Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu.

  • Angajam economist / contabil pentru clientul nostru, producator si distribuitor de echipamente profesionale pentru restaurant si catering din Brasov. Cerinte: - Studii superioare - Minim 1 an experienta in domeniul contabilitatii comertului (import si vanzare) - Cunostinte temeinice de legislatie (comert, ambalaje, declaratii) - Utilizare Excel la nivel mediu (VLOOKUP si pivot) - Persoana foarte organizata - Spirit de echipa - Program de la 8:00 la 16:30 Se ofera: - Salariu intre 3000 – 5000 lei net, in functie de experienta si abilitati - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa e 15 lei / zi lucrata - Bonusuri periodice - Asigurare medicala privata Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu sunati la 0747 27 21 27 sau trimiteti CV la

  • angajez contabila expert cu drept de semnatura si operare revisal experienta peste 10 ani program part-time

  • absolventa de studii superioare economice cunoastere pachet MS Office cunostinte operare program Saga cunostinte limba engleza nivel avansat

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Angajam urgent persoana dinamica cu cunostinte minime de contabilitate primara si activitati de secretariat. Postul se potriveste in special persoanelor tinere, studente, , care doresc sa-si suplimenteze veniturile, activitatea firmei fiind in prezent redusa , ca urmare programul va fi redus, destul de flexibil, iar salariul corespunzator. Pentru cei interesati va rugam sa ne contactati la nr de tef 0732899632.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Suceava, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time

  • Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6, Zona Pacii

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Contabila serioasa, cu experienta imi ofer serviciile de contabilitate pentru firme mici si mijlocii, PFA, II, IF, Declaratia Unica si Registru Evidenta Fiscala Emit factura si chitanta pentru serviciile prestate.

  • Angajam contabil Contabilitatea este o parte foarte importanta in afacerea noastra, asa ca vrem sa avem un department financiar-contabil puternic. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, vei lucra in biroul nostru din Brasov. Cum am vrea sa fie aceasta persoana? - Sa fie oganizata, foarte organizata. - Sa fie atenta la detalii. - Sa fie o persoana responsabila. - Sa aiba capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. - Sa ii placa sa duca la sfarsit task-urile care i se dau. - Sa respecte termenele limita. - Sa fie ambitioasa, sociabila, punctuala. - Sa stie sa vorbeasca frumos, sa fie amabila. Ce atributii si sarcini va avea aceasta persoana? - Asigura efectuarea corecta si la zi a inregistrarilor in contabilitate. - Verifica si inregistreaza operatiunile de trezorerie (registre de casa si extrase bancare). - Mentine legatura cu bancile. - Urmareste si inregistreaza avansurile spre decontare. - Inregistreaza deconturile de cheltuieli. - Inregistreaza facturi furnizori si facturi clienti (cazuri speciale) atat interne cat si externe. - Comunica cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilor. - Inregistreaza facturile de mijloace fixe si obiecte de inventar. - Urmareste soldurile clientilor si furnizorilor si verifica alocarea incasarilor si platilor. - Valideaza NIR. - Introduce salariile firmei in programul de salarii. - Organizeaza, supervizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a lucrarilor de inchidere a exercitului financiar contabil alaturi de Directorul Economic. - Asigura intocmirea si transmiterea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul de stat si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. - Intocmeste declaratiile INTRASTAT si Administratia Fondului de Mediu. - Elaboreaza rapoarte diverse. De cand avem nevoie de aceasta persoana? - Cu cat mai repede, cu atat mai bine….insa nici nu am vrea sa ne grabim… Ce oferim noi pentru aceasta persoana ? - Salariu motivant; - Atmosfera de lucru placuta; - Telefon fix si mobil; - Posibilitate de dezvoltare si promovare in companie; - Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri... de fiecare data!); - Sef bun si intelegator. Te asteptam in echipa!

  • Firma de contabilitate angajeaza urgent inspector de resurse umane,contabil evidenta primara( intocmire nir, registru de casa, jurnal de banca etc) si operator calculator .

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre parteneri, o persoana pentru postul de Operator introducere date_contabilitate primara. Cerinte - studii medii sau superioare - experienta pe un post similar - cunostinte operare PC (Word, Excel) - viteza si acuratete in tastare la prelucrarea informatiei - persoana atenta la detalii, meticuloasa Descriere post: - Inregistrari facturi, bonuri, deconturi, registru de casa, extras banca - Verifica conformitatea datelor prelucrate/ introduse in baza de date cu cele din documentele primare - Semnaleaze abaterile/ neconformitatile si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare - Arhiveaza documentele prelucrate. Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - transport asigurat - program intr-un singur schimb de la , de L-V. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa sau sa apeleze nr. de telefon

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Salveaza cautarea