Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam URGENT Operator CNC in loc. Apahida, Jud. Cluj! BENEFICII: - Salariu competitiv, negociabil in functie de experienta; - Program de munca in doua schimburi: 06:00 14:00 si 14:00 22:00 (inclus 30 min pauza de masa); - Condiţii de muncă la standarde europene; - Loc de munca dinamic unde te poti dezvolta profesional; - Prime de Pasti si de Craciun; - Spor ore suplimentare 200%; - Tichete de masă de 35 RON; - Decont transport sau transport asigurat din: Floresti, Manastur, Grigorescu, Marasti, Apahida (din orice statie de autobuz). CERINTE: - Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; - Experienta cu utilaje TRUMPF costituie un avantaj. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Promovat
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dragi membri ai grupului. Compania noastra ofera oportunitati de munca soferilor de camion atat in interiorul cat si in afara tarii noastre. Nu de mult timp în urmă, compania noastră a acceptat condițiile contractului partener din Elveția-Germania și Norvegia. Oportunități de muncă casnică: - livrare catre companii mai mici -Poziție în birou (nivel vorbitor de engleză B2) Oportunitati de munca in strainatate: - livrare catre companii mai mari -Poziție in birou (engleza sau germana la nivel comunicativ) Noi oferim: - Program de lucru flexibil - antrenament gratuit -plata motivata in functie de performanta. Suma netă minimă pentru lucrătorii noștri începători este de 3200e pentru muncitorii noștri cu experiență 3500e -cazarea mobilata cu singura in camera Detalii pe watsapp
-
A N U N Ț INSTITUTUL PENTRU CERCETĂRI ÎN ECONOMIE CIRCULARĂ ȘI MEDIU ERNEST LUPAN CLUJ-NAPOCA (IRCEM) Organizează concurs în domeniul ingineriei mediului pentru promovarea în grad profesional: 1 post pentru promovare în grad profesional CS I 1 post pentru promovare în grad profesional CS II Conform prevederilor Legii 319 2003 actualizată și republicată, privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și în baza Ordinului nr. 6129 din 20 decembrie 2016 al Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare, Anexa 16 - Inginerie industrială și management pentru CS I, respectiv Anexa 5 Comisia de Științele Pământului pentru CS II. Condiții de promovare și documentele necesare înscrierii pentru cercetător științific Gr.I și Gr. II conform Legii 319 2003: Dosarul administrativ de înscriere cuprinde: Cerere de înscriere Copii legalizate ale diplomei de bacalaureat + foaia matricolă Diploma de licență + foaia matricolă Diploma de doctorat Alte diplome sau titluri științifice și academice Certificat de naștere căsătorie Cartea de muncă adeverință sau copie-extras din registrul general de evidență a salariaților, pentru a dovedi vechimea Curriculum Vitae al candidatului cu datele de contact, semnat de acesta Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie Copie act de identitate Cazier judiciar Conținutul științific al dosarului de concurs include: Fișă de prezentare a studiilor, pozițiilor și realizărilor științifice profesionale Autoevaluarea activității anterioare Document de prezentare a proiectelor de viitor în cadrul institutului Aprecieri proprii asupra îndeplinirii criteriilor de evaluare Autoevaluarea contribuțiilor incluse în mapa cu contribuțiile științifice semnificative Declarația de asumare a răspunderii (în original) Conținutul dosarului cu lucrări științifice: Lista de lucrări structurată în raport cu criteriile de evaluare Teza de doctorat, cărți publicate, capitole de cărți, articole, studii publicate în reviste de specialitate, studii publicate în volumele unor manifestări științifice, proiecte de cercetare-dezvoltare, alte lucrări contribuții științifice. Condiții de vechime: Pentru CS II: Cel puțin 8 ani activitate de cercetare-dezvoltare și titlul științific de doctor; 12 ani pentru candidații din afara învățământului superior sau a cercetării științifice. Pentru CS I: Cel puțin 9 ani activitate de cercetare-dezvoltare și titlul științific de doctor; 15 ani pentru candidații din afara învățământului superior sau a cercetării științifice. Dosarul administrativ - suport letric (pe hârtie): a. Se prezintă în dosar. b. Fiecare filă se perforează și se indosariază direct pentru o vizibilitate mai rapidă. c. Documentele nu se capsează. Utilizarea separatoarelor este binevenită. d. Nu introduceți foile dosarului în folii protectoare. Evaluare: Concursul constă în analiza dosarului de înscriere, verificarea îndeplinirii condițiilor și aprecierea prin punctaj, urmată de un interviu. Termen de înscriere: 30 de zile de la publicare. Publicare anunț: 22.02.2024 Mai multe informații: https: ircem.ro anunturi
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
Ești montator tâmplărie PVC și aluminiu? Dorim să te cunoaștem! Căutăm persoane,echipe cu experiență ! Jobul este disponibil în Olanda Descrierea postului: Indepartarea geamurilor și ușilor existente, instalarea geamurilor și ușilor (și a sticlei) Amplasarea tâmplăriei exterioare: verande, jaluzele solare ,instalarea obloanelor și a barierelor Cerințe: Experiență cu PVC sau aluminiu; Experiență cu bormașina / mașina de tăiat; Permis de conducere categoria B avantaj Limba engleză sau germana la nivel conversațional avantaj Beneficii: Contract de munca olandez Salariul este saptamanal intre 525- 550 Nett Bani de vacanță Asigurare medicală Inregistrare la primarie (BSN number) Pentru mai multe detalii sunati la- - whatsapp sau trimite un CV pe
-
Compania Olandeza angajeaza montatori de panouri de perete (tip sandwich) Sarcini de lucru: montarea casetelor, montarea izolației, montarea panourilor, înșurubarea panourilor, amplasarea panourilor de punte din oțel și plasarea panourilor din oțel pentru acoperiș. Cerinte : Limba engleza sau germana reprezinta un avantaj Experienta minim 1-2 ani BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata Numarul de ore lucrate / saptamana = 40 (Luni-Vineri 8 ore/zi) Cazare asigurata de catre angajator (apartament, casa - singur in camera cu bucatarie si baie comuna Plata salariului se face saptamanal, in contul bancar al angajatului SALARIU: De la 500 -550 Euro NET/saptamana; NU se percep taxe/comisioane! Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la: doar Whatsapp
-
Angaj m montatori pereti cortina in Olanda Locatie:Groningen,Utrecht Cerinte : Limba Engleza, sau Germana la nivel conversational avantaj Permis de conducere avantaj Experienta minim 1 ani BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata de timp, in Olanda Numarul de ore lucrate / saptamana = 40 (Luni-Vineri 8 ore/zi) Cazare asigurata de catre angajator (apartament, casa sau bungalow - singur in camera cu bucatarie si baie comuna ) Plata salariului se face saptamanal, in contul bancar al angajatului SALARIU: De la 525 Euro NET/saptamana; Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la: - Doar WHATSAPP
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual, pe palet, mărfurile din zonele alocate Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Loc de joacă pentru copii , aflat in Centru Comercial își mărește echipa! Cautam persoane energice si dornice sa interacționeze cu copii, pentru urmatoarele posturi : +++supraveghetor animator socio-educativ. +++receptionera. +++agent inchirieri masinute electrice. Atributiile postului includ: - supravegherea copiilor la locul de joaca astfel incat joaca sa se desfasoare in siguranta, intr-un mediu placut si distractiv; - indrumarea copiilor in utilizarea tuturor facilitatilor spatiului de joaca si implicarea in activitatile copiilor. - mentinerea curateniei in spatiul de joaca; -inchirierea masinutelor electrice si supravegherea copiilor in timpul utilizarii. Toate detaliile legate atributiile posturilor se vor discuta in cadrul unui interviu organizat la punctul de lucru. Daca crezi ca acest job este pentru tine, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau prin mesaj iar noi te vom contacta in vederea unui interviu.
-
Angajam persoane serioase pe postul de receptionist receptionista . Activitatea necesita utilizarea casei de marcat si servirea clientilor. Activitatea consta in inchirierea masinutelor electrice pentru copii si supravegherea acestora. Se ofera salar fix motivant + bonusuri. Daca sunteti interesat, asteptam CV-ul dumneavoastra.
-
Companie de top din domeniul amenajarilor peisagistice responsabila de proiecte de anvergura din tara cat si strainatate cauta cu incepere imediata un Inginer Ofertare Devizare/Decontare pentru zona Cluj-Napoca. Cerinte: - Se cauta o persoana pro-activa cu experinta solida in domeniul ofertarii in industria constructiilor. - Minim 2 ani experiență în devizare decontare avantaj experienta cu autoritatile publice - Cunoștințe de specialitate în construcții, înțelegerea proiectelor, întelegerea devizelor și a deconturilor - Permis conducere B - Cunostinte solde operare PC, inclusiv concret cu un soft de ofertare. Se ofera: Pachet salarial atractiv minim 6000 lei / salar net negociabil în funcție de experiență, cunoștințe și implicare Mașina de serviciu, telefon, laptop Bonusuri, în funcție de performanțe Program flexibil Training-uri de dezvoltare a abilităților specifice activității
-
Căutăm specialiști care au competențe profesionale în domeniul tehnic și mecanic pentru un job stabil în Belgia. Candidatul pe care îl căutăm: -Are experiență relevantă în acest domeniu; -Comunică în limba engleză sau franceză la nivel conversațional. Activitatea ta constă în: -Instalarea sistemului hidraulic, pneumatic, de frânare și electric; -Remedierea defecțiunilor prin diagnoză și intervenții; -Întocmirea rapoartelor de întreținere reparații. Beneficii: -Contract belgian si salariu în funcție de experiența ta (aproximativ 17-18 euro brut/ora ); -Bani de vacanță; -Asigurare medicală; -Zile legale libere plătite; -Suport administrativ în limba română. Fiind o țară nouă pentru tine, te vom ajuta cu procesul de recrutare, cu stabilirea ta în Belgia și cu informațiile necesare pe parcursul șederii tale, pentru a ne asigura că ești mulțumit de noua schimbare. Pentru detalii, scrie-mi un mesaj în privat, iar eu o să te contactez în cel mai scurt timp sau lasa-mi CV-ul tau.
-
Despre companie Clientul nostru, este un dealer de vehicule comerciale IVECO cu locații în Brugge, Ardooie, Bavikhove, Deinze și Aalter. Ofera un pachet total care variază de la vânzări la post-vânzari, contracte de reparații și întreținere și soluții specifice. Scopul lor este de a livra vehicule comerciale de încredere, astfel încât clienții să își poată continua activitatea de zi cu zi fără întrerupere. Pentru a răspunde acestei nevoi, echipa de profesioniști este pregătită să ofere sprijin în toate privințele. Fiecare aspect este de mare importanță. În acest fel, ajută la alegerea vehiculul potrivit în condiții favorabile. Service-ul tinut la mare stima, ofera servicii de intretinere si reparatii impecabile. Obiectivele personale merg mână în mână cu obiectivele organizaționale. Cu alte cuvinte, dacă clienții lor sunt mulțumiți, atunci si ei sunt. Fișa postului: Lucrând alături de alți patru tehnicieni, sunteți responsabil pentru: - întreținerea camioanelor și furgonetelor IVECO - reparatii mecanice Profil: Educație experiență (mecanică auto tehnologie auto) Trebuie să fi lucrat deja la mașini sau camioane De obicei lucrează singur Au voie sa lucreze tot ceea sunt pricepuți Detineti permis de conducere B Sunteți dornic să urmați o pregătire suplimentară Vorbești limba engleză
-
-
Recrutăm Operatori CNC pentru angajare! Căutăm operatori pentru următoarele mașini CNC: -freză; -strung; -mașină de îndoit / tăiat / debitat; -mașină de găurit / perforat / ștanțat. Este necesar să cunoști la nivel conversațional limba engleză / franceză. Beneficii -Contract belgian, salariu în funcție de experiența ta (17-18 euro brut/ ora ); -Decontarea primului drum din România în Belgia în valoare de maximum 150 euro; -Bani de vacanță; -Asigurare medicală; -Zile legale libere plătite; -Suport administrativ în limba română. Fiind o țară nouă pentru tine, te vom ajuta cu procesul de recrutare, cu stabilirea ta în Belgia și cu informațiile necesare pe parcursul șederii tale, pentru a ne asigura că ești mulțumit de noua schimbare. Aplică acum!
-
Candidatul Ideal - Minim 3 ani experienta in domeniul financiar contabil; - Studii superioare economice; cunostiinte de legislatie contabila si fiscala; - Organizeaza si coordoneaza activitatea de evidenta contabila; - Colaboreaza in relatia cu furnizorii externi si interni pe segmentul aprovizionare. - Urmareste documentele de marfa si circuitul acestora - Urmareste derularea importurilor , intocmeste declaratiile IntraStat - Persoana serioasa si organizata care poate lua rapid decizii; - Abilitati de comunicare si relationare; - Experienta intr-o firma de contabilitate sau pe un post similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic; - Organizarea si realizarea inventarierii periodice anuale; - Intocmirea si depunerea corecta si completa a declaratiilor, IntraStat , Mediu , receptie marfa , etc. - Respectarea termenelor de predare a documentelor, rapoartelor, declaratiilor, etc.; - Alte rapoarte si activitati specifice; Descrierea companiei ORACLE INVESTMENT comercializează în exclusivitate la preţ de producător utilaje şi echipamente profesionale de la lideri mondiali, pentru următoarele domenii : - industria alimentară şi industria hotelieră - fabrici de mezeluri şi pâine - restaurante( hotel,pensiune,motel,han,camping,casă de oaspeţi ), baruri , pizzerii , fast food , patiserii(incl.producţie) , cofetării(incl.producţie),catering , cantine etc. - magazine alimentare - depozite frigorifice - florării , etc. - dotări complete hotel, pensiuni etc.
-
Compania noastră caută un mecanic auto talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Suntem în căutarea unui profesionist pasionat de mașini și cu o experiență solidă în domeniul mecanicii auto. Responsabilități: -- Constatarea și repararea vehiculelor conform standardelor de calitate -- Efectuarea tuturor reparațiilor și reviziilor necesare, inclusiv lucrări de mecanică. -- Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru diagnostic și reparații -- Respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de lucru Cerințe: -- Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto. -- Cunoștințe solide de reparații auto -- Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de lucru în echipă -- Capacitatea de a lucra eficient Oferta noastră: -- Pachet salarial competitiv, bazat pe experiență și performanță -- Mediu de lucru plăcut și o echipă entuziastă -- Masă asigurată si transport decontat (motorină, benzină) -- Câstiguri : 4000 lei brut + 30% manoperă -- Venit minim garantat : 6000 lei
-
angajăm personal în magazin de haine în centru Cluj program 8 ore pe zi detalii la nr de tel
-
Angajez mecanic auto cu contract pe perioada nedeterminata, salar atractiv , pentru mai multe detalii contactați-mă!
-
În cadrul magazinului Kaufland din Turda, Calea Victoriei, nr. 39 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Compania Nordic Logistic angajeaza gestionar pentru depozitul din Floresti (Cluj). Daca sunteti in cautarea unui loc de munca stabil, va rugam sa ne lasati aici un CV sau un numar de telefon la care va putem contacta. Candidatul Ideal - minim 8 clase; - este implicat , harnic si responsabil ; - are spirit de echipa dezvoltat; - experienta minim 3 luni in depozit - domiciliul in Floresti sau imprejurimi - seriozitate; - conditie fizica buna - apacitate de a invata rapid si de a se adapta - persoana receptiva, energica, ordonata, comunicativa - spirit de echipa, corectitudine Descrierea jobului Rezistent la efort si o conditie fizica buna Pregatirea comenzilor, manipularea marfii in depozit Participa la receptie marfa (incarcare-descarcare) Beneficii Mediu placut de lucru Tichete de masa de: 30 lei zi Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru: Luni-Vineri Asigurare sanatate privata Prime de Craciun si Paste Mai multe detalii privind oferta si programul de lucru se obtin la interviu sau la numarul de telefon