Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam fata pentru contabilitate primara Locul de munca este in TIMISOARA in zona CIRCUMVALATIUNII CERINTE : sa inceapa activitatea cel tarziu la data de 01.09.2019 cunostinte de operare calculator ,seriozitate , cunoasterea unui program de contabilitate constituie avantaj . Programul este de luni pana vineri de la 8:30-16 ALTE DETALII SE VOR DA IN CADRUL INTERVIULUI TELEFON : 0736 343 840

  • ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca ? BSG Amanet & Exchange iti ofera sansa sa te dezvolti intr-o companie cu peste 450 de angajati. Pentru a te alatura echipei BSG Amanet & Exchange ai nevoie doar de: - studii medii / superioare; - cunostinte de operare calculator; - dorinta de a invata lucruri noi; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta; Lucrand pe acest post: - iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii; - vei sti sa gestionezi corect valorile; - vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint); - vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice; - vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute; - iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara; In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniul amanetului; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 15 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei: BSG Amanet & Exchange este lider pe piata din Romania in domeniul serviciilor de amanet si schimb valutar avand o retea de peste 130 agentii in 27 de judete. Serviciile oferite clientilor de catre echipa BSG Amanet & Exchange ce numara peste 450 specialisti, sunt amanet si vanzare bijuterii din aur si argint, amanet si vanzare produse electronice si autoturisme, schimb valutar si transfer de bani prin Western Union. In cadrul companiei BSG Amanet & Exchange se pune accent pe dezvoltarea angajatilor, acestia avand oportunitatea continua de a avansa. Activitatea din agentii se desfasoara in caserii blindate, respectand normele legale privind securitatea angajatilor si a clientilor. Iti uram succes si te asteptam in echipa noastra. Fii alaturi de cei mai buni Pentru mai multe detalii despre activitatea noastra accesati www.bsg.ro sau www.amanet.ro.

  • *Experienta in domeniu contabilitate *Munca la birou *program:9-16 *salar: 700€ netto *Locatie:Satu Mare *Firma de transport Pentru mai multe informatii:

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • SC GOPA SRL ,FABRICA DE MEZELURI ANGAJEAZA CONTABILA PENTRU CONTABILITATE PRIMARA ,DE PREFERINTA SA CUNOASCA PROGRAMUL ARTSFT

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru brand cunoscut din domeniul alimentar. Responsabilitati: - Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a bancii si evidenta veniturilor si cheltuielilor; - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; -Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; - Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR); - Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora; - Intocmeste balante de verificare. Candidatul ideal: - Experienta in lucru cu solutii informatice tip ERP - Persoana atenta la detalii, dinamica si cu spirit de echipa; - Capacitate de organizare si planificare; abilitati de comunicare. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri. Pachet salarial: salariu motivant + tichete de masa. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon: 0744 668 559.

  • LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură, deoarece noi căutăm ECONOMIȘTI. Poți deveni cel mai bun în departamentul: Achiziții, Facturare, Planificare producție, Logistică, Managementul Depozitului. Noi îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: training și învățare continuă un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate posibilitate de promovare pachet salarial atractiv tichete de masa 15 RON/zi program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30 transport gratuit asistență medicală Te vrem în echipa noastră Hanna Instruments! Te invităm să aplici prin intermediul Plubli24 HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0799902753/0730709599

  • SC GOPA SRL ,FABRICA DE MEZELURI ANGAJEAZA CONTABILA PENTRU CONTABILITATE PRIMARA ,DE PREFERINTA CUNOSCATOARE PROGRAM ARTSOFT

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Intocmesc evidente contabile complete .

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • Societate angajeaza : - 3 fete pentru contabilitate primara,secretariat ,achizitii publice Societatea se afla in Bolintin Vale,Judetul Giurgiu. Salariul se negociaza la sediul societatii

  • CAR Moldova angajeaza contabil in Iasi. Cerinte: - Studii superioare de contabilitate/studii economice. - Experienta in domeniul contabil (minim 3 ani) poate constitui un avantaj. - Cunostinte operare PC (Office) si a unui program contabil; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza. Descrierea jobului - prezintă ofertele de creditare clienților interesați, efectuează simulări de rate și oferă informații despre Fondul Social; - încasează ratele și Fondul Social de la membri; - operează în fișele individuale ale membrilor sumele încasate cu numerar și în conturile curente, sume reprezentând ratele lunare ale debitorilor, respectând ordinea încasării acestora; - înregistrează în program împrumuturile (introduce datele debitorului, giranților, întocmește graficul de rambursare, eliberează chitanțe); - eliberează sumele de bani aferente împrumuturilor Program luni - vineri 8:30 - 17:00. Persoanele interesate pot depune CV-ul pe site sau la telefon 0734885496.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Salveaza cautarea