constituie un avantaj Flexibilitate (sarcinile includ munca de teren si de birou) Responsabilitati: Studiu de piata intern pentru analiza si predictia cererilor clientului Atentie sporita relatilor cu clientii Contactarea clientilor cu scopul de ofertarii servicilor Intocmire schema si plan de afaceri pentru regiunea atribuita Negocierea contractelor si planurilor de afaceri Gestionarea conturilor de datorii Soluționarea și gestionarea cererilor și plângerilor clienților Obiective: Realizarea atribuirilor aferente functiei Capacitatea de identificare a potentialului si valorificarea acestuia Demonstrarea abilitatilor de rezolvare de probleme Focusare pe mentinerea relatiilor interumane Participarea proactiva la imbunatatirea continuua a modului de desfasurare a activitatii Actualizarea datelor Managementul deseurilor complexe Beneficii: Pachet salarial fix si comision performant, plus alte beneficii (tichete de masa, beneficii medicale etc.) Telefon si autoturism de serviciu

  • Cerinte Process Engineer: ➢ Cunostinte Lean Manufacturing (SPC, PDCA, etc) ➢ Experienta intr-o companie de productie, preferabil ca Inginer Proces ➢Cunoasterea modului de realizare a mobilierului din lemn masiv si placi furniruite ➢Studii tehnice superioare (Ingineria Lemnului, Tehnologia Constructiilor de Masini sau similar) ➢Cunostinte avansate Office si Autocad ➢ Capacitati de manageriere a proiectelor Responsabilitati Process Engineer: ➢ Proiectarea liniilor de productie si actualizarea desenelor fluxurilor la fiecare modificare ➢ Analiza si optimizarea procesului de productie; ➢ Realizarea documentatiei de industrializare; ➢ Realizarea/aprobarea instructiunilor de lucru si de control la postul de lucru; ➢ Calcul ROI pentru noile propuneri de imbunatatire; Candidatul ideal: ➢Experiență in sectorul Ventilație / HVAC sau Fabricarea ferestrelor. ➢Limba engleză nivel mediu -avansat ➢Disponibilitate la calatorii frecvente de afaceri ➢Ințelegerea dinamicii pieței și o bună judecată a afacerii ➢Abilități puternice de management de proiect și de conducere ➢Capacitatea de negociere si sustinere relatii networking ➢Confortabil cu cifre și in colectarea, analiza și interpretarea datelor ➢Judecată comercială solidă, combinată cu capacitatea de a lua decizii in cunoștință de cauză

  • Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine! HCC angajeaza Tax Consultant in Bucuresti! Candidatul ideal pentru Tax Consultant: ➢Cunostintel de limba engleza -nivelul minim acceptat este B2 ➢Constituie un avantaj experienta dobandita in companiile ce ofera consultanta in domeniu de taxe si servicii ➢Candidatii pot fii de oriunde din tara oferindu-se pachete de relocare ➢Background academic corespunzator (ideal liceu si facultate de contabilitate sau economica) ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta in contabilitatea statutara Romaneasca nu de BPO / CSS ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta relevanta in firme de contabilitate / consultanta ➢Contabilitate (familiaritate cu declaratii fiscale, balante si bilant) ➢Contabilitate cu inclinatii spre fiscalitate Beneficii Tax Consultant ➢Asigurare de viata si medicala, ➢Decont transport, ➢Tichete de masa si alte beneficii

  • Evolution HCC angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru dinamic, echipa tanara; – Posibilitatea dezvoltarii profesionale continua in cadrul unei companii in plina ascensiune.

  • Ideal candidate Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; Strong understanding of payroll and labor relationships theory; 2+ years payroll experience; Proficiency with email and Microsoft Office applications; Main task and responsibilities Statutory payroll; Personnel administration; Management reporting; Payroll consultancy for clients; Specifics reports; Customization of the reports for each client according to their needs Collective Labor Contracts review and update Implementation of new client’s database, when applicable Assisting the clients to Labor Inspectorate audit, if the case; Respect the deadline where work is falling behind schedule; Identify solutions to problems, opportunities or issues raised; Maintain excellent working relationships with the team and the client’s representatives; Providing and interpreting payroll information; Keeping abreast of changes in payroll regulations and legislation. Other projects as assigned from time to time by supervisor

  • CERINȚE: • Ultimul post ocupat să fie de traducător/proofreader full-time în cadrul unui birou de traduceri •Experiență de minimum 5 ani în traduceri și proofreading; • Autorizat de Ministerul Justiției Traduce texte Română-Engleză-Franceză: Responsabilități • Interpretează texte sau asigură translația directă cu respectarea sensului real din limba de origine; • Realizează traducerile și revizuirile traducerilor necesare companiei; • Participă la proiecte de traducere/interpretare/revizie; • Redactează și traduce și revizuiește materiale scrise, corespondență, protocoale, rapoarte • Identificarea soluțiilor în cazul existenței unor probleme, situații sau oportunități; • Atitudine proactivă și disponibilitate pentru dezvoltare profesională;

  • Esti o persoana sociabila si un bun strateg al planurilor tale si cel care preaia initiativa? Iar atentia la detalii si curiozitatea de a invata lucruri noi se regasesc printre calitatile tale? Inseamna ca esti persoana potrivita, pentru pozitia de Achizitor. Cerinte : ➢Studii economice – minim nivel licenta, absolvite cu examen de licenta ➢Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu; ➢Cunostinte MS Office cel putin la nivel mediu, in special EXCEL; ➢Sociabilitate; ➢Disponibilitate de a invata lucruri noi si initiativa; ➢Permis de conducere categoria B. Responsabilitati : ➢Monitorizarea comenzilor de materii prime si materiale (Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala); ➢Controlul operativ al stocurilor si corelarea cu programul de fabricatie ➢Menținerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi; ➢Crearea de rapoarte specifice. Obiective : ➢Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei; ➢Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente; ➢Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate; ➢Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate; ➢Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.

  • Business Activ Consult Romania, Cluj county, Cluj-Napoca, Str. Gh. Doja (Regele Ferdinand), nr. 21,et. 1, apt. 6, Mobile : 0040726354188, 0744109480 Phone : 0040264459592,Fax: 0040264459593 Email: recruit@bacltd.ro Website: www.bacltd.ro Poziție :Electrician , activitate de mentenanța Tara: Germania Locație : Bavaria, Poziții disponibile: 4 Locul de munca: Fabrica Salariu : cuprins intre 14.03-18.25 Euro Brut pe ora, Ce oferă Angajatorul : Perioada contractului: nedeterminata Se lucreaza pentru angajator direct Se lucreaza in medie 40 de ore pe săptămâna, Asigurări sociale, Asigurări medicale, Cazare : asigurata de către angajator si plătita de angajat de la 350-800 euro pe luna Costul transportului este suportat de candidat Ore suplimentare , Concediu plătit Condiții de recrutare: Obligatoriu: Diploma de Calificare Cunoștințe medii de limba germana A2-B1 Experienta de 2 ani Ce trebuie sa faceți??? Pasul 1: Ne trimiteți cv-ul in limba germana completat, si o poza cu dvs.

  • Pozitia: Infirmier Tara: Republica Irlanda Locatie : Dublin Pozitii disponibile:3 Locul de munca: Centru de Ingrijire Salariul BRUT : 11 Euro pe ora Ce ofera Angajatorul :  Perioada contractului: minimum 2 ani  Perioada de proba :6 luni  Se lucreaza in medie 40 de ore pe saptamana,  Asigurare medicala  Cursuri de formare profesionala  Biletul de avion este platit de angajat  Ore suplimentare ,  Concediu platit,  Cazare asigurata de angajator apartament doua camere 1000 Euro pe luna Conditii de recrutare:  Cunostinte medii de limba engleza scris si vorbit  Fara abateri de la lege sau sanctiuni la locul de munca  Experienta de minimum 1 an de zile in ingrijirea persoanelor varstnice

  • Poziție: Mecanic auto (Repararea remorcilor și camioanelor) Tara: Germania harta_politica_Germania Locație: 63128 Dietzenbach Poziții disponibile: 6 Locul de munca: Companie privata Salariu: începând de la 15 Euro brut pe oră (salariul brut pe lună este aprox. 2630 Euro) Ce oferă Angajatorul: Perioada contractului: nedeterminată, Programul de lucru: de luni până vineri se lucrează 7,2 ore/zi, și 5,5 ore în zilele de sâmbătă (de două ori pe lună se lucrează sâmbăta), Cu posibilitatea de a face și ore suplimentare (peste 150 de ore lucrate/lună orele suplimentare se plătesc cu 25% în plus), Se lucrează 36,5 de ore pe săptămână, Asigurări sociale, Asigurări medicale, Cazare: asigurata de angajator contra-cost la prețul de 400 euro/angajat (în funcție de apartament), iar cheltuilelile sunt între 50-80 euro, Costul transportului este suportat de angajat, Concediu plătit, Condiții de recrutare: Cunoștințe de limba germana la un nivel de începător (A1), și cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu (B1) Experienta de mecanic auto

  • Absolvent al Universitatii Tehnice Cluj-Napoca, Facultatea de Automatica si Calculatoare, cu 5 ani de experienta in meditatii si 3 ani experienta de munca in domeniul IT, ofer meditatii la INFORMATICA pentru clasele V-XII, inclusiv in vederea pregatirii pentru Bacalaureat sau admitere la Facultate. Meditatiile se vor tine la domiciliul elevului. 150 lei / ședință de 1 ora și jumătate.

  • Salveaza cautarea