Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Comert - Turism - Alimentatie publica Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pensiune AgroTuristica de 4* in Cartisoara, Sibiu, angajeaza o persoana pe postul de asistent general – primirea turistilor, preceduri de check in si check out, curatenie si intretinerea pensiunii, preparerea si servirea mesei. Persoana interesata trebuie sa fie o persoana placuta, cu abilitati de comunicare, dornica sa munceasca in sectorul turistic. Se ofera masa si cazare gratuit si salarizare motivanta. Pentru detalii va rog sunati 0745939248 sau trimiteti CV la

  • Candidatul ideal • Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului • Capacitate de comunicare, spirit organizatoric • Cunoştinţe operare PC • Acurateţe în înregistrarea datelor • De preferat, experienţă de lucru cu baze de date Descrierea jobului • Creşte vânzarea şi a frecvenţa vizitelor în magazin pentru categoria de clienţi de care este responsabil • Construieşte şi menţine o imagine pozitivă a companiei • Întreţine o baza de date exactă şi corectă privind portofoliul de clienţi • Organizează şi contactează clienții în funcţie de priorităţile definite • Îşi îmbunătăţeşte continuu tehnicile de vânzări şi relaţia comercială cu clientul

  • caut persoana de noapte pt supraveghere, paza

  • Persoana intretinere curatenie , sau camerista - se poate si 4 ore sau o zi da si una liber . Salar la intelegere in functie de program.

  • Preluam deseuri de sticla si parbrize auto.

  • Cerinte: • studii medii; • experienta pe post similar, nu este obligatorie dar constituie un avantaj; • abilitati de comunicare, lucru in echipa; • disponibilitate pentru program de munca in ture de zi/noapte(ture de 12h); Responsabilitati: • vanzare de combustibili din statia de distributie carburanti si vanzarea produselor din magazinul statiei; • lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/ alte forme de plata, efectuare monetar; • gestiunea magazinului (receptie marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere); • efectuarea curateniei zilnice si mentinerea ei; • comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa.

  • Serviciul prevede verificarea sosirilor turistilor , contactarea telefonica si programarea sosirii lor, intampinarea si acomodarea apoi verificarea tuturor conditiilor si a impresiilor lor. Cunoasterea limbii engleze ( bine sau mediu ) constituie o conditie a postului. Vorbirea altor limbi straine e un avantaj. Salar motivant in functie de capacitati si dorinta de afirmare , rezultat in urma interviului. Varsta nu e un impediment. Program flexibil . Contact 0744591631.

  • Descriere Octano Downstream recruteaza sef statie distributie carburanti: Responsabilitati: • Asigurarea functionarii statiei de distributie carburant. • Coordonarea echipei din subordine. • Realizarea si depasirea obiectivelor comerciale ale companiei , cat si a obiectivelor de imagine stabilite prin planul de afaceri, la nivelul statiei. • Implementearea procedurilor de lucru Octano. • Incheierea contractelor de vanzari a carburantilor cu posibili clienti din zona statiei. • Deruleaza si monitorizeaza activitatea de vanzare de combustibil si produse din magazin si de oferire de servicii clientilor in vederea fidelizarii acestora. • Gestionarea marfurilor si produselor petroliere din statie conform procedurilor si intructiunilor operationale ale companiei. • Monitorizeaza curatenia din cadrul statiei de distributie carburanti conform standardelor igienico-sanitare. Cerinte: • Experienta relevanta de lucru in relatia directa cu echipe de vanzari si clienti. • Experienta relevanta in gestiune si lucrul cu marfa. • Cunostinte de operare PC , word, xls, power point. • Cunostinte limba engleza . • Prezenta agreabila. • Loialitate, corectitudine si seriozitate. • Disponibilitate pentru deplasare in statie in afara orelor de program precum si pentru eventuale delegatii in afara orasului de resedinta.

  • Ai posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile de comunicare, ospitalitate avand contact maxim cu turistii / oaspetii pensiunii • sa faci check in-uri si check out-urile turistilor • sa operezi sistemul de rezervari si sa intelegi procesul pe care il parcurge o rezervare de la efectuare pana la confirmare • sa inveti sa utilizezi o casa de marcat, un POS (pentru cardurile bancare) • sa ajuti la servirea mesei si la curatenia camerelor • sa ajuti la bucatarie si sa intelegi complexitatea acestui departament atunci cand se serveste masa Oferim: -cazare si masa pe toata perioada stagiului de practica -recomadare si documentatia necesara pentru facultate Cerinte limba engleza optional limba engleza optional limba

  • Candidatul ideal Îţi place să lucrezi în domeniul comerţului? Îţi doreşti un loc de muncă stabil? Eşti o persoană corectă, dinamică şi flexibilă? Ai spirit de iniţiativă? Iţi place să lucrezi cu clienţii? Dacă ai raspuns cu DA la întrebările de mai sus, alătura-te echipei noastre ! • Experienta anterioara in comert • Orientare si deschidere catre clienti • Responsabilitate si seriozitate • Dinamism si spirit de initiativa • Flexibilitate si spirit de echipa • Excelente abilitati de comunicare • Cunostinte de operare MS Office Descrierea jobului Obiectivele tale: • Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; • Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; • Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; • Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; • Sa instruiesti angajati in acord cu procedurile si principiile de afaceri ale companiei si actioneaza pentru mentinerea si cresterea motivatiei in colectiv; • Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; • Sa dai dovada de amabilitate şi promptitudine în relaţia cu clienţii; • Sa asiguri ordinea si curatenia la locul de munca. Beneficii: • Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă, prime și bonusuri • Posibilitati reale de dezvoltare a carierei • Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaţionale

  • Descrierea jobului: * Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; * Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; * Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; * Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; * Sa factureezi si sa incaseazi contravaloarea produselor, conform procedurilor si instructiunilor interne, atunci cand este necesar; * Sa instruiesti angajati in acord cu procedurile si principiile de afaceri ale companiei si actioneaza pentru mentinerea si cresterea motivatiei in colectiv; * Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; * Sa dai dovada de amabilitate şi promptitudine în relaţia cu clienţii; * Sa asiguri ordinea si curatenia la locul de munca. Profilul candidatului: * Experienta anterioara in comert * Orientare si deschidere catre clienti * Responsabilitate si seriozitate * Dinamism si spirit de initiativa * Flexibilitate si spirit de echipa * Excelente abilitati de comunicare * Cunostinte de operare MS Office

  • Angajam receptioner part time cu sau fara experienta .Salar atractiv.10 ture pe luna program de noapte.Avantajos pentru studenti ,studente .Pentru detalii sunati de luni - vineri intre 9- 16 .

  • Avem nevoie de o persoana tânără, organizata, tânără, care coordoneaza cu ușurintă echipa pe partea de mentenanța, curatenie, receptie. Totodata menține legatura cu spălătoria, cu clienții și se asigura întotdeauna de controlul calității serviciilor. Sunt necesare experiența in domeniul hotelier și permisul auto. Salariu fix 2500 lei + bonusuri. Program 9:00-17:00, flexibil. Detalii găsiți la telefon și in prima noastră întâlnire. Aplicarea CV-ului constituie avantaj.

  • Candidatul ideal * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client * Buna intelegere a comertului traditional si modern * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani) * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren * Cunoştinţe de operare MS Office si de limba angleza * Permis de conducere categoria B Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj Experienta in deschiderea de noi magazine Specific Clienti HoReCa: Pasiune pentru industria Horeca Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj Descrierea jobului * Îndeplineşte planul de vânzări in teritoriul alocat * Efectueaza vizite zilnice la clienti, conform rutelor planificate * Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi * Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi * Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar * Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client * Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize Specific Clienti HoReCa: Asigura integrarea in proiectul de livrare catre client

  • Angajam receptionera hotel 3 stele cu sau fara experienta. Abilitati :sa invete rapid lucruri noi,sa fie energica si cu spirit de initiative, sa indeplineasca sarcinile necesare si sa vorbeasca limba engleza la nivel conversational.Program de lucru 8 oresi o zi din weekend se lucreaza. Salaru 2000 lei in mina..Te asteptam la un interviu. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati .

  • Locurile de munca sunt la cabana Balea Cascada - categoria trei stele-situata pe Transfagarasan.Se asigura salariu motivant, cazare, masa si un program flexibil adaptat cerintelor. Angajarea se face pe perioada nedeterminata sau pe durata 28.12.2019-05.01.2020. Cabana se poate vedea pe www.balea-turism.ro. Cerem si oferim seriozitate!

  • Bunatati ardelenesti, angajeaza lucratori comerciali. Salariu: Motivant Conditii de munca excelente, locatie frumoasa, echipa prietenoasa si gata sa te ajute oricand! Vrem sa fi: - prietenos - sincer - amabil - punctual - corect Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Poti lasa CV-ul ca atasament la acest anunt sau ne poti contacta la nr de tel 0753870071 in vederea stabilirii unui interviu. Locatii: -Shopping City Sibiu -Shopping City Targu Mures -Dambovita Mall (Targoviste) Cu prietenie, Echipa Bunatati Ardelenesti!

  • *** Candidatul ideal *** Esti pasionata devanzari in domeniul bijuteriilor si accesoriilorsi doresti sa faci parte din cel mai nou brand aparut in Sibiu, lucrand intr-o echipa tanara si dinamica? Citeste urmatorul anunt si aplica la acest job daca: Ai experienta in vanzari de bijuterii si accesorii Esti punctuala, organizata si orientata spre rezultat Ai abilitati de persuasiune si ai atentie distributia Doresti sa cresti, sa te dezvolti in domeniul vanzarilor si sa contribui la dezvoltare brandului Ai aptitudini interpersonale si esti dinamica, entuziasta, optimista, creativa si cu spirit de echipa *** Sarcinile jobului *** Contribuire la optimizarea si dezvoltarea strategiei de vanzari Aranjarea si gestionarea marfii pe rafturi si in vitrine Administrarea magazinului si crearea unei ambiane placute pentru clienti Monitorizarea si consultarea cu potentialii clienti Vanzarea produselor si dezvoltarea de relatii interpersonale cu clientii Extragerea feedback-ului, transmiterea catre superiori si consilierea cu acestia Fidelizarea angajatilor prin diferite campanii Contribuirea la dezvoltarea imaginii brandului pe canalele de socializare *** De ce sa aplici? *** Pachet salarial + Bonusuri motivante in functie de performante Beneficii suplimentare precum abonament la sala de fitness, activitati din timpul liber si multe activitati de teambuilding Lucreaza intr-un mediu de lucru modern, confortabil si prietenos in Shopping City Sibiu Comunicare directa si ierarhii plate intr-o echipa tanara Oportunitati excelente de crestere si avansareDescrierea companiei *** Viata merita sa fie traita in frumos. A aduce un strop de frumos in viata, modelat dupa fiecare personalitate este dorinta si telul companiei noastre. De aceea EVA’s este cel mai nou, modern si accesibil brand de bijuterii si accesorii, cu modele de produse promovate in capitalele modei din intreaga lume. Cu o gama impresionanta de cercei, bratari, lantisoare si inele, EVA’s isi propune sa aduca ultima moda pentru oricine la costuri prietenoase. Diversitatea de modele care apar in fiecare luna permit oricarui stil vestimentar sa se asorteze cu produse noi selectate de designerii nostri certificati. Astfel, orice produs pe care il gasiti in magazinele EVA’s puteti fi siguri ca se incadreaza in ultimele tendinte de moda din Paris, Milano, Londra si New York. Mai mult, sectiunea de barbati aduce in premiera in magazinele romanesti bratari si lanturi pentru orice stil masculin sau pentru cadoul ideal. EVA’s – Eleganta ca stare de spirit.

  • Societate Comerciala cu activitate in " industria ospitalitatii " ( detinatoare hotel , ball room , terasa ) angajeaza Director Adjunct . Descrierea job : Experienta in domeniul Horeca ,(obligatoriu sa mai fi lucrat in domeniul hotelier ,alimentatie publica ) cunoscator limbi straine, bun organizator , flexibilitate la program atipic.,marketing comercial. Candidat ideal : persona tanara , dinamica, entuziasta, abilitati de negociere, diplomatie, toleranta, discernamint si capacitatea de a rezolva problemele, capacitate de previziune si evaluare obiectiva; putere de decizie si asumarea responsabilitatilor; rezistenta la efort si stres .Oferim pachet salarial foarte atractiv. Asteptam cu nerabdare C.V-ul dvs .

  • Angajam vanzatoare chiosc alimentar, zona Stefan cel Mare, full-time, preferabil cu experienta.

  • Salveaza cautarea