Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Căutăm un contabil pentru a se alătura echipei in cadrul unei firme de contabilitate care oferă servicii de consultanță, contabilitate într-o manieră responsabilă și profesională. Dorim să te cunoaștem dacă: – esti o persoană organizată, motivată, atentă la detalii si cu atitudine pozitivă. – ai abilităti de muncă în echipă, capacitatea de a lucra independent și orientare spre rezultat. - ai studii superioare economice în domeniul financiar contabil – ai cunoștințe MS Office (Word, Excel), Internet (Cunoștințe de operare în programul de contabilitate: WinMentor- constituie avantaj) Obiectivele postului: -înregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile. -relaționarea cu instituțiile publice. Salariul se negociază în cadrul interviului in functie de cunostințe și capacitatea de muncă. Dacă doresti să înveti, să te dezvolti profesional și să faci parte dintr-o echipă unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc, așteptăm CV-UL tău la adresa de e-mail: Dacă indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o primă întalnire și pentru a te cunoaște.

  • Ofer servicii de contabilitate primara in Constanta.

  • Expert contabil, membru CECCAR activ, cu o experienta de peste 20 de ani, ofer servicii de contabilitate si salarizare-personal complete atat pentru societati comerciale cat si pentru PFA, II. Deasemeni ofer si servicii de cenzorat pentru asociatiile de proprietari. Lazar Daniela 0740.050.538

  • Firma de contabilitate angajeaza contabil(a) senior. Program flexibil, salariu motivant, alte beneficii. Tel. 0745.364.573

  • Doresc sa aprofundez notiunile de contabilitate. Am terminat Facultatea de Stiinte Economice in 2011. Sunt o persoana ambitioasa, hotarata si dornica de perfectionare continua. In prezent sunt in concediu de crestere al copilului. Caut loc de munca in contabilitate, secretariat si administratie.

  • Caut agent de vanzari pentru Satu Mare cu sau fara experienta. Cerinte: -sa prospecteze piata -cauta oportunitati de vanzare -negocierea si urmarirea incasarii contractelor. -mentine legatura cu cllientii. -tinuta bussines. Se ofera salariu fix plus comision . Pentru detalii si interviu:office.abkorovits@gmail.com

  • Casa de schimb angajeaza casier cu sau fara experienta.

  • societate comerciala in domeniul constructiilor angajeaza persoana cu experienta resurse umane si contabilitate primara telefon:0722919460

  • Bună ziua, Am terminat facultatea de Științe Economice Sibiu în anul 2017 specializarea Contabilitate și Informatică de gestiune, iar anul acesta am terminat masterul în Administrarea afacerilor în turism și servicii. M-ar interesa să lucrez pe contabilitate, analiză de date, facturare, gestiune, logistică etc. Pentru detalii astept mesaj privat + număr de telefon. Multumesc!

  • ECONOMIST SENIOR in firma de contabilitate Informatii la tel. 0727843987 Suntem in cautarea unui ECONOMIST cu o experienta foarte buna in domeniul financiar-contabil, de minim 3 ani. Avem nevoie de asemenea de cunostinte foarte bune de lucru in programul SAGA, nu neaparat sa fie expert contabil, dar acest lucru ar fi un mare avantaj. Trebuie sa cunoasca inclusiv intocmirea bilantului contabil. II CAUTAM DOAR PE ACESTIA! Apreciem nivelul de cunostinte ridicat, rapiditatea, flexibilitatea si seriozitatea muncii, precum si: - Asumarea responsabilitatii fata de clientii din portofoliul alocat, conform cerintelor interne ale firmei - Capacitate de a gestiona un portofoliu de aproximativ 10-15 firme Oferim: - Mediu de lucru profesionist intr-o permanenta dezvoltare in domeniu - Posibilitati de crestere individuala pe mai multe arii de activitate - Venituri proportionale cu volumul de munca prestat - Stabilitate in colaborare pe termen foarte lung - Flexibilitate a programului de lucru - Tot suportul tehnic si legislativ - Acces si la alte informatii din domeniul legislativ de ultima ora Ne-am dori sa gasim persoane foarte pozitive, dornice sa se dezvolte profesional, care sa inceapa activitatea ca un angajat al firmei noastre si sa ajunga la nivelul de a avea propria firma cu clientii pe care ii gestioneaza. Asa suntem noi, toti cei din aceasta echipa – in jur de 20 de oameni si ne dorim colegi asemeni noua. Avem sedinte lunare, la care venim cu toate propunerile si solutiile pentru activitatea pe care o desfasuram. Suntem mereu focusati pe SOLUTII nu pe PROBLEME! Avem si un consultant fiscal profesionist cu care colaboram zilnic pe email si care ne viziteaza periodic pentru a ne oferi sprijin de specialitate. Programul este la alegere, de luni pana vineri, 8 ore/zi, in intervalul 7.00 - 17.00, cu o pauza de masa inclusa in program. Sediul este foarte nou si modern.

  • ANGAJAM URGENT CONTABIL CU EXPERIENTA. SEDIU CENTRAL IN BUCURESTI

  • Angajez contabilă full time sau part time

  • SC CIT One angajeaza in Centrul de Procesare Brasov, Verificator valori. O sa iti placa sa lucrezi la noi pentru ca... - poti obtine un castig lunar net total de pana la 2100 lei - platim intotdeauna salariul la timp - inregistram si platim toate orele lucrate - acordam tichete de masa in valoare de 15 lei, acordam sporuri pentru orele de noapte (30%), de weekend (25%), suplimentare (75%) - platim taxele integral pentru intreg salariul tau (nu doar pentru salariul minim pe economie - iti dam posibilitatea sa inveti lucruri noi si sa avansezi ca membru al grupului BCR Scriene sau suna-ne acum! Abia asteptam sa te cunoastem ! Tel. 0733.020.621 sau 0735.166.547

  • VERIFICATOR VALORI CIT One, subsidiara a Grupului BCR specializata in transportul si procesarea de valori, cauta pentru Centrul de Procesare Bacau verificatori valori (fete sau baieti) care vor avea urmatoarele responsabilitati: 1. Verifica autenticitatea, triaza, numara valorile incredintate (bilete de banca, moneda metalica, tichete si alte valori), fisicheaza (moneda metalica), in conformitate cu prevederile cadrului de reglementare intern aplicabil operatiunilor cu numerar; 2. Completeaza evidentele necesare pentru valorile (bancnote, monede metalice, tichete) primite din colectarile efectuate de la clienti (inclusiv in situatiile in care se constata bancnote false/diferente de numerar), fiind responsabil pentru integritatea valorilor preluate in gestiune; 3. Descarca/incarca numerarul in/din casetele automatelor bancare si ambaleaza casetele automatelor bancare in sacii de panza speciali, in conformitate cu reglementarile aplicabile; 4. Completeaza, semneaza si stampileaza formularul care detaliaza monetarul colectat de la client; 5. Inregistreaza in sistemul informatic toate informatiile necesare, fiind totodata responsabil de corectitudinea inregistrarilor efectuate; 6. Primeste/preda de la/catre salariatul responsabil numerarul repartizat spre procesare/reconciliere; 7. Primeste spre procesare sacii cu tichete valorice; 8. Verifica modul de functionare a masinilor de procesare numerar/alte valori si identificare falsuri; asigura si raspunde de utilizarea acestora conform standardelor definite in manualul de utilizare; 9. Reverifica, in prezenta coordonatorului de schimb, pachetele de numerar (rezultate din colectare) la care s-au constatat diferente; 10. Participa la operatiunile de inchidere a schimbului de lucru, raspunzand pentru diferentele de numerar nejustificate; Programul de lucru este in 3 schimburi (predomina schimbul 2) astfel : Schimbul 1: 05:30 - 14:00 Schimbul 2: 16:30 - 01:00 Schimbul 3: 22:00 - 06:30 Tu ai putea fi ocupantul postului daca ai urmatoarele: -studii medii - cunostinte ale fluxurilor operationale specifice activitatii, cunostinte ale aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate -abilitati: adaptare si raspuns la schimbare, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul stresului, managementul timpului, operare (date, echipamente), organizare Pentru mai multe detalii, asteptam aplicarile dumneavaoastra pe adresa de e-mail: silviu.butnaru@citone.ro

  • Am deschis noul biru de contabilitate și vă putem oferii pachete complete de servicii contabile si expertize contabile. Ne axăm pe societățiile comerciale care își doresc să externalizeze serviciile de contabilitate și HR, astfel încât să optimizeze fluxurile de documente, să reducă costurile cu aceste servicii, să aibă soluții eficiente pentru fundamentarea decizilor financiare și siguranța confidențialității a informațiilor. Principiile noastre de funcționare: respect, calitate și performanță

  • RECRUTAM : -tineri absolventi sau studenti ai Facultatii de Economie , Contabilitate , Finante -fara experienta sau cu experienta pana la 2 ani -salariu atractiv +bonusuri -calificari: >cunostinte excel mediu >limba engleza scris si vorbit Daca te incadrezi in aceste cerinte nu ezita sa ma contactezi pentru mai multe detalii : !

  • Candidatul ideal: - Absolvent de stiinte economice; - Experienta de contabilitate in multinationale sau companii mari (preferabil experienta de minim 4 -10 ani in productie) - Bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel, etc) - Cunoscator al programului de contabilitate WinMentor, Saga - Detinerea altor calificari in domeniul economic - constituie un avantaj - Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual - Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica - Abilitati bune de comunicare - Cunostinte solide privind legislatia in vigoare - Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva - Capacitate de a prelucra, interpreta si valorifica informatiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe - Vorbitor de limba italiana si engleza - Disponibilitate pentru deplasari pe teritoriul national Descrierea jobului - Responsabilitati: - Organizarea, conducerea si supravegherea activitatii economice si financiar-contabile - Intocmirea si verificarea balantei analitice si sintetice si a bilantului contabil - Calculatia si analiza costurilor pe diverse centre de cost - Intocmirea cashflow-ului trimestrial - Intocmirea declaratiilor catre bugetul statului, bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetele locale, catre diverse institutii ale statului pe anumite probleme specifice domeniului de activitate - Urmarirea achizitiilor si livrarilor intracomunitare si intocmirea declaratiei lunare referitoare la acestea - Supervizarea contractelor cu furnizorii si beneficiarii de marfuri, servicii si lucrari - Supervizarea tuturor platilor in numerar si prin banca catre furnizori, bugetul statului, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetul local, diversi creditori - Intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea de linii de credit sau credite, pentru efectuarea de achizitii in sistem leasing - Analiza implicatiilor modificarilor legislative asupra activitatii desfasurate - Asigurarea legaturii cu institutiile statului si banci

  • Candidatul ideal Experienta in contabilitate completa a unei societăți Cunostiinte solide de contabilitate și legislație fiscala ; Constituie avantaj experienta in sectorul agricol siDomiciliul in Recas sau in localitatile din apropiere Comportament etic/ integritate. Descrierea jobului Inregistrarea și emiterea documentelor ținând cont de legislația fiscală Descrierea companiei Societate Comerciala cu capital privat, ce isi desfasoara activitatea in domeniul agricol și care are ca obiect de activitate: cultura cerealelor si prestari servicii in localitatea Recas

  • -program saga,declaratii anaf,tarif negociabil -modalitate de lucru :documente in format electronic_pdf(transmitere/receptie)

  • Ofer servicii de contabilitate primara pentru orice societate: inregistrare facturi furnizori servicii/ marfa, emitere NIR, registru de casa, operare incasari/plati in casa/banca, operare avansuri de trezorerie si deconturi de cheltuieli. Lucrez în Saga. Disponibilitate de lucru - part-time de la domiciliu

  • Salveaza cautarea