Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut sa colaborez cu firme pentru servicii de introducere a datelor de contabilitate primara, registru de casa, deconturi, banca,niruri,bonuri de consum ,retetare,inventare,trasnferuri etc Lucrez in Saga si in orice alt program de gestiune , Simona 0722166004 .

  • Efectuez evidenta contabila primara , in regim de colaborare ,pentru societatii ce isi desfasoara activitatea in domeniul horeca,alimentatie publica ,comert .Receptie marfa , registru de casa, raport de gestiune, note de transfer între gestiuni,consumuri , inventar , emitere facturi și chitanțe Saga și alte programe. Pentru mai multe detalii putem discuta în privat. SIMONA 0722166004

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila-asistent manager. Persoanele interesate trebuie sa detina permis de conducere categoria B. Relatii la telefon; 0234-517657 . CV-urile se pot trimite pe adresa :

  • Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti sector 5, angajeaza contabil si oprator date contabile Orar de lucru luni -vineri 8.30-17 Contact 0720957036

  • Caut urgent contabila pentru o intreprindere individuala/domeniul constructii! Mai multe detalii pe whats App la nr de tel +49151543620195

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara Candidatul ideal - Experienta anterioara in lucrul cu documente si programe contabile - Absolvent studii superioare ( de preferat Specializarea Contabilitate si informatica de Gestiune) - Bune abilitati utilizare Microsoft Office (Word, Excel) - Persoana meticuloasa, responsabila si serioasa - Abilitati de lucru in echipa - Engleza – nivel mediu Descrierea jobului - Inregistreaza documente contabile in program de contabilitate (facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, alte documente) - Inregistreaza deconturile, verifica foile de parcurs - Transmite informatiile necesare pentru diverse declaratii/documente non-contabile (declarative de mediu, Intrastat) - Inregistreaza incasarile si platile conform extrasului si a registrului de casa - Organizează circuitul documentelor și înregistrează în mod cronologic în evidența contabilă; - Mentine evidenta si documentele financiare ale societatii in vederea transmiterii catre firma de contabilitate si a arhivarii - Participa in mod activ la inventar si mentine o relatie permanenta cu gestionarii si ceilalti angajati - Intocmește situații și rapoarte financiar-contabile catre conducere - Tine legatura permanent cu firma de medicina muncii, PSI, autoritatile locale, - Transmite catre firma de contabilitate toate documentele angajatilor (contracte/incetari/solicitari de adeverinte, pontaje, alte situatii) Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut. Salariu fix, negociabil in functie de experienta.

  • Angajam operator facturare / relatii clientii magazin online ceai si cafea. Responsabilitati: - mentinerea relatiei cu clientii - gestionarea bazei de date cu clienti/produse/actualizare preturi pe site - intocmirea documentelor (facturi, chitante, avize, AWB-uri, NIR-uri) - urmarirea stocului de produse Cerinte: - cunostinte foarte bune de PC (Microsoft Office - Word, Excel) - engleza nivel mediu - bune abilitați de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - experienta anterioara constituie un avantaj Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut, cu colectiv tanar, posibilitate de dezvoltare personala. Salariu fix, negociabil in functie de experienta. Daca vrei sa ne cunoastem, trimite-ne CV-ul tau. Detalii la telefon: 0735700071

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Economist(ă), vorbitoare de limba maghiara. Cerinte: - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunoasterea limbii maghiare; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in relatiile cu ONRC si Administratia Fiscala; - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in program (registre de case, deconturi, facturi de ervicii , extrase bancare, incasari,plati,overnight-uri,comisioane, dobanzi , obiecte de inventar etc) - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei contabile privind activitatile de incasari si plati prin casierie. - Participa la intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin - Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata - Intocmeste situatii si statistici lunare pentru terti si management Beneficii: -Salariu atractiv, corelat cu experiența -Tichete de masa. -Transport asigurat -Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon 730643789 / 723186646

  • -Studii superioare economice; - Experienta in domeniul contabil cel putin un an, - Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil; - Cunostinte ale legislatiei si procedurilor contabile romane; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana responsabila,organizata, cu capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: -verifica intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; - inregistrarea documentelor in programul de contabilitate; - introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii interni si externi; - intocmeste bazele de date si situatiile analitice; - efectueaza si/sau verifica lucrarile de contabilitate primara; - asigura arhivarea documentelor primare; - efectueaza contabilitatea financiara pe baza contabilitatii - verifica si contabilizeaza operatiunile de incasari si plati cu numerar; - administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale; - asigura suport administrativ si operational sefului contabil in pregatirea raportarilor; - urmarirea scadentelor la plata pt. furnizori, prestatori de servicii etc.; - participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a exercitiului financiar-contabil; - efectueaza operatiuni bancare si intocmeste setul de documente pentru operatiuni bancare (sistem online banking); - verificarea extraselor din banca cu instrumente de plati si incasari aferente fiecarei operatiuni; - intocmeste diverse situatii solicitate de conducerea societatii.

  • Candidatul ideal - absolvent de liceu economic sau studii superioare economice - cunostinte de contabilitate si fiscalitate - abilitati avansate de operare calculator (aplicatii Office, de preferat program contabilitate SAGA) - abilitati de organizare si respectarea termenelor limita Descrierea jobului - tine evidenta contabila (registre si jurnale), efectueaza note contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere de luna), intocmeste balanta lunara, tine evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor. - intocmeste declaratiile lunare/trimestriale si deconturile de TVA, intocmeste bilantul semestrial si anual.

  • SC NIBOMAT IMPEX SRL, cu experienta in domeniul constructiilor, angajeaza inginer-constructor pentru lucrari in Bucuresti si Ilfov, angajeaza contabil permanet, cu experienta profesionala.

  • Societate comerciala in Popesti Leordeni angajeaza contabil primar cu experienta. Cerinte: utilizare Office (Word, Excel). Conoasterea programului SAGA prezinta un avantaj. CV la mail:

  • Economista doresc colaborare cu firme de contabilitate am calculator personal program SAGA semnatura electronica, revisal, relatia cu banci, Anaf, ITM curs de inspector personal, experienta contabilitate de 25 ani

  • Cabinet contabilitate angajam economist / contabil absolvent facultate promotia 2019. Pentru mai multe detalii, sunati la tel. 0745523263.

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primara Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei Cunostinte operare calculator:MS Word,Excel,email,navigare internet, cunostinte program achizitii publice SICAP Avantaj : abilitati de lucru cu numerar si POS Descrierea jobului Preia solicitari clienti : cereri oferta , comenzi direct(front-desk),email sau telefonic Consiliaza clientii : direct(front-desk),email sau telefonic Intocmeste(listeaza) Confirmari comanda,Dispozitii livrare,Facturi,Chitante numerar,etc intr-un flux clar Incaseaza c/v facturi in numerar sau card POS Desfasoara si alte activitati specifice de logistica/vanzari Program lucru : Luni-Vineri 7.30-16.00 Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formare deprinderi BENEFICII Mediu de lucru profesional Salariu motivant Bonuri de masa

  • Cautam colega, Vrei sa faci parte dintr-o echipa energica si entuziasta? Cauti un loc de munca linistit si sigur? Sau vrei sa faci o schimbare in cariera? Daca ai raspuns cu cel putin un da Hai sa ne cunoastem. Programul de lucru este de 8 ore/zi de luni pana vineri; Perioada contractuala nedeterminata; Decontarea costurilor de transport public; Posibilitati de promovare; Programul in care se lucreaza este Saga C Locatia biroului este in zona prelungirea ghencea ( Str. Cactusului ) In functie de experienta salariul porneste de la 2000 Lei.

  • Ofer servicii de contabilitate primara pentru orice societate: inregistrare facturi furnizori servicii/ marfa, emitere NIR, registru de casa, operare incasari/plati in casa/banca, operare avansuri de trezorerie si deconturi de cheltuieli. Lucrez în Saga. Disponibilitate de lucru - part-time de la domiciliu.

  • Postul disponibil temporar (9luni - 1an) in cadrul echipei este de Economist/ Contabil cu norma intreaga de lucru Candidatul ideal - persoana comunicativa capabila sa se integreze rapid intr-un nou colectiv - seriozitate; - implicare si dorinta de asimilare a informatiilor noi; - atentie la detalii; - spirit de echipa; Cerinte: - Studii economice - Experienta in domeniu de cel putin 2 ani - constituie avanaj - Cunostiinte de Microsoft Office, Intenet - nivel mediu / avansat; Descrierea jobului Responsabilitati: -Contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni -Inregistrarea ordinelor de productie -evidenta stocurilor -arhivarea documentelor -intocmire state salarii, pontaje -activitati diverse la solicitarea superiorului direct Salariu net 2.000lei si bonuri de masa

  • Salveaza cautarea