Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Comert - Turism - Alimentatie publica Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam: – Magazioner Materie Prima informatii la tel. 0754 215 951, L-V intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:

  • Reprezentant vanzari mat pt constructii si amenajari Descrierea jobului - prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi parteneri; - vinde produsele companiei catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zona alocata; - raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii; - actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi; - foloseste eficient resursele companiei; Candidatul ideal - experienta in vanzarile de anvelope; - studii medii; - abilitati de comunicare si relationare; - abilitati de planificare si organizare; - abilitati de negociere; - orientare catre client si rezultate; - capacitate de lucru in echipa; - experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare.

  • Suntem o companie de talie națională, cu experiență de 28 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT; De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național. Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Apacer, Nedis, Trevi, Maxell, Goobay, NGS, ProsKit, Schrack, Powerwalker, Skross, Allocacoc. DESCRIEREA POSTULUI • Receptia, eliberarea mărfurilor si inventarierea lor pe baza documentelor specifice • Verificare colete retur • Intretinerea stocului • Evidenta gestiunii • Intocmirea documentelor necesare precum si a altor rapoarte cerute CERINȚELE POSTULUI: Studii medii Experiență: minim 1 an pe post similar constituie avantaj Pachet Office (Word, Excel) – nivel mediu Abilități: munca în echipă, comunicare, responsabilitate, organizare Cursuri efectuate: Cursul de Stivuitorist ( Autorizatie ISCIR)– constituie avantaj BENEFICII: Salariu motivant +tichete de masă; Bonusuri de performanță in functie de realizări; Mediu de lucru plăcut alături de un colectiv tanăr si dinamic Daca te entuziasmează ideea de a lucra alături de noi sau te regăsesti in cerintele de mai sus te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0728503568 sau să ne trimiteti cv-ul tău la adresa de email: Te așteptăm cu drag în echipa Vitacom, să fi colegul nostru!

  • Pub central angajeaza:Persoana prezentabila, corecta, comunicativa.bun vanzator-oare.salariu 2000 lei net plus bonusuri

  • Oferim loc de munca pentru lucrator economic ( contabilitate , financiar , gestiune ) studii medii sau superioare. Conditii de activitate optime, program flexibil. Informatii 0364405382 ore 9 - 13

  • Compania noastră caută UN INSPECTOR PRETURI care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca Cerințe: Candidatul ideal are o personalitate plăcută și o atitudine pozitivă, este pasionat de provocări și de produsele electrice, electronice și gadget-uri. Cunostinte operare calculator: MS Office ( Excel -nivel mediu/avansat) Limbi straine : Engleza ( mediu/avansat) Experienta in statistici reprezinta avantaj Responsabilități: Efectueaza inspecti si analize SWOT ale concurentei Cerceteaza preturile concurentei Compara produsele din punct de vedere tehnic, calitativ si comercial Identifica fiecare concurent de pe canalele unde activeaza compania si verifica in permanenta produsele aflat in top la concurenta Beneficii: Siguranța locului de muncă intr-un mediu stabil. Echipament modern, colegi tineri și dinamici. Salariu motivant+bonusuri in functie de performanta+tichete de masa si tichete de vacanta Daca te regasesti in descrierea de mai sus si vrei sa faci parte din echipa noastră, Aplică acum! Cu siguranță candidatura Ta va fi tratată cu seriozitate maxima!

  • Angajam lucrator comercial in magazin instalatii tehnico-sanitare Floresti. Magazinul se afla in localitatea Floresti str.Avram Iancu nr.153, jud Cluj Cautam persoane serioase, adaptabile , cu capacitate buna de invatare a lucrurilor noi. Oferim salariu motivant cu contract de munca+bonuri de masa. Contact:0740912866 E-mail:

  • Angajez personal magazin alimentar “Dorna” zona Spital “Clujana”. Program flexibil salarizare 2400 RON (in mână) Condiții de muncă excelente

  • Firma specializata in realizarea de suveniruri istorice, religioase, magneti si altele cauta vanzatori ambulanti autorizati, cu masina proprie, pentru colaborare in vederea revanzarii produselor in diverse locatii turistice, targuri, expozitii.

  • Cautam reprezentanti vanzari responsabili, bine sau mai putin bine pregatiti care doresc o dezvoltare profesionala intr-o companie de top. Pentru programarea unui interviu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau sau ne poti contacta telefonic.

  • Custom Doors.srl Angajeaza agenti de vanzari Tamplarie pvc ! Cerinte: Permis de conducere cat B. Cunostinte tehnice in domeniu! Cunostinte de limba engleza ! Seriozitate,promtitudine si profesionalism. CV se depune pe e-mail: sau personal la punctul de lucru din Comuna Floresti str Urusagului nor 107B

  • Magazin de produse naturiste cu sediul in Cluj-Napoca, str Calea Floresti, nr. 75 angajam persoana cu experienta in vanzari, care sa stie sa foloseasca casa de marcat. Experienta/cunostintele in domeniul produselor naturiste si a plantelor medicinale constitue un avantaj. Asteptam cu interes CV-urile pe adresa de mail .

  • Angajez lucrătorii comerciali pt magazin alimentar in floresti . Salar motivat Detalii la telefon

  • * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client * Buna intelegere a comertului traditional si modern * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine * Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani) * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren * Cunoştinţe de operare MS Office si de limba angleza * Permis de conducere categoria B Specific Clienti HoReCa: Pasiune pentru industria Horeca Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj Descrierea jobului * Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat * Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate * Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi * Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi * Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar * Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client * Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta Specific Clienti HoReCa: Asigura integrarea in proiectul de livrare catre client Descrierea companiei METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro

  • Suntem o companie de talie națională, cu experiență de 28 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT; De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național. Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Apacer, Nedis, Trevi, Maxell, Goobay, NGS, ProsKit, Schrack, Powerwalker, Skross, Allocacoc. FIELD SALES REPRESENTATIVE Ești o persoană dinamică și dornică să te afirmi pe plan profesional? Ai putere de convingere? Deții permis de conducere? Dacă ai răspuns cu "DA" la cele trei întrebări, acest job este pentru tine! CERINȚELE POSTULUI: Inițiativă, orientare către soluții și rezultate, perseverență; Experiență în vânzări B2B; Permis auto categoria B - minim 12 luni vechime – (fără incidente în trafic); Limba engleză - constituie avantaj; DESCRIEREA POSTULUI: Vânzarea produsului potrivit, la prețul potrivit, clientului potrivit, pentru atingerea obiectivelor lunare; Vizita clienților prin delegații periodice în țară; Promovarea produselor din portofoliu; Gestionarea partenerilor din portofoliu; Găsire clienți noi. BENEFICII: Salariu competitiv pe piața muncii; Bonusuri de performanță; Participare la cursuri susținute de traineri cu o carieră remarcabilă în vânzări, pentru dezvoltare profesională; Telefon, tabletă și mașină “nu te lasă în drum".

  • Cautam un coleg dornic sa lucreze intr-o companie stabila si sanatoasa cu perspective de evolutie in cariera. Suntem Caranda Baterii SRL, singurul producator de baterii cu capital integral romanesc,pentru ati face idee cu ce ne ocupam viziteaza www.caranda.ro si daca esti interesat trimite-ne CV-ul pe

  • Suntem o companie de talie națională, cu experiență de peste 28 de ani, prezentă pe toate piețele de la cea tradițională la online, importatoare și distribuitoare de produse electrice și electronice, baterii, accesorii IT; De-a lungul timpului am dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, cunoscute la nivel național. Am dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Apacer, Nedis, Trevi, Maxell, Goobay, NGS, ProsKit, Schrack, Powerwalker, Skross, Allocacoc. MANAGER DEPOZIT ȘI LOGISTICĂ CERINȚELE POSTULUI: Studii superioare; Experiență: minim 2 ani pe post similar Pachet Office (Word, Excel, PPT,Outlook) – nivel avansat Abilități de leadership; munca în echipă; comunicare; relatinare; organizare și auto-management Cursuri efectuate: Managementul depozitării, planificare, proiectare în logistică și supply chain – constituie avantaj Permis auto: categoria B. Limba engleză - constituie avantaj DESCRIEREA POSTULUI: Organizează și supervizează buna functionare a diviziilor depozit și logistică; Coordonează și controlează permanent activitatea de depozitare, stocare, si aranjare a mărfurilor din depozit, mentinerea si pastrarea curateniei ; Organizează și supraveghează desfășurarea activității departamentului de logistică al societății cu respectarea normelor conform Ordonantei de Guvern 27/2011 privind transportul rutier de mărfuri; Oferă consultanță și suport celorlalte departamente ale societății cu privire la aspecte de logistică, managementul stocurilor, transportul si achiziționarea produselor; Coordonează baza de date cu privire la toate activitățile de transport pentru a putea urmări în orice moment situația livrărilor și a transporturilor de marfă efectuate sau in curs de efectuare. BENEFICII: Salariu motivant +tichete de masa+tichete de vacantă; Bonusuri de performanță in functie de realizari; Participarea la diferite cursuri si traininguri oferite de specialiști pentru dezvoltarea profesională. Daca te regasesti in cerintele mentionate mai sus, ai putere de decizie , capacitatea de a conduce si a coordona o echipa atunci : Te asteptam cu drag alaturi de echipa Vitacom o echipa tanara si dinamica! Aplica acum ! Pentru pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0728503568 sau sa trimiteti cv-ul la adresa de email

  • Postul presupune : Vanzare de materiale electrice in magazine specializate in domeniul materialelor electrice Obiectiv general:realizarea planului de vanzari stabilit,prin vanzarea marfii clientilor Obiective specifice : -atingerea targetului de vanzari lunar,stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei-servirea clientilor companiei,respectand procedurile de lucru in vigoare -receptie materiale,aranjare materiale pe rafturi,etichetare corespunzatoare cu actualizare periodica preturi/denumire material la raft , lucru cu casa de marcat :preluare materiale electrice de la clienti cu scanare pe cod de bare, emitere bonuri, facturi, preluare plati prin cash sau card, inregistrari ,incasari, curatenie si ordine exemplara etc... Respectarea stricta ,zilnica a ORARULUI de Functionare cu PUBLICUL! EXPERIENTA: Nu este obligatorie experienta dar o pregatire in domeniul electric va poate ajuta la sa performati.Se pot invata usor procedurile de lucru Este importanta o atitudine activa si politicoasa fata de cerintele clientului.Majoritatea clientilor solicita informatii minimale :existenta produsului,locatia pe raft,performante minimale,pret sau daca se poate aduce produsul la comanda.,termen.Pentru cerintele tehnice suplimentare solicitate de clienti sunteti ajutati de colegii cu experienta (consilieri de vanzari) sau de cataloagele produselor existente. Magazinele sunt dotate si aranjate dupa toate standardele actuale pentru a facilita o prezentare atractiva pentru clienti. Avem produse electrice de o buna calitate tehnica de la Producatori consacrati.Actualizam in permanenta stocul de produse la cerintele imperative ale pietii. Posibilitati de promovare: consilier vanzari materiale electrice,agent vanzari Program de lucru L-V -2 schimburi x 8 h si 30 min. si sambata -alternativ (o sambata Da una Nu, cu LIBER in ziua de luni urmatoare pentru ziua de sambata.In general program normal de lucru ,pe schimburi , nu se lucreaza ore suplimentare.Cand si unde e posibil se arata multa intelegere si se admite program flexibil. Duminica,1 ,2 IAN. , Pasti, Craciun -LIBER. In alte zile de sarbatori legale se pot stabili programe de lucru minimale,in conditiile legii. Salarizare ; cu Bonus important /cifra vanzari pentru clientii proprii deserviti care se aloca automat la fiecare vanzare. Nota;Pentru protectia Datelor dumneavoastra personale nu e obligatoriu sa atasati C.V. Acesta se va prezenta ,cu acordul dumneavoastra scris,la primul interviu. Cititi cu atentie anuntul pentru ca are foarte multe precizari importante si aplicati daca sunteti hotarat,a pentru acest Job ! Dorim neaparat angajare pe perioada nedeterminata. Locatie: Marasti, Manastur

  • Metropolis Roulette & Slots angajeaza pe postul de Operator - Casier : Cerinte: * Tanara * Ambitioasa * Comunicativa * Responsabila

  • ONCOS angajeaza SEF MAGAZIN si LUCRATORI COMERCIALI pt magazinele din Cluj Napoca. In plina dezvoltare,Oncos isi mareste echipa.Daca vrei sa lucrezi intr-un mediu de lucru placut , te asteptam in echipa noastra! Atributii SEF MAGAZIN: -Coordonarea activitatii in magazin -Raspunde de organizarea si supervizarea zilnica a angajatilor -Raspunde de efectuarea zilnica a comenzilor de marfa pentru magazin, -Raspunde de repartizarea sarcinilor salariatilor din subordine, tinand cont de pregatirea si capacitatea de munca ale acestora; -Raspunde de inchiderea caselor de marcat si de intocmirea actelor si monetarelor caselor de marcat la intrarea si iesirea in/din tura a casierilor; -Promoveaza o atitudine colegiala faţa de salariaţii societaţii şi relaţii principiale şi cordiale de colaborare cu terţii. Are o atitudine si un comportament civilizat in relatiile sale cu personalul din subordine; -Va colabora si relationa permanent cu toate departamentele companiei pentru solutionarea oricaror neclaritati sau deficiente; -Raspunde de îndeplinirea oricaror sarcini considerate oportune de catre conducerea societaţii; Atributii LUCRATORI COMERCIALI : -Asigură necesarul de marfă la raft -Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente -Asigură igiena rafturilor -Verifică termenul de valabilitate al produselor -Oferă informatii clienților Beneficii: PROGRAM FLEXIBIL (Posibilitate de a lucra si PART-TIME) -salar motivant -tichete de masa -spor de vechime -spor de fidelitate -bonus de performanta -plus alte beneficii... CV-urile se pot depune la adresa Detalii la nr.0720600253, 0720600255, 0735903299,0727737525.

  • Salveaza cautarea