Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • 6

    Angajez persoana pentru secretariat/contabilitate primara. Nu obligatorie experienta! Cerinte: seriozitate, bun simt, capacitate de lucru in echipa, dorinta de munca si de a invata lucruri noi. Minime cunostinte operare calculator. Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, program de lucru stabilit de comun acord, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii sunati la : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • 2

    Angajez persoana pentru contabilitate primara. Experienta nu este obligatorie. Se ofera instruire la locul de munca. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, bun simt, persoana organizata, cunostiinte minime operare calculator ( MS Office, internet, e-mailuri...) Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • caut job part time 4 ,6 ore operare evidenta stocuri gestiune, fluxuri de marfa, variatia stocurilor, productie evidenta achizitii, vanzari - vorbitoare de engleza si italiana; excelente abilitati in lucrul cu computerul [ statistica, analize date, verificari fluxuri ] detalii 0766.995.205

  • Pentru clientul nostru, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, recrutam Economisti contabilitate furnizori, cu sau fara experienta, vorbitori de limba ceha. Cerinte: - Studii superioare, de preferat in domeniul economic; - Nivel avansat ceha; - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu (B2); - Cunostinte de utilizare a programului MS Office, SAP reprezinta avantaj; - Atentie la detalii si meticulozitate. Responsabilitati: - Verifica si inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi de marfa; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp; - Verifica corelarea facturilor cu comenzile din SAP; Se asigura ca toate diferentele cantitative si de pret existente intre receptie si factura sunt procesate la timp si rezolvate; - Inregistrare facturi servicii diverse; - Verificare documente justificative; - Se asigura de efectuarea compensarilor datoriilor reciproce existente, inainte de plata catre furnizori; - Efectueaza reconcilieri, verificari, confirmari de sold cu furnizorii; - Intocmeste rapoarte si situatii specifice la cererea superiorului ierarhic. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 - Oana Prisecaru.

  • 2

    Responsabilităţi: • Asigură primirea-predarea, modul de depozitare şi distribuire a materialelor consumabile, pieselor de schimb, obiectelor de inventar • Răspunde de gestiunea fizică a stocului existent în magazie • Participă la operaţiunile de încărcare/descărcare a produselor la/din magazia firmei • Verifică documentele la recepţia produselor şi semnalează eventualele neconcordanţe Cerinţe: • Studii medii finalizate • Operare PC – nivel mediu (word, excel) • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de a îndeplini responsabilităţi repetitive • Spirit de observație, gândire logică, memorie bună • Disponibilitate de a lucra în zona Chitila – transport asigurat de la staţia de metrou 1 Mai Pentru informaţii vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0756.169.807 sau puteţi trimite cv-ul dumneavoastră pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Esti foarte bun la ceea ce faci si vrei sa inveti si pe altii? Crezi ca te-ai descurca sa formezi noi valori? Te asteptam in familia Profesional Academy pentru postul de Lector Contabilitate in Brasov . Suntem pe Calea Fagarasului nr 13 vizavi de gara din Bartolomeu. Afla mai multe la nr. 0757603815 sau online pe: https://profesionalacademy.ro

  • Contabilitate financiara si de gestiune Consultanta fiscala si financiara Analiza financiara Servicii Salarizare si Resurse Umane Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • 2

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Cautam persoana cu experienta in domeniu, sau incepatoare ce poate lucra pe cont propriu, pentru a ocupa postul de contabila in cadrul unei firme de depozitare si distributie - zona Afumati - se ofera transport de la Doamna Ghica. Profil - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte solide de contabilitate primara - Capacitatea de a lucra pe cont propriu - Pesoana analitica, responsabilta, atenta la detalii si orientata spre rezultate - Cunoasterea limbii engleza la nivel conversational Responsabilitati - Emitere facturi si avize conform comenzilor primite - Inregistrare facturi de la furnizorii interni si externi de marfa si servicii - Inregistrare avansuri deplasare si deconturi Locatia Afumati, transport asigurat din Doamna Ghica.

  • 11

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • Absolvent , contabil al facultații de științe economice dar fără experientă caut loc de muncă.

  • 1

    Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 2

    Cerinte: - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 2

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • 2

    Hotel angajează fată pentru contabilitate primară zona Batiștei, program de lucru flexibil. Posibilități de promovare. Mediu de lucru plăcut. Așteptăm un CV

  • Salveaza cautarea