Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate cu sediul in Galati angajeaza expert achizitii publice full time Responsabilităţi: • Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii; • Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante; • Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii; • Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor; • Verifică documentele de calificare; • Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie; • Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică; • Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate. Cerinţe: • Studii superioare si experienţă în domeniul achiziţiilor publice; • Experienţă în planificarea achiziţiilor, în elaborarea documentaţiilor de atribuire; • Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice; • Abilităţi de utilizare MS Office; • Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP; • Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice; Constituie avantaj: • Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor; • Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect; • Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări. Pentru relatii suplimentare, sunati la 0751024533

  • SC ALIMENTCOM ANGAJAZA CONTABIL TIMP PARTIAL RELATII LA TELEFON 0723315226

  • Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu, și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Uite și o scurtă descriere a postului: - întocmirea documentației necesare distribuției de produse: facturi, chitanțe, avize, foi de vărsământ, documente de transport; - întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; - gestiunea facturilor de intrare/ieșire; - operare în programul de contabilitate WinMentor. Iată ce oferim: - încadrarea pe post de contabil dacă angajata are studii economice; - reducere la achizitionarea de produse Misavan; - transport asigurat la depozitul nostru care se află vis-a-vis de aeroport. Firma Misavan are o experienţă de 17 ani ca furnizor de produse de curăţenie, portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Angajăm colegi noi, formăm echipe, ne dorim să devenim lideri pe piața produselor de curățenie.

  • Contabil peste 15 ani experienta ofer servicii de contabilitate complete , revisal, reusrse umane, salarizare, consultanta financiar-contabila, pentru firme din Bucuresti si Ilfov. Detin drept de semnatura si semnatura electronica. De ce sa ma suni ? GRATUIT . INFINTARI DE SOCIETATI COMERCIALE, PFA-uri, INTREPRINDERI INDIVIDUALE, INTREPRINDERI FAMILIARE. CONSULTANTA GRATUITA PENTRU CLIENTI. BONUSURI DE BUN VENIT . OPTIMIZAREA TAXELOR SI A IMPOZITELOR . Daca v-am convins astept sa ma sunati la nr. de telefon : 0720.29.81.84.

  • https://avimoney.xyz/7278931012823/ Este un link accesează si înregistrează-te cu mail nume este primul pas dupa primesti detalii pe site sau te îndrume eu multumesc

  • Agentia de munca temporara Steelworkers, activeaza in domeniul resurselor umane din Romania, fiind o companie specializata in munca temporara, gestiune si recrutare de personal calificat. Bazandu-se pe o echipa dinamica si tanara, societatea noastra isi propune imbinarea perfecta a unei game variate de job-uri in Romania si in strainatate, cu cerintele imediate ale clientilor. Obiectivele principale ale societatii noastre, vizeaza perfectionarea continua a serviciilor oferite, atat clientilor cat si angajatilor nostri, fiind tot timpul conectati la realitatile de pe piata muncii, romanesti si internationale. Suntem in cautarea unei persoane, dinamice și serioasă, pentru postul de ASISTENT MANAGER. Cerinte: - experiență minim 3 ani intr-o poziție similara, - studii superioare ; ; - limba italiana, nivel mediu/avansat, scris si vorbit Responsabilitati: - Organizeaza documentatia pentru contabilitate; - Inregistrează corect documentele ; -Intocmeste documentatia specifica biroului; - Reprezinta societatea în relația cu autoritatile statului si cu ocazia controalelor; Beneficii: - salariul se discuta in functie de experienta - orarul saptamanal: Luni-Vineri, intre orele 09:00-18:00 cu 1 ora pauza de masa , orele 13:00-14:00 Asteptam cv-urile dvs in mesaj, pe profilul paginei noastre . Va multumim !

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • INFIINTAM,SRL,PFA,ONG-uri,in 3 zile!!onorarii300-500ron negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959;0764437391 ; 0740947182.E-mail:biroujuridicvilceanu@yahoo.com;

  • Ofer servicii de contabilitate, desfasor activitatea la biroul personal, prin contract de munca cu timp de lucru partial.

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • SC Aerofina SA - cercetare, productie si testare echipamente militare si civile, angajeaza economist departament finaciar/contabilitate Se ofera: - pachet salarial atractiv, acordarea beneficiilor legale - conditii optime de lucru, ambient si climat socio-profesional adecvat - servicii profesioniste de medicina muncii -posibilitatea dezvoltarii profesionale prin programe de formare

  • Firma de transport persoane angajam CONTABIL pentru contabilitate primara si fara experienta. Relatii la tel 0743255460

  • Colaboram cu tineri economisti dornici de afirmare in domeniul serviciilor contabile complete (absolventi studii superioare economice) care doresc sa aplice la un post de economist. Asiguram acumularea de experiență! Trimite un CV la acest anunt pentru a fi selectat!

  • Economista solicit un post in contabilitate primara.

  • Experiență în facturare salarizare contabilitate primara doresc angajare. Relații la telefon 0765370394

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Firma de distributie si service case de marcat angajeaza economist / absolvent studii superioare economice pentru activitatea de introducere date in sistemul informatic si contabilitate primara. Se necesita bune cunostinte de operare PC (EXCEL, WORD). Programul de lucru este de luni pana vineri de la 9 la 17. Trimiteti CV-urile prin mesaj.

  • Salveaza cautarea