Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabil intern cu experienta. Domeniul de activitate al societatii noastre este transport international de marfuri. Oferim: - program flexibil. - mediu de lucru placut alaturi de o echipa tanara - locatie job: Plaza Romania Offices, sector 6. - limba engleza reprezinta un avantaj.

  • Serioasa si cu experienta (studii superioare) imi ofer serviciile de contabilitate pentru firme mici si mijlocii (SRL, PFA, II, IF). Detin si semnatura digitala. Declaratia Unica si Registru Evidenta Fiscala Emit factura si chitanta pentru serviciile mele

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • Pentru clientul nostru, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, recrutam Economisti contabilitate furnizori, cu sau fara experienta, vorbitori de una din urmatoarele limbi straine: ceha sau slovaca. Cerinte: - Studii superioare, de preferat in domeniul economic; - Cunoasterea unei limbi straine la nivel avansat: ceha sau slovaca.; - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu (B2); - Cunostinte de utilizare a programului MS Office, SAP reprezinta avantaj; - Atentie la detalii si meticulozitate. Responsabilitati: - Verifica si inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi de marfa; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp; - Verifica corelarea facturilor cu comenzile din SAP; Se asigura ca toate diferentele cantitative si de pret existente intre receptie si factura sunt procesate la timp si rezolvate; - Inregistrare facturi servicii diverse; - Verificare documente justificative; - Se asigura de efectuarea compensarilor datoriilor reciproce existente, inainte de plata catre furnizori; - Efectueaza reconcilieri, verificari, confirmari de sold cu furnizorii; - Intocmeste rapoarte si situatii specifice la cererea superiorului ierarhic. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 - Oana Prisecaru.

  • Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Angajare contabila pentru evidenta contabila primarai,verificare operatiuni comerciale .Relatii la tel 0744167067

  • Te invit să fii, împreună cu noi, printe primii români , investitori în crypto din România! Te invit sa vezi oferta companiei! Avantaje: 1) Dobândă zilnică! Este un cont bancar care TE PLĂTEȘTE ZILNIC și automat, doar pentru că îți depozitezi banii! (Acești bani se înmulțesc prin tranzacțiile făcute de traderii profesioniști din echipă): - 0.10 - 0,32%/zi /// 3.0 - 10,7%/luna/// 36.0 -221%/an. După înscrierea ta, care e simplă și gratuită, găsești în dashboard (biroul digital personal) portofele gratuite, pt Euro și pt criptovalută; 2) Tranzacții INSTANTE și GRATUITE! Comparând cu orele (sau chiar zilele) pierdute în așteptare, pt un simplu transfer de bani dintr~o bancă în altă bancă, câștigăm TIMP prețios! Comparând cu taxele plătite peste tot unde se pot face transferuri, aici păstrăm pt noi acele comisioane, deci câștigăm acei bani! 3) Oricare partener poate obține automobilul preferat (prin oferta "Car Program")! 4) Oricare partener poate participa la Investitii imobiliare prin "Real Estate Cloud"; 5) Se obțin generoase bonusuri în bani, dobânzi generate automat și zilnic, din simplele noastre recomandări (către rude, prieteni, amici, colegi, vecini, etc), în urma cărora aducem investitori, în echipa noastră! Vezi planul de câștig, din contul tău personal! 6) Ni se oferă primul card de CREDIT din lume, valabil pt Euro&criptovalută! Taxe: zero! Depozitam banii in propriile portofeluri si ne vom bucura astfel impreuna de castiguri/dobanzi zilnice! Te invit să fii printre primii din Romania care se înscriu aici! Inscrierea dupa participarea la conferinta. . Detalii la Telefon 0725390720

  • Posed semnatura electronica, execut contabilitate(SRL, PFA, UBER / TAXIFY), inclusiv bilant. Execut lucrari de HR (Revisal). Sunt interesata de contract de colaborare. Preiau documentele o data pe luna, colaborez, pe mail/telefon/deplasare, in limite decente. Tel. 0722733367.

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Firma contabilitate,..cautam contabil cu/fara experienta, cunoscator Saga..pt contabilitate primara Conditii deosebite Tel: 0723.159.772

  • Angajam contabil cu studii medii. Informatii la telefon 0335.403.203

  • ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • Firma productie angajam personal serios ptr functiile de casier, contabil primar si gestionar. Detalii la nr de tel: 0752150554. Sector 6

  • Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email nikosimpex@yahoo.com. Telefon: 0721225634

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Unitate de productie morarit si furaje pentru hrana animalelor , angajeaza persoana pentru evidenta primara de productie , si urmarirea implementarii HACCP . cerinte : minime cunostine gestiune , lucru pe calculator. . Rog CV

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact:Iuliana-0763118413

  • Salveaza cautarea