Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil cu drept de semnătură IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza). Să aibă experiență cu contractele de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , dintre care aprox 6 sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro . Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , se va veni cu el personal la interviu. Alte detalii se vor discuta în cadrul interviului. Tel 0730 275828

  • 1

    Responsabilitati: - Efectuarea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte în contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne; - Efectueaza activitati de infiintare societate, incheiere contracte noi, facturare; - Intocmeste si verifica balanta de verificare si bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare. Cerinte: - Sudii superioare economice; - Cunostinte solide de limba engleza si italiana; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar; - Operare in SAGA. Oferim: - Program de lucru: luni-vineri, 09:00-17:00; - Salariu negociabil. Contact de luni-vineri, intre orele 09:00-17:00 la numarul: 0742.565.886 sau la adresa de e-mail: hr.office(A rond)gaminvest.ro Vor fi contactate doar persoanele care sunt selectate pentru interviu!

  • 3

    Cautam vorbitori de limba italiana pasionati de domeniul financiar-bancar. Daca esti in cautare de noi provocari, te asteptam in echipa! Ce trebuie sa faci: -procesare, validare si verificare date financiare Ce se cauta: Diploma de bacalaureat Italiana minim B1 Engleza nivel B1 Microsoft Office Program de lucru: L-V, 9:00-18:00 (flexibilitate la ora de start a programului) Pachet salarial: + salariu motivant + tichete de masa 315 lei (15 lei/zi) + asigurare medicala la clinica privata + voucher anual 2600 lei (pentru diferite servicii: spa, sala, vouchere magazin , etc) – Platforma Benefit Locatie: Zona Pipera, la 5 minute de gura de metrou Daca oferta noastra prezinta interes sau ai nevoie de mai multe detalii, pot fi contactata la numarul de telefon 0739850444.

  • 2

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , se va veni cu el personal la interviu. Alte detalii se vor discuta în cadrul interviului. Tel 0730 275828

  • 6

    2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • 1

    Ai o societate și ești în căutarea unui contabil? Atunci această ofertă este pentru dumneavostră . EU ca si contabil voi fi responsabil de: - introducerea și evidența documentelor primare (casă, bancă, facturi fiscale de intrare și ieșire); - calculul salariului, a impozitelor aferente; - întocmirea lunară a declarațiilor ce urmează a fi prezentate către organele de stat; Pentu a beneficia de o colaborare pe termen lung, DVS trebuie sa: - fiti prietenos/a si comunicativ/a - sa aveti un grad inalt de responsabilitate la tot ce inseamna acte contabile. Pretul se va negocia in functie de activitatea societatii. Toate detaliile vor fi stabilite in urma unei intalniri.

  • 2

    Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • 1

    Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • SC CXA EXPERTCONT SRL ofera servicii de EVIDENTA CONTABILA INTEGRATA - societati comerciale, consultanta financiar-contabila, certificare bilanturi contabile, servicii REVISAL, etc. in judetul GORJ. RELATII LA TELEFON 0744606563, 0724554054

  • 3

    Esti contabil sau contabila, vino in echipa noastra! Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; - Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; Cerinte obligatorii: - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat. Poti sa ne scrii direct prin link-ul catre formularul de aplicare: http://1minus1.ro/angajam/

  • 5

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • 1

    Doresc angajare, in firma de contabilitate,fara a conta timpul de lucru alocat. Rezolv sitatii limita, fara abatere de la lege. Cunostinte de limba engleza si franceza, corespondenta comerciala. Pot lucra cu abilitate si viteza in mai multe softuri de contabilitate, de preferat cele mai dificile, pentru ca redau veridic. Preiau firme cu dificultati de la A la Z. Doresc fie contract part time, cat si full time. Nu accept perioada de proba. Exerienta vasta in domeniu, cunosinte de legislatie, fiscalitate. Sunt interesata si de job doar in compartimentul contabilitate , in cadrul unei firme serioase. Rezolv cazuri dificle de insolventa, in timp util chiar. Locuiesc in Ploiesti, Prahova. 0730095728

  • Doresc angajare, in firma de contabilitate,fara a conta timpul de lucru alocat. Rezolv sitatii limita, fara abatere de la lege. Cunostinte de limba engleza si franceza, corespondenta comerciala. Pot lucra cu abilitate si viteza in mai multe softuri de contabilitate, de preferat cele mai dificile, pentru ca redau veridic. Preiau firme cu dificultati de la A la Z. Doresc fie contract part time, cat si full time. Nu accept perioada de proba. Exerienta vasta in domeniu, cunosinte de legislatie, fiscalitate. Sunt interesata si de job doar in compartimentul contabilitate , in cadrul unei firme serioase. Rezolv cazuri dificle de insolventa, in timp util chiar. Locuiesc in Ploiesti, Prahova. 0730095728

  • Caut loc de munca in domeniu economic sau medical!!!( economist sau asistent medical generalist)

  • 1

    Angajam gestionar Candidatul ideal - Absolvent dе liceu tehnic sau facultate tehnica; - Minimum un an experienta intr-o pozitie similara; - Persoana organizata, responsabila, muncitoare, atenta la detalii; - Cunostinte MS office; - Permis dе conducere. Descrierea jobului: - Organizаrеа si coordonarеа eficiеntа а activitаtii din dеpozit; - Respеctаrеа procеdurilor logisticе аlе companiеi; - Evidеntа intrаrilor/iesirilor; - Mеntinеrеа rеlаtiеi cu dеpаrtаmеntеle tehnicе; - Intocmireа de rapoarte.

  • 1

    Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 350 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • CONTABIL -experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; -absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; -cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale; -cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice); -persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare; -bune abilitati de comunicare; Descrierea jobului -inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile; -elaborare balanta, bilant, verificarea lunara a soldurilor contabile; -intocmire declaratii, intocmire situatii financiare; -siuatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora; -cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma; -capacitate de organizare si coordonare a personalului din subordine.

  • 1

    Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Salveaza cautarea