Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu.

  • Angajez contabil pentru HOTEL SUD Giurgiu.

  • 9

    Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • Cautam persoana cu experienta in domeniu, sau incepatoare ce poate lucra pe cont propriu, pentru a ocupa postul de contabila in cadrul unei firme de depozitare si distributie - zona Afumati - se ofera transport de la Doamna Ghica. Profil - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte solide de contabilitate primara - Capacitatea de a lucra pe cont propriu - Pesoana analitica, responsabilta, atenta la detalii si orientata spre rezultate - Cunoasterea limbii engleza la nivel conversational Responsabilitati - Emitere facturi si avize conform comenzilor primite - Inregistrare facturi de la furnizorii interni si externi de marfa si servicii - Inregistrare avansuri deplasare si deconturi Locatia Afumati, transport asigurat din Doamna Ghica.

  • Pentru clientul nostru, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, recrutam Economisti contabilitate furnizori, cu sau fara experienta, vorbitori de limba ceha. Cerinte: - Studii superioare, de preferat in domeniul economic; - Nivel avansat ceha; - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu (B2); - Cunostinte de utilizare a programului MS Office, SAP reprezinta avantaj; - Atentie la detalii si meticulozitate. Responsabilitati: - Verifica si inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi de marfa; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp; - Verifica corelarea facturilor cu comenzile din SAP; Se asigura ca toate diferentele cantitative si de pret existente intre receptie si factura sunt procesate la timp si rezolvate; - Inregistrare facturi servicii diverse; - Verificare documente justificative; - Se asigura de efectuarea compensarilor datoriilor reciproce existente, inainte de plata catre furnizori; - Efectueaza reconcilieri, verificari, confirmari de sold cu furnizorii; - Intocmeste rapoarte si situatii specifice la cererea superiorului ierarhic. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 - Oana Prisecaru.

  • 1

    Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • 2

    Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare şi distribuire a materialelor consumabile, pieselor de schimb, obiectelor de inventar • Răspunde de gestiunea fizică a stocului existent în magazie • Participă la operaţiunile de încărcare/descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică documentele la recepţia produselor şi semnalează eventualele neconcordanţe Cerinţe: • Studii medii finalizate • Operare PC – nivel mediu (word, excel) • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de a îndeplini responsabilităţi repetitive • Spirit de observație, gândire logică, memorie bună • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Pentru informaţii vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0756.169.807 sau puteţi trimite cv-ul dumneavoastră pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 1

    Firma, cautam contabil: - cu studii superioare profil economic(expert contabil) -experienta in domeniul financiar contabil -cunostinte la nivel de utilizator avansat ale aplicatiilor Microsoft Office - bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, capacitate de organizare, planificare si prioritizare -cunostinte minime de limba germana constituie avantaj. Atributii: -verificarea documentelor inregistrate in program pe baza documentelor primare in conturi -verificarea jurnalelor de TVA,balanta analitica,intocmire bilant -acordarea de asistenta in probleme contabile diverse -alte sarcini aferenete dep.financiar contabil

  • 2

    Angajam INGINER – CQ (Responsabil cu controlul calității) pentru companie cunoscuta din domeniul constructiilor din Buzau. Candidatul ideal: - Absolvent al facultăţii de construcţii; - Experienta pe un post similar minim 3 ani; - Cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu-avansat; - Spirit de echipa; - Carnet de sofer tip B. Responsabilitati: - Consolidarea documentelor necesare pentru întocmirea cărţii tehnice (Întocmirea proceselor verbale, a procedurilor de lucru, planul calității, P.C.C.V.I. și a tuturor documentelor aferente CT și SM al firmei). - Verificarea calității execuției în șantier. - Păstrarea în evidenţă a documentelor tehnico-economice. - Centralizarea avizelor de însoţire a materialelor puse în operă (beton, armătură...etc.). - Sortarea şi înregistrarea corespondenţei în registrul de intrări-ieşiri. - Îndosarierea documentelor. - Scanarea şi copierea documentelor. - Asigură circuitul informaţiilor. Pachet salarial: salariu motivant + tichete de masa+ alte beneficii. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon: 0744 668 559.

  • Quanta Resurse Umane angajeaza Credit controller pentru cea mai mare companie din lume în domeniul curieratului şi unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii specializate in domeniul transportului si al logisticii. Cerințe: - Experienta in domeniu; - Experienta in utilizarea MS Office (excel - mediu), Outlook; - Limba engleza – nivel avansat; - Abilitatea de a reprezenta in mod profesionist organizatia catre clientii externi; - Persoană cu bune abilități de comunicare și relaționare, orientata catre client; - Adaptabilitate, atitudine proactiva si capacitate de persuasiune; - Lucrul in echipa. Responsabilități: - Contactarea in scris si telefonic a clientilor companiei in vederea recuperarii debitelor; - Generarea scrisorilor ce contin soldurile companiilor debitoare si reglarea soldurilor clientilor; - Activitati de colectare, credit controll, trezorerie, records management si orice alte obiective trasate de catre superiorul direct; - Rezolvarea intr-o maniera profesionala a solicitarilor si reclamatiilor de ordin financiar si mentinerea unei legaturi constant cu departamentele direct implicate (Sales, Marketing, operational, Brokerage, etc). Se ofera: - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Program de lucru Luni – Vineri 09:00 – 17:30; - Locatia: Otopeni (asigurarea transportului de la metrou Aviatorilor); - Contract pe perioada determinata - 6 luni; - Decont transport. Pentru detalii: Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteti, vor fi prelucrate cu scopul de a va ajuta la identificarea unor posturi potrivite, pentru care sa aplicati. Aceasta include trimiterea CV-ului dvs catre posibilii angajatori, mentinandu-va informat cu privire la viitoare oportunitati de munca prin metodele de comunicare furnizate de catre dumneavoastra. Conform Regulamentului European 2016 /679, ati fost informat(a) ca, in orice moment, veti avea dreptul de a accesa datele dvs. cu caracter personal, dreptul de a rectifica datele dvs. cu caracter personal daca datele sunt incomplete sau inexacte, dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor cu caracter personal (in cazul in care respectiva restrictie este justificata din punct de vedere legal) dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere pentru protectia datelor si dreptul de a solicita incetarea prelucrarii datelor cu caracter personal in orice moment prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de email:

  • Suntem în căutarea unei/unui expert contabil cu drept de semnătură IN HOUSE ( eventual să cunoască engleza). Să aibă experiență cu contractele de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , dintre care aprox 6 sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro net Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , se va veni cu el personal la interviu. Alte detalii se vor discuta în cadrul interviului. Tel 0730 275828

  • Experiența în facturare contabilitate primara caut loc de muncă

  • 5

    Angajez persoana cu domiciliul in Giurgiu pentru administrare vanzari in platforma magazinului Emag si Site Solicitam cunostinte de editare fotografii si urcare pe site. Obligatoriu - permis de conducere - B (se asigura masina de sevici) Salariu net - motivant in functie de experienta. Masa de pranz asigurata. Program de lucru L-V 9-18

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • 11

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • 2

    Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • Dacă vrei un loc de muncă în care să îți dezvolți pasiunea, dacă vrei un loc de muncă stabil, dacă ești pasionat de lucrurile frumoase făcute cu grijă și din dragoste, acum ai ocazia să îți urmezi visul Referent Economist Cerințele postului: - Studi superioare economice - Gestiune, reprezintă un avantaj); - cunoștințe operare PC – pachet MS Office; - bune cunostinte de fiscalitate - seriozitate, punctualitate; - excelente abilități de comunicare; - persoană cooperantă, echilibrată; - atenție la detalii; - spirit de echipă; Obligațiile postului: - Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta; - Contabilizeaza si inregistreaza deconturile; - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare; - Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; - . Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor; - Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ; - Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari; - . Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor; - Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie; - Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale; - Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi; - Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; - Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail:

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila . Persoana trebuie sa posede permis cond cat B . Tel contact 0752123708

  • 2

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Salveaza cautarea