Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • GRUP DE FIRME CE ACTIVEAZA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI INCHIRIERILOR DE UTILAJE, ANGAJEAZA CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA.SALARIUL SE NEGOCIAZA IN URMA INTERVIULUI. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SA TRIMITA MESAJ CU CV . ATASTAT.

  • Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • Firma articole plastice, angajam agent de vanzari. Salariu atractiv. Cautam persoana dinamica, cu experienta in domeniul vanzarilor, permis categoria B.

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu si Mun.Bucuresti la preturi avantajoase. - infiintari societati comerciale - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile(bilant contabil) - declaratii Anaf. Intrastat, Mediu - resurse umane(contracte de munca, acte adtitionale) si operare in Revisal.

  • angajam contabili seniori. salariu 4000 ron plus bonusuri in funtie de performanta. program 9-17 locatie: piata sf. stefan nr. 6, sector 2

  • SC angajeaza expert contabil pentru firma mijlocie, ce isi desfasoara activitatea pe platforma combinatului Liberty Steel (fost ArcelorMittal) din Galati. Cerinte minime: pachetul Microsoft Office (indeosebi Excel), SAGA etc. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj. Exclus alte orase! Relatii la telefon: 0731055721, de luni pana vineri, interval orar: 09.00 - 17.00.

  • SC FINANCIAL ACCOUNTING PROFI SRL - Angajeaza - Dorim sa finalizam anul cu bine si pentru a continua in acest mod avem nevoie de colegi noi. Mai exact avem nevoie de un Economist cu pofta de munca, zambetul pe buze si rezistenta in pragul zilei de 25 :) Razbim impreuna, nu asta ar fi problema. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate cu experinta de minim 3 ani in pozitia de Economist / Contabil / Resurse Umane; - Cunostinte temeinice de fiscalitate, contabilitate si resurse umane; - Intentia de colaborare pe termen lung; - Cunostinte avansate de operare SAGA, Microsoft Word si Excel, experienta in utilizarea calculatorului si a internetului, etc; - Seriozitate, atentie la detalii si bineinteles predarea lucrarilor la timp; - Sa lucreze bine in echipa, de asemeni sa ii placa lucrul cu clientii; - Limba engleza la nivel mediu este considerat un plus; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Inregistararea si verificarea tuturor documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Intocmirea declaratiilor situatiilor si rapoartelor lunare; - Intocmirea balantelor contabile; - Intcmirea op-urile dupa inchiderea lunara; - Mentinerea relatiei cu clientii si transmiterea situatiei contabile la sfarsit de luna in functie de solicitari; - Ofera asistarea clientilor in aspectele legate de probleme contabile. Trimite-ne un mesaj sau email la adresa cu CV-ul tau si dupa te asteptam la noi la birou, zona Bucur Obor la o cafea/apa/ceai/suc, in functie de preferinte. Stam putin la povesti si ne raspundem reciproc la intrebari.

  • Oferim servicii complete de contabilitate și întocmirea situațiilor financiare pentru diverse tipuri de societăți comerciale. Suntem o echipa cu o experienta vasta in contabilitate, condusa de un expert contabil. Firma noastra de contabilitate este situata in Biharia si respecta fiecare client indiferent de volumul de munca oferit.

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari ,

  • Economist Descriere job/ responsabilitati: Realizarea şi implementarea planului de achiziţii pregătit împreună cu superiorul ierarhic , avand urmatoarele responsabilitati: -Negocierea contractelor cu furnizorii, conform limitelor de competenta atribuite; -Dezvoltarea portofoliului de furnizori din sfera departamentului; -Urmarirea realizarii obiectivelor stabilite la nivelul departamentului; -Monitorizarea pietei si studiul concurentei; -Prelucrarea in sistem a comenzilor; -Optimizarea stocurilor in retea. Cerinte job: -Educatie: studii superioare, de preferinta economice; -Cunoasterea legislatiei in domeniu; -Experienta in achizitii/logistica; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. -Capacitate de analiza si sinteza a datelor. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com, alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • Cautam persoane dornice de afirmare in domeniul financiar. Experienta nu este obligatorie. Comision din vanzari si posibilitate de promovare rapida. Venituri 2000 RON

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Recrutam Analist dosare clienti cu limba franceza pentru partenerul nostru, una dintre cele mai mari instituții bancare din Romania. Cerinte: -Studii superioare (de preferat in domeniul financiar-bancar); -Cunostinte de limba franceza la nivel mediu-avansat; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); -Capacitate de organizare, analiza si sinteza. Responsabilitati: -Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor existenti ai institutiilor bancare din grup; -Valideaza sau invalideaza dosarele clientilor, in functie de complexitatea si corectitudinea acestora; -Raporteaza riscurile de conformitate identificate, tinand cont de cadrul legal; -Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizarecorectia a datelor; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Tichete de masa; -Beneficii interne; Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00 Locatie: Sector 6, West Gate

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Firma constructii căutam persoana cu cunoștințe contabile economist pentru contabilitate, salarizare, deplasare la Administrati, arhivare documente contabile/întocmire facturi, bonuri de consum si activitate de secretariat. Biroul se afla in santier locatia Bucurestii Noi-Doi Cocosi, se ofera contract de munca, program 8 ore de la 9-18 cu pauza de masa salariu negociabil la interviu. Asteptam CV si mesaj.

  • Experiența în facturare contabilitate primara caut loc de muncă

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • The Senior Financial Analyst, will be part of the Group Finance team and will have regular interactions with the countries’ financial teams. The International Senior Financial Analyst will be accountable for: · Producing various monthly reporting for the company management · Providing support to the foreign branches for any matter related to Group reporting · Administrating the Group reporting tool Essbase · Performing variances analysis between actuals / budget, and reporting significant issues to management · Participating in the design of controlling processes in order to reinforce the quality of these reporting and of the data collected centrally · Providing financial analysis on an ad-hoc basis In addition to the above accountabilities, as a member of the Financial team, the Senior Financial Analyst will have the opportunity to work closely on all other topics managed by the team. This role is also an ideal entering point into the financial organization, opening possibilities of transition to other roles. What we offer: Attractive salary package, including various flexible benefits (for example: meal tickets, monthly transportation discount, etc.), bonuses. Education/Experience Requirements and Skills: - Masters degree in Finance - At least 2-3 years of experience in finance, ideally gained in financial controlling in an international group. - Strong financial and analytical skills (advanced Excel level required) - Extremely organized and autonomous - Excellent attention to detail and accuracy - Knowledge of Essbase or any reporting software is a plus We are looking for a responsible candidate, professional, punctual, with a pro-active attitude. Foreign Languages: advanced English is a must; additionally, a good level of French is a plus

  • Salveaza cautarea