Anunțuri
Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Promovat
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Promovat
Angajează pesonal calificat/ necalificat pentru următoarele posturi: Bucătar CHEF! Bucătari:aragaz,sosuri calde,tigăi,ciorbe! Salate! Grătar! Pizza! Carmangier! Ospătari:băieți/fete! Aj.ospătar! MNspălat vase! Hostess(primire clienți,rezervări telefon) Salariu+procent vânzare! Se asigură loc de muncă sigur și continu pe toată durata anului!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un lăcătus mecanic cu experiență care să se alăture echipei noastre. Veți lucra într-un mediu dinamic și veți contribui la succesul organizației noastre. Responsabilități: Asigură funcționarea corespunzătoare a instalațiilor și echipamentelor electromecanice conform politicilor și procedurilor companiei Efectuează sarcinile de remediere a defectelor instalațiilor și utilajelor astfel încât procesul de producție sa se poată desfășura în condiții normale Răspunde de buna funcționare a instalațiilor pieselor energetice Verifică stocul de piese de schimb și asigură necesarul pentru fiecare schimb de lucru Identifică și analizează natura defectelor apărute și cauzele care le-au generat Răspunde solicitărilor departamentului de producție, atunci când apar defecte Candidatul ideal: Studii: medii ( liceu sau școala profesională), profil mecanic Cunoștințe tehnice și mecanice, minim 2 ani într-un rol similar (rol de lăcătuș mecanic, mecanic întreținere instalații) Spirit de observație, memorie vizuală Bună organizare și punctualitate Corectitudine, seriozitate Spirit de echipă Efect mobilizator în efectuarea sarcinilor Beneficii: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Salariu fix Tichete de masă Asigurare medicală complexă Cotă de produs-6L ulei lunar Prime de sărbători Decont transport-pentru angajații din afara Constanței Program de lucru: variabil în ture Dacă sunteți un lacatuș mecanic ne-ar plăcea să ne cunoaștem. Aplică acum pentru a te alătura echipei noastre și a face diferența în organizația noastră!
-
Firma de contabilitate angajam secretara , cu sau fara experienta, cu spirit de initiativa, ordonata, serioasa, cunostinte de operare in word, excel. Program de lucru de luni pana vineri , 8 ore zi . Salariul se stabileste la interviu. CV se primesc pe WhatsApp la numarul de telefon afisat.
-
Imi doresc sa construim o echipa, la baza avand un element comun -frumusetea-. Sunt makeup artist cu 10ani de experienta si vreau sa fiu in spatele echipei mele, sa ii ajut sa isi defineasca stilul, sa evolueze in timp ce oferim rasfat clientelor noastre !
-
-
Societate Comerciala cu sediul în Constanța, angajează șoferi categoria B pentru comunitate. Activitatea presupune transportul de mărfuri generale, paletizate, în interiorul Uniunii Europene și ocazional Elveția sau Marea Britanie. Se lucrează în etape de 5 săptămâni cu o săptămână repaus. Cerințe minime: - carnet de șofer categoria B cu o vechime de minim 3 ani (varsta minima - 21 ani); - o recomandare de la un loc de munca anterior, nu mai veche de 6 luni; - cunoștințe minime de limbă engleză sau franceză sau germană; - responsabilitate la locul de munca ( mentinerea si exploatarea autoutilitarei in conditii bune, documentele completate cu simt de raspundere,). Experiența pe autoutilitare în orice domeniu constituie avantaj. Oferim: Toate autoutilitarele sunt noi, fabricatie 2 (pentru unele, veti fi primul sofer). Pachete salariale motivante si bonusuri de performanta dupa cum urmeaza: - autoutilitare cu prelată prevazute cu pat, webasto, AC, pilot automat, car bluetooth (pentru muzica, convorbiri). Salarizarea: 1800 euro luna, echivalent BNR in lei. În funcție de competențele dobândite de șofer după această perioadă, salariul se rediscută,după 3 curse. - autoutilitare medii (4-6 europaleti) prevazute cu pat, webasto, AC, pilot automat, senzori de parcare, car bluetooth (pentru muzica, convorbiri). Salarizarea: 1600 euro luna, echivalent BNR in lei. De asemenea se poate rediscuta salariul după 3 curse. Pentru toate tipurile de autoutilitare, șoferul primește bonus pentru economie de combustibil, lipsa incidentelor în trafic și respectarea regulilor de circulație si limitelor de viteză stabilite.Valoarea bonusului este variabila și diferă de la șofer la șofer. Șoferul va fi angajat pe tipul de autoutilitară imediat disponibilă. Program detalii telefonice - - Luni-Vineri 09.00 - 18.00, sâmbătă 09.00-14.00. Nu răspundem la mesaje.
-
Euforia Retreat & Spa, din Eforie angajeaza camerista hotel cu sau fara experienta! Postul este permanent, se deconteaza transportul si se oferta bonuri de masa! Daca esti o persoana serioasa si responsabila, cu o prezenta placuta, te asteptam sa ne suni.
-
Candidatul Ideal - Minim studii medii; - Cunostinte bune operare PC; - Persoana care da dovada de: - bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare); - seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor; - atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine. Descrierea jobului - Utilizeaza si monitorizeaza aparatura din dotare; - Mentine legatura telefonica cu personalul din teren, coordoneaza echipajele din teren; - Sesizeaza seful de dispecerat si consemneaza diverse evenimente (defectiuni tehnice aparatura, calamitati, situatia echipajelor din teren etc.); VA OFERIM: Salariu atractiv cu plata la timp; Contract de munca integral;
-
Cautam colega pentru contabilitate primara.Daca esti o persoana care opteaza sa lucreze in acest domeniu, sti sa folosesti programul SAGA, ai cel putin minim 2 ani de experienta, esti o persoana sociabila si dedicata atunci te asteptam in echipa noastra!
-
În cadrul magazinului Kaufland din Năvodari, Str. Constanței, nr. 2 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cautam fata cu aspect placut,comunicativa care in sezonul estival 2024 sa lucreza ca PR la un club din Mamaia,jobul consta in tot ce tine de protocol,oferim cazare,masa,salariu motivant tel,
-
Compania noastra este in cautarea unui Agent Vanzari dedicat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana orientata spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si vanzare, atunci acesta este job-ul potrivit pentru tine. Ce vei face: Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri prin intermediul vanzarilor directe; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti; Realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta stabiliti; Indeplinirea target-ului de vanzari alocat; Monitorizarea si raportarea tendintelor pietei si a concurentei. Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari FMCG; Experienta in vanzarea de produse lactate constituie un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Capacitatea de a lucra independent si de a lua decizii; Orientare spre rezultate si atingerea obiectivelor stabilite; Abilitati de organizare si planificare; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). Ce oferim: Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta; Masina de serviciu, telefon, tableta; Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala; Mediu de lucru dinamic si placut, in cadrul unei echipe profesioniste si prietenoase;
-
Firma curierat angajeaza curieri pt zone de oras si exterior (M.Kogalniceanu+cateva sate) Mai multe detalii telefonic.
-
Angajem lacatusi mecanici si sudori electric co2 argon contract de munca nedeterminat asigurare de sanatate privata si multe alte beneficii pentru relatii bdl Mamaia nr 191 hotel Randy
-
Recrutam ELECTRICIENI FOREMAN echipa electricieni pentru proiecte REPARATII NAVALE doc uscat santier Belgia . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic la Luni-Vineri (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV la
-
Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria C; - Atestat profesional pentru transport marfa; - Experienta in domeniu: minim 1 an; Responsabilitati si beneficii: - Transporta cu autospeciala deseuri menajere sau deseuri stradale; - Minimalizarea cheltuielilor de transport; - Salariul de incadrare brut 5000 lei+ bonusuri in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare privata de sanatate; - Contract individual de munca pe durata nedeterminata.
-
Suntem o agentie imobiliara în plină expansiune și căutăm un asistent manager dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iti place sa lucrezi cu oamenii și dorești să îți aduci contribuția într-un mediu de lucru stimulativ, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: 1. Asistență în gestionarea activităților zilnice ale agenției imobiliare. 2. Coordonează și supraveghează procesul de vânzare și închiriere a proprietăților. 3. Asigură un nivel înalt de servicii clienților, inclusiv răspunsuri prompte la întrebările și solicitările acestora. 4. Întocmește și actualizează documentele și contractele necesare în procesul de tranzacționare. 5. Colaborează strâns cu managerul agenției pentru a dezvolta strategii și planuri de creștere a afacerii. 6. Asigură menținerea unor relații bune cu clienții, partenerii și furnizorii. 7. Oferă suport administrativ echipei de agenți imobiliari, inclusiv gestionarea programărilor și a corespondenței. Cerințe: 1. Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala. 3. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile. 4. Cunoștințe solide de operare PC și experiență în utilizarea aplicațiilor Microsoft Office sau a altor programe relevante. 5. Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv. 6. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta noastră: Oportunitate de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic și stimulativ. Participare la proiecte interesante și variate în domeniul imobiliar. Posibilitatea de a crește și avansa în cadrul agenției pe măsură ce aceasta se extinde. Mediu de lucru colaborativ și suportiv. Dacă te consideri potrivit pentru această poziție și ești gata să îți aduci contribuția în dezvoltarea agenției noastre imobiliare, te invităm să aplici trimițându-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email .
-
Avem nevoie de o doamna care sa asigure masa si schimb pampers unei doamne profesoare de 82 ani care se recupereaza dupa o internare si inca nu se poate ridica singura din pat. Nevoie de schimbat pampers si hranit la pat. Gatit, facut piata (300 m departare pina la magazin), curatat in casa si spalat vase rufe. Sotul are probleme de memorie dar se poate ingriji singur - poate minca si poate folosi toaleta. Profesoara si inginer la pensie. Doamna selectata va dormi intr-un dormitor dintr-un apartament de 4 camere in Tomis Nord, Constanta intr-o zona f linistita. Pretul este negociabil. Avem nevoiue imediata.
-
Salutari! Se fac angajari in domeniul izolatiilor in Incinta BASF Mercedes, Garmania Mannheim tin sa mentionez ca acest anunt se adreseaza doar persoanelor cu experienta in acest domeniu, munca se incepe imediat...ma gasiti si pe WhatsApp la
-
STEP PROIECT, cu sediul in Constanta, Sos. Industriala, angajeaza: 10 muncitori necalificati 10 lacatusi mecanici 5 vopsitori industriali (lichid camp electrostatic) 6 tamplari (tamplarie metalica)
-
Responsabilități: Responsabil principal cu asigurarea prezenței produselor la raft. Responsabil de aranjarea și menținerea zonei de depozitare a produselor. Responsabi de promovarea produselor, participă la inventariere (semestrială, anuală). Responsabil cu verificarea prețurilor și indicarea neconcordanțelor. Responsabilitate în vederea măririi expunerii propriilor produse la raft (în limitele definite de magazin). Responsabilitate cu privire la expunerea produselor în funcție de termenele de valabilitate. Responsabil de transmiterea de informații referitoare la concurență (plasări, promoții etc). Condiții: Program de lucru full - time (8 ore + pauză de masă), 5 zile pe săptămână de L-V (cu weekend liber). Programul de lucru este de la orele 07:00 sau 08:00. 21 de zile de concediu Decont lunar transport în comun, în interiorul localității Constanța. Magazine desfășurare activitate: Cora, Auchan, Metro, Selgros, Carrefour, Kaufland.