Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Am deschis noul biru de contabilitate și vă putem oferii pachete complete de servicii contabile si expertize contabile. Ne axăm pe societățiile comerciale care își doresc să externalizeze serviciile de contabilitate și HR, astfel încât să optimizeze fluxurile de documente, să reducă costurile cu aceste servicii, să aibă soluții eficiente pentru fundamentarea decizilor financiare și siguranța confidențialității a informațiilor. Principiile noastre de funcționare: respect, calitate și performanță

  • Post vacant: operator introducere si validare date contabilitate – societate de expertiza si servicii in domeniul contabilitatiiCV la adresa de e-mail : 0745.252.947 Candidatul ideal CERINTE OBLIGATORII -cunostinte de contabilitate si fiscalitate ( nivel mediu) -Absolvent de studii economice de profil.( de preferinta superioare sau student la o facultate de profil) -Pachetul Microsoft Office la nivel mediu -Abilitati reale de organizare si coordonare. -Abilitati de comunicare, lucru in echipa. -Onestitate, responsabilitate, amabilitate, seriozitate -Disponibilitate la program full-time Luni-Vineri Descrierea jobului RESPONSABILITATI: -Operarea zilnica si verificarea documentelor contabile in DataLight Gestiune 3.0 -Urmarirea respectarii procedurilor de lucru pe linia financiar contabila -Mentinerea legaturii cu celelate departamente ale firmei in vederea realizarii obiectivelor. In urma selectiei cv -urilor vei fi chemati la interviu .

  • Absolventa a Facultății de Științe Economice Baia Mare ,specializarea economia firmei caut loc de muncă în domeniul economic, cu cunoștințe în economie și contabilitate dobândite pe parcursul acelor trei ani de facultate . În prezent studentă la master specializarea Managementul afacerilor

  • Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email nikosimpex@yahoo.com. Telefon: 0721225634

  • RECRUTAM : -tineri absolventi sau studenti ai Facultatii de Economie , Contabilitate , Finante -fara experienta sau cu experienta pana la 2 ani -salariu atractiv +bonusuri -calificari: >cunostinte excel mediu >limba engleza scris si vorbit Daca te incadrezi in aceste cerinte nu ezita sa ma contactezi pentru mai multe detalii : !

  • Candidatul ideal: - Absolvent de stiinte economice; - Experienta de contabilitate in multinationale sau companii mari (preferabil experienta de minim 4 -10 ani in productie) - Bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel, etc) - Cunoscator al programului de contabilitate WinMentor, Saga - Detinerea altor calificari in domeniul economic - constituie un avantaj - Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual - Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica - Abilitati bune de comunicare - Cunostinte solide privind legislatia in vigoare - Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva - Capacitate de a prelucra, interpreta si valorifica informatiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe - Vorbitor de limba italiana si engleza - Disponibilitate pentru deplasari pe teritoriul national Descrierea jobului - Responsabilitati: - Organizarea, conducerea si supravegherea activitatii economice si financiar-contabile - Intocmirea si verificarea balantei analitice si sintetice si a bilantului contabil - Calculatia si analiza costurilor pe diverse centre de cost - Intocmirea cashflow-ului trimestrial - Intocmirea declaratiilor catre bugetul statului, bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetele locale, catre diverse institutii ale statului pe anumite probleme specifice domeniului de activitate - Urmarirea achizitiilor si livrarilor intracomunitare si intocmirea declaratiei lunare referitoare la acestea - Supervizarea contractelor cu furnizorii si beneficiarii de marfuri, servicii si lucrari - Supervizarea tuturor platilor in numerar si prin banca catre furnizori, bugetul statului, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale, bugetul local, diversi creditori - Intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea de linii de credit sau credite, pentru efectuarea de achizitii in sistem leasing - Analiza implicatiilor modificarilor legislative asupra activitatii desfasurate - Asigurarea legaturii cu institutiile statului si banci

  • Candidatul ideal Experienta in contabilitate completa a unei societăți Cunostiinte solide de contabilitate și legislație fiscala ; Constituie avantaj experienta in sectorul agricol siDomiciliul in Recas sau in localitatile din apropiere Comportament etic/ integritate. Descrierea jobului Inregistrarea și emiterea documentelor ținând cont de legislația fiscală Descrierea companiei Societate Comerciala cu capital privat, ce isi desfasoara activitatea in domeniul agricol și care are ca obiect de activitate: cultura cerealelor si prestari servicii in localitatea Recas

  • IFN,angajeaza Consultanti de Credite pentru orasul Rosiori ce Vede si comunele limitrofe. Responsabilitati: - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Cerințe: - Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Beneficii: - poti sa castigi, in functie de efortul depus - iti faci singur programul de lucru. Relatii la tel 0754059673

  • -program saga,declaratii anaf,tarif negociabil -modalitate de lucru :documente in format electronic_pdf(transmitere/receptie)

  • Îți dorești un loc de muncă într-o companie multinațională? Dacă ești o persoană motivată acum poți face PARTE din compania noastră, lider mondial în fabricarea instrumentelor științifice de măsură, deoarece noi căutăm ECONOMIȘTI. Poți deveni cel mai bun în departamentul: Achiziții, Facturare, Planificare producție, Logistică, Managementul Depozitului. Noi îți punem la dispoziție o serie de BENEFICII: training și învățare continuă un mediu plin de provocări unde cunoștințele tale vor fi apreciate posibilitate de promovare pachet salarial atractiv tichete de masa 15 RON/zi program de lucru Luni-Vineri 08:00-16:30 transport gratuit asistență medicală Te vrem în echipa noastră Hanna Instruments! Te invităm să aplici prin intermediul Plubli24 HANNA INSTRUMENTS S.R.L. Strada Hanna, Nr.1, Nușfalău, Județul Sălaj Telefon: 0799902753/0730709599

  • Ofer servicii de contabilitate primara pentru orice societate: inregistrare facturi furnizori servicii/ marfa, emitere NIR, registru de casa, operare incasari/plati in casa/banca, operare avansuri de trezorerie si deconturi de cheltuieli. Lucrez în Saga. Disponibilitate de lucru - part-time de la domiciliu

  • Societate acreditata CECCAR, ofera posibilitatea invatatii contabilitati Beneficii: - acumularea de experiența și cunostiinte practice în domeniul contabilitatii, a resurselor umane în cadrul unui cabinet de contabilitate (situat în Timisoata, zona Bucovina-Mehala) - dezvolatarea abilitatilor de lucru în echipa, de asumare a responsabilităților - program flexibil - renumeratia în funcție de timpul alocat și de performanța Responsabilități: -Preluarea documentelor clientilor si inregistrarea acestora in contabilitate - Analiza periodica a soldurilor bilantiere - Arhivarea documentelor justificative - Participarea la cursurile de pregatire organizate de companie. Cerinte: - Student sau absolvent de Contabilitate si Informatica de gestiune - Cunostinte teoretice(minime) de contabilitate - Cunostinte de operare calculator - Dorința de invatare, seriozitate, dedicare, atenție distributiva Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV -ul la adresa de email:

  • Abordarea proactiva, directa, a potentialilor clienti; Consiliere si sprijin acordate clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei: credite de consum si carduri de credit; Prezentarea produsului de credit in detaliu – conditii, criterii de eligibilitate, setul de documente necesare in vederea obtinerii creditului si modul de completare; Definitivarea contractului de credit prin semnarea acestuia in calitate de consultant-analist credite; Implicarea directa in campaniile de marketing desfasurate: flyere, prezentari, birouri de informatii. Candidatul ideal: Foarte bune abilitati de vanzare; Persoana comunicativa si dinamica, inovativa;cu spirit de initiativa Disponibilitate pentru munca proactiva, intalniri cu clientii si definitivarea contractelor de credit,cautarea si identificarea clientilor prin prezentari directe in cadru companiilor, actiuni de marketing si marketare sau telesales; Avantaj pentru persoanele care au un portofoliu de potentiali clienti din urmatoarele domenii: vanzari directe credite, asigurari, telecom, vanzari directe; Toti candidatii trebuie sa doreasca sa-si dezvolte calitatile personale si sa performeze profesional pentru o cariera financiar bancara intr-o companie de prestigiu. Beneficii: salariu fix tichete de masa comisioane din vanzari decont transport contract individual de munca posibilitati rapide si reale de promovare oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica.

  • Firma din Bucuresti, angajeaza economist. Activitatea se desfasoara in sectorul 1, zona Green Lake Residance.

  • Companie cu renume din Onești, angajăm ECONOMIST/Ă. Pentru colegul / colega potrivită oferim: – Pachet salarial negociabil – Contract de muncă nedeterminat – Muncă de birou – Program de lucru de luni-vineri 08.00-17.00 – Tichete de masă Responabilitatea noului nostru coleg va fi monitorizarea activităților economice ale firmei. Sarcini: Contabilizează facturile emise pentru clienți; Înregistrează încasările și plățile; Întocmește situații si rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora; Întocmește dosarul pentru inventarierea anuală; Încadrează corect documentele contabilizate pe venituri și cheltuieli; Operează facturile emise, încasările pe facturi în avans; Monitorizează și verifică respectarea condițiilor contractuale; Menține corespondența purtată în relația vânzător-client; Întocmește bilanțul contabil; Monitorizează încasarea la termen a creanțelor și ia masurile ce se impun pentru recuperarea creanțelor depășite de scadență; Ce ne dorim de la tine? Responsabilitate, loialitate, adaptabilitate, viteză de reacție, hotărâre, atitudine pozitivă; Capacitate de adaptare la stres; Capacitate de a lua decizii corecte sub presiune; Cunoașterea legislației fiscale și vamale; Cunoașterea legilor societăților comerciale. Preferăm o persoană care are focus pe rezultate, interesată mereu de nou și cu experiență în poziții similare! Dacă îndeplinești cerințele și îți dorești stabilitate, venituri motivante și colegi cu care să treacă timpul mai ușor, APLICĂ răspunzând la câteva întrebări! https://ecim.ro/jobs/angajam-economist-a-cu-experienta/

  • Trey – Spicecraft Burgers este un startup scalabil in domeniul culinar gourmet street food/foodcourt vendor care isi propune sa imbunatateasca in mod revolutionar experienta prin care consumatorii sunt intampinati, comanda si primesc mancarea preferata. Responsabilitati principale: • Verificarea concordantei soldurilor clintilor/furnizorilor in vederea emiterii/confirmarii notificarilor de sold – la cerere; • Primeste facturile de la furnizori si actualizeaza situatiile de plati, inclusiv evidenta compensarilor cu partenerii de afaceri; • Inregistrarea facturilor de la clienti in situatiile de incasari - pentru incasarile curente • Verificare si reconciliere balanta pe conturile implicate in tranzactiile operate : clienti, furnizori, solduri banci; • Urmarirea derularii unor contracte cu clientii, furnizorii pentru scadenta, modalitati si termene de plata; • Pregateste rapoarte privind incasarile si platile curente; • Urmarirea soldurilor zilnice ale conturilor bancare; are contact telefonic cu functionarii bancari pentru a primi informatiile referitoare la tranzactiile bancare; • Asigură necesarul de numerar pentru desfăşurarea în condiţii normale a operaţiunilor curente; • Asigură gestionarea operaţiunilor de casă; • Efectuează încasările şi plăţile prin banca si în numerar; intocmeste dispozitiile de casierie, pregateste documentele de plata: fisiere plati, chitante, etc) • Elibereaza avansurile spre decontare solicitate; • Solicita justificarea, in cel mai scurt timp posibil, a avansurilor eliberate spre decontare; • Verifica documentele justificative anexate la deconturile de cheltuieli; inregistreaza in baza de date a calculatorului toate deconturile si le defalca in functie de locul sau obiectivul pentru care au fost efectuate (pe departamente/centre de cost); intocmeste si preda spre avizare Directorului Financiar situatia saptamanala a deconturilor; • Tine arhiva tuturor documentelor cu care lucreaza sau pe care le elibereaza (chitante, dispozitii de plata, foi de deplasare, deconturi de deplasare); • Pregateste documentele de plata: chitante, etc in vederea intocmirii registrului de casa de catre departamentul contabil; • Analizeaza lunar balanta de verificare si contul de profit si pierdere; • Intocmeste diverse rapoarte contabile si manageriale in excel; • Intocmeste documente resurse umane si operare in revisal; • Analiza fluxurilor de lichiditati (cash-flow); • Pregatirea situatiilor si rapoartelor solicitate de clienti si autoritati. Cerinte: • absolvent de studii superioare economice; • cunostinte teoretice de contabilitate financiara; • sa fii o persoana atenta la detalii si responsabila; • sa ai bune abilitati de comunicare; • integritate si etica profesionala; • abilitati de analiza si sinteza, foarte buna gestionare a timpului; • capacitate de organizare si planificare a activitatilor; • cunostinte foarte bune de MS Office; • atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ.

  • Contabil peste 15 ani experienta ofer servicii de contabilitate complete , revisal, reusrse umane, salarizare, consultanta financiar-contabila, pentru firme din Bucuresti si Ilfov. Detin drept de semnatura si semnatura electronica. De ce sa ma suni ? GRATUIT . INFINTARI DE SOCIETATI COMERCIALE, PFA-uri, INTREPRINDERI INDIVIDUALE, INTREPRINDERI FAMILIARE. CONSULTANTA GRATUITA PENTRU CLIENTI. BONUSURI DE BUN VENIT . OPTIMIZAREA TAXELOR SI A IMPOZITELOR . Daca v-am convins astept sa ma sunati la nr. de telefon : 0720.29.81.84.

  • INCDE ICEMENERG BUCURESTI, ANGAJEAZA ECONOMIST, STUDII SUPERIOARE IN DOMENIU. ASTEPTAM CV UL PE ADRESA DE E MAIL :

  • SC Aerofina SA - cercetare, productie si testare echipamente militare si civile, angajeaza economist departament finaciar/contabilitate Se ofera: - pachet salarial atractiv, acordarea beneficiilor legale - conditii optime de lucru, ambient si climat socio-profesional adecvat - servicii profesioniste de medicina muncii -posibilitatea dezvoltarii profesionale prin programe de formare

  • Cerinte: - Bune cunostinte teoretice de Contabilitate si Fiscalitate; - Experienta de operare a programului de contabilitate Saga; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; - Persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, corecta, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp, tenace si motivata de rezultat. - Proaspat absolvent studii superioare in domeniul contabilitatii; Responsabilitati: - Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea corecta si la zi in programul SAGA a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, extrase bancare etc; - Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile. Beneficii Oferite: - Angajare cu norma intreaga 8 h/zi, 20 zile CO - Pachet salarial motivant + Prime; - Mediu de lucru profesionist; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; Descrierea companiei: EVO CONTABIL, companie avizata CECCAR nr. 009604 care se bazeaza pe promptitudine, incredere si evolutie, raspunzand intru-totul exigentelor clientilor sai. Suntem o echipa cu specialisti de inalta competenta, cu experienta de peste 10 ani in domeniu, repartizata pe departamente si urmarim in permanenta factorii care determina performantele angajatilor nostri. Asteptam CV dumneavoastra pe adresa de mail:

  • Salveaza cautarea