Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Comert - Turism - Alimentatie publica Neamt

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descrierea jobului - instruieste agentii de vanzari de teren, atat pe parte de produse, cat pe parte de vanzari, strategii de abordare a clientilor; - se ocupa de integrarea agentilor noi de vanzari in echipa, avand un rol de formator intern; - se deplaseaza in teren alaturi de agentii de vanzari, supervizandu-le activitatea si-i invata sa prezinte si sa vanda produsele companiei, intr-un mod profesionist; - supervizeaza si dezvolta activitatea echipei de vanzari in conditii de rentabilitate; - face legatura intre directorii de la sediu si agentii de vanzari din teren, asigurand fluxul de informatii dintr-o parte in alta si invers; - urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu contractele incheiate; - implementeaza politicile de marketing la nivel de client; - implementeaza impreuna cu agentii strategia de vanzare, conform KPI stabiliti la nivel managerial si urmareste realizarea planului de vanzari si profit; - face propuneri de imbunatatire a activitatii si se implica in mod activ in gasirea de solutii constructive, care sa aduca plus de valoare atat pentru angajati, cat si pentru companie. Candidatul ideal - experienta in vanzari de minim 5 ani (o experienta in coordonarea echipei de min 2 ani reprezinta un avantaj); - cunostintelor necesare de operare pe calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc; - disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii; - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - permis de conducere categ B; - domiciliul in Piatra Neamt sau Bacau

  • AUTO DIN SRL - Lider al comertului online de anvelope si jante auto prin www.anveloshop.ro si www.anvelopemag.ro angajeaza Director comercial cu urmatoarele cerinte si atributii principale: - experienta in vanzari si intr-un post de conducere de minim 2 ani; - experienta in coordonarea echipei comerciale; - foarte bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - jucator de echipa; - implicare in supervizarea, instruirea, motivarea, evaluarea si dezvoltarea echipei; - domiciliul stabil in Piatra Neamt. Descrierea jobului : - Coordoneaza si dezvolta activitatea operationala a echipei; - Implementeaza politica de vanzari si de marketing a companiei; - Coordoneaza activitatea de vanzare a produselor companiei; - Urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu politica societatii; - Instruieste, integreaza, supervizeaza, evalueaza, motiveaza si dezvolta angajatii din subordine - Monitorizeaza si raspunde direct de realizarea targetului de vanzari de catre echipa de vanzari; - Propune solutii si face recomandari de consolidare a vanzarilor prin identificare de noi oportunitati; - Este preocupat de culegerea informatiilor din piata (competitie, autoritati, clienti); - Intocmeste rapoarte specifice catre administratorul societatii si face propuneri de imbunatatire a activitatii, atat operationale, cat si de vanzari.

  • - Are studii superioare; - Permis de conducere cat B; - Are abilitatea de a asculta, de a adresa intrebari, fllexibilitatea de a se ‘adapta’ interlocutorului; - Sa fie motivat, sa aiba atenţie la detalii, abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, cunoaşterea ultimelor evoluţii tehnice, abilitatea de a lucra într-o echipă, empatie, bună organizare; - Sa aiba curiozitate profesională, sa fie dispus sa dobandeasca cunostinte avansate despre piata, produse si servicii; - Sa aiba personalitatea, carisma, curtoazia, rabdarea si perseverenta, cultura generala si cunostintele complete despre produsul pe care il vinde, companie si client; - Sa se simta foarte bine cand vinde, să fie conectat la evoluţia companiei sale şi să cunoasca cu exactitate calitatea serviciilor oferite de aceasta, să fie la curent cu ultimile noutăţi asupra companiei sale, fie că aceste informaţii vin din interiorul instituţie sau din industria în care se află;

  • Descrierea jobului Ce vei avea de facut: Sa promovezi și sa vinzi serviciile de telecomunicatii ale companiei Orange(internet, televiziune, telefonie mobila și telefonie fixa)direct pe teren Sa creezi și sa dezvolți legături cu potențialii sau actualii clienti Sa lucrezi la îmbunătățirea procesului de vânzare și relaționare cu clientul Sa asimilezi Informațiile legate de avantajele și beneficiile serviciilor oferite. Pentru ca orice munca necesita și o răsplată, noi îți oferim: Salariu atractiv construit din 3 parti:salariu fix+comisioane+bonusuri Training de specialitate Angajarea ta se face în cel mai scurt timp. Suntem o echipa puternica și eficienta și alături de noi îți vei dezvolta în permanenta competentele de vânzare. Ce apreciem la tine : Ambiția și dorința de afirmare prin performanta O atitudine pozitiva, dar și orientarea către client Abilitatea de a convinge Disponibilitatea de a lucra de luni pana vineri. Pentru mai multe detalii despre acest job va rog sa trimiteți CV-ul la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon 0747171764.

  • Responsabilitati principale: - instruieste agentii de vanzari de teren, atat pe parte de produse, cat pe parte de vanzari, strategii de abordare a clientilor; - se ocupa de integrarea agentilor noi de vanzari in echipa, avand un rol de formator intern; - se deplaseaza in teren alaturi de agentii de vanzari, supervizandu-le activitatea si-i invata sa prezinte si sa vanda produsele companiei, intr-un mod profesionist; - supervizeaza si dezvolta activitatea echipei de vanzari in conditii de rentabilitate; - face legatura intre directorii de la sediu si agentii de vanzari din teren, asigurand fluxul de informatii dintr-o parte in alta si invers; - urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu contractele incheiate; - implementeaza politicile de marketing la nivel de client; - implementeaza impreuna cu agentii strategia de vanzare, conform KPI stabiliti la nivel managerial si urmareste realizarea planului de vanzari si profit; - face propuneri de imbunatatire a activitatii si se implica in mod activ in gasirea de solutii constructive, care sa aduca plus de valoare atat pentru angajati, cat si pentru companie; Cerinte: - experienta in vanzari de minim 5 ani (o experienta in coordonarea echipei de min 2 ani reprezinta un avantaj); - cunostintelor necesare de operare pe calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc; - disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii; - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate; - orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat; - permis de conducere categ B; - domiciliul in Piatra Neamt sau Bacau

  • Echipa tânără. Dorim alături de noi o persoană dinamică dornica să învețe lucruri noi.pt a lucra în bucătărie.Pentru detalii sunați la telefon 0749280637

  • Salveaza cautarea