Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam persoana serioasa care sa aibe cunostinte in domeniul Contabilitatii Primare. Cunoasterea programului Mentor constituie avantaj. Asteptam Cv-urile pe adresa

  • Economist contabil Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Asteptam CV-uri pe e-mail . Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • Agentie de turism/hotel angajeaza Contabil primar: Descrierea jobului: Inregistarea tuturor documentelor primare. OBLIGATORIU: Cunostinte avansate program contabilitate Saga. Salariu: 2000 (de inceput) Program de lucru : 09 - 17 Locatie: Calea Mosilor, Sector 2.

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • firma in plina expansiune ,angajam personal cu experienta program de lucru:8ore/zi salarul se negociaza dupa interviu in functie de experienta program de lucru 8 ore/zi, flexibil de luni pana vineri se lucreaza cu saga,expert si gestbal (program salarizare suntem interesati doar de persoane serioase si cu chef de munca

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • Cerinte: - Studii economice medii sau superioare - Minim 1 an de experiență în contabilitate primara si de gestiune - Atenție la detalii - Abilități de comunicare eficienta - Cunoasterea si experienta in lucrul cu programul de contabilitate Ciel V7 - Capacitate de lucru în echipă și individual - Cunoștințe bune Microsoft Office, în special Excel Descrierea jobului: - Facturarea catre clienti; - Inregistrarea si verificarea facturilor de la furnizori; - Inregistrarea, urmarirea si verificarea bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni; - Verificarea documentelor financiar-contabile de gestiune intrate in companie si obtinerea aprobarilor pentru a fi inregistrate in contabilitatea companiei; - Participarea la inventariere; - Arhivarea documentelor; - Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de gestiune a stocurilor. Beneficii: Salariu atractiv; Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern; Contract de munca pe perioada nedeterminata inregistrat legal cu plata salariului si a asigurarilor de stat obligatorii la timp; Control medical periodic; Program de lucru 8 ore/zi. Compania este infiintata de 25 ani si are finalizate proiecte de anvergura in domeniul instalatiilor electrice in constructii.

  • Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine! HCC angajeaza Tax Consultant in Bucuresti! Candidatul ideal pentru Tax Consultant: ➢Cunostintel de limba engleza -nivelul minim acceptat este B2 ➢Constituie un avantaj experienta dobandita in companiile ce ofera consultanta in domeniu de taxe si servicii ➢Candidatii pot fii de oriunde din tara oferindu-se pachete de relocare ➢Background academic corespunzator (ideal liceu si facultate de contabilitate sau economica) ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta in contabilitatea statutara Romaneasca nu de BPO / CSS ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta relevanta in firme de contabilitate / consultanta ➢Contabilitate (familiaritate cu declaratii fiscale, balante si bilant) ➢Contabilitate cu inclinatii spre fiscalitate Beneficii Tax Consultant ➢Asigurare de viata si medicala, ➢Decont transport, ➢Tichete de masa si alte beneficii

  • Ideal candidate Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; Strong understanding of payroll and labor relationships theory; 2+ years payroll experience; Proficiency with email and Microsoft Office applications; Main task and responsibilities Statutory payroll; Personnel administration; Management reporting; Payroll consultancy for clients; Specifics reports; Customization of the reports for each client according to their needs Collective Labor Contracts review and update Implementation of new client’s database, when applicable Assisting the clients to Labor Inspectorate audit, if the case; Respect the deadline where work is falling behind schedule; Identify solutions to problems, opportunities or issues raised; Maintain excellent working relationships with the team and the client’s representatives; Providing and interpreting payroll information; Keeping abreast of changes in payroll regulations and legislation. Other projects as assigned from time to time by supervisor

  • Ofer posibilitate practica unei studente intr-un birou de contabilitate.Informatii la 0722565025.

  • Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Pentru informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon 0756.169.807 sau puteti trimite cv-ul dumneavoastra pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile

  • Sc angajeaza expert contabil,program part time,remuneratie de stabilit Cv la tehnic@geocondesign.ro

  • Se pot cistiga peste 500 euro pe luna de acasa.Cei interesati ma pot contacta prin mesaj lasind o adresa de mail pt.documentatie.

  • LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000

  • Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • Salveaza cautarea