Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Comert - Turism - Alimentatie publica

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Magazin mixt Teis (Strada principala - langa Scoala Teis): - Salariu atractiv - Se lucreaza o zi da una nu - Posibilitate de transport facila din Targoviste. Pentru mai multe detalii sunati la nr de tel 0722 141 067

  • ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente): Atragerea jucatorilor: Prezinta cu entuziasm oferta de jocuri Ofera divertisment si interactiune jucatorilor; Asigura un mediu cat mai atractiv pentru jucatori; Ofera suport jucatorilor atunci cand acestia solicita   Explicarea regulilor de joc: La inceputul fiecarei sesiuni prezinta regulile de joc Pe parcursul jocului, aduce la cunostinta jucatorilor regulile ori de cate ori este necesar Explic intr-o maniera usoara ce au voie si ce nu au voie jucatorii sa faca  

  • Cautam personal la program de 8 ore pentru un fast-food renumit din Sibiu. -Turele se fac saptamanal , in functie de nevoile angajatilor. -Se poate lucra atat in tura de dimineata cat si in cea de dupa-amiza. Va rog sa ma contactati pentru a va oferi mai multe detalii.

  • Responsabilitati: -promovarea produselor -testarea produselor -introducerea clientilor in baza de date ( se cer datele acestora) -trimitere de oferte -sa afle nevoile clientilor -comenzi, livrare -mai tarziu cand e cazul facturare si incasare

  • Cerinte: -Sa fi lucrat pe customer Support sau Call center in limba engleza -Limba Engleza la nivel avansat -Disponibilitate de a lucra in program franctionat -Abilitati multi-tasking -Abilitati excelente de comunicare Salariu si ProgramLEI net, program fractionat de la 05-10 si de la 14:00 Prin rotatie se lucreaza si sambata uneori Responsabilități: • Furnizarea de informații corecte, valide și complete utilizând metodele / instrumentele corecte • Gestionarea unui volum mare de apeluri primite • Contribuirea la efortul de echipă prin realizarea unor rezultate similare, după cum este necesar • Identificarea și evaluarea nevoilor clienților de a-și atinge satisfacția • Gestionati reclamații, furnizați soluții și alternative adecvate în termenele limită și continuați pentru a asigura soluționarea acestora • Urmăriți procedurile, liniile directoare și politicile de comunicare • Utilizați tehnologia computerului pentru a gestiona volumul mari de apeluri • Lucrați cu managerul de servicii pentru clienți pentru a vă asigura că sunt livrate servicii corespunzătoare clienților

  • Angajez vanzatoare (preferabil cu experienta!), pentru magazin alimentar in apropiere de Calea Sagului, pe strada Musicescu. Salar 2000 - 2500 RON, in functie de experienta! Program 2 schimburi, mai multe detalii la telefon!

  • Selectam persoane responsabile,cu caracterizare de la ultimul loc de munca iar prezenta la inteviu va avea loc in intervalul 09:00-15:00.

  • CITITI CU ATENTIE ANUNTUL ! VA ROG NU SUNATI PENTRU DETALII !! Detaliile sunt foarte bine expuse mai jos !! Sunati doar pentru INTERVIU. Interviul are loc DOAR LA BRASOV SEMNAREA CONTRACTULUI DE MUNCA NU semnam contracte de munca prin posta sau prin mail. Nu insistati. Semanrea contractului de munca se face doar dupa interviu ! ANGAJAREA - FORMA CONTRACTUALA Angajarea se face pe societatea noastra COMAXA ROMSERV in baza contractului de munca - 8 ore /zi. Detaliile se discuta doar fata in fata cu angajatul inainte de semnare. Contractul de munca se semneaza pe durata a 12 luni. Dupa primul contract ( cel de 12 luni ) se poate semna si Contract de Munca pe Perioada Nedeterminata ! Angajarea se face la Brasov, Strada Mihail Kogalniceanu. COMISION INTERMERIERE Nu se percepe comision ! LIMITA DE VARSTA Acceptam persoanele peste 18 ani. Acceptam si persoanele peste 55 ani si chiar si pensionate. POSTURI DISPONIBILE! COMAXA ANGAJEAZA: IN CADRUL UNITATILOR DE CAZARE RECEPTIONER - 12 POSTURI CAMERISTE - 16 POSTURI PERSONAL DE CURATENIE - 12 POSTURI DIRECTOR TEHNIC - 1 POST SEF DEPARTAMENT CURATENIE - 2 POSTURI IN CADRUL UNITATILOR DE SERVIRE - RESTAURANT - HORECA OSPATAR - 18 POSTURI BARMAN - 10 POSTURI AJUTOR DE BUCATAR - 8 POSTURI BUCATAR - 6 POSTURI BUCATAR SEF - 5 POSTURI SEF DE SALA - 3 POSTURI SEF RESTAURANT- 2 POSTURI F & B - 2 POSTURI PERSONAL BANQUETING - 6 POSTURI ANGAJAM SI PERSONAL NECALIFICAT! PROGRAMUL DE MUNCA Program flexibil Pauza de masa 1 ora A se lua in considerare faptul ca Programul de Munca in cadrul Unitatilor de Cazare si Unitatilor de Servire desi este flexibil, cu siguranta programul poate fi depasit in anumite situatii si contexte. De aceea programul de munca se discuta si negociaza cu fiecare angajat doar fata in fata in ziua INTERVIULUI. CAZAREA IN UNITATE Cazarea in Unitatea de Cazare este disponibila de la caz la caz si se discuta doar fata in fata cu aplicantul in ziua INTERVIUULUI. TRANSPORTUL LA LOCUL DE MUNCA Transportul de acasa la locul de munca cu mijlcul de transport in comun se deconteaza de companie in limita a 100 ron si/sau a 70 km distanta. COLABORARI CU ECHIPE GATA FORMATE PENTRU EVENIMENTE COMAXA este interesata si de colaborari cu ECHIPE din OSPATARII, BARMANI, SEFI DE SALA, COORDONATOR - pentru EVENIMENTE !! Se cauta echipe de 5 - 50 de persoane !! Pentru detalii sunati la

  • COMAXA ROMSERV Bulevardul Mihail Kogalniceanu 15 ACTIUM BUSINESS CENTER Cladirea UNICREDIT, Piata Europei Brasov, Judet Brasov COMAXA ROMSERV Este singurul Furnizor ACREDITAT si CERTIFICAT in ROMANIA de catre EUROPEAN CERTIFICATION CHAMBER – LONDRA – UNITED KINGDOM EUROPEAN TOURISM CERTIFICATION SYSTEM pentru Servicii de Formare Porfesionala Servicii de Evaluare Competente Profesionale Pentru urmatoarele Meserii ( Coduri C.O.R ) Evaluarile in vederea Obtinerii Diplomelor pot fi facute LA DISTANTA – nu este necesara deplasarea dumnevoastra in Romania in vederea evaluarii sau a prcurgerii programului de formare si nici in vederea obtinerii documentului de absolvire ( CERTIFICAT DE CALIFICARE, CERTIFICAT DE EVALUARE COMPETENTE PROFESIONALE, LICENTA DE PRACTICA, ATESTAT DE CERTIFICARE TEHNICA GRADUL 1, 2 sau 3 ). ONLINE LA LOCUL DE MUNCA – mai precis in cadrul santierului unde lucrati in GERMANIA, FRANTA, BELGIA, SPANIA, ITALIA, MAREA BRITANIE, OLANDA, AUSTRIA, CIPRU, GRECIA, CEHIA, SLOVACIA, POLONIA, NORVEGIA, SUEDIA, FINLANDA, DANEMARCA. NICI O DIPLOMA NICI UN CERTIFICAT DE CALIFICARE NICI O LICENTA DE PRACTICA NICI UN ATESTAT DE CERTIFICARE TEHNICA NU NECESITA PREZENTA sau DEPLASAREA DUMNEAVOASTRA. In functie de context puteti obtine aceste documente fiind in Romania sau inafara tarii…oriunde in Uniunea Europeana. Programe de Formare in dreptul carora se pot elibera Certificate de Calificare, Certificate de Evaluare Competente Profesionale, Atestate de Certificare Tehnica: SOMELIER Certificat Evaluare Compente Profesionale: 590 EURO Certificat de Calificare – Grad 2: 650 EURO Atestat de Certificare Tehnica: 750 EURO MAESTRU SOMELIER Certificat Evaluare Compente Profesionale: 620 EURO Certificat de Calificare – Grad 2: 680 EURO Atestat de Certificare Tehnica: 780 EURO

  • Daca te condideri responsabil si doresti sa faci parte din echipa noastră, vino sa ne cunoastem!

  • Suntem o companie de talie națională, cu experiență de 28 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT; De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național. Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Apacer, Nedis, Trevi, Maxell, Goobay, NGS, ProsKit, Schrack, Powerwalker, Skross, Allocacoc. Ești o persoană dinamică și dornică să te afirmi pe plan profesional? Ai putere de convingere? Dacă ai răspuns cu "DA" la cele doua întrebări, acest job este pentru tine! CERINȚELE POSTULUI: Inițiativă, orientare către soluții și rezultate, perseverență; Experiență în vânzări minim 6 luni; Cunoștințe de Ms Office (Word, Excel, Outlook); Abilități de comunicare, percepție vizuală, rapiditate; Afinitate tehnică DESCRIEREA POSTULUI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor din portofoliu; Consilierea clienților oferind soluții optime în funcție de nevoile lor într-un mod politicos; Incasarea corectă a plăților. BENEFICII: Salariu competitiv pe piața muncii; Bonusuri de performanță+tichete de masa Participare la cursuri susținute de traineri cu o carieră remarcabilă în vânzări, pentru dezvoltare profesională; Daca te regasesti in cerintele mentionate mai sus, te asteptam cu drag alaturi de echipa Vitacom din Magazinul nostru din Brasov, Str. Uranus, Nr. 1, o echipa tanara si dinamica! Aplica acum ! Pentru pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0728503568 sau sa trimiteti cv-ul la adresa de email:

  • Angajam vanzatoare cu si fara experienta, pentru un magazin alimentar in Timisoara Calea Sagului ,program de lucru 8 ore , salar foarte avantajos in mana 2000 + comision din vanzari, colectiv tanar carte de munca bonus din vanzari . Mai multe detalii la 0721503672

  • Angajam vanzatoare cu si fara experienta, pentru un magazin cu haine salar foarte avantajos 2000 lei in mana plus comision, carte de munca, Info la 0761933309

  • Suntem o companie de talie națională, cu experiență de 28 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT; De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național. Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Apacer, Nedis, Trevi, Maxell, Goobay, NGS, ProsKit, Schrack, Powerwalker, Skross, Allocacoc. FIELD SALES REPRESENTATIVE Ești o persoană dinamică și dornică să te afirmi pe plan profesional? Ai putere de convingere? Deții permis de conducere? Dacă ai răspuns cu "DA" la cele trei întrebări, acest job este pentru tine! CERINȚELE POSTULUI: Inițiativă, orientare către soluții și rezultate, perseverență; Experiență în vânzări B2B; Permis auto categoria B - minim 12 luni vechime – (fără incidente în trafic); Limba engleză - constituie avantaj; DESCRIEREA POSTULUI: Vânzarea produsului potrivit, la prețul potrivit, clientului potrivit, pentru atingerea obiectivelor lunare; Vizita clienților prin delegații periodice în țară; Promovarea produselor din portofoliu; Gestionarea partenerilor din portofoliu; Găsire clienți noi. BENEFICII: Salariu competitiv pe piața muncii; Bonusuri de performanță; Participare la cursuri susținute de traineri cu o carieră remarcabilă în vânzări, pentru dezvoltare profesională; Telefon, tabletă și mașină “nu te lasă în drum".

  • Hotel Boca Junior angajeaza receptioner-program flexibil,experienta in domeniu nu este obligatorie,mediu de lucru tanar si placut.Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefonsau sa ne trimiteti cv-urile dvs la:

  • S.C angajează o persoană dinamică, harnică, ordonată cu ceva cunoștință de produse de instalații sanitare,termice,electrice,materiale de finisaje si constructii pentru funcția de gestionar . Locul de munca se desfășoară în Bacau la un magazin. Cei interesați pot trimite C.V pe aplicatie sau la adresa de email ideal_gabata@yahoo.com, sau la nr de tel.0744602872.

  • Angajam FETE cu sau FARA experienta! Daca iti cauti un job stabil, care sa iti ofere siguranta zilei de maine si satisfactia zilei de azi - vino intr-o echipa dinamica si prietenoasa! Avantaje: - Salariu motivant! - Contract de munca 8 ore si contributii platite! - Bonusuri la realizari! - suntem de 8 ani pe piata si planuim sa ne extindem! 3 locatii: Rovine - str. Petre Ispirescu Brazda - Baba Novac Craiovita - statia de autobuz vis-a-vis de Racheta! SALARIU FOARTE BUN! * va rog sunati la numarul afisat *

    Repostat automat
  • Angajez vanzatoare cu experienta pentru magazin alimentar. Detalii la numarul de telefon 0748304260.

  • Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si cu un mediu placut de lucru vino in echipa noastra! Orient Ceramic SRL angajeaza consilier vanzari pentru punctele de lucru din Bucuresti sector 6 si sector 3. Locatie: Showroom-uri situate in str. Valea Cascadelor si str. Mihai Bravu. Cerinte: Studii: minim studii medii (liceu,scoala profesionala, postliceala); Spirit de echipa; Seriozitate, punctualitate, implicare, atentie la detalii; Abilitati de operare PC , MS Office. Descrierea jobului: * Interactioneaza cu clientii si preia comenzile de marfa de la acestia; * Inregistreaza comenzile in sistemul informatic; * Incaseaza contravaloarea marfurilor; * Controleaza regulat stocul de gestiune; * Intocmeste documentatie de gestiune; * Verifica concordanta produselor cu a documentelor; * Se ocupa de receptia cantitativa si calitativa a produselor; * Se face training ; Program de lucru : Luni-Vineri de la 09.00 la 18.30 , Sambata de la 09.00 la 14.30 .Salariu : baza + comision din incasari / minim asigurat 2500 lei. Daca ti se potrivesc cele de mai sus , trimite-ne un cv .

  • Salveaza cautarea