Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Te invit să fii, împreună cu noi, printe primii români , investitori în crypto din România! Te invit sa vezi oferta companiei! Avantaje: 1) Dobândă zilnică! Este un cont bancar care TE PLĂTEȘTE ZILNIC și automat, doar pentru că îți depozitezi banii! (Acești bani se înmulțesc prin tranzacțiile făcute de traderii profesioniști din echipă): - 0.10 - 0,32%/zi /// 3.0 - 10,7%/luna/// 36.0 -221%/an. După înscrierea ta, care e simplă și gratuită, găsești în dashboard (biroul digital personal) portofele gratuite, pt Euro și pt criptovalută; 2) Tranzacții INSTANTE și GRATUITE! Comparând cu orele (sau chiar zilele) pierdute în așteptare, pt un simplu transfer de bani dintr~o bancă în altă bancă, câștigăm TIMP prețios! Comparând cu taxele plătite peste tot unde se pot face transferuri, aici păstrăm pt noi acele comisioane, deci câștigăm acei bani! 3) Oricare partener poate obține automobilul preferat (prin oferta "Car Program")! 4) Oricare partener poate participa la Investitii imobiliare prin "Real Estate Cloud"; 5) Se obțin generoase bonusuri în bani, dobânzi generate automat și zilnic, din simplele noastre recomandări (către rude, prieteni, amici, colegi, vecini, etc), în urma cărora aducem investitori, în echipa noastră! Vezi planul de câștig, din contul tău personal! 6) Ni se oferă primul card de CREDIT din lume, valabil pt Euro&criptovalută! Taxe: zero! Depozitam banii in propriile portofeluri si ne vom bucura astfel impreuna de castiguri/dobanzi zilnice! Te invit să fii printre primii din Romania care se înscriu aici! Inscrierea dupa participarea la conferinta. "EXW Wallet - Trend cu perspectiva" Accesati acest link: https://zoom.us/j/4780688232 pentru a intra in conferinta trecand numele dv/Ion M Urmatoarele termine pentru Webinarii Vineri 21.00-22.00 (ora romaniei). Detalii la Telefon 0725390720

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • Economist cu experienta, (stagiar CECCAR - expert contabil), tin evidenta contabila completa, inclusiv salarizare si intocmesc declaratiile corepunzatoare si bilanturi. Rog seriozitate

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Suntem o filială internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • SC angajeaza expert contabil pentru firma mijlocie, ce isi desfasoara activitatea pe platforma combinatului Liberty Steel (fost ArcelorMittal) din Galati. Cerinte minime: pachetul Microsoft Office (indeosebi Excel), SAGA etc. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj. Exclus alte orase! Relatii la telefon: 0731055721, de luni pana vineri, interval orar: 09.00 - 17.00.

  • Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera profesionala in domeniul contabil, daca esti flexibil, gata sa inveti oricand ceva nou si iti urmaresti obiectivele, atunci locul tau este in echipa noastra. Aplica pentru pozitia de Contabil la ATP Exodus! Pentru ocuparea postului, candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele cunostinte, abilitati si competente / experienta profesionala: • studii superioare economice • cunostinte operare Microsoft Office – la nivel avansat • cunostinte de legislatie economica si fiscala • orientare catre atingerea rezultatelor • abilitati de comunicare si stabilire relatii profesionale • capacitatea de a rezolva probleme si de a le anticipa • atitudine pozitiva fata munca si orientarea catre performanta Descrierea jobului Reponsabilitati: • conducerea evidentei contabile pentru asigurarea inregistrarilor contabile si intocmirea de rapoarte (decont TVA, declaratii), verificarea corelarii acestora; • asigurarea evidentei contabile a stocurilor, conturilor de venituri si cheltuieli, trezoreriei; • verificarea modului de completare a registrelor contabile, verificarea inregistrarilor si urmarirea corelatiilor dintre conturi; • fundamentarea si elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, urmarirea incadrarii in parametrii bugetari, planul anual de amortizari, investitii, reparatii, deprecieri; • conducerea activitatilor de inventariere periodica; • intocmirea de rapoarte specifice catre managementul companiei; • verificarea balantei contabile. Beneficiile angajatilor ATP Exodus: Toti angajatii ATP Exodus beneficiaza de mediu de lucru la un standard international si conditii de lucru moderne: • Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la platforme de training de specialitate; • Mediu de lucru dinamic, expunere la noutati in domeniu, tehnologie de ultima generatie; • Suportul unei echipe active, ale carei obiective sunt profesionalismul, dezvoltarea pietei, satisfacerea clientilor si dezvoltarea abilitatilor individuale; • Preturi preferentiale pentru toate serviciile prestate/produsele comercializate de firmele din Grupul ATP Exodus. Descrierea companiei: Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a contribui binelui comun si de a lasa ca mostenire o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut, atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • SC ALIMENTCOM ANGAJAZA CONTABIL TIMP PARTIAL RELATII LA TELEFON 0723315226

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Persoană cu handicap,doresc angajare part-time cotabilitate primară introducere date. Tel 0774979551

  • Benzinaria MOL Otopeni situata in Calea Bucurestilor nr 224 D, in apropierea aeroportului Otopeni, angajeaza casier/a.Program flexibil in ture, salariu fix, sporuri, bonusuri, tichete de masa, tips zilnic.

  • Angajam dispecer taxi in alba Iulia. Salariu atractiv, condiții bune de munca. Mai multe detalii la numărul de telefon.

  • Angajam casieri BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • Colaboram cu tineri economisti / studenti dornici să aplice la un post de economist și doresc să dobândească experientă în domeniul serviciilor contabile complete. Asiguram acumularea de experiență! Trimite un CV la acest anunt pentru a fi selectat!

  • Contabilitate pentru Comert, Prestari Servicii , Restaurante, Constructii , Productie Cabinet Contabilitate cu experienta (peste 14 ani), intocmim: - evidenta contabila - bilanturi anuale/semestriale, balante de verificare - declaratii fiscale cu semnatura electronica - salarizare/personal: contracte de munca, adeverinte, regulament intern, REVISAL - optimizare (reducere) taxe si impozite respectand legislatia - analiza financiara - preiau si refac cele mai dificile / incurcate contabilitati pentru ca am solutii de rezolvare - comunicare facila pe email - registru de casa zilnic trimis pe email, raport de gestiune - intocmire declaratia 100 persoane fizice si PFA pentru venituri din activitati independente , chirii si alte activitati . Costuri rezonabile, in functie de volumul de lucru (acte): de la 100 lei/luna. Despre mine: - Sunt contabil cu studii superioare (intocmesc inclusiv Bilantul), am cunostiinte de Contabilitate, Fiscalitate, Economie, Finante, Statistica, Analiza financiara, Drept civil, Marketing, Management - Am trecut cu succes prin foarte multe controale fiscale IMPORTANT pentru firmele Nou-infiintate: - de contactat un contabil in luna de infiintare pentru rezolvarea a 3 aspecte legate de scripte. -Disponibilitate maxima: ma puteti apela la orice ora pentru a gasi solutii contabile/fiscale. Tel: 0765706095

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • Economist Senior intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft pana la nivel de balanta. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail.com Informatii la telefon 0748109881

  • Salveaza cautarea