Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Suntem o sucursală internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • SC. DUSAN SI FIUL SRL angajeaza contabil ( a ) pentru punctul de lucru de pe str.24 ianuarie, nr.150 ( Drumul Lupacului ). Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745126830 .

  • Cautam colegă care sa se ocupe de postul de economist. Cerinte minime: -Studii superioare in domeniul economic -Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office ( Word, Excel, Outlook ) - Seriozitate si integritate, atentie sporita la detalii -Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita. CV urile pot fi trimise la adresa: office"at"dassmet.com

  • Sucursala pentru Servicii de Mentenanta a Retelei Electrice de Transport “Smart”-S.A. Sucursala Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea postului de economist in cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate si Patrimoniu, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata. Modalitatea de ocupare a postului: concurs/examen, organizat in data de 09.03.2020 (ora 10.00 - proba scrisa; ora 12.00 - proba interviului). Ultima zi pentru inscriere la concurs: 06.03.2020 Locul desfasurarii concursului: sediul S“Smart” S.A. Sucursala Bucuresti din Sos. Stefan cel Mare Nr.1A, et. 5, sector 1, Bucuresti Tematica, bibliografia si relatii suplimentare se vor obtine la tel. 021/2016381 sau 031/4257195. Cerinte pentru ocuparea postului: - studii superioare economice; - minim 2 ani experienta in specialitatea studiilor superioare economice; - cunostinte MS Office (Excel, Word); - rigurozitate, perseverenta, promptitudine Acte necesare inscrierii la concurs: - carte de identitate, original si copie; - copia actului de studii; - copia carnetului de munca si/sau adeverinta care atesta vechimea in munca; - cazier judiciar; - adeverinta medicala eliberata de medicul de familie, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare; - curriculum vitae. Descrierea generala a responsabilitatilor: - Tinerea evidentei si intocmirea jurnalelor pentru conturile repartizate; - Intocmirea “Situatiei cheltuielilor indirecte”, - Intocmirea decontului de TVA; - Elaborarea situatiei lunare a stocurilor; - Intocmirea situatiei cheltuielilor nedeductibile si a notelor de debitare.

  • Cerințe: - pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara) - cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet); - cunostinte de secretariat; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - capacitate de a respecta termene limita; - atentie catre detalii; - placere si abilitate de a invata lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Responsabilități: - evidenta contabila primara (inregistrare documente primare - facturi furnizori/clienti, extrase banca, registru de casa); - urmarire solduri furnizori / clienti; - intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.; - sortare si distribuire corespondenta; - arhivare documente; - elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei; - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • Persoana f serioasa,dinamica,perseverenta,nefumatoare,caut loc de munca in contabilitare,secretariat,facturare. Cer si ofer seriozotate

  • Caut doamna pentru Evidenta primara Com Teasc sat Secui fabrica prefabricate beton tel 0761192516

  • Firma de contabilitate angajeaza: contabil cu experienta de minim 5 ani avand cunostinte in folosirea programului SAGA si a legislatiei in vigoare contabil contabilitate primara avand cunostinte program SAGA ,experienta minim un an

  • 2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Esti in cautarea unui loc de munca si doresti sa dezvolti o cariera in departamentul financiar contabil? Alatura-te echipei noastre si vei avea urmatoarele Sarcini si responsabilitati : -intocmire evidenta financiar-contabila; - verificare si inregistrare documentele primare; - verificare jurnalele de TVA; - verificare situatia stocurilor si soldurilor conturilor; - intocmire si depunerea declaratiilor fiscale, situatii financiare; - tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; Pentru Departamentul de Contabilitate cautam un Economist cu experienta, vesel si organizat care sa ne ajute sa crestem frumos si sa venim zambind in fiecare zi la munca.

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • Proaspata pensionara, fost contabil sef, doresc angajare part time, contabilitate primara, in Bucuresti.

  • Cautam un Expert Achizitii Publice pentru unul dintre partenerii nostri, o companie de consultanta cu activitate in domeniul protectiei mediului si proiectelor cu finantare europeana nerambursabila. Cerinte: - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice - experiență de peste 3 ani în domeniul achizițiilor publice - cunoştinţe de limba engleză

  • Gi Group recruteaza pentru cientul sau, companie activa in domeniul IT, pe piața din Europa și SUA, Contabil JR. Ce dorim de la tine? - studii superioare in domeniul financiar-contabil, finalizate; - 1-2 ani experienta pe o pozitie similara; - cunostinte avansate de operare PC (Excel, Word); - cunostinte bune de limba engleza; - abilitati de comunicar si atentie la detalii. Responsabilitatile postului: -pregatirea situatilor de inchidere de luna; -verificarea documentelor suport pentru tranzactiile/operatiunile clientului; -prelucrarea informatiilor primite de la client, in baza instructiunilor primite de la membrii seniori ai echipei; -indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic. Aşteptăm cu interes CV-ul tău la adresa de email: Pentru mai multe detalii eşti invitat/ă să mă contactezi la numărul de telefon 0728.303.784.

  • Salveaza cautarea