Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Comert - Turism - Alimentatie publica Sibiu

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam personal vanzare sandwichi-uri si patiserie.Retributie buna,abonament transport domiciliu -locul de munca si retur interior si exterior municipiului Sibiu,bonuri de masa.Relatii tel:0744622370

  • Angajam vanzator pentru magazinul de mobila Ideal Casa, situat la intrarea in Selimbar dinspre Sibiu. Cerinte: permis de conducere categoria B Relatii la tel.0722533433

  • CAUT STUDENT/STUDENTA PT. LUCRU LA RECEPTIE, DE DUPA MASA

  • Persoana intretinere curatenie , sau camerista - se poate si 4 ore sau o zi da si una liber . Salar la intelegere in functie de program.

  • caut persoana de noapte pt supraveghere, paza

  • Cerinte: • studii medii; • experienta pe post similar, nu este obligatorie dar constituie un avantaj; • abilitati de comunicare, lucru in echipa; • disponibilitate pentru program de munca in ture de zi/noapte(ture de 12h); Responsabilitati: • vanzare de combustibili din statia de distributie carburanti si vanzarea produselor din magazinul statiei; • lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/ alte forme de plata, efectuare monetar; • gestiunea magazinului (receptie marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); • efectuarea curateniei zilnice si mentinerea ei; • comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa.

  • Descriere Octano Downstream recruteaza sef statie distributie carburanti: Responsabilitati: • Asigurarea functionarii statiei de distributie carburant. • Coordonarea echipei din subordine. • Realizarea si depasirea obiectivelor comerciale ale companiei , cat si a obiectivelor de imagine stabilite prin planul de afaceri, la nivelul statiei. • Implementearea procedurilor de lucru Octano. • Incheierea contractelor de vanzari a carburantilor cu posibili clienti din zona statiei. • Deruleaza si monitorizeaza activitatea de vanzare de combustibil si produse din magazin si de oferire de servicii clientilor in vederea fidelizarii acestora. • Gestionarea marfurilor si produselor petroliere din statie conform procedurilor si intructiunilor operationale ale companiei. • Monitorizeaza curatenia din cadrul statiei de distributie carburanti conform standardelor igienico-sanitare. Cerinte: • Experienta relevanta de lucru in relatia directa cu echipe de vanzari si clienti. • Experienta relevanta in gestiune si lucrul cu marfa. • Cunostinte de operare PC , word, xls, power point. • Cunostinte limba engleza . • Prezenta agreabila. • Loialitate, corectitudine si seriozitate. • Disponibilitate pentru deplasare in statie in afara orelor de program precum si pentru eventuale delegatii in afara orasului de resedinta.

  • caut persoana la receptie vorbitor de engleza si cunostinte calculator. program 19.00 - 07.00 , de noapte.

  • S.C. RO-ARMYCATERING S.A., specializată în activități de hrănire cu prioritate pentru personalul Armatei României, angajează: BUCATAR Candidatul ideal: - pregăteşte mâncărurile conform reţetarului respectând standardele în vigoare; - participă la determinarea necesarului de materii prime de comandat; - verifică termenele de garantie si perisabilitatea materiei prime; - debarasează şi asigură curăţenia bucătăriei; - asigură implementarea şi menţinerea standardelor de păstrare şi depozitare a produselor, semipreparatelor şi preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare. - respectă standardele de calitate a preparatelor realizate şi respectă termenele de execuţie a acestora; - păstrează în bune condiţii ustensilele şi aparatura din bucătărie; - respectă normele de igienă şi securitate a muncii; OSPĂTAR Candidatul ideal: - asigură pregătirea meselor în vederea servirii mesei; - răspunde de respectarea programului de servire a mesei și asigură servirea la timp a hranei la mesele repartizate; - preia inventarul veselei de la schimbul anterior, pe bază de proces-verbal; - asigură efectuarea curățeniei în sala de mese și spațiile aferente servirii mesei;Asigură debarasarea și colectarea resturilor menajere/deșeurilor din sala de mese în ambalaje/butoaie special destinate și amenajate; Descrierea jobului Specificaţiile postului: - studii medii; - diplomă de calificare în domeniu; - vechimea în specialitate: 1 an; - rigurozitate în ceea ce priveşte regulile de igienă în alimentaţia publică; - ordonat şi disciplinat; - capabilitatea de a pregăti produse alimentare reci şi calde în conformitate cu meniul prestabilit; - rezistenţă mare la stres; - atitudine pozitivă şi conciliantă în relaţiile cu clienţii şi colegii; Beneficii: - salariu motivant. - tichete de masa. - conditii de lucru avantajoase. - mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere de profesionisti

  • Pensiune AgroTuristica de 4* in Cartisoara, Sibiu, angajeaza o persoana pe postul de asistent general – primirea turistilor, preceduri de check in si check out, curatenie si intretinerea pensiunii, preparerea si servirea mesei. Persoana interesata trebuie sa fie o persoana placuta, cu abilitati de comunicare, dornica sa munceasca in sectorul turistic. Se ofera masa si cazare gratuit si salarizare motivanta. Pentru detalii va rog sunati 0745939248 sau trimiteti CV la

  • Restaurant Intim angajează ospătar sau ospatarita pe perioada nedeterminată sau part time.Pentru mai multe informatii va asteptam in Piata Mare la restaurant .

  • Angajam personal calificat productie gogosi-covrigi.Retributie buna,abonament transport interior-exterior domiciliu-locul de munca si retur,bonuri de masa.Relatii la tel:0744622370 Angajam si personal ca ajutor patiser in aceleasi conditii.

  • Serviciul prevede verificarea sosirilor turistilor , contactarea telefonica si programarea sosirii lor, intampinarea si acomodarea apoi verificarea tuturor conditiilor si a impresiilor lor. Cunoasterea limbii engleze ( bine sau mediu ) constituie o conditie a postului. Vorbirea altor limbi straine e un avantaj. Salar motivant in functie de capacitati si dorinta de afirmare , rezultat in urma interviului. Varsta nu e un impediment. Program flexibil . Contact 0744591631.

  • Societate Comerciala cu activitate in " industria ospitalitatii " ( detinatoare hotel , ball room , terasa ) angajeaza Director Adjunct . Descrierea job : Experienta in domeniul Horeca ,(obligatoriu sa mai fi lucrat in domeniul hotelier ,alimentatie publica ) cunoscator limbi straine, bun organizator , flexibilitate la program atipic.,marketing comercial. Candidat ideal : persona tanara , dinamica, entuziasta, abilitati de negociere, diplomatie, toleranta, discernamint si capacitatea de a rezolva problemele, capacitate de previziune si evaluare obiectiva; putere de decizie si asumarea responsabilitatilor; rezistenta la efort si stres .Oferim pachet salarial foarte atractiv. Asteptam cu nerabdare C.V-ul dvs .

  • Candidatul ideal • Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului • Capacitate de comunicare, spirit organizatoric • Cunoştinţe operare PC • Acurateţe în înregistrarea datelor • De preferat, experienţă de lucru cu baze de date Descrierea jobului • Creşte vânzarea şi a frecvenţa vizitelor în magazin pentru categoria de clienţi de care este responsabil • Construieşte şi menţine o imagine pozitivă a companiei • Întreţine o baza de date exactă şi corectă privind portofoliul de clienţi • Organizează şi contactează clienții în funcţie de priorităţile definite • Îşi îmbunătăţeşte continuu tehnicile de vânzări şi relaţia comercială cu clientul

  • Descrierea jobului: * Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; * Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; * Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; * Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; * Sa factureezi si sa incaseazi contravaloarea produselor, conform procedurilor si instructiunilor interne, atunci cand este necesar; * Sa instruiesti angajati in acord cu procedurile si principiile de afaceri ale companiei si actioneaza pentru mentinerea si cresterea motivatiei in colectiv; * Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; * Sa dai dovada de amabilitate şi promptitudine în relaţia cu clienţii; * Sa asiguri ordinea si curatenia la locul de munca. Profilul candidatului: * Experienta anterioara in comert * Orientare si deschidere catre clienti * Responsabilitate si seriozitate * Dinamism si spirit de initiativa * Flexibilitate si spirit de echipa * Excelente abilitati de comunicare * Cunostinte de operare MS Office

  • Candidatul ideal Îţi place să lucrezi în domeniul comerţului? Îţi doreşti un loc de muncă stabil? Eşti o persoană corectă, dinamică şi flexibilă? Ai spirit de iniţiativă? Iţi place să lucrezi cu clienţii? Dacă ai raspuns cu DA la întrebările de mai sus, alătura-te echipei noastre ! • Experienta anterioara in comert • Orientare si deschidere catre clienti • Responsabilitate si seriozitate • Dinamism si spirit de initiativa • Flexibilitate si spirit de echipa • Excelente abilitati de comunicare • Cunostinte de operare MS Office Descrierea jobului Obiectivele tale: • Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; • Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; • Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; • Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; • Sa instruiesti angajati in acord cu procedurile si principiile de afaceri ale companiei si actioneaza pentru mentinerea si cresterea motivatiei in colectiv; • Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; • Sa dai dovada de amabilitate şi promptitudine în relaţia cu clienţii; • Sa asiguri ordinea si curatenia la locul de munca. Beneficii: • Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă, prime și bonusuri • Posibilitati reale de dezvoltare a carierei • Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaţionale

  • Candidatul ideal * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client * Buna intelegere a comertului traditional si modern * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani) * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren * Cunoştinţe de operare MS Office si de limba angleza * Permis de conducere categoria B Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj Experienta in deschiderea de noi magazine Specific Clienti HoReCa: Pasiune pentru industria Horeca Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj Descrierea jobului * Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat * Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate * Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi * Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi * Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar * Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client * Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize Specific Clienti HoReCa: Asigura integrarea in proiectul de livrare catre client

  • Candidatul ideal * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client * Buna intelegere a comertului traditional si modern * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani) * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren * Cunoştinţe de operare MS Office si de limba angleza * Permis de conducere categoria B Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj Experienta in deschiderea de noi magazine Specific Clienti HoReCa: Pasiune pentru industria Horeca Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj Descrierea jobului * Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat * Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate * Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi * Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi * Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar * Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client * Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize Specific Clienti HoReCa: Asigura integrarea in proiectul de livrare catre client

  • Locurile de munca sunt la cabana Balea Cascada - categoria trei stele-situata pe Transfagarasan.Se asigura salariu motivant, cazare, masa si un program flexibil adaptat cerintelor. Angajarea se face pe perioada nedeterminata sau pe durata 28.12.2019-05.01.2020. Cabana se poate vedea pe www.balea-turism.ro. Cerem si oferim seriozitate!

  • Salveaza cautarea