Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut sa colaborez cu firme pentru servicii de introducere a datelor de contabilitate primara, registru de casa, deconturi, banca, balanta de verificare, evidenta personal - transmitere Revisal, conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra.Lucrez in programul de contabilitate SAGA. Documentele le arhivez si le predau impreuna cu baza de date.Relatii la telefon: 0720 092 819.

  • Expert contabil cu experienta va oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC refacere contabilitate Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ma puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • Dorim sa ne extindem si mai mult activitatea si pentru acest lucru angajam contabil care sa tina evidenta primara, sa cunoasca programul Word, Excel. De asemenea reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat, precum si realizarea devizelor de lucrari. Avem o experienta in constructii si confectii aluminium/PVC de peste 20 ani, suntem o societate serioasa, avand un portofoliu vast de clienti si lucrari. Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, sa lucrati intr-un mediu placut si antrenant, asteptam CV-ul dvs la adresa de email: Va asteptam la interviu!!!

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • Descriere Cerinte post: - experienta minim pe o pozitie similara -cunostinte minime de contabilitate - limba engleza reprezinta un avantaj – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. - arhivare documente Beneficii: – salariu 3000 lei NET - decontare transport Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. -program de lucru de la ora 5-13 Transmitere cv-uri la adresa de e-mail: Societate comerciala cu punct de lucru in Afumati Linia de centura dreapta Nr.92 in incinta Su-Market Stand D26 , care se ocupa cu distributie de fructe si legume pesegmentul HORECA.

  • Cerinte: - Studii economice medii sau superioare - Minim 1 an de experiență în contabilitate primara si de gestiune - Atenție la detalii - Abilități de comunicare eficienta - Cunoasterea si experienta in lucrul cu programul de contabilitate Ciel V7 - Capacitate de lucru în echipă și individual - Cunoștințe bune Microsoft Office, în special Excel Descrierea jobului: - Facturarea catre clienti; - Inregistrarea si verificarea facturilor de la furnizori; - Inregistrarea, urmarirea si verificarea bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni; - Verificarea documentelor financiar-contabile de gestiune intrate in companie si obtinerea aprobarilor pentru a fi inregistrate in contabilitatea companiei; - Participarea la inventariere; - Arhivarea documentelor; - Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de gestiune a stocurilor. Beneficii: Salariu atractiv; Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern; Contract de munca pe perioada nedeterminata inregistrat legal cu plata salariului si a asigurarilor de stat obligatorii la timp; Control medical periodic; Program de lucru 8 ore/zi. Compania este infiintata de 25 ani si are finalizate proiecte de anvergura in domeniul instalatiilor electrice in constructii.

  • Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila . Persoana trebuie sa posede permis cond cat B . Tel contact 0752123708

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Angajare contabila pentru evidenta contabila primarai,verificare operatiuni comerciale .Relatii la tel 0744167067

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • firma in plina expansiune ,angajam personal cu experienta program de lucru:8ore/zi salarul se negociaza dupa interviu in functie de experienta program de lucru 8 ore/zi, flexibil de luni pana vineri se lucreaza cu saga,expert si gestbal (program salarizare suntem interesati doar de persoane serioase si cu chef de munca

  • Contabilitate de gestiune •Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul societății; •Asistență în vederea organizării departamentului de contabilitate; •Contabilitatea intrărilor ; •Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări; •Contabilitatea rapoartelor de gestiune; •Contabilitatea importurilor și exporturilor; •Contabilitatea ieșirilor; •Prelucrarea facturilor către clienți. Contabilitate financiară •Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și principiile contabilității; •Evidență analitică și sintetică clienți, furnizori; •Evidență mijloace fixe, calculul amortizării; •Optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislația în vigoare; •Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora; •Elaborarea balanței de verificare lunară; •Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare; •Întocmirea și depunerea bilanțului contabil; •Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele. Consultanță •Proiectarea unor raportări manageriale, situații financiare, cash-flow, specifice activității clientului; •Analiza structurilor și rezultatelor financiare; •Analiza datoriilor și creanțelor; •Analiza capitalurilor și imobilizărilor; •Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli; •Asistență și consultanță financiară în prevenirea și înlăturarea dificultăților companiei; •Consultanță financiară în alegerea sistemelor de credit, leasing, etc; •Consultanță financiară și analiză cash-flow. Resurse umane •Înregistrări contracte de muncă; •Închideri contracte de muncă; •Înregistrarea actelor adiționale și a deciziilor; •Consultanță privind salarizarea; •Consultanță privind întocmirea dosarelor de personal; •Întocmirea și depunerea statelor de plată a salariilor; •Întocmirea și depunerea declarațiilor; •Întocmirea Registrului general de evidență a salariaților; •Întocmirea adeverințelor de salariu. Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • Contabil Sef/contabil și cu calificare Manager/inspector HR, cu 14 ani experiență în Scoală Int. de top, numai în același domeniu. Normă intreagă/parțială/ PFA , eventual colab. și cu Oficiu juridic cu experiență certificată. Tel. contact: 0744/315047.

  • Starting Immediately Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie.Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Position available : OPERATIONS EXECUTIVE - - Experiență în lucrul în operații dintr-un teren similar din spate - Atenție la detalii - Multifunctional - Abilitatea de a lucra la termene, de a da prioritate și de a coordona sarcinile. - cunoștințe Excel / Word esențiale - Cunoașterea Europei - Pentru a putea lucra sub presiune - Atitudinea flexibilă „poate face” și sentimentul de urgență, capacitatea de a prospera într-un mediu de lucru rapid - Calm - Abilitate puternică de servicii pentru clienți. - Capacitatea de a lucra nesupravegheat și de a respecta termene limitate Specificatii postului - - Pentru a pregăti itinerarii timpul înțelept - Rezervarea serviciilor în buget - Pentru a asigura o înaltă calitate a serviciului - Pentru a confirma toate serviciile rezervate înainte de data serviciului - Pentru a relaționa / construi relația cu furnizorii - Pentru a încărca servicii pe sistemul nostru intern - Pentru a face față schimbărilor de ultimă oră - Modificări și anulări - Plăți către furnizori în termen - Trimiterea listei de camere - Relaționare zilnică cu biroul din Londra - Negocierea cu furnizorii - Asigurarea respectării cererilor speciale - Pregătirea documentelor finale de predare pentru clienți (Bonuri, detalii despre serviciu, itinerariu) - Cercetarea informațiilor generale despre destinație Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • Salveaza cautarea