Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Constanta Disponibil din: 2021-01-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam Bucatar Ajutor Bucatar

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 4

    Angajam Ospatar Ajutor Ospatar Barman Ajutor Barman

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 5

    Angajam receptioner hotel

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 7

    Angajam personal în construcții

    cautam persoane calificate sau cu un minim de experienta în folosirea sculelor electrice (cierastrau circular, bormașina, rotopercutor etc) pt montaj de fațade ventilate, balustrade de sticla securizata, uși metalice sau de interior, etc program de la 8.00 la 17.00-18.00 de luni pana vineri. salar începând de la 3000 - 5000de lei în mana.in funcție de experienta și persoana. permis conducere categorie B constituie un avantaj. mai multe informații sunați la telefon sau lăsați mesaj pe whatsapp.

  • 1

    Angajam urgent electictricieni in Construcții

    Angajam Electricieni urgent salariu negociabil

  • 4

    Bucătar si ajutor de bucatar

    Hotel Del Mar din Mamaia angajeaza bucatar si ajutor de bucatar. Sunteti plini de energie si cu spirit de echipa? Atunci s-ar putea sa fiti noul nostru Bucatar! Responsabilitati: Identificarea corecta a materiilelor prime și auxiliarele necesare realizării producției; Realizarea preparatelelor culinare din meniu, respectând standardele; Prezentarea produselor: calitativ, cantitativ și estetic; Respectarea normele igienico-sanitare și de siguranța a alimentelor în bucătărie; Depozitarea în frigider a probelelor din produsele realizate; Cerinte: Profesionist, motivat si zambitor; Amabil, perseverent si orientat spre rezultate; Plin de energie, onest si modest; Pasionat, cu spirit de echipa; Prietenos, harnic, pozitiv si manierat.

  • Sef receptie hotel

    Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci  citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare  -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere  Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa

  • Manager Hotel

    Hotel de 4 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier  - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti. - Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering. - Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii. - Realizarea de analize si rapoarte de activitate vanzari. - Contribuirea la realizarea bugetului lunar trimestrial anual. - Realizarea strategiei de marketing, vanzari si dezvoltare pe anul in curs - Realizarea politicilor de personal (anunturi de angajare, recrutare, stabilirea programului de lucru, etc) - Alte activitati specifice jobului in domeniul hotelier.

  • Angajam reprezentant de vanzari Constanta

    Angajam agenți de vânzare pentru produse materie primă fast food( gen kebab, etc) - experienta intr-un post similar din vanzari este un avantaj; - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; - fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.); - operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet); - permis de conducere categoria B. Responsabilitati si sarcini: Activitati principale: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora. Sarcini si indatoriri specifice: - stabileste si participa la intalnirile cu clientii si sau cu furnizorii; - intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor; - redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri; - intocmeste documentele comerciale; - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate. Responsabilitati ale postului: - raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare; - este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor; - raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale). Autoritatea postului: - participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - asista directorul comercial la intalniri si negocieri; - urmareste derularea si finalizarea contractelor. Pentru detalii și salarizare relații la tel

  • Angajam Gestionar Iasi

    Cerinte: - capacitate de planificare si organizare - cunostinte privind managementul stocurilor - cunostinte MS Office- cunostinte limba engleza - abilitate de lucru in echipa. Descriere: - planifica, organizeaza, coordoneaza si conduce activitatile specifice din cadrul depozitului; - analizeaza, decide si confirma respectarea termenelor de pregatire a comenzilor de produse in functie de termenele de livrare solicitate; - se asigura de existenta si corectitudinea tuturor documentelor de intrare iesire; - monitorizeaza operarea in sistemul de evidenta informatica al societatii a miscarilor de produse depozit; - raspunde de corectitudinea inventarelor si de corectitudinea datelor si informatiilor pe care le introduce in sistemul de evidenta informatica al societatii; - asigura gestiunea informatizata a stocurilor; - coordoneaza activitatea de depozitare si gestionare si pregateste comenzile pentru livrare; - asigura pastrarea materialelor pe sortimente,tipuri si dimensiuni, in conditii corespunzatoare; - elibereaza marfurile in baza notelor de comanda aprobate; - ia masuri de mentinere a stocurilor in limitele optime. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv - mediu de lucru tanar si dinamic.

  • Angajam Economist

    DESCRIERE Inca din 1999, Universal Grup este un importator exclusiv al celor mai distinse branduri premium de home & deco din intreaga lume. Cu un portofoliu in continua expansiune, scopul nostru este de a fi conectati la cele mai noi colectii si trenduri pentru casa. De aceea dorim sa oferim servicii si produse de calitate care sa influenteze intr-un mod pozitiv viata, atat prin functiile, cat si prin estetica si designul lor de exceptie. Candidatul Ideal Persoana etica, analitica si atenta la detalii, orientata spre obiective, riguroasa in ceea ce priveste respectarea termenelor; Studii superioare in domeniul economic si financiar-contabil; Sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil Stagiar sau membru CECCAR (reprezinta un avantaj); Cunostinte ale legislatiei fiscale nationale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala); Cunostintele de Resurse Umane reprezinta un avantaj. Abilitati avansate de utilizare a programelor de contabilitate si a instrumentelor Microsoft Office Capacitatea de a invata sa opereze si sa verifice documentele contabile in softul SmartBill Gestiune si Facturare si SmartBill Conta; Cunostinte de limba engleza, scris si vorbit, minim nivel mediu; Atitudine pozitiva si proactiva; Abilitati de comunicare, organizare si planificare; Descrierea jobului -organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare -organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare; - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor; -asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; -efectueaza analiza financiar contabila pe baza de balanta -intocmeste si depune la termen toate declaratiile fiscale si bilantul contabil ale societatii -intocmeste si depune orice alte declaratii pe care le impune legislatia nationala - inregistrari contabile ( imobilizari, stocuri, casa, banca, furnizori, clienti, salarizare, diverse, inchidere venituri si cheltuieli) - operatiuni bancare ( incasari, plati in lei si valuta) - registru de casa ; - evidenta si inregistrarea salariilor (intocmire stat salarii, evidenta concediilor, mentinerea legaturii cu Casa de Asigurari de Sanatate) - registru jurnal ; - jurnal vanzari ; - jurnal cumparari ; - Balanta analitica sintetica; - Bilant; - participa la inventarierea anuala a patrimoniului societatii, intocmeste documentele necesare desfasurarii acestei activitati si inregistreaza in contabilitate rezultatele inventarierii - intocmire situatii privind clientii restanti si furnizorii neachitati ; - intocmeste diverse situatii raportari catre departamentele din cadrul societatii si management

  • 6

    Societate Comerciala angajează

    Societate Comerciala din Eforie Sud angajează: Muncitorii necalificați. Se oferă cazare și masa.

  • 7

    Angajam agenți securitate

    SC Canguard Security SRL angajează agenți de securitate din zona municipiului Constanța și localitățile limitrofe. Relații la numărul de telefon :

  • 2

    Lucrător Comercial Constanța Palazu Mare (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut  (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 3

    Hotel 4 stele in Mamaia, angajeaza SEF BUCATAR cu experienta

    Angalam sef bucatar cu experienta si calificare in domeniu Post permanent Salariu motivant Oferim telefonic mai multe detalii

  • 2

    Angajari vanzatoare magazin alinentar

    Magazin alimentar cu program Non Stop zona platou Gara Constanta angajeaza lucrator comercial (vanzatoare ) .Pentru mai multe detalii va rog apelati la nr de tel

  • Consultant finaniciar in asigurari

    Suntem o echipa de consultanti specializati in asigurari si pensii private, in pna dezvoltare care, isi cauta colegi . Poti fi chiar tu unul dintre ei daca: -detii diploma de bac : - te intereseaza un mod de colaborare si castiguri in functie de implicarea ta ; - te atrage programul flexibil ; - ai experienta in vanzari banking marketing poate construi un avantaj ; Ce oferim : - colegi foarte bine pregatiti si simpatici ; - training si mentori la inceput de cariera ; - sustinere in autorizare si cursuri de dezvoltare profesionala personala gratuite; Ce trebuie sa faci? - cere mai multe detalii si lasa CV -ul tau pentru a ne cunoaste.

  • 1

    Angajam Menajera

    Se cauta personal serios, fara antencendente penale,apt de munca Program full time Cv si interviurile online

  • Angajam mecanic utilaj

    Angajam mecanic utilaj, salariu 10 000 Lei, Cariera de piatra in localitatea Culmea, Ors Ovidiu, jud. Constanta Tel :

  • 1

    Sofer profesionist

    Efectuează transporturi de marfă • asigură şi supraveghează încărcarea mărfurilor; urmăreşte poziţionarea corectă a autovehiculului, poziţionarea mărfurilor cu respectarea normelor privind sarcina pe osie (axa), gabaritul şi stabilitatea în timpul mersului, fixarea şi/sau ancorarea cu dispozitivele speciale din dotare, obţine autorizările necesare în cazuri de depăşire a normelor de încărcare pe osie, sau a gabaritelor; • execută transportul conform programului de transport dat de angajator; urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.); Execută reparaţiile în timpul procesului de transport (depanări în parcurs) • localizează şi analizează defecţiunea cu rapiditate după indicaţiile aparatelor de bord, semnalele acustice, optice sau comportamentul specific al autovehiculului, identifică cu precizie efectele şi cauzele care au produs defecţiunea, piesele defecte şi în cazul imposibilităţii efectuării reparaţiei informează imediat; • adoptă măsuri de urgenţă pe timpul reparaţiilor, ia măsuri de protecţie şi/sau depozitare a mărfurilor transportate pe timpul asigurării reparaţiilor şi asigură cu promptitudine asistenţă medicală de urgenţă în cazul accidentării altora; • efectuează reparaţiile conform instrucţiunilor din cartea tehnică auto când este competent pentru realizarea acestora. Predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei.

Salvează căutarea