Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2022-02-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru farmacii sau Mall Locatii : Vivo Mall 3 ore zi de la 08-11 Iulius Mall 3 ore zi de la 07-10 Farmacii 4 ore zi de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca, se pot incadra si persoanele pensionare, studende sau persoane care lucreaza la alt angajator Pentru mai multe detalii sunati la 0751169473, de luni pana vineri intre orele 09-17
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut muncitor priceput pentru lucrare de interior
-
Suntem o firma care executa renovari si finisaje interioare si dorim sa luam in echipa noastra o persoana care este la inceput de drum si doreste sa invete ceea ce implica finisarea unui apartament sau casa. Program de 8 ore si contract de munca.
-
Angajam urgent vânzător vânzătoare magazin alimentar situat in Cluj Napoca str.Edgar Quinet nr.20.Detalii la telefon: sau direct la magazin.
-
Anul 2022 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca anul 2023 sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Manipulant Marfa pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa conform facturilor emise in vederea livrarii; - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00-17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00-14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Pana acum anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca restul anului sa mergem pe acelasi trend. Pentru asta BrandPaper recruteaza Operator Procesare Comenzi pentru depozitul situat in localitatea Luna de Sus, Floresti. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităţi ale postului: - Repartizarea marfii în zonele de depozitare conform procedurilor interne; - Pregătirea produselor conform comenzilor emise in vederea livrarii (picking); - Ajuta la incarcarea si descarcarea marfii in depozit; - Participa la inventarul stocului de marfa; - Pastrarea curateniei in spatiul de depozitare; - Atentioneaza operatorul de facturare in cazul in care observa greseli de operare; Cerinte: - Spirit de initiative si seriozitate; - Ordonat si atent la micile detalii; - Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; - Rezistent la efort prelungit; - Experienta aterioara pe un post similar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu NET de 2700 lei; - Puncte pentru cumparaturi in valoare de 100 lei; - Bonuri de masa in valoare de 300 lei - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00 (cu pauza de 1 ora), plus 2 Sambete pe luna de la 08:00 14:00 - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Loc de muncă stabil si sigur; - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Suport si posibilitate pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; Postul disponibil este amplasat in localitatea QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud. Cluj Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!
-
Angajez Referent Resurse Umane, program de lucru de luni-vineri de la ora 08.00-16.00. Cerinte: - Experienta anterioara de lucru in domeniul resurselor umane; - Curs inspector resurse umane; -Cunostinte MS Office ( Word, Excel) - Cunostinte de legislatia muncii; - Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor si implicare in identificarea oportunitatilor de optimizare a proceselor. Salariu net 4000 ron.
-
KOREAN MART ANGAJEAZA in Cluj Napoca ,manager si lucrator comercia(vanzator) Asteptam CV la adresa
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
GRAND HOTEL NAPOCA, Cluj-Napoca, Str. Octavian Goga nr.1 angajeaza Barman. Pachet salarial atractiv.
-
SC CRIDENS TOP SRL angajeaza personal pentru postul de Ajutor bucatar. Așteptăm cu interes cv-ul dumneavoastră.
-
SC angajam muncitori calificați în construcții-amenajări interioare Cautam oameni serios -de buna credință Salariu motivant în funcție de experienta concediu plătit bonusuri de performanta program 08-17 de luni pana vineri plata de 2 ori pe luna pentru mai multe informații contactați-ne telefonic
-
Descriere - Executarea lucrarilor de constructii , instalare dezinstalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane fizice si juridice - Respectarea standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV - Asigurarea de service in casa clientului pentru serviciile de telecomunicatii ; identifica si remediaza defectiunile tehnice - Recupereaza CPE-urile de la clientii care renunta la serviciile suplimentare - Intretinerea retelei HFC prin rezolvarea incidentelor aparute in retea, BENEFICII - Servicii medicale decontate de angajator prin rețeaua Medicover - Servicii stomatologice decontate de angajator prin rețeaua Medicover - Tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare lucrată - Mașină, laptop și telefon de serviciu - Perioadă de angajare nedeterminată Descrierea companiei Pro Conect este unul din cei mai importanti parteneri in instalatii de telecomunicatii din tara. Societatea deruleaza proiecte in instalari, constructii retele si mentenanta pentru Vodafone.
-
Echipa Eurosanclinic cauta un contabil part-time cu studii în domeniul financiar contabil sau economie, cunoștințe de operare pe calculator si a soft-urilor contabile; Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de colegii nostri, contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon
-
Compania Romforlift Srl din Cluj Napoca angajeaza mecanic, electromecanic, electrician, tehnician intretinere si service pentru repararea si intretinerea stivuitoarelor, respectiv a mecanismelor de ridicat. In vederea asigurarii service-ului sau intretinerii de stivuitoare la sediul Beneficiarului sau in atelierul propriu, Romforlift angajeaza mecanici, electromecanici sau tehnicieni de service. Descrierea activitatii: - efectuarea intretinerilor si/sau asigurarea diagnosticarii stivuitoarelor, identificarea pieselor necesare reparatiei - asigurarea prin atitudine a bunei imagini a societatii Romforlift - ingrijirea si mentinerea curata a autoutilitarei de service si a dotarilor aferente - respectarea cu strictete a Protectiei Muncii si folosirea echipamentului de protectie din dotare - intocmirea Rapoartelor de Service cu ocazia efectuarii lucrarii si transmiterea informatiilor utile in vederea identificarii pieselor necesare. Candidatul ideal: - specializare / studii electromecanic sau mecanic, - experienta de minim 6 luni in oricare din specializarile de mai sus - experienta in domeniul stivuitoarelor sau in domeniul utilajelor constituie un avantaj - capacitatea de a lucra individual - abilitati de comunicare cu beneficiarii firmei - disponibilitate pentru deplasari (unele lucrari se efectueaza la sediile beneficiarilor) - permis conducere categoria B Oferim: - Salar atractiv si motivant, pentru avansati 1000 -1400 Euro net , incepatori 700 Euro net. - cursuri practice pentru incepatori - deplasare asigurat cu utilitara - sistem de bonificatii - desfasurarea activitatii intr-un colectiv tanar si dinamic Daca esti inetresat de un astfel de job nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau la adresele de email de pe site www.romforlift.ro sau contacteaza-ne la Avem la vanzare din stoc sau la comanda stivuitoare second hand, motostivuitoare reconditionate, electrostivuitoare second hand cu garantie, transpalete manuale second hand, electrostivuitoare second hand, stivuitoare 4x4, motostivuitoare second hand, reach truck second hand, stivuitoare laterale second hand, stivuitoare SH, electrostivuitoare SH, motostivuitoare SH de marca toate stivuitoarele ,stivuitoarele laterale, reachtruck-uri, toate vin reconditionate, revizuite si oferim si garantie.
-
Salut! Dacă vrei un job flexibil și plin de energie, hai să fii curier în echipa noastră! Ai nevoie doar de permis și vehicul (mașină, bicicletă sau motocicletă). Ce oferim: Mediu de lucru cool Șansa de a crește profesional Orar flexibil Ești interesat? Telefon cu subiectul "Aplicare - Curier". Hai să facem echipă! www.quicklivery.ro
-
Bună ziua, Suntem în căutarea unor persoane pasionate de shopping, cu o atenție deosebită pentru nevoile clienților și un simț al stilului bine dezvoltat, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Personal Shopper. Cerințe: Orientare către detalii și capacitate de organizare Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări Beneficii: Salar motivant, cu posibilitate de bonusare în funcție de performanțe Mașină la dispoziție pentru desfășurarea activității Oportunități de dezvoltare și creștere profesională în cadrul companiei Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru shopping și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă invităm să aplicați pentru acest post de Personal Shopper. Trimiteți CV-ul Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre! Cu stimă, Echipa Quicklivery tel:
-
Afla mai multe :https://quicklivery.ro Prietenii buni la QuickLivery se cunosc Dacă te angajezi la noi și încă aduci și alți prieteni în cadrul firmei, îți oferim o recompensă de 150 RON Iar dacă aduci 3 (pe lângă cei 450lei) vei primi și un bonus în plus de 500 RON Sună bine? Contactează-ne: Afla mai multe :https://quicklivery.ro
-
Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 sau pe e-mail la adresa: BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 10 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi.
-
Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 sau pe e-mail la adresa: BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj.