Anunțuri
Locuri de munca Cluj Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam cu incepere imediata muncitori necalificati in Cluj-Napoca Clientul nostru, o companie specializata in domeniul forajelor,fundatiilor si consolidarilor, cauta muncitori necalificati pentru a se alatura unei echipe solide cu experienta in domeniu. Cerinte : - Experienta anterioara in constructii (ideal minim 2 ani) - Avataj daca experienta este in lucrari de forare,consolidari,fundatii, insa nu este obligatoriu - Disponibilitate la deplasari in tara - Natura activitatii presupune munca in afara in majoritatea timpului, asadar disponibilitatea pentru astfel de munca este obligatori Se ofera : - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu 3500-4000 net + diurna,cazare si transport decontat - Incepere imediata intr-un proiect in Cluj-Napoca
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Angajam personal curățenie Cluj, se lucrează 8H, Oferim: Salariu atractiv bonuri de masă și prime de sărbători. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0751 050 399
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam electrician pentru o companie italiana producatoare de radiatoare. Ce ne dorim: - Studii medii finalizate, - Calificare de electrician, - Experienta minim un an, - Persoana capabila sa lucreze in echipa. Ce vei face: - Te vei ocupa de intretinerea din punct de vedere electric a utilajelor din fabrica, - Vei efectua reparatiile necesare la utilaje dupa ce s-au luat toate masurile de siguranta. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 40 de lei zi, - Spor de noapte de 25%, - Prime si tichete cadou de sarbatori, - 25 de zile de CO pe an, - Transport asigurat, - Ore suplimentare platite dublu. Programul de lucru este in 3 schimburi de luni pana vineri in intervalele: 6:00-14:00, 14:00-22:00 si 22:00-06:00. Pentru angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Iclod, Cluj
-
Angajez fierar, betonist, dulgher în Germania. Ofer 13euro/oră. Se lucrează inclusiv și sâmbătă. Mai multe detalii ofer la telefon.
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Candidatul Ideal GESTIONAR DEPOZIT Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Angajam o persoana la dispeceratul video al unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program în ture zi noapte. Cerinte : -abilități minime de munca cu calculatorul. -cunoștințe minime de securitate a incintelor Venitul net 2.800 lei, iar plata se efectuează direct în contul bancar al angajatului.
-
Promovat
Restaurant terasa Old house,angajeaza ospatar si ajutor bucatar.
-
Candidatul Ideal persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; cu abilitati pentru munca in echipa cat si munca autonoma perseverent, comunicativ,autorizare ISCIR pentru stivuitoare autopropulsate Descrierea jobului Responsabilitati:pregatire marfa pentru livrare - cautarea cutiilor conform cerintelor sistemului informatic incarcare descarcare marfa abilitati in folosirea echipamentelor electronice pentru pregatit marfa (scanner, PDA) alimentarea liniilor de productie cu materia prima solicitata infoliere paleti pentru incarcare in camioane Beneficii:Salar +plus bonusuri Tichete de masa Transport asigurat de companie Echipa tanara
-
Firma de paza angajează agenți de securitate cu sau fără experiență în Cluj-Napoca și Dej.
-
Firma de securitate angajăm personal de pază pentru Cluj-Napoca și Dej.
-
Promovat
ONCOS angajeaza SOFERI CAT B SI SOFERI cu cat.C , C+E (transport local pui vii), atestat transport marfa + card tahograf, in Floresti, Jud.Cluj. - salar motivant intre: 4200-6000 lei - tichete de masa - plus alte bonusuri... Detalii la nr. , CV-urile se pot depune la adresa
-
Locuri de munca in Italia la ingrijire batrani se ofera sala 1000 euro cazare masa asigurata plecare cu autocar pana la agenție limba italiana nu e obligatorie dar este un avantaj plecari săptămânale ofer si cer seriozitateara fara nici.un comision
-
Candidatul ideal Cautam sa angajam mercantizori ambitiosi care sa se alature unei echipe dinamice , pentru locatii fixe din Cluj Napoca. De ce sa alegi IPP ? # ne pasa de oameni # investim timp si resurse pentru dezvoltarea echipei # recunoastem performanta si rezultatele deosebite # angajator de top Descrierea jobului Implementarea proiectelor de mercantizare în locațiile în care este responsabil pentru clientul desemnat . Verificare și încărcare produse mercantizate; Implementare planograme. Beneficii: Pachet atractiv; Decont transport, Bonuri de masă; Descrierea companiei IPP - Instore Power Provider este jucător principal pe piata serviciilor de marketing pentru retail din Romania, asigura clienților săi, producători si retaileri internaționali, servicii de reprezentare comercială, mercantizare, monitorizare, leasing de personal, formare si certificare comercială
-
Grup hotelier german căutăm personal pentru hotelurile noastre de 4 și 5 stele situate pe malul Mării Baltice. - Cameriste cu sau fără experientă limba germană constituie un avantaj, dar nu este obligatorie - Muncitor întreținere piscină - limba germană constituie un avantaj, dar nu este obligatorie - Ajutor în bucătărie, spălător vase cu sau fără experientă limba germană constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Oferim - Contract de muncă conform legislației germane. - Salariu atractiv cu posibile modele flexibile de timp de lucru. - Loc de muncă pe tot parcursul anului. - Cazarea și o masă pe zi asigurate de către noi. - Locuri de parcare gratuite pentru angajați la hotel. - Utilizarea sălii de fitness. - 50% reducere la tratamentele de wellness. - Reduceri de vacanță în cadrul grupului hotelier și cu partenerii noștri. - Sunt posibile oportunități de avansare în cadrul companiei sau al grupului hotelier. - Suntem angajatori direcți, nu se plătesc taxe sau comisioane de intermediere. Dacă sunteți interesat, lăsați-ne un mesaj cu numărul dvs. de telefon și un scurt CV și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
-
Magazin alimentar Profi luat în Franciza Manastur, angajează casier .Salar 2500 net , bonuri de masa în valoare de 30,00 pe zi și 100 lei decont de transport. Cer și ofer seriozitate.
-
Firma autorizată ARR ,cu licența pentru transportul alternativ UBER , BOLT ,doar colaborare Pfa, SRL, pentru cei care vor sa lucreze legal . Transparentă și fără nici un alt cost ascuns (diferite plăti sau comisioane ) Comisionul flotei de 10% din venitul BRUT Se oferă : -copia conforma și ecusoanele- -suport obținere PFA ,SRL . -plata săptămânală . Trebuie să îndepliniți următoarele condiții: -Soferul sa aibă vârsta minima 21 de ani -permis de conducere cu o vechime de 2 ani -atestat transport alternativ -cazier auto -cazier judiciar -auto să nu fie mai vechi de 15 ani și să fie dotat cu 4 uși Vă îndrumăm corect pentru obținerea actelor pentru a lucra in cadru legal Ce pași trebuie să urmați : -Auto trebuie sa aibă itp-ul la 6 luni pentru transport alternativ într-o stație ITP -Contract de comodat între proprietar și flota -Activam contul pe platformele aferente - seriozitate - Instruirea în tot ce înseamnă ride sharing și un mod corect de activitate în domeniu Doar colaborare PFA ,SRL pentru a putea lucra cât doriți ,fără a fi constrânși de numărul de ore lucrate cum este in cazul contractelor de munca .
-
Angajam firar si dulger cu experianta ! Cerinte : - harnic , punctual , serios - sa cunoasca bine meserie , citire plan Mai multe putem discuta telefonic
-
Oferim contract de colaborare transport international de marfuri in spatiul comunitar european pentru autoutilitare de 3.5 tone, in urmatoarele conditii: - 0.47 EUR km pentru prelate 8 10 paleti, 0.40 EUR km pentru dube de 6 7 paleti, sau asociat: 50% a sumei facturate - Tari tranzitate frecvent : Franta, Spania, Germania, Italia - Nu se face Anglia Se ofera: - Card de motorina DKV la cerere - Dispecerat (limba engleza) - km calculati dupa Google Maps - Plata rapida la maxim 3 zile de la CMR-urile in original Cerinte: - Cunostinte obligatorii limba engleza - Masini in stare tehnica si estetica buna si echipate corespunzator - Monitorizare GPS - Asigurare CMR Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.