Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Angajam contabila pt contabilitate primara ,pentru facturare ,centralizarea avizelor si intocmirea centralizatoarelor lunare. Este importanta cunoasterea M. Office Excel .

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Caut sa colaborez cu firme pentru servicii de introducere a datelor de contabilitate primara, registru de casa, deconturi, banca,niruri,bonuri de consum ,retetare,inventare,trasnferuri etc Lucrez in Saga si in orice alt program de gestiune , Simona 0722166004 .

  • Efectuez evidenta contabila primara , in regim de colaborare ,pentru societatii ce isi desfasoara activitatea in domeniul horeca,alimentatie publica ,comert .Receptie marfa , registru de casa, raport de gestiune, note de transfer între gestiuni,consumuri , inventar , emitere facturi și chitanțe Saga și alte programe. Pentru mai multe detalii putem discuta în privat. SIMONA 0722166004

  • Societate comerciala de constructii angajeaza functionar contabilitate si resursa umana. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de fix 0374932654 sau 0758073335

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila-asistent manager. Persoanele interesate trebuie sa detina permis de conducere categoria B. Relatii la telefon; 0234-517657 . CV-urile se pot trimite pe adresa :

  • Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti sector 5, angajeaza contabil si oprator date contabile Orar de lucru luni -vineri 8.30-17 Contact 0720957036

  • Caut urgent contabila pentru o intreprindere individuala/domeniul constructii! Mai multe detalii pe whats App la nr de tel +49151543620195

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara Candidatul ideal - Experienta anterioara in lucrul cu documente si programe contabile - Absolvent studii superioare ( de preferat Specializarea Contabilitate si informatica de Gestiune) - Bune abilitati utilizare Microsoft Office (Word, Excel) - Persoana meticuloasa, responsabila si serioasa - Abilitati de lucru in echipa - Engleza – nivel mediu Descrierea jobului - Inregistreaza documente contabile in program de contabilitate (facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, alte documente) - Inregistreaza deconturile, verifica foile de parcurs - Transmite informatiile necesare pentru diverse declaratii/documente non-contabile (declarative de mediu, Intrastat) - Inregistreaza incasarile si platile conform extrasului si a registrului de casa - Organizează circuitul documentelor și înregistrează în mod cronologic în evidența contabilă; - Mentine evidenta si documentele financiare ale societatii in vederea transmiterii catre firma de contabilitate si a arhivarii - Participa in mod activ la inventar si mentine o relatie permanenta cu gestionarii si ceilalti angajati - Intocmește situații și rapoarte financiar-contabile catre conducere - Tine legatura permanent cu firma de medicina muncii, PSI, autoritatile locale, - Transmite catre firma de contabilitate toate documentele angajatilor (contracte/incetari/solicitari de adeverinte, pontaje, alte situatii) Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut. Salariu fix, negociabil in functie de experienta.

  • Angajam operator facturare / relatii clientii magazin online ceai si cafea. Responsabilitati: - mentinerea relatiei cu clientii - gestionarea bazei de date cu clienti/produse/actualizare preturi pe site - intocmirea documentelor (facturi, chitante, avize, AWB-uri, NIR-uri) - urmarirea stocului de produse Cerinte: - cunostinte foarte bune de PC (Microsoft Office - Word, Excel) - engleza nivel mediu - bune abilitați de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - experienta anterioara constituie un avantaj Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut, cu colectiv tanar, posibilitate de dezvoltare personala. Salariu fix, negociabil in functie de experienta. Daca vrei sa ne cunoastem, trimite-ne CV-ul tau. Detalii la telefon: 0735700071

  • Daca doriti sa reduceti costurile afaceri , apelati la profesionisti . Avem experienta indelungata in fiscalitate si contabilitate Oferim servicii de consultanta ajutandu-va sa va organizati eficent serviciul de contabilitate si resurse umane . Alocati timp afacerii si lasati in sarcina noastra taxele si impozitele. Noi va dam solutia !

  • Societate care asigura servicii de audit, consultanta fiscala si contabilitate isi mareste echipa! Cerinte: - Absolvent de la Facultatea de Finanțe / Contabilitate ; - Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză - Abilități IT competente (Word, Excel, Power Point) - Cunostinte de contabilitate si de fiscalitate - Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare, gandire analitica si sintetica - Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare - Cunostinte SAGA Responsabilitati: - Asigura evidenta contabilitatea a diversilor clienti ai companiei ; - Completarea ,inregistrarea si transmiterea on-line a declaratiile fiscale precum si completarea ordinele de plata pentru taxele si impozitele datorate de catre clientii societatii; - Completarea situatiile financiare si a diverselor raportari solicitate de catre clienti - Indosarierea documentelor contabile si arhivarea acestora conform legislatiei in vigoare. Astept Cv-ul dvs la adresa

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Angajam contabil junior: cu sau fara experienta pentru ocuparea unui post liber in departamentul de contabilitate a unei firme de distributie de produse promotionale. Contabilitate primara. Necesar cunostinte nivel mediu limba engleza. Locatie: Cubic Center, langa Swan Salariu negociabil, in functie de cunostinte/ competente. Marire salariala asumata in contract: 10% dupa fiecare an activitate (pentru fiecare din primii 3 ani). TEL: 0786490061

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Economist(ă), vorbitoare de limba maghiara. Cerinte: - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunoasterea limbii maghiare; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in relatiile cu ONRC si Administratia Fiscala; - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in program (registre de case, deconturi, facturi de ervicii , extrase bancare, incasari,plati,overnight-uri,comisioane, dobanzi , obiecte de inventar etc) - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei contabile privind activitatile de incasari si plati prin casierie. - Participa la intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin - Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata - Intocmeste situatii si statistici lunare pentru terti si management Beneficii: -Salariu atractiv, corelat cu experiența -Tichete de masa. -Transport asigurat -Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon 730643789 / 723186646

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru firma de constructii din Buzau. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta contabila. Se ofera: salariu motivant incepand de la 2400 lei net, in functie de experienta. Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745 070605 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Societate ce are ca obiect de activitate comertul cu materiale de constructii angajeaza operator facturare pentru punctul de lucru din Iasi, str Tabacului, nr 30 (capat Dacia) Cerinte: -studii medii/superioare -persoana organizata, serioasa, responsabila si punctuala -experienta nu este obligatorie dar constituie avantaj -cunostinte de contabilitate primara -cunostinte pachet office (word, excel) -cunostinte de operare intr-un soft ERP constituie avantaj -abilitati de comunicare si relatioanare cu clientii -atentie la detalii. Pentru mai multe detalii la telefon: 0735230699

  • Economist cu experienta ofer servicii de contabilitate

  • Salveaza cautarea