Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Constructii - Arhitectura - Design Ilfov Voluntari doar cu poze

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • muncitor necalificat foraje

    varsta max 30 ani , salariu atractiv, de preferat domiciliu bucuresti , cautam seriozitate

  • 3

    Angajam responsabil SSM pentru santier

    Cerinte: O buna cunoasterea Legii 319 2006; HG 300 2006; Curs Inspector SSM (80 ore); Curs Cadru Tehnic PSI; Curs Evaluator de risc(180 ore) constituie avantaj; Curs Coordonator SSM(HG 300 2006) constituie avantaj; Absolvent studii superioare - domeniul tehnic sau constructii; Experienta relevanta in domeniul SSM SU; Cunostinte operare PC, Microsoft Office; Abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate i angajament; Posesor carnet conducere categ. B disponibilitate pentru deplasari 70 % Responsabilitati: Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanitate in Munca; Asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM si SU; Este responsabil cu verificarea aplicarii prevederilor legale si reglementarilor interne in domeniul SSM aplicabile in zona sa de activitate si a Planului propriu de securitate si sanatate al santierului; Propune actualizarea Planului propriu de securitate si sanatate al santierului si a evaluarii riscurilor in functie de evolutia stadiilor fizice si de riscurile de accidentare identificate; Daca este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; Promoveaza permanent un comportament proactiv si responsabil al tuturor angajatilor din santier in orice aspecte legate de securitatea si sanatatea in munca; Promoveaza identificarea si raportarea incidentelor de securitate si sanatate in munca si se implica in identificarea cauzelor acestora si in implementarea corectiilor si a actiunilor corective; Informeaza de indata ierarhic accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; Participa la cercetarea accidentelor de munca in cadrul comisiilor de cercetare; Se asigura de respectarea Programului de Instruire si testare in zona sa de activitate; Verifica si ia masuri de respectare a periodicitatii examenelor medicale de medicina muncii; Verifica starea echipamentelor de protectie colectiva si a echipamentelor individuale de protectie utlizate de personalul din santier si face propuneri de inlocuire, completare sau imbunatatire a acestora; Tine evidenta echipamentelor de protectie pentru care este necesara o verificare periodica si se asigura ca verificarile se realizeaza la termene; Tine evidenta echipamentelor de munca utilizate in santier si se asigura ca este respectat planul de verificare periodica a acestora; Verifica organizarea locurilor de munca din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca si propune masuri de imbunatatire; Asigura informarea personalului cu privire la masurile de imbunatatire a securitatii si sanatatii in munca si cu privire la incidentele si accidentele petrecute in companie; Coopereaza cu lucratorii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca in scopul prevenirii accidentelor si bolilor profesionale; Monitorizeaza permanent activitatea din santier si informeaza ierarhic in cel mai scurt timp asupra neconformitatilor constatate propunand masuri de imbunatatire; Participa la sedintele de santier cu tematica SSM; Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier; Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier; Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon, masina de serviciu

  • Electronist - reparatii electronice si electrocsnice - Voluntari IF

    - Experienta cu electrice, electrocasnice si gama pentru gradina; - Verificarea si confirmarea produselor returnate; - Repararea si cosmetizarea produselor returnate; - Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service; - Testarea si verificarea produselor primite predate de la clienti; - Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte; - interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Afumati, Judetul Ilfov are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj si al obiectelor sanitare. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Praktiker, Bila, etc.

  • 2

    Angajam mecanic utilaje

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon

  • 12

    WALDEVAR angajeaza muncitori necalificati !

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul

  • 2

    Angajam montatori usi

    Angajam montatori usi cu experienta: Ce cautam? - Experienta de minim 2 ani in domeniu - Seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, atitudine pozitiva -Carnetul de sofer nu este obligatoriu, dar reprezinta avantaj Atributii: - Asigura montajul tamplariei (usi interior, usi exterior, scari, plinta) - Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru Beneficii: Salariul se negociaza in functie de experienta; Program 08-17 luni-vineri

  • 1

    Angajam electrician

    Candidatul Ideal Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Instalator autorizat ANRE electricitate grad II B; ( Constituie un avantaj ) Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul energetic. Constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice; Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office, constituie avantaj. Disponibilitate pentru deplasare in santierele din tara Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice instalațiilor de panouri fotovoltaice; Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri LES LEA și interioare conform proiectului de execuție a sistemelor fotovoltaice; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice pe acoperiș și suport pentru montarea panourilor fotovoltaice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Cerințe: Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate pentru delegare in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Echipament de munca Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra.

  • 2

    Angajam Zidari, Dulgheri pt. Spania,Germania plecare imediata

    Selectam și Angajam 50 zidari Dulgheri Spania, Germania plecare imediata sau cât de curând depinde de acceptare... Contract Cazare Transport cazare la locul de munca și retur Salariu negociabil funcție de experienta și producție Astept și așteptari salariale Pozele doar câteva categorii de lucrări

  • Anunt angajare electrician

    Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung

  • Anunt angajare Instalator

    Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de instalator Experienta: - Minim 1 an in domeniul instalatiilor instalator sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca instalator sau intr-un rol similar, minim 1 an - Experienta cu montajul instalatiilor de diametre medii (teava, conducte, fitinguri etc) - Cunostinte solide despre diverse materiale de conducte, fitinguri si unelte - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Cunostintele electrice sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung

  • Angajam Specialist Achizitii

    Competențe necesare: Experienta minim 5 ani de specialist achizitii în domeniul electro-energetic Absolvent de studii superioare in domeniul inginerie. Reprezinta un avantaj absolvirea unei facultati de profil electro-energetic. Abilitatea de a intelege si sumariza caietele de sarcini, scopului, cererilor de oferta, diseminarea informatiei inter si intra-departamentala. Abilitatea de a identifica specificatiile echipamentelor din schemele electrice monofilare si din schemele desfasurate. Cunoasterea de furnizori, producatori si echipamente utilizate in instaltiile electro-energetice Experienta in gestionarea retelelor complexe de achizitie pentru proiecte mari si locatii diferite. Experienta in achizitii interne si internationale Cunostinte foarte bune de operare suitei Microsoft Promptitudine, autonomie in indeplinirea sarcinilor, gandire analitica si strategica pentru optimizarea fluxurilor de achizitii. Abilitati de negociere avansate. Posesor carnet de conducere categ. B. Cunostinte la nivel avansat limba engleza Descrierea jobului - Cerceteaza si analizeaza piata furnizorilor, solicita oferte si supune spre decizie altor departamente sau stabilieste oferta optima in limita responsabilitatilor - Selecteaza furnizori strategici si actualizeaza lista acestor in mod curent - Planifica achizitiile in functie de necesarul din companie - Analizeaza ofertele, negocieaza preturile si conditiilor comerciale cu furnizorii - Mentine actualizata baza de date cu materialele principale (panouri, cabluri, invertoare, transformatoare s.a.) in relatia cu furnizorii principali - Indosariaza, retine si analizeaza toate ofertele de echipamente si materiale pe care le compara cu preturile practicate pana la acea data - Prospecteaza saptamanal piata intocmind fisele de furnizori și se asigura ca toti furnizorii respecta un standard inalt de calitate si au certificari in acest sens - Mentine o buna relatie cu furnizorii deja existenti - Identifica noi furnizori care sa poata asigura un back-up rapid si eficient - Respecta standardele de calitate a produselor, respectiv livrarea produselor cu certificate de calitate, declaratii de conformitate, certificate de garantie, facturi - Participa activ la negocierea si incheierea contractelor ce fac obiectul activitatii sale - Dezvolta sistemul de aprovizionare si il eficientizeaza - Cauta in mod proactiv mijloace de optimizare a costurilor - Actualizeaza baza de date cu furnizorii actuali, dar si cu cei potentiali - Urmareste in mod activ respectarea termenului de livrare - Participa la actiunea de inventariere impreuna cu comisia numita prin decizia conducerii companiei - Raspunde de alegerea unui furnizor in urma analizei a mai multor oferte Principalele colaborari Intern: colaborare cu departamentele de Logistica, Ofertare, Proiectare, Project Management Extern: furnizori globali, regionali si locali Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni, WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra. Activitatea se va desfasura, de regula, la sediul firmei in loc. Voluntari, jud. Ilfov, Str. Emil Garleanu. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 08:00-17:00.

Salvează căutarea